×


תפריט נגישות

מחירון בדק בית

מחפש לדעת מה זה בדק בית? כמה עולה שירות בדק בית? 

 

 

כמה עולה בדק בית?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון בדק בית מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "מדריך לבחירת חברת בדק בית בעידן האינטרנט"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות בדק בית בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת בדק בית, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות בדק בית יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים לשירותי בדק בית.

 

 

סוגי בדק בית וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון בדק בית עודכן בתאריך 26.10.20

ט.ל.ח

 

בדק בית מחיר בדיקת ליקויים בדירה חדשה ובדירות יד 2  

 

   
בדיקת ליקויים בדירה עד 5 חדרים
מחיר : 1,100-1,600 ש"ח

 

בדיקת ליקויים בדירה מעל 5 חדרים
בדק בית מחיר : 1,600-1,800 ש"ח

 

בדיקת ליקויים בבית קרקע עד 150 מ"ר
מחיר : 1,800-2,000 ש"ח

 

בדיקת ליקויים בבית קרקע מעל 150 מ"ר
מחיר : 2,000-2,300 ש"ח

 

בדיקת רישוי וחוקיות המבנה
מחיר : 1,100-1,300 ש"ח

 

 

מחיר בדק בית לבדיקה הנדסית מקיפה

 


בדיקה הנדסית מקיפה לדירה חדשה מקבלן
מחיר : 1,200-2,000 ש"ח

 

בדיקה הנדסית מקיפה לדירה יד 2
מחיר : 1,200-2,000 ש"ח

 

מחיר בדק בית לבדיקה הנדסית בעלת נושא מוגדר יחיד
ריצוף, סדקים, רטיבות וכו
מחיר : 800-1,000 ש"ח

 

בדיקת ירידת ערך לדירה ישנה
מחיר : 600-1,000 ש"ח

 

 

בדיקות חשמל

 


בדיקות חשמל (ביקורת חשמלאי מוסמך)
מחיר : 300-340 ש"ח

 

בדיקת לוח חשמל
מחיר : 200-300 ש"ח

 

בדיקת ארון חשמל
מחיר : 150-250 ש"ח

 

בדיקת דוד חשמל
מחיר : 150-200 ש"ח

 

בדיקה של מקור קצר חשמלי
מחיר : 130-200 ש"ח

 

בדיקה + ביקורת הארקה
מחיר : 1,300-1,700 ש"ח

 

בדיקות גופי תאורה
מחיר : 70-100 ש"ח

 

 

בדיקות גז, זיהום אוויר וקרינה

 


בדיקת גז מסוג רדון
מחיר : 280-380 ש"ח

 

בדיקת זיהום אוויר
מחיר : 2,200-3,000 ש"ח

 

בדיקת קרינה
מחיר : 280-380 ש"ח

 

 

בידוד אקוסטי (בדיקת רעש)

 


בדיקות בידוד אקוסטי
מחיר : 6,000-8,000 ש"ח

 

בדיקת רעש
מחיר : 150-300 ש"ח

 

 

איתור נזילות מים, איטום גגות

 


בדיקת איתור נזילות מים
מחיר : 800-1,000 ש"ח

 

בדיקת צנרת וביוב
מחיר : 200-400 ש"ח

 

בדיקת איטום גגות
מחיר : 2-4 ש"ח למ"ר

 

בדיקת איטום תקרות
מחיר : 2-4 ש"ח למ"ר

 

 

סוגיי ליקויי בניה - טווחי מחירים של תיקון הנזקים

 

 

דוח ליקויי בניה כולל מפרט לאומדן מחירים מקיף לליקויי הבניה אשר יוגש לקבלן

 


ליקויי אלומיניום : 500-3,500 ש"ח

 

עבודת ריצוף לקויה : 4,000-25,000 ש"ח

 

ליקויי טיח : 2,000-6,000 ש"ח

 

רטיבות בצנרת החשמל : 4,000-10,000 ש"ח

 

מחסור בחוטי הארקה : 3,000-10,000 ש"ח

 

ליקויי צנרת מים וביוב : 10,000-30,000 ש"ח

 

עובש בקירות : 8,000-12,000 ש"ח

 

רטיבות בקירות : 4,000-25,000 ש"ח

 

סדקים בקירות : 500-3,000 ש"ח

 

קירות בטון חשופים לגשם
3,000-10,000 ש"ח

 

שיפוע לא תקני במרפסת
4,000-25,000 ש"ח

 

מרצפות בולטות שקועות
4,000-16,000 ש"ח

 

 

הרבה פעמים קבלני הבנין לא רוצים או מסוגלים לתקן הכל עד לרמה של 100% והם יציעו לכם גם פיצוי כספי.

