×


תפריט נגישות

מחירון הצעות עבודה באירופה

מתעניינים לגבי עבודה באירופה ? רוצים לדעת באילו עבודות ניתן לעבוד באירופה וכמה כסף מרוויחים על כל עבודה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון הצעות עבודה באירופה מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מציעי עבודות באירופה לישראלים, מדובר על טווח שכר מהנמוך ביותר ועד לשכר הגבוה ביותר לאותו שירות.

 

טווחי שכר לעבודה באירופה

עבודה באירופה באבטחה - 1,200€-1,800€ לחודש

עבודה באירופה בהייטק - 30,000€-60,000€ לשנה

עבודה באירופה בשיווק - 35,000€-45,000€ לשנה

עבודה באירופה בתחומים פיננסים - 30,000€-80,000€ לשנה

ט.ל.ח

 

עבודה באירופה - טיול שורשים ועבודה

מדינת ישראל הנה מדינת תפוצות, המרכזת בתוכה יהודים ממדינות רבות מהעולם. אין כמעט אדם החי במדינה זו שהוריו, סביו או הורי סביו לא עלו לארץ בתקופה זו או אחרת וכך, כולנו בעלי עבר וניב תרבותי שונה זה מזה.

תופעה מעניינת המתרחשת בתקופה האחרונה הינה טיול שורשים של הדור הצעיר, זה שנולד וחונך במדינת ישראל ורק שמע סיפורים על "שם" – לטוב ולרע.

יש משהו מנוכר בעידן הנוכחי של העולם, אולי זו הסיבה שאנשים מעוניינים למצוא את עברם ומורשתם, ומחפשים אותה לעיתים לא מבוטלות במדינות בהם גדלו דורות העבר שלהם. על אף שהדבר יכול להתאים בכל גיל, אין שום סיבה לחכות לגיל מבוגר ומבוסס כלכלית. כדי לעשות טיול שורשים אמיתי ואיכותי- אפשר פשוט למצוא עבודה זמנית בחו"ל.


אירופה אירופה למה כדאי לעבוד שם ?

ליהודי אירופה למשל יש עבר מפואר ובחלקו אפל למדי, כזה שבהחלט שווה להכיר ולחוות אותו. אירופה כוללת בעצמה שלל מדינות מתורבתות למדי ולכן, אין צורך בימים ארוכים של חופשה כדי ליהנות מנופיה ולעלות על עקבות העבר שלך בה. כך שמחפשי עבודה באירופה יכולים בהחלט לנצל את שבוע העבודה הקצר, בין 5 הימים, הנהוג ברב מדינות אירופה לטובתם- וליהנות מטיולים והכרת המקום בימי החופשה מהעבודה.


ויש מה לראות

אם יצא מזלכם ומצאתם עבודה באירופה, בעיקר בתחום המכירות, אז יש סיכוי סביר בהחלט שבילוי מהנה לפניכם. ההיסטוריה העשירה של אנגליה, האורות המרהיבים של צרפת או הארכיטקטורה עוצרת הנשימה של יוון ואיטליה יכולים לעשות את הטיול שלכם מדהים ללא קשר לחיפוש העבר האישי שלכם וכבונוס נוסף. מובן שגם אדם ללא שום עבר היסטורי אירופאי יוכל ליהנות ממדינות אלה ללא גבול.


ועל הכסף כבר דיברנו?

יתרון בולט נוסף של טיול שורשים המשלב עבודה ברור מאליו: למוצאי עבודה באירופה יש הכנסה ולא את כולה מוציאים במהלך הטיול בד"כ. במילים פשוטות- בזמן שאתם נהנים, אתם גם חוסכים לעתידכם ומאפשרים לעצמכם פתיחה ברגל ימין של השלב הבא בחייכם. טיול מרתק זה המשלב את העבר, חוויית ההנאה של ההווה וחיסכון אל העתיד- ומקנה לכם משהו שלא תוכלו לחוות בשום טיול אחר.

 

טיפים עבור עבודה באירופה

1. עבודה במכירות היא תמיד טובה, במיוחד באירופה. בארץ האחוזים שמקבלים ממכירות אינם גבוהים במיוחד, לעומת זאת באירופה הרבה יותר נדיבים.

2. העבודה במלצרות באירופה שונה מאוד מהעבודה במלצרות בארץ. כאן הטיפים הרבה יותר נדיבים בטיפ, באירופה פחות ולפעמים המחיר כבר כולל טיפ. אם אתם בוחרים לעבוד במלצרות באירופה, בדקו קודם כל איך עניין של הטיפ מתחלק והאם זה באמת כדאי.

3. אחת העבודות המהנות ביותר באירופה היא עבודה באזורי הסקי. באירופה יש המון מקומות לעשות בהן סקי ומי שעובד בהן יכול ליהנות ממקום מגורים בסביבה, כניסה חופשית לרכבל ולמסלולי הסקי ולקבל הנחות על ציוד. גם אם אינם מדריכי סקי מורשים, אפשר לעבוד כמפעיל רכבל, לסדר את המסלולים וכדומה.

4. באוניברסיטאות באירופה חוקרים הרבה את השואה. עבודה באירופה מצוינת היא תרגום מסמכים בעברית עבור אותם מחקרים באוניברסיטה. בגלל שאנחנו עם קטן אין תחרות רבה בתחום וזו יכולה להיות עבודה מאוד מעניינת. אם אתם יכולים לתרגם לשפת המקום כמובן שזה יתרון אך גם תרגום לאנגלית יכול להספיק.


עבודה באירופה – כדאי לדעת

1. אם אתם רוצים לפתוח עסק באירופה כדאי לחשוב על לעשות את זה בצרפת. צרפת מעניקה ויזה מיוחדת עבור מי שמעוניין לפתוח עסק וקל יותר להשיג אותה.

2. לקבל ויזת עבודה באירופה איננו דבר קל. אך אם אתם מתכננים לעבוד באירופה רק במשך תקופה קצרה, נסו להשיג ויזה זמנית, קלה הרבה יותר להשגה.

3. עם כמה מדינות באירופה יש למדינת ישראל הסדר שאם אתם משלמים שם ביטוח לאומי, אתם פטורים מלשלם ביטוח לאומי בארץ. כדאי לבדוק האם המדינה שאתם טסים אליה היא אחת מהן.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עבודה באירופה ולהבין את טווחי השכר עבור סוגי העבודות.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.