×


תפריט נגישות

מחירון עבודה בחול

מתעניינים לגבי עבודה בחו"ל ? רוצים לדעת באילו עבודות ניתן לעבוד בחו"ל וכמה כסף מרוויחים על כל עבודה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו אפשרויות עבודה בחו"ל מעודכנות לזמן הנוכחי.

האפשרויות לעבודה בחו"ל נכתבו ע"י צוות אתר כמה עולה, כל האפשרויות נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של שירותי מציאת עבודות בחו"ל, מדובר על טווחי אפשרויות עבודה המצריכות ניסיון וללא ניסיון לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת עבודה בחו"ל מאחר שאין לנו כרגע ספקי עבודה בתחום.

 

טווחי שכר עבודה בחו"ל

מחירון הצעות עבודה בקנדה

מחירון הצעות עבודה בארצות הברית

מחירון הצעות עבודה באוסטרליה

מחירון הצעות עבודה באנגליה

מחירון הצעות עבודה באירופה

 

עבודה בחו"ל טיול לא לעשירים בלבד

אחרי סיום השירות הצה"לי, אחוז נכבד מאד של צעירים ישראלים יוצא לו לחוות את העולם בטיול מלא תובנות. אבל בואו נודה בזה, לרובנו אין את הכסף הדרוש לכך באמתחתנו ואנו גם לא מעוניינים להתחיל את חיינו הבוגרים עם הלוואה התלויה על הצוואר. אז מה עושים? חוסכים. חודשים רבים בהם אנו משקיעים ועמלים וחוסכים שקל לשקל כדי להגיע אל היעד הנכסף. אבל האם אין דרך אחרת?

1. אם אתם עובדים במכירות, למראה שלכם יש חשיבות רבה. שימו עליכם בגדים יפים, הראו מטופחים וצאו לעבודה.

2. משכורת זה לא הכול. ישנן מדינות בהן העבודה משלמת כסף רב אך המחייה בהן יקרה לא פחות. לפעמים משתלם יותר לעבוד בעבודה המשלמת פחות במדינה בה המחייה זולה יותר.

3. יתכן ולחברה בה אתם עתידים לעבוד בחו"ל, יש אזור מגורים מסוים עבור העובדים שלה. מומלץ לבדוק האם קיים אזור כזה ומהי המחויבות שלכם לגור בו, במידה והאזור לא תואם את הציפיות שלכם.

4. לרוב, מעסיקים בחו"ל שמחים לצ'פר עובדים אשר הוכיחו את עצמם. נסו לעשות רושם טוב על המעסיק שלכם ותוגמלו בהתאם.


לשלב את הדברים

את קונספט חיפוש עבודה בחו"ל המציאו לא מאתמול והאמת גם לא בעשורים האחרונים. מאז ומעולם אנשים היגרו לתקופות קצרות, ארוכות או לצמיתות למדינות אחרות, שאינן ארצות מולדתם, כדי להרוויח פרוטה במקום בו הדבר משתלם יותר. עם זאת, הייחודיות של מציאת עבודה בחו"ל בתקופה שלאחר הצבא והפוטנציאל של שילוב הטיול שאחרי הצבא החוויתי עם האפשרות לעשות כסף ואפילו לחסוך, קוסמת לרבים מהצעירים של היום.


שלא יחסר דבר

אל תטעו, לא מדובר בטיול של חסכונות. יעדים מסוימים בהם ניתן למצוא עבודה יכולים להניב פירות כל כך יפים מעבודות שונות, ובעיקר ממכירות, שתוכלו בהחלט להתפעל מתרבות הפנאי, הארכיטקטורה והטבע של המדינה המארחת שלכם בסכומים סבירים. כך שבמקום לרוקן את הכיס לפני תחילת החיים הבוגרים, אתם אפילו עלולים לחסוך לא מעט ועדיין ליהנות מחוויה מעצימה ומאתגרת, מבלי לחסוך מעצמכם דבר.


למידת תרבות לעומת חוויה מרוכזת

כאשר יוצאים לנופש או טיול ארוך, בדרך כלל מדובר על זמן קצוב ומאורגן- חודש או שניים במקרה הטוב, בהם מסתובבים במדינה בה בחרתם וחווים אותה. אחרי זה, פשוט נגמר התקציב. בעת טיול המשלב עבודה בחו"ל אין את המגבלה הזו- אדם יכול לטייל ולנפוש במדינה אחרת זמן ארוך ביותר, אפילו שנים מספר (תלוי כמובן באישור העבודה שלו) וליהנות ככל עובד מחופשות של סופ"ש, סופ"ש ארוך ולעיתים אפילו של שבוע- בתנאי שהינו עובד תקופה מספקת. אבל יש כאן עוד יתרון לא קטן- אפשר בצורה כזו באמת לחוות את התרבות ולא רק לחיות על תקן תייר וליהנות מכל אותם דברים שרק המקומיים באמת יודעים עליהם.


טיפים עבור עבודה בחו"ל

1. אם קיבלתם סירוב לקבלת ויזה, זו לא סיבה לוותר. ניתן להגיש שוב בקשה לוויזה וכל עוד הסירוב הוא לא בעקבות עבירה על החוק, תוכלו למצוא דרך להשיג אותה.

2. עם מספר מדינות בעולם למדינת ישראל יש הסדר שאם אתם משלמים שם ביטוח לאומי, הדבר פוטר אתכם מתשלום ביטוח לאומי כאן בארץ. בדקו אם המדינה אליה אתם טסים היא אחת מהן.

3. לפני המעבר לחו"ל יש להתכונן אליו מבחינה פיננסית. בררו האם משתלם לכם למצוא דירה ליד מקום העבודה, או שהמעסיק שלכם מתכוון לממן עבורכם רכב או לשלם בשבילכם נסיעות אל מקום העבודה.

4. מומלץ להיפגש ולהכיר את הממונה עליכם בעבודה בחו"ל. יחסי אנוש זה מאוד חשוב והדבר יכול רק להועיל.