×


תפריט נגישות

עורך דין זכויות רפואיות

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין זכויות רפואיות?


ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין זכויות רפואיות מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין זכויות רפואיות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

איך לבחור עורך דין זכויות רפואיות בעידן האינטרנט?

 

לצערנו, לא מעט אנשים במדינה זקוקים לסיוע כספי בשל סיבות רבות- חלק מהאנשים נפגעו במהלך העבודה, בדרך לעבודתם או בדרך חזרה ממנה, חלק מהאנשים הינם מבוגרים אשר זקוקים לסיוע ועזרה במהלך הפעילויות השוטפות בבית וחלק מהאוכלוסייה אינה כשירה לעבודה בשל סיבות פיזיות או נפשיות אחרות.

 

על מנת לסייע לאותה אוכלוסייה נחקקו הזכויות הרפואיות. באמצעות הזכויות הללו יכולים אנשים רבים לחיות בצורה מכובדת והוגנת יותר למרות הקשיים השונים.

 

מה זה זכויות רפואיות?

 

זכויות רפואיות הינן תחום נרחב ביותר. מטרת הזכויות היא לעזור ולהקל על נפגעי תאונות דרכים, אנשים שנפצעו ואנשים אשר סובלים ממחלות וליקויים רפואיים.

 

העזרה ניתנת על ידי נתינת כספים והלואות מטעם המדינה.

 

כל אדם שנפגע במקום עבודתו – בין אם הפגיעה אירעה בדרך לעבודה, במהלך העבודה או בדרך חזרה ממנה, זכאי לקבלת הכספים.

 

נוסף על כך, זכאים לכספים הללו אנשים שעובדים בסביבה מזיקה וסובלים מנזקי גוף.

 

אזרחים נוספים אשר זכאים לקבל פיצויים מטעם המדינה הינם אנשים שסובלים מפעיות פיזיות או נפשיות אשר פוגעות ביכולת הפרנסה שלהם (אובדן כושר עבודה) ועוד.

 

על כל הזכאים לקבלת סיוע להוכיח כי הם סובלים מפגיעה וכי מגיע להם לקבל את ההקלות.

 

חובת ההוכחה וסוגי ההקלות

 

במקרים רבים, נוטים גופי המדינה לבחון את המקרים היטב ולהקשות על הפונים בשל חשש לניצול המצב.

 

בצורה זו ניתן לוודא כי הזכויות ניתנות רק לאנשים שמגיע להם. לאחר הפנייה אל המוסד לביטוח לאומי, עובר מגיש הבקשה לקבלת הפיצויים וההקלות תהליך לא פשוט. מעבר לפנייה לביטוח הלאומי על מגיש הבקשה לפנות אל חברות הביטוח, מס ההכנסה וכו' ולפעמים עליו לפנות לוועדה רפואית.

 

בוועדה הרפואית נקבעים אחוזי הנכות ולפיהם מתקבלת ההחלטה בנוגע לקבלת או אי קבלת הזכויות. הוועידה הינה תהליך לא פשוט משום שזמנם של הרופא ומזכיר הישיבה אשר מרכיבים את הוועידה הינו קצוב ביותר ובמרבית המקרים נמשכת הוועדה כמספר דקות בלבד, לכן, חייב מגיש הבקשה להיות מוכן ולהציג את כל הנתונים הדרושים בזמן שהוקצב לו, כך שתתקבל תמונה מלאה.

 

כיצד ניתנות הזכויות הרפואיות?

 

הזכויות הרפואיות ניתנות כקצבאות או פיצויים מעם הביטוח הלאומי ומטעם מס הכנסה. מס ההכנסה עשוי להקל בתשלומי המס או לפטור את מוכיח הזכאות מתשלום.

 

עם סיומו של התהליך עשויים הפיצויים להינתן כקצבה חודשית או קצבה שנתית, פטור ממס הכנסה, הטבות מס, תעודות שונות אשר מספקות הנחות, הקלות ברכישת רכב, הקלות ברכישת דירה, אפשרות לקבל סיוע ממטפל צמוד, הקלה בתשלומי ביטוח, קבלת טיפולים רפואיים חינם ועוד.

 

לא לעבור את התהליך לבד

 

הבירוקרטיה קשה – היעזרו באנשי מקצוע

 

מכיוון שלא פשוט לקבל את ההקלות וההטבות הקיימות מטעם הגורמים השונים ומשום שהבירוקרטיה מקשה על התהליך עד מאוד, חשוב להיעזר בארגונים וחברות אשר מתמחים בתחום הזכויות הרפואיות ויודעים כיצד להתנהל מול מס ההכנסה, הביטוח הלאומי וכו'.

 

הארגונים והחברות אשר מתמחים בתחום יוכלו לסייע לזכאי ולמשפחתו לכל אורך התהליך ולהקל על המצב.

