×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין גירושין

27-03-2024 21:50

עורך דין גירושין

28-03-2024 16:15

עורך דין גירושין

30-03-2024 22:14

עורך דין גירושין

31-03-2024 16:07

עורך דין גירושין

בירור לפני שאני פותחת תיק
01-04-2024 21:46

עורך דין גירושין

רק לשם בירור זכויות
03-04-2024 06:00

עורך דין גירושין

06-04-2024 17:14

עורך דין גירושין

מחפשת עורך דין חזק בעניני גירושין
06-04-2024 19:26

עורך דין גירושין

פגישת ייעוץ גישור לפני גירושין
07-04-2024 11:05

עורך דין גירושין

08-04-2024 00:43

עורך דין גירושין

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין גירושין?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לדיני גירושין מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין גירושין, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

הכל על גירושין

 

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מפרקים את החבילה ואומרים שלום

 

אין אירוע מרגש יותר מחתונה, שני אנשים שמביעים נדרים ומבטיחים זה לזה להישאר יחד לשארית חייהם. לעיתים נצח הוא דבר זמני ואין ברירה אלא לפרק את החבילה ולומר שלום. יש זוגות שעוברים את של הגירושין בשלום ויש כאלה שאצלם זה הרבה יותר מורכב ומסובך. הנה המדריך שיעזור לכם להתגרש בלי להרגיש שרימו אתכם או שהצד השני הרוויח טיפה יותר מכם.

 

איך להתגרש בשלום?


לפני ההחלטה על גירושין אתם חייבים לשאול את עצמכם את השאלה הזו.

 

האם עשיתם כל שביכולתכם כדי לשקם את הזוגיות שלכם?

 

האם ניסיתם לפנות ליועץ זוגי או מגשר?

 

האם אתם נוקטים בצעד הזה מתוך רצון והבנה שזה מה שאתם באמת רוצים?

 

אם עניתם לא על אחת מהשאלות האלה, אולי שווה לחשוב שוב על הנושא, עד שתהיו בטוחים בלב שלם שזה הצעד הנכון עבורכם ללא צל של ספק.

 

איך לבחור עורך דין גירושין?

 

חשוב לבחור עו"ד מומחה ומנוסה בתחום. אחד כזה ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם "להתגרש חכם" ועם מינימום נזקים. נכון, עו"ד מנוסה הוא גם יקר יותר, אך בחשיבה לטווח ארוך הוא יסייע לכם לחסוך יותר וליהנות מאיכות חיים נוחה יותר ומתאימה לצרכיכם.

 

כמה עולה להתגרש?

 

מחיר גירושין הוא גבוה משני אופנים. האחד הוא עלות גירושין מבחינה כספית, והשני הוא המחיר המנטלי שתאלצו לשלם על התחלת החיים החדשים שלכם.

 

הליך גירושין ללא ילדים הוא בדרך כלל זול יותר, קצר יותר ופשוט מבחינה מנטלית. תביעת גירושין עם ילדים תהפוך את הגירושין למורכבים ומסובך יותר.

 

מומחה לתיקי גירושין, במה הוא יכול לעזור?

 

מומחים לתביעות משפחה וגישור יעזור בשמירה על האינטרסים שלכם ויוודא של יגרם לכם עוול או נזק בלתי הפיך בעבות הליך הגירושין.

 

לדוגמא: עיכוב יציאה מהארץ בשל אי תשלום מזונות יסייע לאם לוודא כי אב הילדים לא ינטוש וישאיר אותה עם הילדים ללא כל תמיכה כלכלית.

 

גישור זוגי, זה יכול לעזור?

 

לא משנה אם מדובר על גירושין לאחר נישואין אזרחיים או לאחר נישואין ברבנות. המדינה מתייחסת לכל סוג של נישואים כהסכם חתום בין הצדדים.

 

כל צעד לביטול ההסכם מחייב את הסכמת שני בני הזוג. כך למשל בנושא:משמורת ילדים. באמצעות גישור יוכלו בני הזוג לוותר על פניה לבית המשפט ולהחליט יחד על משמורת משותפת, מזונות ילדים, חלוקת רכוש ועוד.

 

במקרה שנחתם טרם הנישואים הסכם חיים משותפים או הסכם ממון הליך הגירושים יהיה פשוט יותר ויקבע ברוב המקרים על פי ההסכם הכתוב. יחד עם זאת, במקרים מסוימים יוכל בית המשפט לפסוק נגד ההסכם החתום.

