×


תפריט נגישות

מחירון הצעות עבודה באנגליה

מתעניינים לגבי עבודה באנגליה ? רוצים לדעת באילו עבודות ניתן לעבוד באנגליה וכמה כסף מרוויחים על כל עבודה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון הצעות עבודה באנגליה מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מציעי עבודות באנגליה לישראלים, מדובר על טווח שכר מהנמוך ביותר ועד לשכר הגבוה ביותר לאותו שירות.

 

טווחי שכר לעבודה באנגליה

עבודה באנגליה באבטחה - 1,400£-1,500£ לחודש

עבודה באנגליה בהייטק - 40,000£-60,000£ לשנה

עבודה באנגליה בשיווק - 45,000£-55,000£ לשנה

עבודה באנגליה בתחומים פיננסים - 40,000£-70,000£ לשנה

ט.ל.ח

 

מדריך עבודה באנגליה

העלים המתנדנדים ברחוב אוקספורד, הבריזה המלטפת בהייד פארק, הנוף הנשקף מגשר לונדון והשעה המתחלפת בביג בן. כל אלו יכולים להיות חלק משגרת היום יום שלכם. לאחר חיפוש קל של עבודה באנגליה תוכלו להיות חלק מהאגדה. התעסוקה באי הבריטי קוסמת להרבה צעירים שמעדיפים לעבוד אחרי הצבא במשרות מרתקות וחלומיות בד בבד עם טיול חלומי שבעצם לא עולה כמעט כלום.


יונייטד בתוך הסיטי

כדי למצוא עבודה באנגליה אפשר לעבור בין ענפי תעסוקה שונים ומבוקשים, ברובם תמצאו גם משרות אפשריות: מכירות בקניונים, מכירות מדלת לדלת, מאבטחים, מנעולנים ועוד. אפשרי לעבוד בערים רבות באנגליה, לאוהבי הכדורגל למשל, מומלץ לבדוק אופציה לעבוד בעיר הכדורגל מנצ'סטר. חובבי השקט והשלווה אולי יעדיפו דווקא לעבוד בנוטינגהאם. כל אחד יכול למצוא מקומו באי הקסום.


למה בעצם לעבוד באנגליה ?

כשחושבים על המילים עבודה באנגליה מיד עולות מחשבות על טיולים ביעד התיירותי הנחשק. אנשים שיודעים לעמוד בתור יפה לקופה, לא צועקים ברחוב כאשר הרמזור לא עובד ולא נוהגים באגרסיביות הישראלית. הקרירות של המדינה נותנת השפעתה גם על האישיות המאופקת והנעימה של הבריטים, בניגוד גמור לחום והתסיסה הבלתי נגמרת בישראל. כך המעוניין בהפוגה מהמהומה של המדינה יכול גם להרוויח פרוטה או שניים בזמן השהייה בחו"ל.


כסף בייבי, כסף

ועוד יתרון בולט - כסף . להרוויח ביורו, בתנאי שאתם לא מתכוונים לבזבז יותר מדי בעת השהייה, יכול לגרום לכם לגרוף הון קטן מאותה עבודה באנגליה, שתממן לכם את הלימודים הגבוהים, החתונה ואפילו ההשתתפות העצמית ברכישת הדירה. המחייה באנגליה זולה ביחס לישראל והמשכורות גבוהות יותר, לכן, אם לא תבזבזו בלא חשבון- יש סיכוי סביר מאד שהטיול הזה ישתלם לכם גם מבחינה כלכלית.


ובכל זאת לחיות

אין האמור מעלה אומר שעליכם להתנזר מהחיים לחלוטין אם ברצונכם להגיע חזרה לישראל עם כסף באמתחתכם. כמובן, שסכום הכסף הסופי אותו תחסכו הנו פונקציה ישרה של כמה תבזבזו, אך חיי העיר באנגליה אינם יקרים עד כדי כך שלא תוכלו בכל זאת להנות. אנגליה מציעה חיי לילה ערים, פאבים ומועדונים איכותיים במחירים סבירים ונופים מרהיבים של טבע וארכיטקטורה שאפשר ליהנות ממנה חינם אין כסף.

 

טיפים עבור עבודה באנגליה

1. אם יש לכם אזרחות באוסטרליה, ניו זילנד,קנדה או דרום אפריקה ואתם בטווח הגילאים 17-27, תוכלו להוציא בקלות רבה ויזה באנגליה לטיול ועבודה במשך שנתיים.

2. אתם יש לכם עבודה באנגליה במשרה מלאה, שאיננה קשורה לביטחון של אזרחים, מגיע לכם 24 ימי חופש בשנה בתשלום. גם לעובדי משרה חלקית יש ימי חופשה אך זה כבר תלוי לפי מספר שעות העבודה.

3. למי שמתאים מומלץ לנסות לעבוד באנגליה באבטחה. יש לכך ביקוש רב וזו עבודה משתלמת. למי שמכירות זה לא בדיוק מתאים לו, מדובר באלטרנטיבה מצוינת.

4. המשכורות באנגליה גבוהות אך כך גם המחיה. על מנת לחסוך כסף, חפשו לעבוד באנגליה בחברה שמספקת דיור עבור עובדיה במחיר מסובסד ושתדאג עבורכם לתחבורה.


עבודה באנגליה – כדאי לדעת

1. האנגלים נותנים חשיבות רבה בכל הקשור לבטיחות ובריאות בעבודה. בין אם אתם עובדים חוקיים או לא, יש לכם תמיד אל מי לפנות באנגליה.

2. באנגליה אסור להעביד מישהו מעל ל48 שעות שבועיות ללא הסכמתו. למעביד מותר לבקש זאת ובמידה והסכמתם הוא צריך להחתימכם על חוזה שבו אתם מסכימים לכך. גם מהחוזה הזה לעובד מותר להתחרט ולבטל אותו.

3. לעבוד באנגליה במכירות מדלת לדלת מאוד משתלם. יחד עם זאת, מדובר במדינה קרה ואפורה בכל השנה ובחורף אף יורד שלג. קחו זאת בחשבון.

4. לבריטים תרבות נימוס מאוד גבוהה וההתלהבות והחוצפה הישראלית לרוב לא עוזרת שם במכירות. נסו שיטת מכירות יותר רגועה ותצליחו יותר.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עבודה באנגליה ולהבין את טווחי השכר עבור סוגי העבודות.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.