×


תפריט נגישות

טכנאי גז השוואת מחירים

כמה עולה עבודות של טכנאי גז ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טכנאי גז מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של טכנאי גז בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר מטכנאי גז מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

איך לבחור טכנאי גז בעידן האינטרנט?

באילו מקרים יש לפנות אל טכנאי מנוסה בתחום מערכת גז?

כמו כל דבר אחר- גם הגז בביתנו או במקום עבודתנו עלול להשתבש ובמקרה זה מדובר על תקלה מסוכנת ביותר. במידה וחשתם בריח של גז ייתכן ויש לכם דליפת גז והדבר עלול להוות סכנה משמעותית- על כן יש להזמין טכנאי גז מוסמך, חברת גז או כוחות הצלה. מצבים נוספים אשר עשויים להצריך טכנאי גז מקצועי ואמין עשויים להתרחש כאשר הברז של הגז נמצא במקום שאינו נגיש.

לפי התקן בישראל חייב ברז הגז להימצא במיקום בעל נגישות כדי שבמקרה של חירום כמו דליפת גז יהיה ניתן לסגור את ברז הגז ללא קושי. חשוב לשים לב לכך שמערכת הגז עשויה שלא להיות תקינה בבתים ישנים. גם במקרה זה יש להזמין טכנאי גז מקצועי אשר יבצע בדיקה ושינויים במידת הצורך.

כמו כן, אסור להתקין בלוני גז בבתים ויש למקם את בלוני הגז בקרבת המזגן או החלון- בהתאם לתקן (חל איסור למקם בלוני גז ליד מזגנים או חלונות אשר נמצאים בקרבת מפלס נמוך).

במידה והחשבון של הגז גבוה או במידה והבלון של הגז נגמר במהירות רבה יותר מבעבר (בלי שהשתמשתם בגז בכמות רבה יותר) יש לבדוק האם ישנה דליפת גז ומומלץ לפנות אל טכנאי גז לצורך בדיקת המערכת. נוסף על כך, חשוב לדעת כי לפי החוק חייבים ספקי הגז לבצע בדיקה לפני חיבורו של מתקן הגז. בדיקה נוספת צריכה להתבצע פעם אחת כל חמש שנים לפחות על ידי טכנאי מנוסה אשר מקפיד על כל כללי בטיחות בעת שימוש והתקנה של מערכות גז.


עוד לא הזמנתם טכנאי גז מומחה?

תמיד יש פעם ראשונה

במידה ולא הזמנתם בעבר טכנאי לצורך תיקון דליפות גז, תיקון והרכבת כיריים, הרכבת מכשירי גריל גז, נקודות גז לגריל ברביקיו, שינוי תשתית גז, העתקת נקודות גז, מקרים בהם התרחש פיצוץ כתוצאה מדליפת גז וכו' וודאי שמעתם על אנשים אשר פנו אל טכנאי מנוסה בשל סיבות אלו ואחרות.

חשוב שתדעו כי חובה לפנות אל טכנאי אשר רכש את השכלתו באופן מסודר- כלומר למד במסגרת קורס טכנאי גז, הוסמך כראוי ויודע כיצד לטפל בכל התקלות הטכניות. נוסף על כך חשוב לבדוק שלטכנאי הגז יש אישורי הסמכה ממשרד העבודה וממשרד התעסוקה וכי הוא מחזיק בתעודה של משרד העבודה. טכנאי שכזה יוכל להתקין, לאשר, להרכיב ולספק שירות תיקון מערכות גז ביתיות וכן תיקון מערכות גז תעשייתיות.

חשוב מאוד שלא לנסות לתקן את מערכות הגז באופן עצמאי ובמידה וברצונכם להתקין גלאי גז תעשייתי, גלאי גז ביתי, לבצע תיקוני כיריים גז, הוספת נקודות גז, התקנה של מחממי מים על בסיס גז, הנחת תשתיות גז למגוון שימושים, הקמת מערכות גז לבתים פרטיים, משרדים ועסקים וכו', יש לפנות אל מתקין גז פרטי משום שגם הפעולות אשר נראות פשוטות ביותר- כמו למשל החלפת כיריים, עלולות להוביל לדליפת גז ודליפת הגז עלולה להוביל לפיצוץ כאשר הניצוץ נוגע בגז.


חברות אספקת גז בישראל וכיצד ניתן למזער סיכונים?

כדי להפחית את הסיכונים יש לרכוש גז רק מספק בעל רישיון – ישנן מגוון חברות אשר עוסקות בתחום ביניהן- אמישראגז, פזגז, גז יגל, גזגל, חורה גז, ישראגז, סופרגז, אינטרגז, אמגזית וכו'. אל תרכשו את הגז מגורמים שאינם חוקיים ומוכרים מיכלים מזויפים שאינם בטוחים.