 

 

עורך דין בדק בית

 


עמלת עורך דין בדק בית
מחיר : 10-20% מערך התביעה

 

שעת ייעוץ עורך דין בדק בית
מחיר: 100-300 ש"ח

 

 

במידה ולא תוקנו הנזקים או לחלופין לא התקבל פיצוי כספי לשביעות רצונכם אזי מומלץ לפנות לעורך דין מומחה לתביעות נזקי בדק בית וליקויי בניה

 

 

מידע נוסף ומחירון מקיף : עורך דין בדק בית

 

 

 

מדריך לבחירת חברת בדק בית בעידן האינטרנט

 

בדק בית המלצות

 

רכישת דירה מקבלן או דירה יד שנייה היא אחת ההשקעות הגבוהות ביותר והיא לרוב ההחלטה הפיננסית החשובה ביותר בחייו של אדם.

 

ישראלים רבים נוהגים להשקיע כמה מאות שקלים בבדיקת רכב שעלותו כמה עשרות אלפי שקלים אך יש הנמנעים מהזמנת חברת בדק בית עבור בדיקת דירה לפני החלטה על קניית בית פרטי, דירה חדשה או יד שנייה.

 

ישנם מקרים רבים בהם רוכשי דירות מגלים לאחר הקניה כי רכשו נכס עם ליקויי בניה ועליהם להשקיע ממון רב בתיקון הליקויים ואם הם רק היו יודעים את עלות בדק בית ביחס לתמורה שיקבלו, הצצה קטנה בדוגמא של דוח בדק בית עבור ביקורת מבנים לבדיקת ליקויי בניה הייתה מורידה את ההתלבטות לחלוטין, ב 90% מהמקרים עלות הנזק גדולה בעשרות אלפי שקלים מהבדיקה עצמה, בקנייה של נכס יד 2 ניתן להתמקח עם המוכר ולהוריד ממחיר הנכס לעומת זאת בקניית דירה חדשה מקבלן לרוב פרט לתיקון מקבלים גם פיצוי כספי, אם אין לכם הרבה סבלנות לקרוא מה זה בדק בית? ניתן להתקשר ולקבל חוות דעת מבודקי בתים שנמצאים אצלנו כאן בשירות באתר כמה עולה.

 

 

בדיקה לאיתור ליקויי בניה וקבלת חוות דעת מהנדס בדק בית לפני רכישת הנכס הייתה מונעת טעות זו ומאפשרת לרוכש הנכס לקבל החלטה צרכנית אחראית ונכונה האם לקנות את הדירה ואם כן להפחית את עלות תיקון ליקויי הבניה מעלות הנכס.

 

 

לכן, חשוב לבצע בדיקת בדק בית לפני קניית נכסים חדשים או יד שנייה וכך ניתן להימנע מטעויות, מהשקעה לא טובה ומהתמודדות עם עלויות התיקון הגבוהות והמפגעים העלולים להיות מסוכנים.

 

על מנת לבחור בודקים מומלצים לליקויי בניה מומלץ להיעזר באתר וניתן לקבל מידע מפורט על אנשי מקצוע וחברות בדק בית מובילות ומנוסות בענף.

 

ניתן לקרוא מידע על החברות השונות, לבדוק מה כוללת הבדיקה, להשוות מחירים ולאחר סינון בין התוצאות לבחור בחברה המתאימה לדרישות שלכם.

 

 

מה בודקים בבדק בית? מה כולל בדק בית?

 

מתי עושים בדק בית?

 

בדיקת ליקויי בניה על ידי מומחה לאיתור ליקויי בניה מאפשרת לכל אדם לקבל החלטה נכונה לפני רכישת נכס כגון דירה, בית קרקע ואפילו בניין, כן יש גם בדק בית לבניין :)

 

מה בודקים ומה כולל בדק בית? חברות בדק בית מבצעות ביקורת מבנים מקצועית באמצעות מכשור מתקדם ובמהלך הבדיקה בודקים את יסודות המבנה, איכות הבניה, סדקים בקירות, בעיות איטום בתקרה ורצפות, בודקים את תשתיות המבנה, בין היתר תשתית החשמל, תשתית המים והביוב ועוד.

