×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין נזקי רכוש

whatsapp
28-03-2024 08:15

עורך דין נזיקין

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין נזיקין?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין נזיקין מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין נזיקין, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

איך לבחור עו"ד נזיקין מתאים בעידן האינטרנט?

 

מה זה דיני נזיקין?

תביעות נזיקין כוללות בתוכן מגוון סוגי תביעות אשר מוגשות בעקבות נזק שנגרם לנפש האדם, לרכושו או לגופו.

 

תביעות נזיקין עשויות להיות- פגיעה בזמן פעילות ספורטיבית, רשלנות מקצועית, רשלנות רפואית, תאונת דרכים, נפילה במדרכה, תאונת עבודה ועוד. במידה והוכח כי התביעה מוצדקת עשוי התובע לקבל פיצויים כספיים.

 

מטרת הפיצויים היא לסייע לתובע לחזור למצב הקודם לפני הפגיעה. כדי לדעת מהו סכום הפיצויים מנסה בית המשפט להעריך את מחיר הפגיעה ולשלם בהתאם למצבו של הנפגע. סכום הפיצוי נקבע בהתאם לסוג הנזק, נתוני הפגיעה ונתוניו האישיים של התובע.

 

קיימים שני סוגים של נזקים - הראשון הינו נזק ממוני אשר ניתן לכמת בקלות משום שמדובר בכספים והשני הינו נזק בלתי מוחשי אשר אינו בא לידי ביטוי בכסף.

 

את הנזקים ניתן לחלק לשני סוגים: נזק מיוחד- נזק שכבר התרחש בעבר וניתן לחישוב בקלות. את סוג הנזק הזה ניתן לחשב באמצעות תלושי שכר, ראיות וקבלות ונזק כללי – נזק אשר מתייחס לנזקים הצפויים להתרחש בעתיד – מיום התביעה והלאה.

 

נגרם לכם נזק כלשהו?

 

פנו אל עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום הנזיקין

אם נגרם לכם נזק כלשהו- בין אם מדובר על נזק נפשי, פיזי או נזק לרכוש ואתם מעוניינים להגיש תביעת נזיקין, יהיה עליכם לאתר עו"ד מומחה לנזיקין.

 

עורך דין לענייני נזיקין יהיה בקיא בכל תחומי התביעות, ביניהן יהיו תביעות תאונת עבודה, תאונות בני שעשועים, תאונת בית ופארקים ציבוריים, תאונות סוס, תאונות בבית הספר, תאונות תלמידים, תאונות ילדים, תאונות ברחוב ועוד. נוטריון נזיקין יהיה בעל ניסיון בתחומים נוספים כמו למשל: תביעה בגין רשלנות רפואית, פיצויים מהביטוח, פציעות גוף (חשוב מאוד לבחור עורך דין מומחה לפציעות גוף.

 

עורך הדין צריך להכיר את מערכת התנועה, את גוף האדם ואף לזהות את שמות העצמות השונות אשר קיימות בגוף), תביעות ביטוח, תביעות סיעוד, זכויות נפגעים בתאונות אופניים ועוד. משום שמדובר על נושא מהותי, בעל רגישות וחשוב ביותר, חשוב מאוד לאתר עורך דין אשר מתמחה בתחום תביעות נזיקין ומייצג רק אנשים אשר נפגעו בתאונות או במקרים דומים.

 

במידה ועורך הדין מייצג גם חברות ביטוח וגם נפגעים אשר תובעים את החברות הללו עשוי להיווצר מצב של ניגוד אינטרסים ומומלץ שלא לבחור בעורך דין מסוג זה. באמצעות איתור נכון של עורכי דין מומלצים לתביעות נזקים, יהיה ניתן לקבל את השירות המתאים.

 

כיצד ניתן לאתר את עורך הדין המתאים?

 

דרכים שונות למציאת עורך דין נזיקין

את עורך הדין המתאים ניתן לאתר בדרכים שונות ומגוונות- ראשית ניתן לפנות אל חברים, קולגות ומכרים ולקבל המלצות על עורך דין מומלץ לנזיקין. הפנייה אל החברים תוכל לסייע לכם מאוד מכיוון שאנשים רבים מכירים אנשים אחרים אשר קיבלו שירות מעורכי דין וסביר להניח שתוכלו למצוא המלצה על עורך דין לנזיקין בקרב המעגל הקרוב לכם.

