×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין מקרקעין

31-03-2024 20:18

עורך דין מקרקעין

01-04-2024 02:05

עורך דין מקרקעין

whatsapp
10-04-2024 19:11

עורך דין מקרקעין

מכרנו נחלה לפני 4 שנים כעט השכן תובע את מנהל מקרקעי ישראל משום מה אנחנו זומנו לבית משפט בתור נתבעים כמו כן זומנו האגודה שיתופית והקונים, צריכים ייצוג משפטי
16-04-2024 13:59

עורך דין מקרקעין

17-04-2024 21:45

עורך דין בדק בית

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין בדק בית?


ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין בדק בית מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין בדק בית, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

מדריך לבחירת עורך דין בדק בית

 

חשוב להזמין חברת בדק בית לפני רכישת נדל"ן חדש כמו דירה חדשה מקבלן ולפני עסקאות נדל"ן כמו קניית בית או דירה מאדם פרטי. בדיקת בדק בית נועדה לאתר ליקויי בניה ופגמים כגון סדקים בקירות, רטיבות, בעיות בתשתית החשמל, ליקויי אקוסטיקה ומפגעי רעש, קרינה גבוהה, בעיות בתשתית האינסטלציה ועוד.

 

כאשר בוחרים חברת בדק בית מומלץ לחפש באתר ולקרוא המלצות ומידע על שירותי החברה כאשר כדאי להעדיף חברות המייצגות את הלקוח במהלך תביעות ליקויי בניה וברשותן עורך דין בדק בית מקצועי ומיומן.

 

תפקידו של עורך הדין לנסח כתב תביעה ולייצג את הלקוח בערכאות המשפטיות ולייצג את הלקוח בפני הקבלן על מנת לדרוש כחוק את תיקון ליקויי הבניה שנתגלו.

 

חברת בדק בית מכנה עבור הלקוח שלה דוח מפורט הכולל תיעוד הממצאים, הערכות תיקון מבחינת לוחות זמנים ועלויות, המלצות והשוואה בין התוכנית האדריכלית לבין הקיים בשטח.

 

חשוב לדעת כי הקבלן מחויב לתקן את ליקויי הבניה אך יש מקרים בהם הוא מנסה להסיר את אחריותו או נמנע מלבצע את התיקונים הנדרשים על מנת לחסוך בעלויות.

 

אגב, עורך דין בדק בית מייעץ ומייצג לקוחות גם במקרים של תביעות נגד קבלני שיפוץ, כאשר אלה לא ביצעו את עבודתם במקצועיות הנדרשת וכמו כן הוא מציע טיפול במקרים של סכסוכי שכנים, תביעות נגד בעלי מקצוע, ייצוג ועדי בית בניינים וייצוג לקוחות המרגשים מרומים מחברת הבניה, ממקצועיות ומעובדת קבלן השיפוצים ועוד.

 

ליקויי בניה שכיחים בדירות חדשות מקבלן

 

איכות הבניה בארץ במקרים מסוימים נחשבת לירודה ולכן לקוחות רבים מגלים כי רכשו דירה שאינה עומדת בסטנדרטים המובטחים. כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן אנו מעוניינים ליהנות מאיכות חיים גבוהה, ללא בעיות וללא הוצאות כספיות הנדרשות לתקן ליקויי בניה.

 

לכן, חשוב להזמין חברת בדק בית מקצועית ומנוסה אשר שולחת מהנדס אזרחי בעל הכשרות וניסיון עשיר בבדיקות מבנים וצוות אנשי מקצוע הבודק את תשתיות הנכס, מאתר ליקויי בניה גלויים ונסתרים באמצעות בדיקה פיסית של הדירה או הבית הפרטי, מבצע סדרת בדיקות מקיפה לאיתור ליקויי בניה באמצעות מכשור ושיטות מתקדמות ולאחר הבדיקה המקיפה והמקצועית מקבל הלקוח דוח מפורט וממצה.

