×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין הוצאה לפועל

אי עמידה במועד תשלום פסק דין בהסכמה בנושא גרושים
20-03-2024 23:54

עורך דין הוצאה לפועל

אי עמידה במועד ובתשלום פסק בית הדין, לגבי רכוש לאחר גרושים בהסכמה
20-03-2024 23:58

עורך דין הוצאה לפועל

30-03-2024 23:24

עורך דין הוצאה לפועל

ביצוע צו עיכוב יציאה עקב אי תשלום מזונות 9 חודשים
31-03-2024 08:49

עורך דין הוצאה לפועל

עיקולים חשבון בנק
01-04-2024 11:35

עורך דין הוצאה לפועל

כמה עולה הוצאה לפועל לגביית חוב בסכום של21.000 שקל מאדם פרטי לאחר פסק דין על ידי עורך דין
05-04-2024 07:23

עורך דין הוצאה לפועל

צו. עיכוב יציאה מהארץ לשני קטינין
11-04-2024 15:30

עורך דין הוצאה לפועל

13-04-2024 07:21

עורך דין הוצאה לפועל

כתב תביעה צו עשה
13-04-2024 23:50

עורך דין הוצאה לפועל

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין הוצאה לפועל?


ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין הוצאה לפועל מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין הוצאה לפועל, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

איך לבחור עורך דין הוצאה לפועל בעידן האינטרנט?

 

הוצאה לפועל (הוצל"פ) הינה זרוע אשר מבצעת את החלטת הרשות השופטת. הזרוע מסייעת לבעל דין שניתנו לו לפי הפסיקה שטרי משכון, משכנתאות ושיקים לממש את זכויותיו ולגבות את החוב במהירות האפשרית.

 

מעבר לזאת, מכיל חוק ההוצאה לפועל חוקים מאזנים אשר שומרים על זכויותיו של החייב. בצורה זו נשמרות זכויותיו והוא לא הופך להיות לנטל על הסביבה.

 

לשכת ההוצאה לפועל עוסקת בהחלטות של בתי דין אזרחיים והחלטות אשר נלקחות בהליך פלילי ומעלות את ההוצאות של המתלונן. כמו כן, עוסקת לשכת ההוצאה לפועל בפסקי דין לאחר ביצוע תביעה, שטרות, משכנתא, שטרי משכון, שיקים ועוד.

 

נגד מי מתבצעים ההליכים של ההוצאה לפועל?

 

ההליכים של ההוצאה לפועל מתבצעים נגד אנשים פרטיים ובעלי חברות אשר חייבים כספים. התיק נגדם נפתח כאשר הם מאחרים במתן התשלומים. באמצעות עורך דין בעל ניסיון יכול בעל החוב לקבל הכוונה, יעוץ מקצועי והגנה מפני הצעדים הננקטים נגדו מטעם ההוצאה לפועל.

 

במידה ואתם חייבים כספים חשוב שתתנהלו בצורה נכונה אל מול אנשי ההוצל"פ - שיתוף פעולה, הגשת תשלומים בזמן, הגשת דוחות, הגשת מסמכים וכו' עשויים למנוע מצבים לא נעימים בהם תקבלו קנסות, הגבלות ועיקולים.

 

מצאו משרדי עורכי דין מומלצים לדיני הוצאה לפועל

 

לא מעט אנשים ממליצים על עירוב בעל מקצוע מנוסה. מעורבות של עורך דין הוצאה לפועל מומלץ הינה חיונית לביצוע התהליך בצורה נכונה. מעורבותו של עורך דין עשויה להגדיל את סיכויי ההצלחה.

 

עו"ד מומחה הוצאה לפועל יוכל לסייע בכל מצב של פתיחת תיק גבייה ולעזור לאדם אשר אינו יכול לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלקח על עצמו.

 

נושים (אנשים שחייבים להם כסף או רכוש) אשר מחזיקים בשטרות חוב או לחילופין בצ'קים ללא כיסוי יכולים להגיע אל המשרדים של ההוצאה לפועל ולבקש מהם לפתוח עבורם תיק גבייה.

 

לאחר פתיחת תיק הגבייה מקבל האדם החייב מכתב אשר מודיע לו להגיע אל משרד ההוצאה לפועל ולשלם את חובותיו.

 

איך להתנהל עם משרדי ההוצאה לפועל?

 

תהליך מורכב ורגיש ביותר

כפי שציינו, במקרים של חוב הוצאה לפועל או תביעה הוצאה לפועל רצוי ואף מומלץ עבור חייב וכל נושה לפנות אל עו"ד אשר מתמחה בתחום הוצאה לפועל ולקבל ייעוץ משפטי לכל אורך התהליך המורכב והרגיש.

 

על מנת להצליח בתהליך יש צורך בשיתוף פעולה עם אנשי ההוצאה לפועל, הגשת הוצאה לפועל טפסים והגשת דוחות שונים.

 

במקרים של אי תשלום, בריחה לחוץ לארץ, הסתרת רכוש וכו', עלול החייב לקבל מאסר ועונשים כספיים. חלק מהעונשים עלולים להתקיים במידה וישנה אי יכולת לשלם חוב (הכרזת חייב כמוגבל באמצעים).

