הצעת מחיר עבור לידים בלעדיים

פרסום בעלי מקצוע הכי טוב באינטרנט

מחפשים לפרסם את העסק? ולשלם רק על תוצאות..

 

 

לידים בלעדיים חמים עם המלצה!

 

הדרך המהירה והמשתלמת ביותר להביא עבודות ולקוחות חדשים לעסק

 

 

 לידים מגולשים שחיפשו בגוגל : הליד הכי איכותי שיש היות והלקוח הפוטנציאלי מחפש על דעת עצמו!

 

 לידים בלעדיים : ליד בלעדי אשר מגיע מדף נחיתה אישי בתוך אתר שירות 10 המומלצים, ליד יכול להגיע באמצעות שיחת טלפון או מטופס צור קשר.

 

 לידים חמים : ליד מטופס צור קשר מגיע אליך באותה שנייה שלקוח פוטנציאלי שלח בקשה להצעת מחיר, תקבלו התראות לאימייל, SMS ומערכת לניהול הלידים.

 

 לידים עם המלצה : בשונה מדף נחיתה שיש לכם היום שבעצם "אומר" אני ממליץ על עצמי... וזו גם הסיבה שיש לכם היום פחות פניות ופחות סגירת עבודות, דף הנחיתה שאנו נבנה עבורך נמצא בתוך אתר בעלי מקצוע מומלצים וזה ישר משדר שהגולשים באתר ממליצים על העסק שלך, הדבר גם נכון מפני שאנו חוזרים לפניות דרך הווטסאפ, שואלים האם הסתדרו? ממליצים על בעלי מקצוע שנמצאים אצלנו בשירות ובודקים חוות דעת, ( לא סתם ממליצים ) תהליך שעוזר להפוך יותר לידים לסגירות או במילים אחרות,  להביא יותר לקוחות קונים לעסק שלך.

 

 משלמים רק על לידים תקינים : משלמים רק על פניות תקינות, דרך מערכת ניהול הלידים ניתן לשלוח בקשה לזיכוי עבור לידים לא תקינים.

 

 

דוגמא לפרסום לקוח אצלנו 

 

 

שם הלקוח : ד"ר אלדר רופא בתחום האסתטיקה.

 

מה הלקוח מקבל : דף נחיתה אישי בתוך אתר שירות 10 המומלצים הכולל כתיבת טקסט שיווקי שכנועי, עיצוב תמונות לפני ואחרי, המלצות לקוחות, מערכת ניהול לידים כולל טלפון עם הקלטת שיחות, פרסום המחירון שלו בדפי האתר כמה עולה, פרסום רימרקטינג וריטרגטינג בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ואתרים מובילים נוספים בישראל.

 

והכי חשוב המלצה, אנחנו חוזרים ללידים שהתקבלו ומדברים עם הלקוחות הפוטנציאלים, מבקשים חוות דעת ומספרים להם שד"ר אלדר קיבל השנה מעל 100 חוות דעת גבוהות דבר שעוזר לו להמיר לידים ללקוחות.

 

 

לצפייה בדף הנחיתה לחץ על התמונה

 

 

 

 

פרסום בפייסבוק

 

פרסום בגוגל

 

פרסום בשירות 10

 

לסיכום

 

הסיבה שהפרסום בגוגל ובפייסבוק לא היתה מוצלחת כמו הפרסום בשירות 10 זה בדיוק ההבדל בין מה שעושים רוב האנשים לבין מה שעושים המעט שכן מצליחים.

 

בעוד בפרסום דף הנחיתה דרך גוגל ופייסבוק הלקוח פרסם את עצמו, כלומר, ההצהרה הלא כתובה של דף זה : אני ממליץ על עצמי, גולש שמגיע לדף נחיתה כזה מרגיש בתת מודע אין הנחתום מעיד על עיסתו ולכן מהסס להתקדם.... 

 

בעוד שבפרסום דף נחיתה באתר של בעלי מקצוע מומלצים, צד ג' הוא זה אשר מפרסם את נותן השירות, דבר שנתפס כאובייקטיבי, ההצהרה הלא כתובה של דף זה : הגולשים ממליצים על בעל המקצוע ולכן אפשר להתקדם.

 

עודכן בתאריך 24.11.20

עדכונים אחרונים