 

במהלך הבדיקה המקצועית ניתן לאתר ליקויי בניה שכיחים כגון סדקים בקירות פנימיים וחיצוניים, בעיות רטיבות וחדירת מים, פגמים בריצוף ובחיפוי אריחים (שברים, סדקים, רובע, אריחים מתנדנדים, רווחים בין הקיר לאריח, איכות ירודה של עבודה או חומרי גלם וכד'), בעיות חשמל, ליקויי אקוסטיקה ומפגעי רעש מדירות סמוכות ומדירות של שכנים הגרים מעליכם ועוד.

 

צוות הבדיקה של חברת הבית משווה בין התוכנית האדריכלית שמשמשת את הקבלן לבניה לבין התוצאות בשטח, בודק את רישום הנכס ברשויות השונות, בודק את תשתיות בניין המגורים (שטחי ציבור) וניתן להזמין בדיקות מיוחדות כמו בדיקות קרינה אלקטרומגנטית מארון החשמל, מחימום תת רצפתי, מחדר שנאים וכד', בדיקת ומדידת רמת גז ראדון (חשוב באזורים מסוימים בארץ ובייחוד בדרום ובשפלה ובדיקה זו חשובה גם בנכסים עם ממ"ד), בדיקת חוקיות הרישום של המבנה ועוד.

 

מתן הזדמנות לתיקון ליקויי בניה

 

עורכי דין ליקויי בניה מציעים התמחות וידע רב בהגשת תביעות ליקויי בניה אך לרוב נהוג להעניק לקבלן מתן הזדמנות לתיקון ליקויי הבניה כפי שמפורט בדוח של חברת בדק בית. הלקוח זוכה לייצוג מקצועי של עורך דין מטעם חברת בדק בית ולסיוע מקצועי וייצוג בפני הקבלן על מנת לדרוש את התיקונים ולוודא בסיומם כי מלאכת התיקון נעשתה בהתאם לסטנדרטים הנדרשים.

 

במקרים בהם הקבלן מנסה להתחמק או נמנע מביצוע תיקון ליקויי הבניה יכין עורך דין מומחה בתביעות ליקויי בניה כתב תביעה המסתמך על דוח איתור ליקויי הבנייה של החברה המקצועית ויגיש אותו לבית המשפט.

 

במהלך הדיון המשפטי זוכה הלקוח לסיוע, לייעוץ ולייצוג משפטי ברמה גבוהה על מנת לדרוש מהקבלן לבצע את התיקונים הנדרשים או לפצות בסכום כספי המאפשר ללקוח לפנות לבעלי מקצוע ולבצע את תיקון ליקויי הבניה כנדרש.

 

תביעות נגד בעלי מקצוע

 

פעמים רבות אנו נוהגים להזמין קבלני שיפוצים או בעלי מקצוע על מנת לבצע עבודה מסוימת בבית או לערוך שיפוץ חלקי או מקיף בדירה יד שנייה שרכשנו, בבית הפרטי או בדירה שלנו או בכל נכס אחר שברשותנו.

 

במידה וגילינו כי בעל המקצוע ביצע עבודה ירודה או במקרים בהם קבלן השיפוצים אינו עומד בהטחתו הרי נוכל לפנות לחברת בדק בית על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ודוח מפורט על העבודה וניתן לפנות לשירותי עורך דין בדק בית המתמחה בנושא.

 

לאחר שנקבל את חוות הדעת של המהנדס האזרחי מטעם חברת בדק בית יפנה עורך הדין לקבלן השיפוצים או לאיש המקצוע בדרישה לתקן את הליקויים.

 

במידה ובעלי המקצועי או קבלן השיפוצים מתנערים מאחריותם או אינם מוכנים לתקן את הליקויים יגיש עורך הדין תביעות נזקי בניה וייצג את הלקוח בבית המשפט על מנת להשיג עבורו התחייבות לתיקון הליקויים כולל בדיקה בסיום של חברת בדק בית או לקבל פיצוי כספי.