 

חלוקת רכוש לזוגות ידועים בציבור– איך עושים את זה?

 

המדינה אינה מחייבת את בני הזוג להתחתן בכדי שיהיו להם זכויות.

 

במקרים בהם בני זוג חיים יחד שנים יוכל אחד הצדדים לתבוע חלוקת רכוש, על סמך העובדה שבעת הזמן שהם היו בזוגיות הם קיימו חיים משותפים ולמעשה חלקו את אותו הרכוש.

 

אז למה רבים על חלוקת רכוש?

 

חלוקת הרכוש היא אחד הנושאים המרכזיים לסכסוך בין בני הזוג במהלך הגירושין.

 

אנו רואים מקרים רבין בהם היו ריבים וויכוחים סביב נושאים כמו חלוקת ירושה וכספים שניתנו מההורים לבני זוג שמתגרשים, גביית דמי מזונות לאישה ועוד.

 

עורך דין גירושין מכיר את המקרים בקרוב. ככל שהוא מומחה ובעל ניסיון בתחום יהיה לו קל יותר למצוא עבורכם את הטיעונים הנכונים שיסייעו לבית המשפט להכריע את הדין לטובתכם.

 

עורכי דין גירושין, מתי פונים אליהם?

 

במקרה של גירושין עורכי דין משפחה יסייעו לכם ככל שתקדימו לפנות אליהם. אם מתעורר אצלכם חשד שבן הזוג מעוניין בהליך או הסכם גירושין חשוב לפנות לעורכי דין לענייני גירושין ורצוי שיהיה מומחה בתחום.

 

עו"ד גירושין יעניק לכם יעוץ משפטי בכל הקשור לתהליך שאתם עוברים וידאג שתקבלו את הטוב ביותר עבורכם.

 

עריכת חוות דעת מומחה בבית משפט תעזור לכם להוכיח את הטיעונים שלכם, ולכן חשוב שייצג אתכם עורך דין מקצועי שהוא גם, יועץ לענייני גירושין.

 

תוכלו למצוא רשימה של עורכי דין גירושין מומלצים בפורומים או באתרים המתארים את התהליך על ידי חיפוש קצר בגוגל.

 

דירה שנרכשה לפני הנישואין, למי מגיע במקרה של גירושין?

 

מדובר בשאלה סבוכה ושנויה במחלוקת, עו"ד מקצועי לדיני גירושין יוכל לסייע לכם להרוויח את הדירה. עריכת חוות דעת מומחה בבתי משפט תוכל להכריע את הכף לטובתכם.

 

טיפים, שאלות ותשובות בנושאי גירושין ועוד, ניתן למצוא באתרים כמו פורום דיני גירושין, מומלץ לחפש אחר פסקי דין גירושין ובמיוחד של מקרים הדומים לשלכם. תתפלאו עד כמה אתם לא לבד וכמה הסיפורים שלכם דומים לזוגות שכבר חוו אותם.

 

דחיית משפט גירושין ניתן לעשות דבר כזה?

 

לרוב לא, אך עורך דין גירושים או מגשר יוכלו למצוא עבורכם את הטיעונים המוצקים לכך.

 

לרוב עורכת דין גירושין ומשפחה תטפל בטובת הלקוח שלה, גם אם מדובר בהליך גירושים בהסכמה או הליך פורמלי של גירושים ברבנות.

 

מה זה הסכם גירושים?

 

הסכם הגירושים יקבע את כל ההסכמות בין בני הזוג בנוגע להמשך חייכם ויעסוק בהחלטות כמו: תשלום מזונות, הסכם גירושין ללא ילדים, הסכם ממון ועוד.

 

אישור הסכם גירושין יחתם בבית משפט, או על ידי עורך דין ונוטריון.

 

פתיחת תיק גירושין ברבנות– מה זה אומר?

 

הליך גירושים ברבנות הוא הליך מקביל להסכם הגירושין.

 

תביעת גירושין ברבנות ישראל היא למעשה הליך פורמלי לצד ההסכם המשפטי והוא מתבצע במקביל להכרעות בית המשפט לענייני משפחה. יחד עם זאת לרבנות יש יד בקבלת החלטות של חלוקת חברות ועסקים במשפחה במקרה של גירושין, במקרים של גירושין בשל בגידה, גירושין בשל עברה פלילית, גרושים בשל תקיפה ואלימות בתוך המשפחה ועוד. בשורה התחתונה הדרך הנכונה להתגרש היא גירושין בהסכמה.

