×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין הוצאה לפועל

חברת פלאפון תבעו אותי על מספר שדווח להם שנאבד וכנראה שפתחו את המספר לאדם אחר על שמי… הסכום המקורי ~2000 ש"ח וכיום זה בהוצל"פ על סכום של ~9000 ש"ח. האם ניתן לבטל את החוב? האם ניתן לתבוע אותם על זה?
28-02-2024 20:36

עורך דין הוצאה לפועל

אני זוכה בתיק.כבר פתחתי תיק.
07-03-2024 15:38

עורך דין הוצאה לפועל

09-03-2024 21:18

עורך דין הוצאה לפועל

הגשת כתב הגנה
10-03-2024 16:06

עורך דין הוצאה לפועל

אי עמידה במועד תשלום פסק דין בהסכמה בנושא גרושים
20-03-2024 23:54

עורך דין הוצאה לפועל

אי עמידה במועד ובתשלום פסק בית הדין, לגבי רכוש לאחר גרושים בהסכמה
20-03-2024 23:58

מחירון עורך דין הוצאה לפועל

 

כמה עולה שירות של עורך דין הוצאה לפועל?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין הוצאה לפועל מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "הכל על עורך דין הוצאה לפועל"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין להוצאה לפועל בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין הוצאה לפועל, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין להוצאה לפועל, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי שירות עורך דין הוצאה לפועל טווחי מחירים ועמלות

מחירון מומלץ

 

מחירון עורך דין הוצאה לפועל עודכן בתאריך 24.08.23

ט.ל.ח

 

    מחירון עורך דין הוצאה לפועל

 

 


עמלת מומחה עורך דין הוצאה לפועל
- 10-15% מערך התביעה

 

שעת ייעוץ עורך דין הוצאה לפועל
- 100-300 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 350 ₪  - 230-250 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 450 ₪  - 340-360 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 550 ₪  - 460-480 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 750 ₪  - 570-590 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 1,050 ₪  - 630-650 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 5,200 ₪ -  670-690 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 6,900 ₪  - 860-880 ₪

 

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 7,500 ₪ -  1,000-1,100 ₪

 

הגשת תביעה להוצאה לפועל
עד 25,200 ₪ -  15% מסכום התביעה

 

הגשת תביעה להוצאה לפועל
עד 58,000 ₪  - 10% מסכום התביעה

 

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 500 ₪  - 130-150 ₪

 

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 10,000 ₪ -  250-280 ₪

 

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 26,000 ₪  - 15% מסכום השטר

 

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 105,000 ₪  - 10% מסכום השטר

 

הגשה לביצוע פסק דין בהוצאה לפועל
לחוב שמגיע עד 260,000 ₪
-  5% מסכום הכולל

 

הגשה לביצוע פסק דין בהוצאה לפועל לחוב
שמגיע עד 520,000 ₪  - 4% מסכום הכולל

 

הגשה לביצוע פסק דין בהוצאה לפועל לחוב
מעל 520,000 ₪  - 3% מסכום הכולל

 

 

 

הכל על עורך דין הוצאה לפועל

 

 

מהי הוצאה לפועל? כיצד מתנהל התהליך?

 

הוצאה לפועל עוסקת בגביית חובות והחזרתם לבעליהם. אנשים אשר מעוניינים לפתוח תיק ולחייב את החייב להשיב את החוב יכולים לעשות זאת באמצעות פנייה אל ההוצאה לפועל - החלק ה"מבצע" של בית המשפט ולהגיש לה פסק דין, שיק או שטר.

 

 

 

סגירת חובות בהוצאה לפועל

 

 

לאחר שמתקבל האישור נשלחת אל החייב הודעה אשר מזהירה אותו ומכילה את התנאים לפריעת החוב.

 

לאחר שיקבל החייב את ההודעה ובמידה והתיק אינו צודק הוא יוכל להגיש ללשכה בקשת התנגדות תוך 21 יום.

 

במידה ולא תוגש בקשה הוא יצטרך לשלם את הסכום שנקבע בתיק.

 

במקרה והחייב לא מסוגל לשלם את החוב שנקבע יכולים הנושים להגיש בקשה לעיקול נכסיו, לאסור אותו, לעכב אותו לצאת מהארץ, להגיש בקשה עבור הגבלת רישיון הנהיגה שלו ועוד.

 

יש לציין כי בשנת 2008 שונה החוק והוחלט כי אין לכלוא אנשים שחייבים כספים חוץ ממקרים  בהם מתבצעת גביית חוב מזונות.

