×


תפריט נגישות

מחירון טכנאי גז

כמה עולה טכנאי גז ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טכנאי גז מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של טכנאי גז בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר מטכנאי גז מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה שירות של טכנאי גז?

סוג שירות וטווחי מחירים

שעת עבודה טכנאי גז - 150-250 ש"ח

 

מחירון התקנות נקודות גז חדשות

התקנת נקודת גז
צינור שני מטרים   
350-500 ש"ח
      
התקנת נקודת גז
צינור חמישה מטרים
400-700 ש"ח
      
התקנת שתי נקודות גז
צינור שלושה מטרים
650-1,000 ש"ח
      
התקנת נקודת גז לגריל
צינור ארבעה מטרים 
500-900 ש"ח
      
הארכת צינור גז 
40-70 ש"ח (פר מטר)
      
הזזת נקודת גז 
150-470 ש"ח
      
התקנת חימום מים באמצעות גז 
650-1,100 ש"ח
      
התקנת מונה גז
400-1,000 ש"ח
      
התקנת גלאי גז (כולל ברז חשמלי)
2,000-2,500 ש"ח
      
התקנת נקודת גז למייבש כביסה
300-500 ש"ח
      
חיבור גז לכיריים 
150-250 ש"ח
      
התקנת לחצן הצתה בכיריים
250-350 ש"ח
      
התקנת טרמוקופל בכיריים
300-500 ש"ח
      
התקנת כיפה ותושבות בכיריים 
100-250 ש"ח

 

מחירון תיקוני גז

תיקון להבה - 150-300 ש"ח

החלפת דיזה - 150-300 ש"ח
      
תיקוני אטמים בחיבור אף גומי בכיריים
200-350 ש"ח
      
תיקוני אטמים חוטים וגומיות בכיריים 
150-320 ש"ח
      
תיקון דליפת גז
- 200-450 ש"ח
      
תיקון מחמם מים באמצעות גז - 200-300 ש"ח
      
תיקון כיריים גז - 200-450 ש"ח
      
תיקון סתימה בכיריים - 250-300 ש"ח
      
תיקון צינור גז - 200-400 ש"ח

 

מחירון בלוני גז

התקנת בלון גז בודד - 500-1,000 ש"ח
      
התקנת שני בלוני גז - 1,000-1,500 ש"ח
      
התקנת בלון גז גדול (48 ק"ג) - 450-800 ש"ח
      
התקנת בלון גז קטן (12 ק"ג) - 150-200 ש"ח
      
הזזת בלוני גז - 250-400 ש"ח

 

מחירון בדיקת תקינות גז

בדיקת אטימות מערכת גז 
200-350 ש"ח
      
בדיקת גז עונתית 
250-350 ש"ח
      
בדיקת גז בכיריים 
200-250 ש"ח

 

מחירון ברזי גז

העתקת ברז גז
מטר אחד צנרת
220-350 ש"ח
      
העתקת ברז גז
ארבעה מטרים צנרת 
300-500 ש"ח
      
החלפת ברזי גז 
200-250 ש"ח

ט.ל.ח

 

טכנאי גז, מה הוא עושה?

מרבית האנשים בעולם המודרני צורכים גז אך לא יודעים מספיק על הגז בו הם משתמשים לצורך בישול.

גז לצורך בישול ביתי נקרא גם בשם גפ"מ והוא מאפשר לנו לבשל, להסיק את תנורי הבית ולשמור על חומו ולהניע כלי רכב. במקורו, גז הבישול אשר עשוי מנפט גולמי הינו חסר ריח אך כדי שיהיה ניתן להריחו במקרים מסוכנים של דליפת גז מוסיפים לו חומר נוסף אשר ניחן בריח חריף.

חשוב לדעת כי הגז דליק ביותר ומשקלו כבד ממשקל האוויר כך שבמרבית המקרים הוא עשוי להתרכז באזורים נמוכים.

כל אדם אשר מעוניין להשתמש בגז, יכול לבחור בספק במתאים לו ביותר כאשר חשוב לברר כי הספק מחזיק ברישיון לביצוע עבודות בתחום הגז.

האחראי על מתן הרישיונות לטכנאים אשר עוסקים בתחום הגז הינו משרד הכלכלה.

כדי לקבל את הרישיון צריכים טכנאי הגז לעבור הכשרה מסודרת אשר כוללת בחינות. רק לאחר מכן הם מקבלים את הרישיון ומורשים לעבוד כטכנאי גז מוסמכים.

