×


תפריט נגישות

תאונת דרכים בדרך לעבודה וחזרה

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של תאונת דרכים בדרך לעבודה וחזרה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא תאונת דרכים בדרך לעבודה וחזרה, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

תאונת דרכים בדרך לעבודה וחזרה, מה צריך לעשות?



מתי תאונת דרכים נחשבת גם לתאונת עבודה ומתי לא?

אילו סוגי תאונות דרכים קורות בדך לעבודה? תאונת דרכים בדרך לעבודה את מי לתבוע?

 

לפעמים אנו נמצאים בלחץ, לא מספיק מרוכזים, מתעכבים ומנסים להגיע בזמן לעבודה או חזרה הביתה לאחר העבודה וכו'. מספיק רגע אחד, חוסר תשומת לב שלכם או של נהג אחר ויכולה להתרחש תאונה. תאונה שמתרחשת בדרך לעבודה, במהלך העבודה או בדרך חזרה מהעבודה נקראת תאונת עבודה והאדם שנפגע יכול לפנות אל הביטוח הלאומי ולקבל הטבות. כל תאונת דרכים שמתרחשת שלא במסגרת העבודה- לא בדרך לעבודה, לא במהלך העבודה ולא בדרך חזרה מהעבודה הינה תאונת דרכים שאינה מוגדרת כתאונת עבודה.

 

פיצוי תאונת דרכים יכול להינתן גם במידה והאדם נפגע במהלך הליכה לעבודה, הליכה חזרה מעבודה או במהלך נסיעה באופניים או באוטובוס- מצבים כאלו כוללים מתן פיצויים לרוכב אופניים שנדרס, מתן פיצויים על נפילה באוטובוס ועוד. במידה והתאונה הוכרה כתאונת עבודה יהיה הנפגע זכאי לכספים אשר נקראים בשם: "דמי פגיעה".

 

איך להתנהג לאחר תאונת עבודה? מהם הכללים?



גם אם תאונת הדרכים אינה גורמת לפגיעה קשה היא תגרום למעורב לחוש בלבול ומצוקה, ולכן חשוב להכיר את הכללים ולנהוג לפיהם:


במקרה של תאונת עבודה קשה:

במידה ותאונת העבודה הינה תאונה קשה והגיע אמבולנס רצוי להסכים ולהיעזר בו כדי להתפנות אל בית החולים. אין לחתום על טופס או התחייבות שנהג האמבולנס הציג לפני שהטופס נבדק ולפני שברור לנפגע כי הנהג רשם את הפרטים של תאונת העבודה באופן מדויק- כפי שאירעו במציאות. על הטופס לכלול את כל הפרטים הרלוונטיים- את המקום בו התרחשה התאונה, את הנסיבות של התאונה וכו'. כמו כן, צריך לדווח למפקח של העבודה במשרד העבודה והרווחה. חשוב לדווח על התאונה במהירות האפשרית ויש לשתף פעולה עם החוקר של משרד העבודה והרווחה.


במקרה של תאונת עבודה קלה יחסית:

במידה ותאונת העבודה הייתה קלה יותר ואם לא הגיע אמבולנס צריך הנפגע להתפנות מהמקום באופן עצמאי ולהגיע ישירות אל חדר המיון בבית החולים הקרוב או אל מחלקת התאונות שבקופת החולים. רצוי שלא לדחות את קבלת הטיפול ולבצעו באופן מיידי. במידה והטיפול יתעכב יפגע תיק התאונה וייתכן שלא יכירו בה.

 

מה יש לבצע בכל המקרים?



1. קבלת פרטים רלוונטיים: בכל אחד מהמקרים- בין אם מדובר על תאונת עבודה קשה או תאונת עבודה קלה באופן יחסי יש לרשום את הפרטים של הרכב הנוסף או של הרכבים הנוספים שהיו מעורבים בתאונת הדרכים. נוסף על כך, יש לרשום את סוגי הרכבים, מספר הרכבים, הפרטים של הבעלים- לפי תעודה מזהה (כתובת, מספר פלאפון, מספר טלפון, תעודת זהות ועוד- חשוב מאוד לוודא כי הפרטים מדויקים ואף לצלצל באותו הרגע אל מספרו של המעורב ולוודא כי זהו מספר הפלאפון שלו) וכתובתו ושמו של סוכן הביטוח. מעבר לזאת, יש לרשום את הפרטי של העדים המעורבים ולהישאר איתם בקשר- בצורה זו יהיה ניתן להתמודד במידה והנהג או הנהגים המעורבים בתאונה יכחישו את הנאמר.