 

חשוב לדעת כי יש בארץ הרבה תביעות נגד קבלני שיפוץ שאינם עומדים בסטנדרטים הנדרשים בענף הבניה ואין לוותר להם בקלות. לכן, חשוב לפנות לעורכי דין ליקויי בניה ולקבל שירות מקיף ומקצועי על מנת לתקן את ליקויי הבניה וליהנות מאיכות חיים טובה.

 

התמחות של עורכי דין בדק בית

 

עורכי דין ליקויי בניה מתמחים במגוון נושאים כגון ייצוג בתביעות בדק בית נגד קבלנים, ייצוג ועדי בית בניינים , תביעות נגד קבלני שיפוץ, סכסוכי שכנים ועוד.

 

עורך דין מומחה בתביעות ליקויי בניה פועל מטעם חברת בדק בית או עובד במשותף עם חברה מקצועית לבדק בית ולאחר הכנת חוות דעת של החברה יפעל בהתאם לנדרש וייצג את הלקוח היטב. בנוסף, מציע ערוך דין בדק בית ייעוץ וליווי משפטי בסכסוכי שכנים על מנת למצוא פתרון לסכסוך בהליך גישור מחוץ לכותלי בית המשפט או במקרים מסוימים בדיון בבית המשפט.

 

גם כאשר רוכשים דירה יד שנייה ומגלים לאחר הרכישה רישום כוזב בטאבו או ליקויי בניה חמורים חשוב לפנות לעורכי דין ליקויי בניה על מנת לקבל ייעוץ וליווי משפטי ולפעול כחוק על מנת לקבל פיצוי.

 

רכשתם דירה? מה חשוב לבדוק?

 

לפני שרוכשים דירה מהקבלן או מיד שנייה חשוב לבצע בדק בית. בדק בית- כשמו, בודק את הבית- את בטיחות המבנה, את תוכנית הבנייה שלו, בודק האם הוא עומד בתקן, האם בוצעו בו שינויים במהלך השנים וכו'. בדק הבית מתבצע על ידי מהנדס בניין מקצועי. לאחר הבדיקה מתקבל דוח מהנדס בנין אשר כולל את כל המידע הדרוש.

 

המהנדס בוחן את כל הבית - לאורכו ולרוחבו,בודק את כל הפינות החבויות ומשווה את התכנון המקורי למצבה של הדירה בהווה. ביקורת הליקויים מאפשרת לבעל המקצוע לדעת האם המבנה יציב ובטוח האם יש סדקים בקירות, קילופים בקירות, בעיות רטיבות, בעיות עובש, האם המרפסות חזקות ובטיחותיות, האם החדרים אינם חורגים מהגודל המינימאלי, האם החומרים שנקבעו בתוכנית המקורית איכותיים, האם יש נזילות בקירות, נזילה בתקרה, פגמים בריצוף, רטיבות במרצפות, האם יש טעויות במדידות, בעיות בצנרת, בעיות בחשמל, פגמים בריצוף, שקיעת מרצפות, ליקויי אקוסטיקה, בעיות בארונות המטבח, נפילת אריחי קרמיקה ועוד.

 

מעבר לקבלת חוות דעת משפטית ממהנדסי בדק בית מומחים לליקויי בניה רצוי לפנות לשמאי מקצועי. השמאי יוכל להעריך את ערך המבנה, התאמות לתוכניות ויגיש דוח שמאי מדויק.

 

בדיקת דירה לאחר קבלת מפתח

 

מהי תקופת הבדק? על מה יש אחריות ולכמה זמן?

ליקויי בניה בדירות חדשות, נזקי בניה בדירות יד שנייה

 

מהרגע בו מקבל הקונה את הדירה ישנן שתי תקופות של אחריות - התקופה הראשונה היא תקופת בדק.

