×


תפריט נגישות

מחירון חוגי ילדים

כמה עולה חוגים לילדים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוגים לילדים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לילדים בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגים לילדים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

כמה עולה חוגים לילדים ?

סוג חוג לילדים וטווחי מחירים

חוג אנגלית לילדים
70-120 ש"ח לשיעור
 
חוג שחייה לילדים
150-250 ש"ח לחודש
 
חוג אגרוף תאילנדי לילדים
150-250 ש"ח לחודש
 
חוג אקרובטיקה לילדים
140-220 ש"ח לחודש
 
חוג אתלטיקה לילדים
100-150 ש"ח לחודש

חוג באולינג לילדים
100-150 ש"ח לחודש
 
חוג גלישת גלים לילדים
100-200 ש"ח לחודש
 
חוג גלישת רוח לילדים
100-200 ש"ח לחודש
 
חוג ג'ודו לילדים
125-175 ש"ח לחודש
 
חוג התעמלות קרקע, מכשירים לילדים
150-200 ש"ח לחודש
 
חוג טניס שדה לילדים
200-230 ש"ח לחודש
 
חוג טניס שולחן (פינג פונג) לילדים
150-230 ש"ח לחודש
 
חוג טאקאונדו לילדים
150-230 ש"ח לחודש
 
חוג כדורגל לילדים
100-150 ש"ח לחודש
 
חוג כדורעף לילדים
100-150 ש"ח לחודש
 
חוג כדורסל לילדים
100-150 ש"ח לחודש
 
חוג כדוריד לילדים
100-150 ש"ח לחודש
 
חוג נינג'יטסו לילדים
150-230 ש"ח לחודש
 
חוג סייף לילדים
150-200 ש"ח לחודש
 
חוג קארטה לילדים
100-180 ש"ח לחודש
 
חוג קפוארה לילדים
150-180 ש"ח לחודש
 
חוג קונג פו לילדים
100-150 ש"ח לחודש
 
חוג קיקבוקס לילדים
100-150 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

מדריך חוגים לילדים

אין ספק כי בתחומים רבים - הילדים שלנו מתבגרים הרבה יותר מהר מקצב ההתבגרות שלנו בעבר. אבל לישיבה הממושכת בכיתות הלימוד (שהיום מתחילה כבר מגיל גן) ושעות מול המחשב יש גם צדדים אפלים: מחסור בפעילות גופנית, מחסור בעניין עבור הילדים ולכן גם תסכולים (המובילים לעיתים להפרעות התנהגות) ואפילו מחסור בידע בסיסי של התנהלות אותו היה לנו- בבישול, בתחזוקת הבית וסביבתו, או אפילו בתקשורת בין אישית.

הפתרון? להשלים את החסר עם חוגים לילדים. כיום חוגים לילדים מקצועיים נותנים לילדים שלנו כלים רבים הכוללים משמעת עצמית, לימוד בעשייה וכמובן- הנאה.

 

להתאים חוגים לילדים שלכם

נכון, חשוב להתחשב בדעת הילד. אבל לפני שאתם רושמים אותו אוטומטית לאותו חוג מחשבים לילדים או חוג אנגלית לילדים תנסו לגוון ולבדוק גם אופציות אחרות- שלא כוללות ישיבה ולמידה אלא דווקא עשייה ותזוזה. כיום שלל סדנאות לילדים מציעים חוגי העשרה לילדים שיכולים לתת לילד שלכם עולם ומלואו של חוויות.

הפופולאריים לאחרונה הם: חוג בישול לילדים, חוג קפוארה לילדים, חוג ציור לילדים, חוג יצירה לילדים, חוג דרמה לילדים, חוג צילום לילדים וכמובן חוג ג'ודו לילדים. למרות שחוגי ציור ויצירה נשמעים לכם חוגים של ישיבה- הרי שלרב מדובר דווקא על חוגים אקטיביים למדי והם גם מפעילים את דמיון ויצירתיות הילד- אגפים שמערכת החינוך הפורמאלי מזניחה תדירות. בשוק קיימים גם חוגים פופולאריים פחות כגון חוגי ליצנות, אבל אותם קשה יותר למצוא.


איפה?

חוגים לילדים אפשר למצוא בכל עיר- חוגים לילדים בחולון, שנחשבת לעיר הילדים, אפשר למצוא במתנ"סים, כנ"ל גם חוגים לילדים בפתח תקווה או חוגים לילדים תל אביב. ככלל, אפשר למצוא לא מעט אטרקציות לילדים במרכז או הפעלות לילדים בגילאים שונים. גם בתוך כפר המכביה חוגים זה לא מילה גסה ואפילו בתוך אתר בית ספור חוגים רבים מפורסמים באופן שוטף. אגב, באתרי אינטרנט רבים וגם במתנ"סים אפשר למצוא גם פעילויות חד פעמיות כגון הפעלות ליום הולדת או למסיבה.


לא ממש ילדים

מה קורה עם ילדים שמתחילים חוג ומעפילים לגילאי העשרה? שום דבר רע, רב החוגים ובהם חוגים כמו חוג בישול לילדים, חוגי דרמה לילדים, חוג שחייה לילדים, חוג קפוארה לילדים, חוג ג'ודו לילדים, חוג קומיקס לילדים ועוד- הם חוגים בעלי קבוצות המשך לגילאים המבוגרים יותר וגם בני נוער יכולים להמשיך בהם. כמובן שיש גם חוגים לנוער הפופולאריים אצל הנוער בלבד. למשל, בעוד חוג קראטה לנוער הוא המשך ישיר של חוג הילדים, חוג עיצוב אופנה לנערות או שיעורים פרטיים בריקוד או צילום- הם כבר חוגים מתקדמים, הלוקחים את הנוער שלנו צעד אחד קדימה בתחביב שלהם.

חשוב לציין כי לעיתים לא מבוטלות, את התשוקה שמוצאים בני הנוער בחוגים שלהם הם מיישמים מאוחר יותר בתוך מקצוע לחיים- בזכות כלים שלמדו בחוג בשנים האלה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוגים לילדים ולהבין את טווחי המחירים לפי החוג הרצוי לכם.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.