×


תפריט נגישות

מחירון חוג שחיה לילדים

 

כמה עולה חוג שחיה לילדים ?

 
כמה עולה חוג שחיה לילדים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג שחיה לילדים מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לילדים בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי שחיה לילדים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג שחיה לילדים ?

 

מחירו של החוג נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור והוא נקבע על פי מספר פרמטרים:

מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר הקורס עולה. ישנם חוגי שחיה המתאמנים לקראת תחרויות ארציות.

גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר. אימון בקבוצות גדולות תורם להגדלת המעגל החברתי של הילד, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ללא קשר למחיר.

גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה

חוג שחייה לילדים - 150-300 ש"ח לחודש

שיעור שחיה לפעוטות - 50-85 ש"ח

שיעור שחיה לילדים פרטי - 65-130 ש"ח

שיעור שחיה לילדים בקבוצה - 40-70 ש"ח

ט.ל.ח

 

לימוד שחיה בבריכה

 

לכל ספורט, אומרים מומחים, יש יתרונות וחסרונות. צריך להזהר מפעילות ספורטיבית מוגזמת שתזיק לגוף במקום להועיל לו. אולם, ישנו סוג אחד של ספורט שיש לו יתרונות רבים ומובהקים, שבזכותם הוא אפילו מומלץ למי שסובלים מבעיות פיזיות או מנכויות. מדובר בשחיה. רבים מספרים שכמה בריכות הלוך ושוב בבוקר משנות את כל היום שלהם. הם מרגישים חזקים יותר, רגועים יותר ומלאי אנרגיה.

 

שחיה מומלצת מאוד בשל העובדה שהיא מחזקת מאוד סיבולת לב- ריאה, מחזקת את שרירי הידיים, הרגליים והבטן, ותורמת ליציבה. אולם, לשהייה בבריכה ישנו יתרון נוסף- המים. שהייה במים לאורך זמן עשויה להיות מרגיעה מאוד. ישנם גם מי שמטפלים בבעיות פיזיות ונפשיות בתוך הבריכה, מאחר והם גורסים שהמים יכולים לרפא.

 

שחיה לילדים

 

לדים רבים אוהבים מאוד לשחות. הם יוצאים אחרי בית הספר לבריכה עם תיק קטן, ובו בגד ים, מגבת ומשקפת. ילדים נהנים מאוד לשחק במים, לצלול ולערוך תחרויות שחייה. חלקם לומדים לשחות באופן מקצועי בחוגי שחיה שמתקיימים אחר הצהריים. הורים רבים מעוניינים שילדיהם יעשו זאת, בשל היתרונות הרבים שהוזכרו קודם, ובשל העובדה כי מדובר בדרך להכיר חברים חדשים ולעשות דבר אקטיבי שאינו ישיבה מול המחשב או בהייה בטלוויזיה. ישנם גם ילדים שפוחדים ממים, וחשוב ללמד אותם שהם יכולים לשחות בלא בעיה.

 

טיפים עבור שחיה לילדים

 

כאשר תרשמו את ילדיכם לקורס שחייה, בררו לגבי הניקיון בבריכה. בכל בריכה צריך להיות פיקוח של משרד הבריאות, המים צריכים להיות נקיים, כך גם הסביבה והמלתחות.

בררו מה מספר התלמידים בקבוצה ורמת הצפיפות בבריכה.

אל תתביישו לשאול לגבי המקצועיות של המדריכים. מה הכשרתם ומהו ניסיונם.

במידה ובסוף הקורס ילדיכם איננו יודע לשחות ואתם חשים שזה מסיבות של הקורס עצמו, עמדו על זכותכם וזכות הילד לקבל שיעור תגבור.

 

שחיה לילדים – חשוב לדעת

 

לצוף על פני המים זה הבסיס ללימוד שחייה.

לימוד שחיה לילדים מומלץ להתחיל בגיל 6.

לרוב ילדים אשר התחילו ללמוד שחיה לפני גיל 6, חוזרים לשיעורי חיזוק ורענון נוספים.

את התשלום חלקו לשניים או שלושה תשלומים. כך במידה ומסיבה כלשהי לא תהיו מרוצים, תוכלו לבטל את התשלום.

 

טיפים עבור חוג שחייה לילדים

 

ידוע זה מכבר כי למים סגולות הרגעה וריפוי שאין כמותם ביבשה או באוויר. השהייה בהם נעימה לנו, אנו מתחילים את החיים שלנו במים ואך הגיוני הוא שנמשיך להמשך לעד אל הנוזל העוטף והמלטף הזה. לא? הם מעטים, אבל הם בהחלט קיימים- היידרופובים. אנשים שפוחדים ממים. אצל רובם אפשר למצוא טראומה רחוקה או רחוקה פחות של חנק במים וכמעט אף אחד מהם, מן הסתם, לא יודע לשחות. מה עושים אם ילדך הוא אחד כזה?

 

לימודי שחייה בשלבים

 

הפתרון "הפשוט" להתמודדות עם הפחד- הוא ההתמודדות. אם זיהית שלילד שלך יש רתיעה ממים, מהרי להגיב ולקחת אותו אל המים. הגישות האגרסיביות של זריקת הילד אל הבריכה אולם רק מחזקות את הטראומה, אך גישות רכות יותר של לימודי אהבת המים דווקא מניבות תוצאות. אפשר להתחיל מהשתתפות בתוך הפעלות לילדים הכוללים מים בבריכה נמוכה, עדיף שבאותן הפעלות יהיו ילדים נוספים- כדי שילדך יוכל לראות איך נהנים האחרים במים וכי אין שום איום. חשוב שבמהלך אותן הפעלות לא תתייחסי להתלוננות בנך אלא תיהני גם את, כי כניעה שלך לפחדים שלו תהיה מבחינתו אישור לפחדיו.

 

שלב 2

 

ברגע שהקטן שלך למד ליהנות מפעילויות מים, אפשר לרשום אותו אל חוגים הכוללים פעילויות מים בעקיפין- כמו מגלשות ג'מבורי מים ולתת עוד אפשרות לראות מים כמהנים. גם מאמנים טובים של חוג שחייה לילדים כבר יוכלו לקבל אותו ובאיטיות לגרום לו להתרגל אל המים לפני התקדמות אל חוגים לילדים מתקדמים יותר. חוג שחייה לילדים בו הקטן שלך ילמד לשחות ממש- יחכה, אבל עד אז- כדאי שיהיה בסביבת ילדים ומים- עדיף עם מדריך חוגים מקצועי, כדי שלא תצטרכי להתמודד עם הפחדים שלו לבד.

 

לסיכום

 

אי למידת פחדים הינה תהליך לימודי ארוך הדורש סבלנות ולא משהו שאפשר לשנות בכמה חודשים של חוג בודד. חשוב גם לזכור כי חוגים לילדים שונים זה מזה ברמה, ביחס מדריך-ילד ועוד. יש לבחור חוגים לילדים המתאימים לילד ולוודא כי הגישה של המדריך של חוג שחייה לילדים תואמת את זו שלך.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוגי שחיה לילדים ולהבין את טווחי המחירים לפי החוג הרצוי לכם.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.