 

תקופת האחריות נמשכת כשלוש שנים לאחר תקופת הבדק. תקופת הבדק משתנה בהתאם לרכיבי הבנייה ותקופת האחריות מתחילה מהרגע בו הסתיימו הבדיקות.

 

תקופת הבדק של הצנרת, לרבות מרזבים ומערכת הסקה נמשכת שנתיים, תקופת הבדק של הרטיבות בקירות, במקלט ובגג נמשכת כשלוש שנים, תקופת הבדק של קילוף החיפויים בחדר המדרגות נמשכת כשלוש שנים, תקופת הבדק של שקיעת מרצפות בשטח הבניין, בשבילים, מדרכות וחנויות נמשכת כשלוש שנים, תקופת הבדק של סדקים בתקרות ובקירות נמשכת כחמש שנים, תקופת הבדק של מנועים, דודים ומכונות נמשכת כשלוש שנים, תקופת הבדק של שקיעת מרצפות בקומות קרקע נמשכת כשלוש שנים, תקופת הבדק של קילופים בחיפויים חיצוניים נמשכת כשבע שנים ועבור כל חוסר התאמה אחר ניתנת אחריות של שנה.

 

כמו כן, רשאי רוכש הדירה להגיש תביעת קבלן שיפוצים בגין ליקויים בשיפוץ הדירה. במידה והליקוי נסתר תחל תקופת ההתיישנות מהרגע הו התגלה. חשוב מאוד לפנות אל חברות בדק בית אשר מספקות שירות איכותי ומדויק. בצורה זו יהיה ניתן למזער נזקים ולאתר כל תקלה.

 

גיליתם תקלות?

 

מתי יש לתבוע את הקבלן על ליקויי בניה?

מתי כדאי לתבוע את הקבלן בבית משפט ומתי כדאי לתת לו לסדר את ליקויי הבניה?

 

במידה וגיליתם תקלות ואי התאמות מומלץ לפעול במהירות- חשוב לדעת כי אם הליקויים אסתטיים לא בטוח שיגיע לכם לקבל תיקון בית על חשבון הקבלן. לפי החוק, במידה וגיליתם את הליקוי במהלך תקופות האחריות יש לפנות אל הקבלן ולדרוש פיצוי כספי. (במידה והחריגה מסוכנת ביותר יש לדלג על שלב הפנייה לקבלן ולפנות באופן ישיר אל עורך הדין כדי להגיש תביעה).

 

כדי להצליח לקבל פיצוי יש לפנות אל עורך דין מומחה לליקויי בניה, עורך הדין ינסח את מכתב הדרישה בצורה מדויקת. כמו כן, יידרש בעל הדירה לתת לקבלן זמן סביר לביצוע התיקונים.

 

את מכתב הדרישה רצוי לשלוח באמצעות דואר רשום ולשמור על אישור המסירה- בצורה זו לא יוכל הקבלן להתכחש לעובדה שקיבל את המכתב. במכתב יש לציין את כל הפרטים באופן מפורט ולהקציב את זמן התיקונים.

 

נוסף על כך, יש לציין כי אתם רשאים לתבוע את הקבלן במידה ויהיה צורך ובמידה ותעשו זאת רצוי להוסיף דוח ליקויי בניה שרשם מהנדס.

 

במידה והתקופה עברה והקבלן לא ביצע את התיקונים הדרושים יש לפנות אל עורך דין אשר מספק ייצוג משפטי בתביעות ליקויי בניה כמו למשל- ייצוג ועדי בנין בגין ליקויי בניה בבניין משותף, דירות פרטיות, בתים פרטיים וכו'.

 

הקבלן לא מתקן?

 

אין כזה דבר "אין מה לעשות"

הגיע הזמן לתבוע

 

במקרים בהם הקבלן מתחמק מהאחריות ואינו מטפל בליקויים או מבצע חצי עבודה, מדובר על עבירה על החוק.

 

הליכים משפטיים יוכלו לסייע לכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם ואין שום סיבה שתישארו לבד במאבק - החוק מגן עליכם.