מעבר לזאת, זכרו כי אין להחזיק מיכלי גז בבית משום שהגז אשר נמצא במיכל מצוי בלחץ גבוה ביותר ובמקרה ותהיה חלילה תקלה במיכל עשוי להיות פיצוץ או מצב של מחסור בחמצן שעלול לגרום לחנק.

כמו כן, הקפידו לטפל בדליפות באופן מיידי– כדי לאפשר לצרכנים לזהות דליפות באופן מהיר מוסיפים יצרני הגז ריח גופריתי וחריף וכמובן בדקו את טכנאי הגז ובחרו רק בבעל מקצוע מיומן ומנוסה אשר מציג תעודה (רצוי לקבל שירות מטכנאי גז שקיבל הסמכה של טכנאי גז ברמה 2).


כיצד ניתן למצוא טכנאי גז מומלץ?

חברים יקרים, מישהו מכיר טכנאי גז מקצועי?

השוק מכיל מגוון טכנאי גז – חלקם מקצועיים ואל חלקם לא מומלץ לפנות. כדי למצוא טכנאי מנוסה אשר מתמחה בביצוע עבודות התקנת מערכת גז, תיקון כיריים גז, החלפת בלון גז וכו' ניתן לפנות אל חברים, קרובי משפחה ומכרים ולקבל מהם המלצות.


אילו מסקנות עולות מהרשת?

כמו כן, תוכלו להיעזר ברשת החברתית- הפייסבוק ולכתוב על ה"וול" שלכם שאתם מחפשים טכנאי גז מקצועי. סביר להניח שהפייסבוק שלכם מלא באנשים מכל רחבי הארץ כך שתוכלו לבקש מהחברים להמליץ לכם על טכנאי גז בחיפה, טכנאי גז בקריות, טכנאי גז בתל אביב או בכל עיר אחרת. אופציה נוספת להיעזר בפייסבוק תהיה לחפש דפי עסק של טכנאי גז אשר מספקים שירותים באזור בו אתם מתגוררים. באמצעות בחינת כמות הלייקים של כל טכנאי גז תוכלו להבין האם כדאי לפנות אליו או האם כדאי לוותר על התענוג.


מה דעתכם גולשים יקרים?

דרכים נוספות למציאת הטכנאי המתאים יוכלו להתבצע על ידי גלישה בפורומים אשר עוסקים בטכנאי גז או באמצעות בחינת אתרים שונים באינטרנט. במידה ואתם מעוניינים לערוך חיפוש בפורומים תוכלו להקליד את המשפטים: "טכנאי גז המלצות", "חברת גז המלצות","טכנאי כיריים גז וכו' ולמצוא מגוון פורומים אשר עוסקים בתחום. הגולשים בפורומים יוכלו להמליץ לכם על טכנאי גז קרוב לבית שלכם, טכנאי גז 24 שעות, יוכלו לענות לכם על השאלה: "כמה עולה שירות טכנאי גז" (תוכלו למצוא את התשובה עבור השאלה גם באמצעות הקלדת המילים: "טכנאי גז השוואת מחירים" במנוע החיפוש ותקבלו תוצאות רלוונטיות) ועוד. נוסף כל כך, יוכלו גולשי הפורומים לומר לכם אל אילו טכנאי גז לא כדאי לפנות ולחסוך לכם בזבוז כספים, בזבוז זמן וסיכונים מיותרים.


מחקר עצמאי והתרשמות מהנתונים החשובים

במידה ותבחרו לערוך חיפוש באינטרנט ולבחון כמה אתרים של טכנאי גז חשוב שתבחנו את הוותק והניסיון של כל טכנאי, באילו מקרים הוא טיפל, האם הוא מחזיק באישורי הסמכה מטעם משרד התעסוקה ומשרד העבודה, האם הוא מחזיק בתעודה מטעם משרד העבודה, האם רכש את השכלתו במסגרת קורס טכנאי גז, באילו אזורים בארץ הוא מספק שירות, מהו המחיר שהוא גובה עבור שירותיו, האם יש עליו ביקורת שלילית באינטרנט (תוכלו לגלות זאת על ידי כתיבת שמו במנוע החיפוש) ,האם הוא זמין עבור לקוחותיו במשך 24 שעות ביממה ויכול לתת מענה טלפוני, האם הוא מסוגל לתקן את כל תקלות הגז באופן יעיל ומהיר וכו'. חשוב מאוד לפנות אל טכנאי גז אשר מספק שירות לאורך כל שעות היממה משום שאין לדעת מתי תזדקקו לשירותיו.


לקבל שירות אדיב ומקצועי

אל תתפשרו על טכנאי הגז

מעבר לזאת, חשוב לפנות אל טכנאי גז אשר מעניק שירות אדיב ומתייחס אל לקוחותיו בכבוד. אסור להקל ראש במהלך בחינת הנתונים השונים ולכן חשוב שתבדקו את כולם ורק לאחר שתקבלו את כל המידע הדרוש תבצעו את הבחירה.

מחירון טכנאי גז