 

נוסף על כך, תוכלו להיעזר בפורומים שונים אשר עוסקים בתחום דיני נזיקין ולקבל המלצות על עורכי דין מסוימים. כמו כן, תוכלו לגלות אילו עורכי דין אינם מומלצים ולחסוך לעצמכם טרחה או פנייה אל עורך דין שאינו מקצועי מספיק.

 

דרך נוספת וטובה תהיה לערוך חיפוש באתרים שונים באינטרנט. באמצעות האינטרנט תוכלו לקבל את מלא האינפורמציה- תוכלו לבחון מהו ניסיון של עורך הדין, מהם אחוזי ההצלחה שלו, היכן הוא סיים את לימודיו, האם הוא עובד במשרד גדול או במשרד קטן (משרד גדול עשוי להיות יוקרתי ומרשים יותר בעוד משרד קטן יעיק יחס אישי יותר- לשיקולכם).

 

נוסף על כך, תוכלו לבדוק היכן ממוקם משרדו של עורך הדין (במרבית המקרים מומלץ לבחור במשרד אשר נמצא במרחק סביר מהמקום בו אתם גרים או עובדים, בצורה זו תוכלו להגיע לפגישות מבלי לבזבז זמן רב בדרכים), תוכלו לבדוק האם הוא באמת מבין ומכיר את מערכת התנועה וגוף האדם ועוד.

 

התאמה לתקציב – איך לבחור עורך דין לנזיקין

 

מחיר שמתאים לתקציב שלכם

מכיוון שבסופו של יום יש לכם תקציב מסוים ולא ניתן לעבור אותו (וגם לא רצוי) יהיה עליכם לאתר עורך דין אשר גובה מחירים שמתאימים לתקציב שלכם. כדי לקבל מושג אודות המחירים הקיימים בשוק תוכלו להיעזר באינטרנט ולבדוק כמה עולה שירותי עורך דין נזיקין.

 

כמו כן, תוכלו לשאול חברים ומכרים אשר נעזרו בשירותיו של עורך דין נזיקין כמה הם שילמו עבור קבלת השירות. נוסף על כך, תוכלו להקליד באחד ממנועי החיפוש את המשפט: עורכי דין נזיקין השוואת מחירים ולקבל מושג אודות המחירים הקיימים בשוק.

 

חשוב מאוד שלא לבחור בעורך דין אשר גובה מחירים גבוהים מידי או מחירים נמוכים מידי שכן עורך דין שכזה עשוי להיות לא מקצועי או לחילופין להיות חסר ניסיון והדבר עלול לפגוע בסיכויי ההצלחה שלכם.

 

פגישה עם עורך הדין ואילו מסמכים יש להביא לפגישה?

 

הקשיבו לאינטואיציה שלכם ובחרו בעורך דין מתאים

לאחר שמצאתם עורך דין אשר מתאים לתקציב שלכם ונראה לכם מקצועי מספיק, יהיה עליכם להיפגש עימו. חשוב מאוד להגיע מוכנים לפגישה ולהביא את כל הטפסים הדרושים. במידה ונגרם לכם נזק כתוצאה מתאונת דרכים יהיה עליכם להביא תיעוד רפואי מלא ממועד התאונה, רישיון רכב ורישיון נהיגה, תעודת ביטוח חובה, אישור משטרה, 3 תלושי שכר מלפני האירוע, הוכחות לנזקים אשר נגרמו לרכב ותמונות של חבלות ונזקי גוף. במידה ומדובר על תאונת עבודה יהיה עליכם להביא גם מסמכים של המוסד לביטוח לאומי.

 

במקרה של תאונת עבודה או תאונה ברשויות ציבוריות יהיה עליכם להביא לפגישה תמונות של המכשול או המכונה ממנה נפגעתם (ניתן לצלם בור ברחוב , מכונה בעבודה או כל מפגע אחר אשר מעיד על כך שקיימת רשלנות אשר גרמה לתאונה). כמו כן יש להביא מסמכים מתאימים מהמוסד לביטוח לאומי.

 

חשיבות יחסי האנוש של עורך הדין

 

עניין נוסף אליו יש לשים לב במהלך הפגישה הוא יחסי האנוש של עורך הדין שלכם - עורך דין מתאים יגרום לכם להרגיש שניתן לסמוך עליו, לשוחח איתו ולקבל הסברים. במידה ועורך הדין אינו מגלה סבלנות, אינו מגלה ידע ומקצועיות ואינו ניחן ביחסי אנוש טובים מומלץ עבורכם לבחור בעורך דין אחר. במידה והעורך דין מתאים לכם תוכלו להתחיל בתהליך.

 

מחירון עורך דין נזיקין

 

עורך דין לענייני תביעות נזיקין

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.