 

 

הסדר חוב בהוצאה לפועל

 

 

במצבים בהם נפתחים לחייב כמה תיקים של הוצאה לפועל באותו הזמן עשויים התשלומים להצטבר כך שהחוב יהיה גבוה מאוד. במידה והחייב מתקשה לשלם את התשלומים החודשיים הוא יכול לפרוע את החובות באופן שיפגע בו פחות באמצעות הסדר חובות מול הרשויות.

 

 

בקשה לאיחוד תיקים והקלות נוספות

 

 

ראשית, יכול החייב להגיש בקשה עבור איחוד תיקים. ניתן לבצע בדיקת תיק הוצאה לפועל בצורה מדוקדקת כך שבצורה זו יאוחדו התיקים הקיימים והוא יוכל לשלם לפי יכולתו עבור התיק שהתקבל.

 

האופציה אומנם מקלה על החייב אך כדי לבצעה עליו לעמוד בתנאים והם אינם קלים. במידה והחייב אינו עומד בתנאים הוא יוכל לבצע הליך של פשיטת רגל.

 

לא משנה באיזו דרך בחר החייב לנקוט, עליו לפנות אל עורך דין מומחה להוצאה לפועל. חוות דעת משפטית מעורכי דין מומחים לענייני הוצאה לפועל תסייע לו לבצע את ההליך בצורה היעילה והטובה ביותר.

 

 

נפתח נגדך תיק בהוצאה לפועל?

 

 

פנה אל עורך דין לצורך ייעוץ משפטי הוצאה לפועל

 

אם נפתח נגדך תיק בהוצאה לפועל יהיה עליך לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל ולקבל ייצוג והגנה מפני נושים. עורך דין מנוסה אשר מתמחה בתחום פסקי דין נגד חייבים וסייע במגוון מקרים כמו למשל: סיפר ייצוג משפטי תיק הוצאה לפועל, סייע ללקוח לבצע הליכים שונים כמו - מחיקת חובות בהוצאה לפועל, עזרה במצב של עיקול חשבון בנק, הגשת ערעור על החלטת רשם הוצל"פ, ביטול עיכוב יציאה מהארץ, ביטול הגבלות בנקים ועורך דין הוצאה לפועל יוכל לסייע לך לאורך כל הדרך.

 

חשוב מאוד לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בתחום משום שרק הוא יהיה בקיא בכל פסקי דין הוצאה לפועל ויכיר את כל ההליכים אשר מתקיימים כנגד החייב. עורך דין שאינו מתמחה בתחום לא יוכל לסייע לך בצורה יעילה כמו עורך דין מנוסה.

 

 

כיצד אוכל למצוא עורך דין הוצאה לפועל בעל ניסיון וותק?

 

 

מישהו מכיר עורך דין מנוסה להוצאה לפועל? לא ברוך - הוא עורך דין לענייני משפחה

 

תוכל למצוא עורכי דין מומלצים לדיני הוצאה לפועל בדרכים רבות - ראשית, תוכל לפנות אל הקרובים אלייך - בני משפחה, חברים טובים וכו' ולבקש מהם לסייע לך למצוא את עורך הדין המתאים.

 

הקרובים יוכלו להמליץ לך על עורכי דין מתאימים או לחילופין, לפנות אל המכרים שלהם ולבקש המלצות על עורך דין הוצאה לפועל.

 

כפי שצוין, חשוב לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בתחום. אם חבר טוב או בן משפחה ינסה להמליץ לך על עורך דין שהוא חבר או קרוב משפחה אך לא מתמחה בתחום - אל תפנה אליו, גם אם הוא יגבה מחיר נמוך יותר עבור שירותיו. בסופו של דבר הוא יבצע את העבודה בצורה הרבה פחות טובה ואתה עלול להפסיד בתיק.

 

אינטרנט ורשתות חברתיות - לשאול את השאלות הנכונות

 

אופציה נוספת למציאת עורך הדין תוכל להתבצע על ידי גלישה באינטרנט ובחינת אתרים שונים. תוכל להקליד בשורת החיפוש את המילים: "עורך דין הוצאה לפועל המלצות", "עורך דין הוצאה לפועל מומלץ" או - "ייצוג חייבים" ולמצוא מגוון אתרים של עורכי דין.