 

טיפים לבחירת עורכי דין גירושין

 

אין ספק כי אף אחד מאתנו לא מתחתן כדי להתגרש. כולנו מאמינים בסוף טוב ומנסים באופטימיות ורומנטיות אין קץ להיצמד לחלום כי אנחנו נהיה בין אותם בני המזל שאינם מתגרשים ומזדקנים יחד. אבל בד"כ זה לא נכון, בשני שליש מהמקרים ליתר דיוק.

 

את הסיבות לגירושין מיותר לספור- אלה התחתנו מוקדם יותר, אלה הפסיקו לאהוב זה את זה, אלה חוו אסון ואלה- פשוט מתגרשים ללא סיבה שמישהו חיצוני יכול להבין.

 

גם אם יש אינספור סיבות שונות ומשונות לגירושין, התהליך בכולם עובר דרך שלבים דומים מאד: התמודדות קשה מאד עם פירוק המשפחה שבאה לידי ביטוי ברבדים שונים: הכלכליים, נפשיים ופיזיים. הכל הרבה יותר מסובך אם יש ילדים מעורבים, כמובן, ואין ספק כי מדובר על אחד מאותם רגעים בחיים שלכם שאחריהם כבר לא תהיו אותו הדבר.

 

השינוי שבאדם


עורכי דין לענייני גירושין יספרו לכם כי הם רואים את טבע האדם שלא במיטבו במקרים רבים.

 

אנשים רבים מאד נפגעים במהלך תהליך הגירושין ובתגובתם לפגיעה הם עלולים להיות עקשניים ולעיתים אף נבזיים למדי בכל הקשור להסכם הגירושין עצמו ולתהליך. כך תמצאו אין ספור הפרות, התחמקויות, שקרים ושאר מניפולציות כדי להקשות על בני הצד השני כדי לעשות מה שיותר נזק לאדם ממנו נפגעת. ואולם, גם אצל זוג בוגר נפשית ומחוסן, ששם את טובת הילדים והמשפחה מעל הכל ומנסה להתגרש באופן ידידותי מדובר על תהליך רווי וטעון רגשות ושאינו פשוט.

 

בדיוק מסיבה זו עליכם להיות צמודים אל עורך דין דיני משפחה מעולה ואדיב- שיהיה לכם למשענת בכל הרגעים המאתגרים. כלל ועיקר כאשר מדובר על צדדים שלא מסיימים את פרשת נישואיהם באופן ידידותי וחלק.

 

עורך דין מזן אחר

 

עורך דין מומחה גירושין או עורכת דין גירושין צריכים להיות מקצועיים, אמינים ומיומנים ככל עורכי הדין במקצועות האחרים- אך אין ספק כי עורך דין המתמחה בענייני המשפחה חייב להיות בעל ערך אנושי מוסף.

 

היכולת להביא עבור האדם את כל האפשרויות, להלחם על טובתו ועל מיצוי זכויותיו עד הסוף תוך תמיכה לא מועטה במהלך התהליך מייחדת את מקצוע עורכות הדין של המשפחה משלל התמחויות עריכת הדין. לכן, כאשר אתם שואלים את עצמכם כמה עולה עורך דין גירושין? דעו כי להשכרת עורכי דין גירושין מחירים גבוהים במיוחד מבחינה נפשית, אם השיקול היחיד שלכם יהיה השיקול הכלכלי. עורך הדין שלכם חייב להיות מומחה ואנושי כאחד- ולא האחד על חשבון השני.

 

מה זה להתגרש

 

אבל בואו נדבר לרגע על התהליך עצמו. זוג צעיר ומאוהב מגיע אל פרשת הדרכים ומחליט להתחתן. בשלב הזה, יש כבר מי שמבין כי העתיד עלול שלא להיות וורוד לגמרי ובעת בה החשיבה צלולה מכעס ותרעומת מחליט על חתימת הסכם ממון טרום נישואין. הסכם זה נהוג בד"כ בעת שלאחד מבני הזוג יש רכוש משמעותי, כגון דירה, בבעלותו טרם הנישואין.