 

חשוב לזכור כי מי שצודק עשוי לנצח וגם אם תצטרכו להתפנות מהדירה במהלך התיקונים יצטרך הקבלן לדאוג לכם, לממן לכם דיור חלופי ולשאת בהוצאות ההובלה.

 

נוסף על החריגות והנזקים שהתגלו בדירה יתחשב בית המשפט בגורמים נוספים, ביניהם: עוגמת הנפש, החזר להוצאות ששילמתם למומחים, החזר אגרות, תשלום שכר הטרחה לעורך הדין וכו'.

 

איך למצוא את עורך הדין המתאים ביותר?

 

בדרך אל עורך הדין עוצרים לקבל המלצות

אם אתם מעוניינים לאתר עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום תביעות נזקי בניה מומלץ עבורכם לפנות אל חברים, מכרים, קולגות ובני משפחה ולבקש מהם חוות דעת על עורכי דין מומלצים עבור בדק בית.

 

במידה והקרובים לא יכירו עורך דין מתאים אשר מתמחה בתחום הם יוכלו לפנות אל מכרים שלהם ולקבל מידע.

 

כמו כן, תוכלו לערוך בדיקה מקיפה באמצעות האינטרנט ובחינת אתרים שונים- כל שתצטרכו לעשות יהיה להקליד את המילים: "עורך דין בדק בית המלצות" ", "דוח בדק בית" או- " ביקורות מבנים" ותמצאו מגוון אתרים אשר עוסקים בתחום.

 

כאשר תבחנו את האתרים השונים של עורכי הדין, בדקו מהו הוותק והניסיון של עורך הדין, האם הוא מתמחה בתחום המקרקעין, האם האתר מכיל המלצות של לקוחות, האם עורך הדין מלווה את לקוחותיו לאורך כל התהליך וזמין עבורם (ואם כן- באילו שעות), היכן נמצא משרדו של עורך הדין, מהם אחוזי ההצלחה שלו, מהו המחיר שהוא גובה עבור שירותיו ועוד.

 

נוסף על כך, תוכלו לערוך חיפוש בפורומים שונים אשר עוסקים בתחום. תוכלו להקליד את המילים:" פורום תיקון ליקויי בנייה", "פורום עורך דין בדק בית" ועוד ולמצוא מגוון פורומים אשר עוסקים בנושא. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין אשר מתמחים בתחום בדק בית, יוכלו להמליץ לכם אל אילו עורכי דין לא רצוי לפנות ולחסוך לכם כספים ועוגמת נפש, יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין אשר מספקים שירות בעיר בה אתם מתגוררים, יוכלו לספר לכם על עורכי דין שהצליחו להשיג פיצויים או לגרום לקבלן לשלם עבור התיקונים ועוד.

 

כמו כן, תוכלו לשאול את הגולשים - "כמה עולה שירות עו"ד בדק בית? (ניתן למצוא את התשובה לשאלה על ידי הקלדת המשפט: "עורכי דין בדק בית השוואת מחירים" בשורת החיפוש באינטרנט ולקבל אומדן על מחירי השוק), תוכלו לשאול את הגולשים: "עד מתי ניתן לתבוע את הקבלן על ליקויי בניה? כמה זמן אחריות יש על דירה חדשה?" ועוד. לאחר שתמצאו את עורך הדין המתאים לכם תוכלו להתחיל בתהליך התביעה וזכרו- חשוב להתחיל את התהליך במהירות האפשרית.

 

לסיכום, עורכי דין בדק בית מתמחים בייעוץ משפטי ובהגשת תביעות לתיקון ליקויי בניה. באתר תוכלו להשוות מחירים בקלות ולקרוא המלצות על עורכי דין ליקויי בניה על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצוע ושירות ברמה גבוהה.

 

מחירון עורך דין בדק בית

 

עו"ד בדק בית - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.