2. ווידוי נתונים: יש לוודא כי כל התלונות של הנפגע נרשמו במסמך הרפואי של קופת החולים, במכתב השחרור שנתן בית החולים או בתעודה של חדר המיון ולתקן או להוסיף פרטים במידה ולא נרשמו- אין לעזוב את המקום לפני שהרופא ביצע את התיקונים וחתם לידם (במידה והם נרשמו בכתב יד), חשוב לוודא כי הרופא רשם שמדובר על תאונת עבודה. צריך לאסוף את כל הקבלות והמסמכים שקשורים להוצאות התאונה, כולל הוצאות בגין עזרה של צד ג'.


3. שמירת המסמכים המקוריים והתמודדות עם הביטוח הלאומי: אסור לתת מסמך רפואי מקורי לאיש- גם לרופאים יש לתת רק העתקים של מסמכים רפואיים- יש לשמור את המסמכים המקוריים לדיון בבית המשפט. כמו כן, אין לשוחח עם החוקרים של חברת הביטוח לפני שפונים אל עורך דין תעבורה מקצועי ומקבלים ממנו ייעוץ בנוגע לתאונות עבודה- חשוב מאוד לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום ייצוג נפגעי תאונות דרכים בהקדם האפשרי.


4. הודעה למעביד: חשוב להודיע למעביד על האירוע ובמידה והמעביד מבקש מהנפגע למלא דוח תאונה יש למלא את הדוח רק לאחר קבלת ייעוץ מעורך דין מומחה בתחום תאונות עבודה.


5. איסוף ראיות: חשוב מאוד לתעד ולאסוף ראיות רלוונטיות לתאונה, כמו למשל: לצלם מדרגות שבורות, חלונות מנופצים וכו'.

 

כמובן שיש לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום תאונות עבודה בהקדם האפשרי ולקבל ממנו הנחיות מדויקות.

 

תאונת דרכים בדרך לעבודה ימי מחלה

 

אדם שנפגע בתאונת עבודה יכול לקבל פיצוי מהביטוח הלאומי. כדי לקבל את הפיצוי עליו להגיש לביטוח הלאומי טופס תביעה על דמי פגיעה. המוסד משלם עד ל- 91 ימים והשכר הינו 75% של ממוצע השכר שקיבל הנפגע במהלך שלושת החודשים שקדמו לתאונה. במידה והנפגע הינו עצמאי יחושב הסכום לפי השנה הקודמת. הסכום שיינתן עבור דמי פגיעה חודשיים לא יעבור את הסכום- 25,597 שקלים. במידה וחופשת המחלה הינה 12 יום לכל היותר, ישלם המעביד עבור שלושת הימים הראשונים כאשר שאר הימים ישולמו על ידי הביטוח הלאומי, במידה וחופשת המחלה נמשכת יותר מ- 12 ימים ישלם המעסיק עבור תשעת הימים הראשונים כאשר שאר התשלום ישולם על ידי הביטוח הלאומי.

 

אחוזי נכות

 

91 יום לאחר יום התאונה רשאי הנפגע בתאונה להגיש תביעה שתקבע את דרגת הנכות. במידה והנפגע יגיש את התביעה יהיה עליו לעמוד מול וועדות רפואיות אשר יקבעו את אחוזי הנכות ובהתאם לקביעה ישלמו לו קצבאות או גמלאות. במקרים בהם נקבעת נכות זמנית יקבל הנפגע את הסכום עד שיקבע האחוז הסופי. במידה והוועדות קבעו כי אחוזי הנכות פחותים מ- 9% לא יקבל הנפגע גמלה. במידה ואחוזי הנכות נעים בין 9%-19% יקבל הנפגע גמלה באופן חד פעמי ובמידה ואחוזי הנכות מגיעים ל- 20% ומעלה יקבל הנפגע קצבה חודשית. על הקביעה של הוועדה מהדרג הראשון אפשר לערער ולהגיש את הערעור לבין הדין אשר עוסק בתחום העבודה. חשוב לדעת שבזמן הנכות הזמנית העובד יכול לעבוד ולקבל את הקצבה. במידה והעובד לא מסוגל לחזור לעבוד הוא זכאי להגיש בקשה עבור הכרה כך שיכירו בו כנכה נזקק, במידה והבקשה תתקבל הוא יקבל קצבאות בגובה של 75% מהשכר שהוא קיבל. במידה ונקבעה נכות לצמיתות רשאי הנפגע להגיש תביעה בגין החמרת המצב בכל חצי שנה.

