×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין ביטוח לאומי

25-03-2024 13:44

עורך דין ביטוח לאומי

איך מאפשר לעזור לך?מעוניינת לתבוע ביטוח סעודי מקופת חולים לבעלי חולה פרקינסון.מוכר על ידי הביטוח הלאומי ומקבל קיצבת סיעוד 22 שעות שבועיות.
25-03-2024 18:02

עורך דין ביטוח לאומי

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין ביטוח לאומי?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לדיני ביטוח לאומי מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין ביטוח לאומי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

הכל על עורך דין ביטוח לאומי

 

כדי לקיים חברה אשר שומרת על שוויון וצדק ומסייעת לאנשים הזקוקים לעזרה הקימה המדינה את המוסד לביטוח לאומי שמטרתו לספק ביטוח סוציאלי לכל התושבים החיים בארץ.

 

הביטוח הלאומי מגן על מגוון אוכלוסיות- מגן על מובטלים, מספק גמלת זקנה, מגן על אנשים אשר צריכים שירותים מיוחדים, אנשים אשר מוגבלים בניידות ועוד.

 

כמו כן, כוללות ההגנות הגנה על ילד נכה, פוליו וגזזת, כך שבכל המקרים הללו - מקרים בהם האדם נזקק או מצוי במצוקה מספק הביטוח סכום מינימאלי אשר יאפשר לו לשרוד, לעבור את התקופה הקשה ולהשתקם.

 

מתן העזרה הינו אינטרס של הפרט אך גם של המדינה אשר רוצה לשמור על אזרחיה ולאפשר להם לחיות בכבוד גם כאשר המצב קשה.

 

אילו סוגי תביעות והליכים קיימים במסגרת הביטוח הלאומי?

 

לתעד את המקרה במהירות האפשרית

אם נקלעתם למצב קשה- אם אתם נפגעי תאונות, ניצולי שואה, במקרים בהם מתרחשות תאונות מתנדבים וספורטאים, תאונות ונפגעי עבודה וכו' יש לפנות אל רופא מקצועי ולדאוג לתיעוד אשר כולל את כל הפרטים - את האירוע, הפגיעות וכו'.

 

חשוב מאוד לבצע את התיעוד הרפואי במהירות, במקרים בהם אירעה תאונה, תיעוד מהיר נחשב ללא מאוחר יותר מ- 72 שעות מהאירוע.

 

את התיעוד יש לשלוח אל בית החולים הקרוב ביותר לאזור בו התרחשה התאונה או לבית החולים אשר נמצא בקרבת ביתכם ומומלץ לקבל חוות דעת מרופא.

 

במידה ומדובר על תאונה שהתרחשה במהלך העבודה ומגיע אל המקום חוקר הבטיחות יש לקבל ממנו העתק של התחקיר שבוצע.

 

במידה והנפגע סובל מנכות עבודה עליו לתבוע את העסק לא מאוחר יותר משנה ממועד הפגיעה שכן התמהמהות עם התביעה עלולה לבטלה או לחילופין- להפחית את גובה הפיצוי אשר מגיע לנפגע.

 

תאונת עבודה ונכות כללית

 

איך מגישים תביעה במסגרת של תאונת עבודה?

במידה ומדובר על תאונת עבודה או נכות כללית ניתן לבצע את שתי התביעות אך מומלץ לסיים את התהליך עם הביטוח הלאומי ולאחר מכן לטפל בתביעה (יש לציין כי ישנה הכרה בסוכרת כתאונת עבודה אך צריך להוכיח כי התפרצות המחלה קשורה באופן ישיר לעבודה).

 

הסיבה לכך היא שכספי הביטוח מתקזזים מהפיצוי של התאונה.

 

במקרים אלו חשוב לפנות אל עורך דין מומחה לביטוח לאומי ובמידה ועובדים עם שני עורכי דין חשוב לתאם ביניהם.

 

רצוי להמתין עם התביעה עד שרמת הנזק תובן - אלא אם כן מדובר על מקרים קיצוניים כמו למשל- מחלת הסרטן, עצמות שבורות וכו'. במקרים אלו יש לבצע את התביעה ללא דיחוי.

 

נוסף על כך, ניתן להגיש תביעה של נכות כללית ולקבל דמי אבטלה לפני התביעה המוגשת בגין נכות מהעבודה. חשוב לדעת כי במרבית המקרים לוקח זמן עד שמכירים בתאונת העבודה וייתכן כי בסופו של דבר יוגדר המקרה כנכות כללית.

 

במידה והתגלה כי שיעורי הנכות נמצאים בקטגוריה שנקבעה בחוק יקבלו הנכים פטור ממס הכנסה. מקבלי הפטור יהיו אנשים שנקבעה להם נכות לצמיתות או נכות רפואית למשך 185 ימים.

 

לפנות אל עורכי דין מומלצים עבור דיני ביטוח לאומי

 

אם אתם מעוניינים לתבוע את הביטוח הלאומי יהיה עליכם לפנות אל עורכי דין מתמחים בביטוח לאומי.