 

במקרים אלו צריך החייב לפנות אל המשרדים של ההוצאה לפועל ולבקש מהם להתאים את התשלומים החודשיים למצבו הכלכלי.

 

במקרים מסוימים יוכל עורך הדין להגיש בקשה עבור איחוד תיקים- האיחוד של התיקים יפחית את התשלום ואת תהליך ניהול גביית התשלומים. כמו כן, עשוי העורך דין להגיש בקשה עבור ביטל ההגבלה של שימוש בחשבון בנק וביטול צו עיכוב יציאה מהארץ, שכן היציאה מהארץ אסורה במקרים של חייבים אשר נמצאים בהליכי גבייה והוצאה לפועל.

 

המטרה של איסור היציאה היא למנוע מהחייב לברוח ולהסתיר כספים ורכוש בחוץ לארץ. את הבקשה לביטול צו היציאה מהארץ ניתן להגיש על ידי טפסים מיוחדים.

 

הבקשה עשויה לקבל אישור להפקדת בטחונות של חזרתו של החייב לארץ.

 

הפרטים שיש למלא בטופס הינם: תאריך הנסיעה, פירוט הערבים לחזרתו של החייב לארץ, כספי המימון של הנסיעה ועוד.

 

כדי למלא ולהגיש את הטפסים יש לפנות אל עורך דין מקצועי אשר חותם על הנתונים ומאשר אותם.

 

באילו מצבים נוספים יש לפנות אל עורך דין מקצועי?

 

ככלל יש לפנות אל עורך דין מקצועי או לחילופין עורך דין פשיטת רגל אשר מתמחה בתחום טיפול בתיק הוצאה לפועל במגוון מצבים – במקרים של גביית חובות וצ'קים שחזרו דרך הוצאה לפועל, במצבים בהם יש צורך לקבל החזר כספי, במקרים בהם לא מצליח החייב לבצע פריסת תשלומים וננקטים נגדו הליכים, במקרים של הוצאה לפועל טלפון, הוצאה לפועל מזונות, עיקול חשבון בנק, הגבלת חידוש רישיון נהיגה, עיקול נכסים, עיקול מטלטלים, קבלת טופס אזהרה, במקרים בהם שילם החייב את התשלומים ומעוניין לבצע סגירת תיק הוצאה לפועל, במקרים של קבלת צו תשלומים ועוד. באמצעות בדיקת תיק הוצאה לפועל יהיה ניתן להסדיר את המצב על הצד הטוב ביותר ולקצר את התהליך.

 

כיצד תמצאו את עורך הדין המתאים?

 

קבלת המלצות מחברים ומכרים אשר נעזרו בעורך דין הוצאה לפועל

באמצעות עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום הוצאה לפועל, תוכלו לקבל סיוע ולהקל על עצמכם בצורה משמעותית. תוכלו לאתר את עורך הדין המתאים על ידי קבלת המלצות מחברים ומכרים אשר נעזרו בשירותיו של עורך דין מומחה להוצאה לפועל.

 

במידה והדבר מביך או לא נעים לכם תוכלו לשמור אותו לעצמכם, לוותר על המלצותיהם ולהיעזר בכלי השימושי ביותר - האינטרנט.

 

נוסף על כך, ייתכן ואתם מכירים עורכי דין אשר עוסקים בתחום.

 

במידה והחלטתם לפנות אל חבר או מכר אשר מתמחה בתחום הוצאה לפועל, בדקו כי הוא אכן מקצועי ומנוסה שכן לא רצוי לפנות אל עורך דין שאינו מקצועי רק משום שהוא מוכר לכם.

 

הוצאה לפועל היא תחום רציני ויש לבחור את עורך הדין בקפידה.

 

ערכו חיפוש באינטרנט ואתרו את עורך הדין המתאים


אל תתפשרו על עורך הדין שלכם

באמצעות האינטרנט תוכלו לגלוש באתרים של עורכי דין שונים ולקבל אינפורמציה אודות מיקום המשרד שלהם, ניסיונם המקצועי, אחוזי ההצלחה שלהם, תוכלו לבחור במשרד קטן או במשרד גדול, תוכלו לבדוק כמה עולה שירות עורך דין הוצאה לפועל, תוכלו לבצע חיפוש אחר עורכי דין הוצאה לפועל השוואת מחירים ותוכלו לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך הדין ולבדוק האם הוא מתאים לכם.

 

פגישת הייעוץ הינה חשובה ביותר משום שעליכם להכיר את עורך הדין שלכם, בעיקר כאשר המקרה הינו מורכב ורגיש כמו הוצאה לפועל.

 

במידה ונפגשתם עם עורך הדין והוא השאיר עליכם רושם טוב ומקצועי בחרו בו ובמידה ולא חשתם שאתם יכולים לסמוך עליו – פנו אל עורך דין אחר. עורך הדין שפסלתם לא יוכל להשתמש בידע שקיבל לרעתכם משום שהוא מחויב לשמור על סודיות.

 

מחירון עורך דין הוצאה לפועל

 

עו"ד הוצאה לפועל - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.