 

מכיוון שמדובר על כמות רבה של עורכי דין אשר עוסקים בתחום יש לבצע בדיקה מקיפה ולבחון את הוותק והניסיון של כל עורך דין, את המקרים בהם טיפל (האם הוא סייע במגוון מצבים של גבייה מחייבים כמו למשל: גביה של שטרות, גביה של צ'קים, גביה מנהלית וכו', האם הוא ביצע ביטול עיקולים, ביטול הגבלה על הוצאות רישיון נהיגה, האם הוא סיפק טיפול בהליכי פשיטת רגל והפטר ועוד.

 

עורך דין אשר ביצע מגוון הליכי גביה של שטרות, הצליח לבצע הסדר עם נושים ובנקים, הגיש  ערעור וביטול קנסות עירייה, סיפק הגנה מפני צווי פינוי וצווי מאסר וכו' יהיה עורך דין מנוסה וזה בדיוק מה שאתה צריך.

 

נוסף על כך, יש לבדוק היכן נמצא משרדו של עורך הדין, האם האתר שלו מכיל המלצות של לקוחות, האם יש לו דף עסקי בפייסבוק ואם כן כדאי לבדוק האם הדף מכיל חוות דעת של לקוחות, כמה לייקים קיבל עורך הדין וכו'.

 

מעבר לזאת יש לבדוק מהו המחיר שגובה עורך הדין עבור שירותיו (רצוי להקליד בשורת החיפוש את המשפטים: "עורכי דין הוצאה לפועל השוואת מחירים" או- "עלות עורך דין הוצאה לפועל" כדי לקבל מושג על מחירי השוק.

 

בצורה זו תוכל לדעת האם המחיר שגובה עורך הדין שבדקת הינו גבוה, ממוצע או נמוך.

 

חשוב מאוד שלא לקבל שירות מעורך דין שגובה מחירים זולים מידי משום שהוא עלול לבצע את עבודתו בצורה שאינה מקצועית.

 

הדבר יכול לנבוע מחוסר ניסיון, חוסר השכלה מספקת וכו' וחבל להקטין את סיכויי ההצלחה שלך.

 

גולשי פורומים.. מה עושים עם ההוצאה לפועל?

 

אופציה נוספת למציאת עורך הדין המתאים תוכל להתבצע על ידי גלישה בפורומים אשר עוסקים בתחום.

 

תוכל להקליד את המשפטים: "חוב הוצאה לפועל פורומים", "תביעה הוצאה לפועל פורום" או "פורומים של עורך דין לגביית חובות" ותמצא מגוון פורומים אשר עוסקים בנושא.

 

גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לך על עורכי דין מתאימים, יוכלו לספר לך על מקרים שונים של פשיטת רגל, התנגדות לביצוע שטר, ביטול עיקול משכורת, מצבים בהם חייב מוגבל באמצעים וכו'.

 

כמו כן, יוכלו הגולשים לענות לך על שאלות שונות כמו למשל: "כיצד ניתן לשים סוף לחובות על ידי פשיטת רגל?", "מה עושים עם צ'קים חוזרים?", "מה סיכויי ההצלחה?", "כמה עולה שירות עורך דין הוצאה לפועל?" ועוד.

 

לבחור עורך דין מקצועי שנותן יחס אדיב

 

 

לא מתייחס אלייך כמו שצריך?

 

אל תקבל ממנו שירות - יש מספיק אחרים

 

רצוי מאוד לפנות אל מספר עורכי דין ולקיים עימם פגישת ייעוץ. במהלך השיחה יש לספר על כל המקרה ולא להשמיט פרטים. כמו כן, יש להתייחס לנושא חשוב ביותר שהוא הכימיה בינך ובין עורך הדין.

 

עורך הדין צריך להתייחס אליך בכבוד, להיות קשוב ולדבר בגובה העיניים.

 

במידה ומצאת עורך דין שאינו נוהג בך בצורה הגונה ואינו משדר מקצועיות אל תפנה אליו. נושא הכימיה הינו מהותי להצלחתך משום שיהיה עליך לעבוד יחד עם עורך הדין.

 

 

מילון מושגים דיני הוצאה לפועל

 

 

1. מהי הודעת אזהרה בהליך הוצאה לפועל?

כאשר נפתח תיק בהוצאה לפועל החייב או החייבת מקבלים מכתב אזהרה שבו מקבלים את הפרטים הבאים: מספר תיק בהוצאה לפועל והמקום בו התיק נפתח.

 

2. מהי חקירת יכולת?

