×


תפריט נגישות

מחירון הצעות עבודה בקנדה

מתעניינים לגבי עבודה בקנדה ? רוצים לדעת באילו עבודות ניתן לעבוד בקנדה וכמה כסף מרוויחים על כל עבודה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון הצעות עבודה בקנדה מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מציעי עבודות בקנדה לישראלים, מדובר על טווח שכר מהנמוך ביותר ועד לשכר הגבוה ביותר לאותו שירות.

טווחי שכר לעבודה בקנדה

עבודה בקנדה בשיפוצים

עובד פשוט - 30$-40$ לשעה

בעל מקצוע - 50$-70$ לשעה

מנהל עבודה - 50$-80$ לשעה

עבודה בקנדה הייטק

מתכנת למובייל - 10,000$-12,000$ לחודש

מנהל פיתוח תוכנה - 12,000$-14,000$ לחודש

מנהל מוצר תוכנה - 10,000$-12,000$ לחודש

מנהל מכירות - 13,000$-16,000$ לחודש

עבודה בקנדה נהגי משאית

נהיגה על סמי טריילר - 8,000$-15,000$ לחודש

נהיגה על פול טריילר - 13,000$-16,000$ לחודש

ט.ל.ח

 

מדריך עבודה בקנדה

להרוויח ולנשום בו זמנית

לקום בבוקר בלחץ, לרוץ לעבודה, כמעט ולפספס את האוטובוס ובדרך עוד להתווכח עם איזו גברת רעשנית. להידחס לתוך אוטובוס עמוס אנשים באמצע הקיץ, שכמו דווקא התקלקל בו המזגן. כך נראה בוקר ממוצע של הישראלי העובד- לחץ, צפיפות ומהומה. מובן שאין זה נגמר שם- גם בעבודה עצמה אנו מתענים בתנאים כאלה, מה שמקצר את הסבלנות של כולנו והופך אותנו לאחת המדינות הסובלניות פחות לזולת בעולם.


למה כדאי לעבוד בקנדה ?

עולם שונה - חוויה אחרת

רבים מהישראלים שיוצאים לטייל בחו"ל חוזרים עם התובנה החד משמעית שהעולם שונה ממה שהורגלנו אנחנו הישראלים- לא חייבים לחיות בתוך מבוך של לחץ ומשימות, לעבוד מסביב לשעון ולמצוא את עצמנו עם אפס מנוחה, אפס מקום ומאה אחוז צפיפות. אבל אלה החוזרים מטיול המשלב עבודה- יכולים אולי ללמוד כמה כלים ליישום התובנות גם במדינתנו, שהרי אין לנו אחרת. מוצאי עבודה בקנדה נהנים מכל אותם דברים ובנוסף- חוזרים עם לא מעט כסף שחסכו בעת החוויה.


למצוא עבודה זמנית בקנדה

למחפשי העבודה הזמנית בחו"ל יש מגוון גדול מאד של אפשרויות. אלה הבוחרים להתמקד בחיפוש עבודה בקנדה יכולים ליהנות לא רק מעבודה מאתגרת, מעניינת ומתגמלת מאד, במכירות למשל, אלא גם ממרחבים פתוחים, פארקים וירוק טבעי ומודעות סביבתית גדולה של המדינה. גם לשעון שעל ידכם יש משמעות אמיתית בקנדה- אנשים עובדים עד שעות קבועות ובסיום יום העבודה אין מטרידים העסקים את חיי הפנאי והבית. בארץ לעומת זאת לצאת מהעבודה בשעה 8 בערב אינה תופעה נדירה וגם אז רבים הסיכוים שעוד יתקשרו אליכם בנושאי עבודה.


להאט את הזמן

למוצאי עבודה בקנדה יש לעיתים תחושה כאילו מישהו עצר את הזמן. מנקודת מבט מרוץ העכברים אליו רגילים הישראלים, נראית התנועה בקנדה השלווה כמשהו בהילוך איטי טלוויזיוני ולא דרך חיים אמיתית של אנשים. יש להם זמן לעצור לקפה בבוקר, לאומר שלום בנעימות לנהג האוטובוס ואפילו לחלום בהקיץ בדרך לעבודה בתחבורה ציבורית מרווחת, ממוזגת ועומדת בזמנים. גם מזג האוויר הקריר גורם לאנשים להיות נעימים יותר זה לזה ולהעיד משהו על הקשר בין הנוף ונפש האדם.

 

טיפים עבור עבודה בקנדה

1. לרוב עמלה על מכירות בקנדה היא עד 25 אחוז. לאחר שעברתם סכום מסוים העמלה יכולה לעלות אפילו ל35 אחוז.

2. בעבודה בקנדה מקובל גם לסבסד את שכר הדירה ואף להחזיר את סכום כרטיס הטיסה לאחר מספר חודשי עבודה.

3. עונות הקיץ הן עונות מצוינות לעבוד בקנדה. בעונות אלו המון תיירים מסתובבים שם אשר מחפשים לקנות מזכרות.

4. אם השגתם עבודה בקנדה בתחום מכירה מדלת לדלת, קחו בחשבון שקנדה איננה ארץ חמה כמו ישראל מה שעלול להיות מעט לא נוח.


עבודה בקנדה – כדאי לדעת

1. לקנדה שתי שפות רשמיות, צרפתית ואנגלית. ישנם אזורים בקנדה אשר השפה הצרפתית שולטת בהם ואם אתם לא יודעים צרפתית אין מה לחפש שם מלכתחילה. קחו זאת בחשבון כשאתם מתלבטים איפה בדיוק לעבוד בקנדה

2. בקנדה לדבר עם מישהו ולהסתכל לו בעיניים במשך כל השיחה נחשב לגסות רוח. לכל מדינה יש את המנהגים שלה, כך כאשר אתם מדברים עם לקוחות, מידי פעם הסיטו מבט מעיניהם.

3. בקנדה יש פוטנציאל עבודה מאוד גדול. אם אתם עובדים במשהו שאתם לא נהנים ממנו ו/או התנאים לא מספקים אתכם, אל תחששו לחפש מקום עבודה אחר.

4. אל עבודה בקנדה מומלץ להגיע בלבוש הולם ומטופח. יחד עם זאת חשוב שהבגד יהיה נוח, שתהיו מסוגלים לעמוד על הרגליים במשך כמה שעות טובות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עבודה בקנדה ולהבין את טווחי השכר עבור סוגי העבודות.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.