 

אולם, רב בני הזוג מכחישים את שעלול לקרות ומשאירים את ההחלטות החשובות שלהם לרגעי הכעס הגדולים ביותר. חשבו לרגע על הסיטואציה בה אישה משקיעה את כל כולה במשך שנים בבניית הבית ורווחתו ועובדת כדי שבעלה יתקדם במקצוע ע"י לימודים. האם תהיה לאותה האישה היכולת להתגבר על הכעס שלה כאשר יתגלה כי בעלה עסק במסכת של בגידות כל אותן שנים בהם הקריבה למענו? לצערנו, ברב המקרים מדובר במאמץ קשה שלא תמיד מצליח- באופן טבעי.

 

הצעד שאחרי

 

אבל הנה, קרה הדבר והגענו אל פרשת הדרכים השנייה: הפרידה. חשוב שתדעו כי אינכם חייבים לפנות אל עורכי דין ובתי משפט מיד עם ההחלטה. אם יצא מזלכם והצלחתם להתגבר על הכעסים והתרעמויות עבור הילדים והמשך הקיום של התא המשפחתי באופן כזה או אחר, ייתכן שהדבר הטובה ביותר עבורכם היא פנייה אל גישור סכסוכים במשפחה.

 

כמשתמע מהשם- מכירים בעובדה כי אב הילדים שלך לתמיד יהיה כזה, גם אם מאסת בו בתור בעלך, וההפך. על כן, היות ותהיו חייבים ללמוד להסתדר זה עם זה, מגשר או מגשרת בדיני משפחה יכולים לעזור לכם "לעקוף" את המערכת המשפטית ע"י תיווך ישיר בניכם לשביעות רצון שני הצדדים והגעה אל הסכמי גירושין המקובלים על שני הצדדים.

 

המגשר הינו גוף בלתי תלוי, שאינו פועל לטובת אחד הצדדים כי אם מנסה לתווך בניהם וזו משימתו. זאת בניגוד לעורכי הדין- בהם מצטייד כל צד כדי להציג את עמדתו שלו מה שיותר נחרץ. היתרון הבולט של מגשר הוא כמובן השקט היחסי ומהירות הסכם גירושין - אך אין גישור שיעבוד בין שני בני זוג עוינים ואינם מתפשרים.

 

לא דאגנו מראש

 

לרב האוכלוסייה עד לא מזמן הגירושין היו בתחילת חייהם, אז הרכוש הפרטי שלהם היה מועט או לא משמעותי כלל. רב האוכלוסייה גם לא טורחת לחתום על הסכמי טרום נישואין כאמור ולכן- חוק יחסי ממון דואג שאותה אישה שהשקיעה בבעלה, שהתקדם בזכות מאמציה בעבודתו- לא תישאר מאחור מבחינה כלכלית.

 

התקדמותו, נחשבת גם התקדמותה לאורך השנים והדבר יבוא לידי ביטוי ברבדים שונים של חלוקת רכוש, מזונות אישה, מזונות לילדים ועוד. בעיקר עבור אנשים ללא הבנה או השכלה משפטית, כאשר מחפשים עורך דין גירושין בצפון, בדרום או במרכז, חייבים להקפיד על אדם בעל סבלנות ומקצועיות, שידע להסביר לכם את הדברים בדרך הטובה והברורה ביותר.

 

אל תניחו לעורך הדין שלכם, מקצועי ואמין ככל שיהיה, לנהל את המאבק ללא הבנה מלאה מה בדיוק אתם עושים ולמה. אחרי הכל, מדובר על החיים שלכם ולא שלו.

 

המשפחות החדשות

 

יותר ויותר זוגות כיום שונים בצביון שלהם מאלה של לפני 70 שנה- זוגות חד מיניים, זוגות חיים יחד או משפחות המערבים יותר משני מבוגרים (למשל: גבר הומוסקסואל שהביא ילד עם אישה, שנשאה בשלב מאוחר יותר לגבר אחר). משפחות כאלה גם הן לעיתים קרובות לא משכילות לחתום על הסכמי הורות או שותפות משפטיים.

 

אך במקרים רבים החוק מגן גם עליהם מפני איבוד זכויות גמור. כך למשל, גם אם אין הסכם חיים משותפים כתוב או הסכם הורות רשמי בין זוג הורים אינם נשואים - יש לאישה זכויות למזונות ולגבר זכויות לניסיון לזכות בקבלת משמורת משותפת על הילדים ואולי אף משמורת בלעדית. את הדקויות לגבי הזכויות והחובות שלכם תוכלו לברר אצל עורך הדין בעת התייעצות.

 

מחירון עורך דין גירושין

 

עו"ד גירושין - ייעוץ ראשוני בחינם!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.