 

בחרו עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום תאונות דרכים ותאונות עבודה



אם נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה חשוב שתפנו אל עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום תאונות דרכים. חשוב מאוד לפנות אל עורך דין שסיים את לימודי המשפטים, עבר את כל ההכשרות וההסמכות ומחזיק ברישיון. עורך דין מומחה לתביעות ביטוח לאומי אשר טיפל במגוון מקרים של תאונות דרכים יוכל להדריך אתכם לאורך כל הדרך ולהסביר לכם כיצד יש להתנהג מול הגורמים המעורבים. עורך דין מתאים יוכל לענות על כל שאלה בהרחבה. תוכלו לשאול אותו: "מהו פיצוי לנפגעי תאונת דרכים בדרגות שונות?", "מהם תאונת דרכים בדרך לעבודה טפסים שיש למלא ולשמור?", "מהן הזכויות של נפגע בתאונת דרכים?", "מהי האחריות של ביטוח לאומי תאונת דרכים?" ועוד. קבלת ייעוץ וסיוע מעורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום תאונות דרכים ותאונות עבודה תסייע לכם להימנע מביצוע טעויות, בצורה זו תוכלו להגדיל את סיכוייכם לקבל את סכום הפיצויים הגבוה ביותר שניתן בהתאם למקרה.

 

איך תוכלו למצוא את עורך הדין המתאים עבורכם?

 

פנו אל הסביבה הקרובה- אל החברים, קרובי המשפחה, המכרים או אל חברי הפייסבוק

 

תוכלו למצוא את עורך הדין המתאים בדרכים שונות- ראשית, תוכלו לפנות אל הסביבה הקרובה לכם- תוכלו לפנות אל החברים, קרובי המשפחה, המכרים או החברים לרשת החברתית ולבקש מהם להמליץ לכם על עורך דין איכותי ומקצועי אשר מתמחה בתחום תאונות דרכים.


ערכו חיפוש באינטרנט

 

כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "עורך דין תאונת דרכים מומלץ", "עורכי דין תאונות דרכים המלצות" או "עורך דין נזקי גוף" בשורת החיפוש באינטרנט ותמצאו מגוון אתרים של עורכי דין. כאשר תעיינו באתרים זכרו לוודא כי אכן מדובר על עורך דין שמתמחה בתחום תאונות דרכים ותאונות עבודה. כמו כן, יש לבדוק האם בעל המקצוע סיים את לימודי המשפטים, עבר הכשרות, עבר הסמכות, מחזיק ברישיון וצבר ניסיון נרחב בתחום. נוסף על כך, מומלץ לבדוק היכן נמצא המשרד של עורך הדין ומהו המחיר שהוא גובה עבור שירותיו. ניתן לקבל מידע אודות מחירי השוק על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה ייצוג עורך דין תאונות דרכים בדרך לעבודה?" או "עורך דין תאונות דרכים מחירים" בשורת החיפוש. כדאי להשוות בין מחירי השוק ובין המחיר שגובה עורך הדין בו התעניינתם כדי לדעת האם הוא גובה מחיר נמוך, גבוה או ממוצע. לא מומלץ לפנות אל עורך דין שגובה מחיר נמוך באופן קיצוני משום שהוא עלול שלא להיות מקצועי מספיק.


קבלו המלצות וחוות דעת מגולשי הפורומים

 

נוסף על כך, ניתן לערוך חיפוש בפורומים. תוכלו להקליד את המשפט: "עורך דין ביטוח לאומי מומלץ לתאונות עבודה פורומים" בשורת החיפוש ותמצאו את הפורומים הרלוונטיים. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום תאונות דרכים ותאונות עבודה ומלווה את לקוחותיו לאורך כל הדרך.

 

הגיע הזמן לבחור



לאחר שתעיינו באתרי האינטרנט, תקבלו המלצות וחוות דעת מסביבה הקרובה ומגולשי הפורומים, לאחר שתערכו השוואת מחירים ולאחר שתשוחחו עם כמה עורכי דין ותתרשמו מרמת המקצועיות שלהם תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. בעזרת עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום תוכלו להבין כיצד יש להתנהל מול המעביד, מול הרופא, מול הביטוח הלאומי ומול חברת הביטוח ולהגדיל את הסיכוי להשיג את המטרה המבוקשת ולמצות את הזכויות שלכם.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה עבור תאונת דרכים בדרך מהעבודה וחזרה?



עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני עברות תנועה – 1,000-1,500 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה – 2,000-30,000 ₪

 

תאונת אופנוע נהיגה רשלנית – 7,000-300,000 ₪

 

תאונת דרכים נהיגה רשלנית ברכב – 7,000-300,000 ₪

 

תאונת דרכים הולך רגל – 7,000-500,000 ₪

 

הריגה כתוצאה מתאונת דרכים – 150,000-500,000 ₪

 

תאונת דרכים גרימת נכות – 8%-13% מערך התביעה

ט.ל.ח

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.