חשוב לבדוק שלטכנאי הגז יש אישורי הסמכה ממשרד העבודה וממשרד התעסוקה ואסור לרכוש גז מספק שאינו רשאי לעסוק בתחום. כמו כן, אסור שאדם שאינו מורשה יתקין מתקן גז. התקן הישראלי למתקני גז הינו ת"י 158 וכל טכנאי הגז חייבים לפעול על פיו, על כן, יש לוודא (ולא להתבייש) לשאול את הטכנאי אשר מבצע את העבודה האם היא בוצעה על פי התקן ולהבין בדיוק מה קובע התקן.

נוסף על כך, חייב ספק הגז לבדוק את תקינותה של המערכת עוד לפני חיבורה ולבדוק אותה פעם אחת לפחות במהלך חמש שנים ולמרות שהאחריות על ביצוע הבדיקה היא של חברת הגז רצוי לפנות אליה במידה ואינכם בטוחים מתי בוצעה הבדיקה האחרונה. יש לציין כי הבדיקה אינה עולה כסף.

מעבר לזאת, חשוב לדעת כי אסור להחזיק מיכלי גז בבתים, מרפסות או דירות ולכן, אם ברצונכם לבצע הרכבת מכשירי גריל גז מומלץ להוסיף למרפסת נקודות גז לגריל ברביקיו.

 

התקנת כיריים גז

מדוע חשוב להזמין טכנאי כיריים גז ולא לבצע את ההרכבה בעצמכם?

חלק מהאנשים חושבים שהתקנת כיריים גז הינה פעולה פשוטה שניתן לבצע באופן עצמאי אך המחשבה אינה נכונה כלל ובמידה ורכשתם כיריים גז מומלץ ואף רצוי להזמין טכנאי גז מוסמך אשר סיים קורס טכנאי גז בהצלחה ומחזיק בכל הרישיונות הדרושים.

ישנם מגוון יתרונות להזמנת טכנאי גז מקצועי ואמין, הסיבה הראשונה היא שטכנאי גז יספק לכם אחריות עבור כיריים גז - סביר להניח כי במידה ותחליטו לבצע את התקנת הכיריים בעצמכם לא תקבלו אחריות. שנית, טכנאי הכיריים יוכל לבצע בדיקת תקינות, בצורה זו תוכלו להיות בטוחים שאין שום דליפות ושהצינור תקין. יתרון נוסף להזמנת טכנאי הכיריים הוא שבמרבית המקרים תקבלו שירות מהיר וההתקנה תתבצע תוך מספק שעות או ימים מהרגע בו בצעתם את הרכישה.

חשוב לדעת כי מומלץ להזמין טכנאי כיריים גם במידה ורכשתם כיריים מאתר יד 2 או במידה והעברתם כיריים משומשות מדירה אחרת. גם במקרה זה יוכל הטכנאי לבדוק את הכיריים ולוודא כי הן תקינות, שאין דליפה של גז וכי הן הותקנו בהתאם לתקן. חשוב מאוד שלא לזלזל בבדיקה שכן מדובר על הביטחון שלכם ושל הסובבים אתכם.

 

כיצד תוכלו למצוא טכנאי גז?

אם אתם צריכים לבצע תיקון כיריים גז, התקנת גלאי גז, התקנת גלאי גז ביתי, החלפת בלון גז, תיקון מערכות גז תעשייתיות, הקמת מערכות גז לבתים פרטיים, משרדים ועסקים, מחפשים שירות תיקון מערכות גז ביתיות, תיקוני כיריים גז, הוספת נקודות גז, התקנה של מחממי מים על בסיס גז, הנחת תשתיות גז למגוון שימושים, תיקון להבות, תיקון הצתה, תיקון דליפות גז, תיקון והרכבת כיריים, שינוי תשתית גז, העתקת נקודות גז או כל עבודות התקנת מערכת גז מסוג אחר יהיה עליכם למצוא טכנאי גז מומחה.

תוכלו למצוא מגוון אנשי מקצוע בכל עיר ומומלץ למצוא טכנאי גז קרוב לבית. תוכלו לאתר טכנאי גז בחיפה, טכנאי גז בקריות, טכנאי גז בתל אביב וכו'. כמו כן, תוכלו לבחור בין מגוון חברות אספקת גז בישראל, ביניהן:  אמישראגז, פזגז, גז יגל, גזגל, חורה גז, ישראגז, סופרגז, אינטרגז או אמגזית.

שימוש והתקנה של מערכות גז על ידי טכנאי גז מנוסה ומקצועי ובחירה בחברת גז איכותית יבטיחו לכם שירות מקצועי ושקט נפשי.


כיצד תוכלו למצוא את טכנאי הגז המתאים לכם?