כאשר חייב אינו יכול לשלם את חובו ישנו הליך של חקירת יכולת. 20 יום מפתיחת התיק החייב צריך לגשת ללשכה להוצאה לפועל ולהביא את כל המסמכים המעידים שאין באפשרותו לשלם את החוב. במידה והחייב לא ביצע חקירת יכולת במסגרת תקופה זו הרשויות יראו אותו כחייב שאינו מעוניין לשלם את חובו וזו עילה למאסר על פי חוק הוצאה לפועל.

 

3. מהי הגבלה?

במידה והחייב אינו משלם את חובו הליך הגבלת חשבון הבנק נכנס לתוקף. החייב אינו רשאי למשוך כספים באמצעות צ'קים מחשבונות קיימים ואינו רשאי לפתוח חשבון חדש באף בנק.

 

4. מהו הליך זמני?

הליך שעדיין לא בתוקף רשמי.

 

5. מהי התנגדות?

במידה וקיימת מחלוקת מצד החייב בעת הליך הוצאה לפועל ישנה אפשרות להגיש בקשת התנגדות בהתאם למסמכים הקיימים לחייב המגבים את פעולותיו.

 

6. מה ההגדרה של זוכה

כאשר לאדם יש פסק דין המורה לאדם אחר (חייב) לשלם את חובו על החייב לשלם על פי חוק. על האדם הזוכה על פי החוק להחזיק אישור בתוקף על היותו "זוכה".

 

7. מה זה חייב?

מי שמוגדר "חייב" הוא אחד שקיבל נגדו פסק דין שמורה לו לשלם את חובו לאחר.

 

8. מהו חייב מוגבל באמצעים?

אדם אשר אינו יכול לשלם את החובות שלו במסגרת התקופה שנקבעה בחוק. ההגבלות שנכנסות לתוקף במצב זה הנם: הגבלת שימוש בכרטיסי אשראי ופנקסי צ'קים, קבלת צו עיקוב יציאה מהארץ ממשרד הפנים, הגבלת החשבון בבנק ישראל, הגבלה ביכולת לשמש דירקטור, מחזיק מניות או בעלים בחברות.

 

9. מהי חקירת יכולת?

חקירת יכולת הנה שלב בו בודקים לעומק את יכולותיו הכלכליות של בעל החוב (רק בעל חוב פרטי שאינו חברה). חקירת היכולת באה להראות את המצב הכלכלי האמיתי של בעל החוב בכדי שיוכל להחזיר את החוב בהתאם ליכולותו הכלכלית. בהליך זה בעל החוב יכול לפנות בכל שלב להוצאה לפועל על מנת להסדיר את החוב לפני שהוצאה לפועל נוקטת באמצעים של הגבלות חשבון הבנק.

 

10. אלו פרטים נדרשים מבעל החוב?

פרטי נכסים של בעל החוב ובני משפחתו המתגוררים איתו.

 

11. מהי חתימה על טופס ויתור סודיות

כל מסמך אשר יעיד על היכולת הכלכלית של החייב.

 

12. מהי טענת פרעתי?

טענה שבה מוכח שהחוב נפרע או שקיבל פטור מתשלום.

 

13. מזה מיטלטלין?

מה שלא מוגדר כנכס קרקעי.

 

14. מהי מסירת אזהרה?

מכתב שנשלח על ידי ההוצאה לפועל לבעל חוב על עניין אזהרה שקיימת לו. לא ניתן לבצע פעולות נגד בעל החוב עד שהוא לא מקבל בפועל את מכתב האזהרה.

 

15. מה זה נומראטור?

מספר בקשת הליך בהוצאה לפועל.

 

16. מה זה עיקול?

הוראת ביצוע על סמך פסק דין משפטי בה מגבילים את בעל החוב להשתמש בנכסיו עד לסגירת החוב שקיים לו.

 

17. מהו צו חיוב לתשלומים?

סכום קבוע שהוחלט על ידי פסק דין להחזר כספי חודשי עד לפירעון החוב.

 

18. מה זה צו הפטר?

בהליכי פשיטת רגל צו הפטר למעשה מוחק את כל חובותיו של החייב, תהליך זה נעשה ע"י בית משפט מחוזי ורק כאשר החייב הוכיח מעל לכל ספק כי הוא השיב לנושים את מלוא החוב לפי יכולתו הכלכלית, באמצעות צו הפטר יכול החייב לפתוח דף חדש בחייו.

 

 

הבהרה


מחירי שירות של עורך דין הוצאה לפועל משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין הוצאה לפועל

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.