×


תפריט נגישות

תביעת ביטוח נכות מתאונה

 

מחפשים שירותי עורך דין ביטוח? רוצים לדעת מה עושה עורך דין הוצאה לפועל במיקרים של תביעת ביטוח נכות מתאונה?

 

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא תביעת ביטוח נכות מתאונה, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין ביטוח מומלצים בישראל.

 

 

מדריך תביעת ביטוח נכות מתאונה

 

ביטוח נכות מתאונה הינו ביטוח שמספק פיצוי כספי בסכום שנקבע מראש. הפיצוי ניתן בשל נכות קבועה שנגרמה בשל תאונה.

 

המטרה של ביטוח נכות מתאונה היא לסייע למבוטח לממן את הטיפולים הרפואיים הנחוצים לו בשל התאונה. מטרה נוספת של ביטוח נכות מתאונה היא לשמור על רמת החיים של המבוטח ושל בני משפחתו למרות הפגיעה ביכולתו לעבוד.

 

ברוב המקרים, חל הביטוח על מצבים בהם המבוטח איבד איבר מלא בגוף או על מצבים בהם האיבר לא יכול לתפקד לחלוטין. לכל אחד מהאיברים מוצמד אחוז נכות בהתאם לתנאים של הפוליסה. לפי אחוז הנכות נקבע הסכום שהביטוח משלם למבוטח, לדוגמה: אובדן רגל (מעל הברך) יחושב כ-60% נכות, אובדן כף רגל יחושב כ- 50% נכות ואובדן עין יחושב כ 30% נכות. במצבים של 100% נכות יקבל המבוטח את סכום הביטוח במלואו.

 

הבעיה – חברות הביטוח מסרבות לשלם

 

הבעיה היא שלמרות שאנשים רוכשים ביטוח נכות מתאונה, לא פעם מחליטות חברות הביטוח לדחות את התביעה.

 

חברות הביטוח מציגות טענות שונות כדי להצדיק את סירובן. החברות יכולות לטעון לדוגמה שתנאי הביטוח אינם מתקיימים, למשל: שהאבר שנפגע יכול לשוב ולתפקד בעתיד או שהפגיעה אינה מוחלטת.

 

כמו כן, יכולות חברות הביטוח לטעון שהמבוטח הסתיר מידע אותו הוא מחויב לגלות. לפי טענתן - אם היה המבוטח מספק את המידע ופועל כנדרש, לא היו החברות מקבלות את המבוטח או שהיו מחליטות לשנות את תנאי הפוליסה או לעלות את מחירה. חברות הביטוח יכולות לטעון גם שמדובר במקרה חריג – למשל: שהמבוטח פגע בעצמו בכוונה.

 

במצבים מורכבים וקשים אלו, נאלץ הנפגע להתמודד גם עם תוצאות התאונה וגם עם הסיטואציה הסבוכה בה חברות הביטוח מסרבות לשלם את הפיצוי הכספי.

 

הגשת ערעור על סירובה של חברת הביטוח

 

מבוטחים שהגישו תביעת ביטוח נכות מתאונה וקיבלו דחיה מחברת הביטוח, יכולים לערער על החלטתה של חברת הביטוח בעזרת עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח נכות מתאונה. עורך דין מיומן שבקיא בתחום יכיר אותו על בוריו. עורך הדין ינחה את המבוטח כיצד נכון לפעול, יספק ייעוץ מקצועי, ייצג אותו ויעזור לו לקבל את הסכום שנקבע מראש.

 

מחירון עורך דין ביטוח

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין לענייני תביעות ביטוח נכות מתאונה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.