 

מומחה לתביעות ביטוח לאומי אשר שולט בתחום פסקי דין ביטוח לאומי ומתפקד בתור עורך דין לנפגעי עבודה, עורך דין תאונות עבודה וכו' יוכל להעניק לכם שירות איכותי ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל פיצויים.

 

באמצעות עורך הדין תוכלו להימנע מתהליך הגשת ערעור לוועדה וכן לבית דין לעבודה. כמו כן, תוכלו לחסוך זמן, כספים ועוגמת נפש.

 

כיצד ניתן למצוא את עורך הדין המתאים?

 

ניתן למצוא את עורך הדין המתאים על ידי פנייה אל הסביבה הקרובה- אל בני המשפחה, החברים, הקולגות, המכרים וכו'. כמו כן, ניתן לפנות אל חברים לפייסבוק ולבקש מהם חוות דעת על עורכי דין מנוסים אשר מספקים ייצוג משפטי בבית הדין לעבודה.

 

מעבר לזאת, תוכלו להיעזר בפייסבוק בצורה נוספת ולחפש דפי עסק של עורכי דין מקצועיים אשר מבצעים תביעות נגד ביטוח לאומי, בדף העסק תוכלו לקרוא חוות דעת, להתרשם מאיכותו של עורך הדין ולראות כמה לייקים קיבל.

 

חיפוש באתרי האינטרנט - אילו פרטים חשוב לבדוק?

 

נוסף על כך, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולבחון אתרים שונים של עורכי דין אשר מתמחים בתחום הביטוח הלאומי. כדי למצוא את האתרים הרלוונטיים לכם תוכלו להקליד בשורת החיפוש את המשפטים: "עורך דין ביטוח לאומי המלצות", "קבלת פיצויים מביטוח לאומי" וכו'.

 

חשוב שתבדקו את האתרים בקפידה – בדקו את ניסיונו של כל עורך דין, בדקו האם הוא חבר בלשכה של עורכי הדין בארץ (עורך דין שחבר בלשכה יפעל בצורה קפדנית יותר ובהתאם לחוק), בדקו האם עורך הדין מתמחה בתחום הדרוש לכם, בדקו מהו המחיר שגובה עורך הדין עבור שירותיו, לרבות שכר הטרחה אותו יש לסכם מבעוד מועד- זכרו כי עורך דין יקר לא יהיה תמיד מיומן יותר מעורך דין אשר גובה מחיר נמוך יותר, מנגד- אל תבחרו בעורך דין אשר גובה מחירים נמוכים מידי שכן עורך הדין עשוי להיות חסר ניסיון והחיסכון עלול להוביל להפסדים. נוסף על כך יש לבדוק היכן נמצא המשרד בו הוא עובד.

 

כמו כן, יש לבדוק האם עורך הדין הוא בעל המקצוע אשר מנהל את התיק שלכם ויופיע בבית המשפט, ישנם לא מעט מקרים בהם עורך הדין הראשי מפקיד את המלאכה בידי עורך דין אחר אשר עשוי להיות פחות מקצועי.

 

מעבר לזאת, חשוב מאוד לקבל דעה נוספת מעורך דין אחר, לבוא אל פגישת הייעוץ לאחר שהכנתם את עצמכם (עם כל המסמכים הדרושים)- בצורה זו תוכלו לחסוך כסף וזמן, יש לבדוק האם עורך הדין יהיה זמין עבורכם במידת הצורך, רצוי להגיע עם אדם נוסף אשר מבין בתחום ויקשיב לשיחה וחשוב מאוד שלא להתלהב ממשרד מרשים, מלקוחות מפורסמים להם סיפק המשרד שירותים או מהבטחות. כמובן שיש לבחור בעורך דין אשר נוהג בכם באופן הגון ומתחשב.

 

מי מהגולשים יכול להמליץ לי על עורך דין לביטוח לאומי?

 

אופציה נוספת אשר עשויה לסייע לכם במציאת עורך הדין המתאים תוכל להתבצע באמצעות גלישה בפורומים. גולשי הפורומים עשויים להיות בעלי ניסיון בתחום ובין אם הם ביצעו תביעה בעבר או נמצאים במהלך תביעה הם יוכלו לספק לכם מידע רב ולהמליץ לכם על מגוון עורכי דין אשר מתמחים בתחום הביטוח הלאומי.

 

גולשי הפורומים יוכלו לענות לכם על שאלות שונות, כך שתוכלו לשאול אותם - "כמה עולה עורך דין ביטוח לאומי?" (תוכלו למצוא תשובות גם על ידי הקלדת המילים: "עלות עו"ד ביטוח לאומי" או "עורכי דין ביטוח לאומי השוואת מחירים"), תוכלו לשאול: "מי זכאי לקבל קצבה וגמלאות מהמוסד לביטוח לאומי?", "כמה עולה פגישת ייעוץ עם עורך דין?" ועוד.

 

לאחר שתבחנו את המידע אשר נמצא ברשותכם, את ההמלצות שקיבלתם מהסביבה הקרובה ומגולשי הפורומים ולאחר שתערכו השוואת מחירים תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם ולהגדיל את סיכויי ההצלחה של התביעה.

 

מחירון עורך דין ביטוח לאומי