 

בנוסף, מומחה לאיתור נזילות מים מגלה רטיבויות במקומות נסתרים, בודק את רמת הגימור במבנה, בודק את רישום הדירה בטאבו, בודק ומשווה בין התכנית האדריכלית למבנה הקיים ולאחר הבדיקה המקיפה והמקצועית הוא מפיק דוח מפורט הכולל את ממצאי הבדיקה, מגיש אותו ללקוח ומצרף את המלצותיו.

 

אגב, יש חברות בדק בית המציעות בין שלל הבדיקות הפיזיות של המבנה גם שירות של עו"ד לליקויי בניה וזאת על מנת לבדוק את הצד המשפטי של הנכס. במידה ורוכשים דירה חדשה מקבלן אז חברת בדק הבית מכינה דוח ליקויי בניה שיכול לשמש בעתיד את עורך הדין בתביעה בבית המשפט במידה והקבלן לא נותן אחריות על נזקי בניה כפי שכתוב בחוזה רכישת הדירה.

 

תביעת קבלני בנין בגין ליקויי בניה הוא דבר מאוד נפוץ בישראל

 

 

ליווי לקוחות פרטיים

חברות המתמחות בבדק בית מציעות שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים.

 

 

חשוב כי כל אדם המעוניין לרכוש נכס חדש או ישן ייעזר בשירותים המקצועיים של חברת בדק בית וכך יוכל לקבל החלטה נכונה לגבי קניית הנכס.

 

כאשר רוכשים דירה חדשה הנושא מקבל משנה תוקף וכך לפני קבלת המפתח ניתן לאתר כל ליקוי בניה בדירה החדשה או בבית החדש ולדרוש מהקבלן או מהחברה המבצעת לתקן את ליקויי הבניה.

 

ליווי קוני דירות ע"י חברות בדק בית מאפשר לרכושי הדירות לקבל החלטה אחראית ולא להשקיע לשווא את כספם.

 

יש דירות מהן יש להתרחק מאחר ולא כל ליקוי בניה ניתן לתקן ולעיתים עלות התיקון גבוהה מדי ולכן יש להתרחק מהנכס.

 

 

ליווי קבלני בניין


 

חברות בדק בית מציעות שירות מקצועי גם לקבלנים ולחברות בנייה מובילות בענף.

 

ליווי קבלני בניין ע"י חברות בדק בית מאפשר כבר במהלך בניית המבנה לבדוק את עבודת קבלני המשנה כמו קבלני חשמל, קבלני אינסטלציה, קבלני טיח וצבע, קבלני תשתיות וכד' והקבלן או היזם העומד מאחורי הפרויקט יכול לדרוש מקבלני המשנה המעורבים בתהליך בניית הנכס לתקן את הליקויים הנדרשים.

 

בנוסף, הליווי המקצועי מאפשר לקבלנים לפקח על עבודת העובדים שלהם, לתקן ליקויי בניה כבר בתהליך הבניה וכאשר מגיע לקוח פוטנציאלי לבדוק את הנכס ניתן להציג בפניו דוח בדיקה של חברת מקצועית ולהוכיח כי המבנה נבנה ברמה הגבוהה ביותר ואין בו ליקויי בניה.

 

 

עלות תיקון ליקויי בניה

 

חשוב לדעת כי ברוב המקרים בהם בודקים נכסים ישנים מגלים מפגעים ומאתרים ליקויי בניה. סביר להניח כי בדירות ישנות יש להחליף את תשתית החשמל ואת הצנרת הישנה (מים וביוב). לכן, בדיקה מקיפה ומקצועית לפני רכישת הנכס תאפשר ללקוח לדעת כמה עולה טיפול בליקויי בניה.

 

יש חברות בדק בית המציעות צוות מקצועי לתיקון הליקויים בעוד אחרות רק מבצעות הערכת עלויות תיקון אך לרוב יוכלו להמליץ על בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים בתחום הנדרש לתיקון או ימליצו כיצד לאתר בעלי מקצוע לתיקון הליקויים.

 

מומחים לאיתור ליקויי בניה יודעים מניסיונם להעריך את המחיר הנדרש לתיקון הליקויים ולכן יש לראות בדוח המופק על ידי המומחה כאמת מידה לעלות התיקון.

