×


תפריט נגישות

מחירון הצעות עבודה בארצות הברית

מתעניינים לגבי עבודה בארה"ב ? רוצים לדעת באילו עבודות ניתן לעבוד בארה"ב וכמה כסף מרוויחים על כל עבודה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון הצעות עבודה בארה"ב מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מציעי עבודות בארה"ב לישראלים, מדובר על טווח שכר מהנמוך ביותר ועד לשכר הגבוה ביותר לאותו שירות.

טווחי שכר לעבודה בארצות הברית

עבודה בארה"ב בשיפוצים

עובד פשוט - 30$-50$ לשעה

בעל מקצוע - 50$-100$ לשעה

מנהל עבודה - 70$-120$ לשעה

עבודה בארה"ב הייטק

מתכנת מובייל - 8,000$-15,000$ לחודש

מנהל פיתוח תוכנה - 10,000$-16,000$ לחודש

מנהל מוצר תוכנה - 10,000$-18,000$ לחודש

מנהל מכירות - 10,000$-15,000$ לחודש

עבודה בארה"ב נהגי משאית

נהיגה על סמי טריילר - 8,000$-15,000$ לחודש

נהיגה על פול טריילר - 13,000$-16,000$ לחודש

ט.ל.ח

 

עבודה בארה"ב לגלות ולאהוב

סיפור האהבה עם ארצות הברית מתחיל אצל רובנו עוד איפשהו שם, בחטיבת הביניים. פתאום כולנו רוצים להיות שחקני הוליווד ולא רק בגלל סכומי העתק שהם מרוויחים על הופעותיהם בסרטים. אנחנו רוצים להכיר את ג'וני דפ ולהתחכך בג'וליה רוברטס, לטייל על השטיח האדום באוסקר ובכלל להגשים את החלום האמריקאי ולהתעשר. כשגדלים, תודו, החלום לא משתנה הרבה.


למה כדאי לעבוד בארה"ב ?

ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות

ארצות הברית הנה אולי המדינה הפופולארית ביותר לחיפוש עבודה בחו"ל. ייתכן שכך הדבר בגלל גודלה של המדינה וייתכן שהיעד פשוט אטרקטיבי בצורה שאין לה מתחרות. להזכירכם מדובר על שלל מדינות ולא מקום ספציפי אחד. אוהבי הקולנוע יעדיפו את לוס אנג'לס, אוהבי ההיסטוריה האמריקאית את וושינגטון ואלה שפשוט חייבים לראות את פסל החירות- את ניו יורק. לא משנה לאן תחליטו לנסוע בדיוק, חיפוש עבודה בארצות הברית יכולה להיות עבורכם צעד ראשון לקראת עולם גדול יותר.


שירותים וטיולים

אחד הענפים הפופולאריים ביותר של עבודה בארצות הברית הנו תחום המכירות, אומרים עלינו הישראלים כי אנו יכולים למכור קרח לאסקימואים בזכות הסירוב שלנו להרפות, תכונה שבהחלט יכולה להפוך אותנו ללהיט ולגלגל לכיסנו לא מעט כסף במדינה המכורה ביותר בעולם לקניות. מכירות בעגלות קניונים, טלמרקטינג או דיילות יכולים להיות גם חוויה תרבותית מעניינת אם אתם מסוג האנשים שפשוט נהנים מהאינטראקציה האנושית.


אז איך עושים את זה ?

עצם מציאת עבודה בארצות הברית אינה קשה בעידן האינטרנט. ישנם מספר לא מועט של אתרים בעברית שמאפשרים חיפוש ומציאה של עבודות חו"ל מסוגים שונים. אבל היופי האמיתי הוא שפורומים ואתרים מאפשרים גם מידע שימושי שיכול לחסוך לכם כסף ועוגמת נפש במדינה בה אינכם רגילים להסתדר: טיפים שימושיים היכן למצוא בית קפה זול וטוב או אזור דובר עברית, אינטרנט אל-חוטי חינם במסעדה זו או אחרת או כרטיסי חיוג במחירים מוזלים יכולים ממש לעשות את ההבדל בין תחושה של חוויה לפספוס רציני. כדאי לזכור גם ליהנות קצת בשהייה בחו"ל, גם אם אתם מכווני מטרה במיוחד- תזכרו: אף אחד לא עובד ללא סוף וההנאה בריאה לנפש יותר מהתרופות.


טיפים עבור עבודה בארה"ב

1. ברוב המדינות בעולם החוצפה הישראלית מהווה מכשול בעבודה במכירות ובכלל. במקרה של עבודה בארה"ב זה קצת שונה. האמריקאים אינם רגילים ליכולת האלתור, חוסר הבושה ורמת ההצקה שלנו. כשמשתמשים בחוצפה ישראלית במינון הנכון עם האמריקאים זה עובד מצוין.

2. תזכרו שבאתם לעבוד, אינכם שגרירים שבאו לייצג את מדינת ישראל. לאהוב את ישראל זה מצוין, אך לא מומלץ לדבר על פוליטיקה עם לקוחות.

3. ארצות הברית היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, נצלו את זה. תעבדו עד הסוף, תנו שעות ואל תפספסו ימי עבודה, בסוף זה רק משתלם.

4. אל תפחדו עם האנגלית שלכם לא מושלמת. בארה"ב היא נתפסת מהר, למכירות יש שפה משל עצמה ולרוב השפה זו הבעיה הכי קטנה בתחום עבודה בארה"ב.


עבודה בארה"ב – כדאי לדעת

1. עשו קצת שיעורי בית על המוצר אותו אתם מוכרים. יהיו לקוחות שיתעניינו וישאלו שאלות וככל שתפגינו יותר ידע בתחום, כך הלקוח ירגיש יותר ביטחון לרכוש מכם.

2. תלמדו מהקולגות שלכם. במיוחד אם אתם חדשים. הקשיבו למנוסים מכם ואלו שמצליחים למכור הרבה. אין שום בושה בללמוד מהם ואף לחקות אותם.

3. חיוך מוסיף המון, גם כשלא בא לחייך.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עבודה בארה"ב ולהבין את טווחי השכר עבור סוגי העבודות.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.