 

החברות המסייעות מנתחות כל מקרה לגופו, מכינות את האישורים והטפסים, בונות תיק רפואי, מגישות את התביעות ומכינות את מגיש הבקשה לוועדה.

 

כמו כן, מטפלות החברות בהחזרי מס. עובדי החברות הללו הינם רופאים, יועצי מס, רואי חשבון ועוד.

 

פנו אל עורך דין מקצועי לזכויות רפואיות

 

אם אתם מעוניינים לפנות אל גופי המדינה על מנת לקבל הקלות או פיצויים בגין זכויות רפואיות, מימוש זכויות רפואיות או לבצע תביעת פיצויים בגין הפרת זכויות רפואיות, נמליץ לכם לפנות אל עו"ד מומחה לזכויות רפואיות. עורך דין רשלנות רפואית, הפרת זכויות רפואיות, תאונת עבודה, אי כשירות נפשית או פיזית לביצוע עבודה וכו' אשר עובד בשיתוף פעולה עם רופאים מנוסים ומתמחה בכל הקשור לייצוג נפגעים מול חברות הביטוח, קצין התגמולים, הביטוח הלאומי וכו' יהיה עורך דין זכויות רפואיות מומלץ.

 

איך מוצאים עורכי דין מומלצים לזכויות רפואיות?

 

כוחו של האינטרנט באיתור בעל המקצוע המתאים

 

מכיוון שישנם מגוון עורכי דין אשר עוסקים בתחום הזכויות הרפואיות, יש לערוך מחקר מקיף ולבחור בעורך הדין המתאים ביותר - עורך דין אשר צבר ניסיון בתחום, עבד עם מגוון לקוחות בעלי צרכים שונים וצבר ניסיון בעבודה מול הרשויות השונות.

 

אם בעבר היינו צריכים להסתפק בקבלת המלצות מחברים, קולגות או בני משפחה אשר נעזרו בעורך דין מומחה לזכויות רפואיות, היום - בעידן האינטרנט המצב שונה לחלוטין ובאמצעות מינימום זמן ניתן להפיק מקסימום ידע.

 

באמצעות גלישה באינטרנט ובחינת האתרים השונים של עורכי הדין אשר מתמחים בתחום זכויות רפואיות, תוכלו לקבל את מלא האינפורמציה - תוכלו לקרוא על כל עורך דין לזכויות רפואיות, לבחון מהו ניסיונו, האם הוא עובד עם רופאים מנוסים, האם סייע למגוון לקוחות (עורך דין שצבר ניסיון וסייע למגוון לקוחות בעלי צרכים שונים יהיה מנוסה ומקצועי יותר מעורך דין בתחילת דרכו), תוכלו לקרוא על משרדו של עורך הדין ולבחור במשרד גדול או במשרד קטן, תוכלו לבדוק כמה עולה שירותי משרד עורך דין לזכויות רפואיות, תוכלו לבצע השוואת מחירים באמצעות הקלדת המשפט: "עורך דין זכויות רפואיות השוואת מחירים" במנועי החיפוש, תוכלו לאתר את מיקומו של המשרד (אם יש לכם קושי להגיע מומלץ עבורכם לבחור במשרד אשר נמצא קרוב אליכם ובעל גישה נוחה) ועוד.

 

חשוב לציין כי מומלץ לפנות אל עורך דין אשר מייצג תובעים בלבד. בצורה זו יהיה ניתן למנוע מצב של ניגוד אינטרסים (בין הנאמנות ללקוח או לחילופין - גופי המדינה).

 

משרד עורכי דין מקצועי הוא הדרך שלכם להצלחה

 

לקבל ליווי לכל אורך הדרך

 

משרד עורכי דין איכותי יתמחה בתחום ייצוג נפגעי גוף ונפגעים מסוגים נוספים, יכיר את הבירוקרטיה הבעייתית, ידע כיצד לעבוד מול חברות הביטוח, הביטוח הלאומי וכו', יגבה מחירים הוגנים, יספק שירות לתובעים בלבד, יעבוד עם צוות משפטי - רפואי מנוסה, יהיה אמין ולא יקבל כל תיק - אלא רק תיקים בעלי סיכוי להצלחה (אחרת הלקוח עלול לבזבז את כספו לשווא), ישתף פעולה עם הלקוח ויעדכן אותו בנוגע לכל הפעולות המתבצעות תוך מתן הסברים, יבצע את העבודה במהירות המרבית, יהיה בעל גישה נוחה ויימצא במיקום מרכזי ויעניק יחס אישי לכל לקוח כך שהתיק יטופל על ידי עורך דין יחיד ולא יעבור מעורך דין אחד לעורך דין אחר.

 

מחירון עורך דין זכויות רפואיות

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין זכויות רפואיות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.