×


תפריט נגישות

מחירון חוג ריקוד לילדים

 

כמה עולה חוגי ריקוד לילדים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוגי ריקוד לילדים מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לילדים בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי ריקוד לילדים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה חוגי ריקוד לילדים?

 

טווחי מחירים עבור חוגי ריקוד לילדים בלבד.

חוג מחול - 130-150 ש"ח
  
חוג ריקוד ג'אז - 100-170 ש"ח
  
חוג ריקוד אירי - 75-199 ש"ח
  
חוג ריקוד היפ הופ - 100-180 ש"ח

חוג בלט - 100-180 ש"ח
  
חוג זומבה - 150-200 ש"ח
  
חוג ריקודי ואלס - 100-200 ש"ח
  
חוג ריקודים סלוניים - 100-200 ש"ח
  
חוג ריקודי בטן - 100-200 ש"ח
  
חוג רומבה  - 100-200 ש"ח
  
חוג ברייקדאנס - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוגי ריקוד לילדים

 

בימינו, הסביבה לעולם אינה מרוצה מהמשקל שלך- או אפילו של ילדיך. זה יקרא לילדך שמנמן מדי וזה יגיד שהוא לא מספיק "בריא". הלחץ המתמיד סביב האוכל מוציא את האיזון הטבעי של תאבון האדם מגדרו ויוצר מצב לימודי חדש, מושפע מסטיגמות, גחמות וחיפוש נחמה. מה הפלא, אם כן, כי הפרעות אכילה אצל ילדים הוא דבר נפוץ כל כך במדינות המודרניות ובארץ ישראל בפרט. אבל הפרעות אכילה אינן רק סירוב לאכול- גם השמנת יתר הינה סוג של הפרעת אכילה.

 

לא מאוחר

 

גם אם הילד שלכם רק בן 6 וכבר סובל מעודף משקל, יש מה לעשות. קודם כל, קורסים או סדנאות הורים לתזונה נכונה חובה גם כאן, כדי שתדעו איפה אתם טועים. ישנם גם חוגים של הכנת אוכל לילדים והורים יחד- חוויתי ומהנה עבור שניכם. אחרי הכל, חוג צריך להיות כיף. החלק השני הוא לדאוג לילד שלכם לכמה הפעלות בדוגמה של חוגים לילדים שהנם חוגים אקטיביים, למשל חוגי שחייה או ריקוד לילדים. הקפידו שאותן הפעלות יהיו מתאימות לילד שלכם ולא ברמת קושי גבוהה מדי- כדי לא ליצור תסכול. בנוסף חשוב לבדוק את שאר הנרשמים לאותם חוגים לילדים אליהם אתם שוקלים להכניס את הילד. מצד אחד חוג עם ילדים רזים ואתלטיים במיוחד, יכול להיות מתסכל למדי לילד גדול. מצד שני, חוגים יעודים לילדים שמנים בעייתיים גם הם- כי הם מוציאים את הכיף מאותו חוג והופכים אותו למטלה.

 

כסף ושוב כסף

 

ההשקעה בבריאות נראית כדבר יקר, אין ספק. אבל אם עושים חישוב נכון- מדובר בחיסכון אדיר לעומת האלטרנטיבה. סדנאות או קורסים המאפשרים לימודי תזונת ילדים בריאה, עבור הורים, אפשר לקחת בסבסוד מסויים בחלק מקופות החולים וגם אם לא- מחיר סדנא כזו בשוק הפרטי הוא סביר בהחלט. לגבי חוגי הפעלות לילדים- אפשר רק לאומר שהחסכון מהוצאות הבריאות העתידיות צריך להיות שווה אותו מחיר לפחות כמו מחיר מרבית חוגים לילדים. אגב, מתקיימים הבדלים גם מבחינת מקום החוג. לדוגמא: חוגי ריקוד לילדים בסטודיו נחשב יעלו לכם כמעט פי שתיים לעיתים, מאשר חוגי ריקוד לילדים במתנ"ס השכונתי.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוגי ריקוד לילדים ולהבין את טווחי המחירים לפי החוג הרצוי לכם.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.