תוכלו למצוא את טכנאי הגז המתאים לכם בדרכים שונות - ראשית, תוכלו לפנות אל סביבתכם הקרובה - אל חברים, מכרים או בני משפחה. מכיוון שכמעט כולם משתמשים בגז תוכלו למצוא בקלות המלצה על טכנאי גז מתאים.

כדי להצליב מידע מומלץ לפנות אל גורמים נוספים - תוכלו להיעזר ברשת החברתית - הפייסבוק ולרשום על ה"וול" שלכם שאתם מחפשים טכנאי גז מנוסה אשר מקפיד על כל כללי בטיחות בעת שימוש והתקנה של מערכות גז  ומספק שירות בעיר שלכם וחבריכם לפייסבוק יגיבו ויספקו לכם המלצות על מתקין גז פרטי מתאים.

כמו כן, תוכלו לחפש בפייסבוק דפי עסק של טכנאי גז ולבדוק האם הם מכילים המלצות של גולשים (כמובן שבמידה וחברי הפייסבוק ירשמו מידע שלילי מומלץ להתרחק מבעל המקצוע).

אופציה נוספת תהיה לערוך מחקר באינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "חברת גז המלצות אשר קיבלו אישור מערכת גז" או "טכנאי גז המלצות" ולמצוא מגוון אתרים של בעלי מקצוע מתאימים ופחות מתאימים. כדי שלא לבצע בחירה שגויה יש לבדוק האם טכנאי הגז רכש את השכלתו בקורס טכנאי גז, סיים את לימודיו וקיבל את כל האישורים הדרושים.

כמו כן, יש לבדוק אילו שירותים הטכנאי מספק כמו למשל - האם הוא מתקן מערכות גז ביתיות, האם הוא מבצע החלפת בלוני גז, האם הוא מתקן ומרכיב כיריים מתקין מחממי מים על בסיס גז כו' (כל שירות שאתם צריכים). נוסף על כך, יש לבדוק באילו אזורים מספק הטכנאי שירותים, האם הוא מספק אחריות על שירותיו ומהם המחירים שהוא גובה עבור עבודותיו.

כדי לדעת האם המחיר סביר מומלץ להקליד בשורת החיפוש במנוע החיפוש את המילים: "טכנאי גז השוואת מחירים" ולבדוק האם המחירים הוגנים. מומלץ שלא לפנות אל טכנאי גז אשר גובה מחירים נמוכים מידי משום שהוא עלול להיות לא מיומן, לא מקצועי או לא מוסמך.

במידה ואתם מעוניינים לחסוך כספים רצוי לבקש מטכנאי הגז אשר גובה מחירים נמוכים להראות לכם את התעודות והאישורים אשר מעידים על כך שהוא מוסמך וכשיר לביצוע העבודה ולחפש המלצות אודותיו.

אופציה נוספת למציאת טכנאי הגז המתאים תוכל להתבצע בעזרת שיטוט בפורומים שונים אשר עוסקים בתחום. תוכלו לשאול את הגולשים בפורומים מגוון שאלות ולקבל שפע המלצות על טכנאי גז אשר מספקים שירות מקצועי ועובדים בעיר בה אתם מתגוררים.

כמו כן, תוכלו למצוא טכנאי גז 24 שעות כך שתוכלו להזמין את בעל המקצוע בכל שעה במהלך היממה. גולשי הפורומים יוכלו לענות לכם גם על השאלה: "כמה עולה שירות טכנאי גז?" בצורה זו תוכלו לבצע בחירה נכונה ולבחור בטכנאי מקצועי, אמין אשר מספק שירותים לאורך כל שעות היממה ונותן אחריות על שירותיו.

 

שקלתם את כל הנתונים?

כעת הגיע הזמן לבצע את הבחירה

לאחר שתשקלו את כל הנתונים תוכלו להזמין טכנאי גז מנוסה ומקצועי ולהיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. כמו כן, תוכלו לפנות אליו בכל שעה במהלך שעות היממה, הדבר חשוב משום שלא תמיד ניתן לדעת מתי תזדקקו לו (לכן מומלץ לפנות אל טכנאי אשר מספק שירות במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע).

במידה ואתם מרוצים מטכנאי הגז המליצו עליו לחבריכם ולמשפחתכם ואפילו לנו :) (תוכלו לרשום המלצה גם בפייסבוק, גוגל עסקים) כדי שעוד אנשים יוכלו להיות ולהרגיש בטוחים.

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עבודות טכנאי גז ולהבין את טווחי המחירים לפי סוג העבודות בשטח.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.