 

אגב, במקרה בו מגיעים לבית המשפט כאשר רוכשים נכס לקוי ופגום או ברכישת נכסים חדשים מקבלן ניתן להיעזר בדוח של חברת בדק הבית כמסמך בעל תוקף משפטי לכן חשוב לבחור חברת בדק בית מקצועית ומנוסה הפועלת כחוק וככזו אשר יש לה מוניטין בענף.

 

 

חברות בדק בית מומלצות


 

בעידן האינטרנט קל לאתר חברות בדיקת ליקויי בניה וכל שעליכם לעשות הוא לחפש באחד ממנועי החיפוש ולגלוש לאתרים של החברות השונות.

 

דרך נוספות לאיתור חברות בדק בית מקצועיות ומנוסות היא להיעזר באינדקס מקצועי וכך ניתן ליהנות משירות מתקדם הכולל איתור חברות לפי אזור גיאוגרפי, סינון תוצאות לפי סוג השירות ולרוב ניתן גם להשוות מחירים ולבחור בהתאם.

 

חשוב לבחור בחברת בדק בית מומלצת, מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין ויש לזכור כי עלות הבדיקה היא פרט שולי לעומת הנזק העלול להיגרם לכם ברכישת דירה או בית בו תגלו לאחר הרכישה ליקויי בניה מסוכנים וכמובן יקרים לתיקון. לכן, אין ללכת שבי אחרי המחיר הנמוך ביותר אלא יש לבדוק מספר חברות בדק בית ולאחר סינון ראשוני מומלץ ליצור קשר עם מספר מהנדסי בדק בית על מנת להתרשם כבר בשיחת הטלפון מהשירות ומהמקצועיות של החברה. כך, תוכלו לבחור מומחה מקצועי ותיהנו משירות אדיב, מייעוץ מקצועי ומבדיקה מקיפה שתימנע מכם הפסדים כספיים, תביעות ארוכות בבתי המשפט ומפח נפש כבד.

 

בנוסף, באינדקס מקצועי ניתן לקרוא המלצות על החברות השונות וכך להתרשם מהמקצועיות ומהשירות של חברות בדק בית שונות ולבחור בחירה העונה על הדרישות שלכם.

 

 

למה כדאי להיעזר בשירותי חברת בדק בית?

 

שירותי בדק בית הם שירותים שאותם שוכרים לאחר קבלת בית מקבלן, ובכל מקרה בו נדרשת בדיקה הנדסית של מבנה.

 

לאחר ששמתם את מיטב כספכם על רכישת הבית שלכם, אתם רוצים לוודא שכל מה שהובטח לכם אכן מקוים, ושהבית עומד בכל התקנים ההנדסיים לרבות רצפה ישירה כפלס, חלונות ישרים, דלתות ישרות, קירות יציבים, מרפסות חזקות וכל נתון הנדסי אחר שנועד להבטיח גם רמת בטיחות מקסימלית, וגם רמת אסתטיקה מקסימאלית.

 

חברת בדק בית תעמיד לרשותכם מהנדסי בדק בית מקצועיים שיבחנו את הדירה שלכם בצורה קפדנית ודקדקנית, ותפיק עבורכם דו"ח שמהווה מסמך משפטי בו תוכלו להשתמש על פי הצורך, ואם תידרשו לפנות אל הקבלן או קבלן השיפוצים על מנת שיבצע תיקונים בנכס. בהיעדר מסמך כזה, תתקשו להוכיח את טענותיכם ברמה המשפטית.

 

 

לסיכום

 

ליווי קוני דירות ע"י חברות בדק בית חשוב ואין לרכוש דירה חדשה או יד שנייה ללא עזרה מקצועית. חברות בדק בית שולחות צוות מקצועי הכולל מהנדסים מנוסים ובעלי הכשרה בתחום ביקורת מבנים ואיתור ליקויי בניה. לאחר הבדיקה המקצועית ניתן לקבל החלטה נכונה ונבונה האם לרכוש את הנכס ובמקרים של רכישת דירה חדשה מקבלן לדרוש מהקבלן לתקן את כל הליקויים לפני המעבר למגורים.

 

 

הבהרה

הבהרה

מחירי בדק בית משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מבודקי בתים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ובודקי בית מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.