×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין הוצאה לפועל

30-03-2024 23:24

עורך דין הוצאה לפועל

ביצוע צו עיכוב יציאה עקב אי תשלום מזונות 9 חודשים
31-03-2024 08:49

עורך דין הוצאה לפועל

עיקולים חשבון בנק
01-04-2024 11:35

עורך דין הוצאה לפועל

כמה עולה הוצאה לפועל לגביית חוב בסכום של21.000 שקל מאדם פרטי לאחר פסק דין על ידי עורך דין
05-04-2024 07:23

עורך דין הוצאה לפועל

צו. עיכוב יציאה מהארץ לשני קטינין
11-04-2024 15:30

עורך דין הוצאה לפועל

13-04-2024 07:21

עורך דין הוצאה לפועל

כתב תביעה צו עשה
13-04-2024 23:50

עורך דין חובות

מחפשים עורך דין לגביית חובות? 

 

עורך דין גבייה חובות

 

 

לצערנו, הרבה בעלי עסקים מתמודדים עם מצבים לא נעימים, בהם הם השקיעו את זמנם ומרצם וביצעו עבודה עבור לקוח, כאשר הלקוח אינו משלם את הכספים.


במצבים אלו ממתינים בעלי העסקים זמן מה ועשויים לפנות אל הלקוח פעם נוספת ואף מספר פעמים נוספות כדי שהוא "יסכים" לשלם להם את הכספים. בסופו של דבר, אותם אנשים להם חייבים כספים מוצאים את עצמם במרדף אחר הלקוחות, דבר שגוזל מהם זמן רב, מאמצים ומוביל לכעס, תסכול רב ואף אובדן אמון בבני אדם.

 

במקרים רבים אחרים, אותם בעלי עסקים חשים חוסר נוחות ואף חוששים להזכיר לאותם לקוחות כי הם חייבים להם כספים. בחלק מהמקרים החשש וחוסר הנוחות לדרוש את כספם גורמים להם לוותר ובעצם לא לקבל את הכספים בגין עבודתם.


לפעמים הסכומים בהם מדובר נראים כמו סכומים שאינם גבוהים, ומכאן עשויים להיתפס כמאבק שאינו "מוצדק". אנשים עימם עשוי בעל העסק להתייעץ עשויים לייעץ לו שלא להיכנס למלחמות ואף לומר לו לעזוב את המקרה. לצד עצה זו יש לזכור שגם אם הסכום אינו גבוה, עדיין נעשתה עבודה ועצם העובדה שהתשלום אינו מתקבל הינה מתסכלת ומייאשת ואף אחד לא רוצה לצאת פראייר, תביעה מוצדקת בבית משפט תחזיר גם את הוצאות שכר טרחה עבור עורך הדין, זמן מבוזבז ופיצוי עוגמת נפש.


כדי להתמודד עם כל המצבים האלו רצוי מאוד לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בגביית חובות.


עורך הדין יבחן את המקרה ויחליט כיצד רצוי לפעול, זאת בהתאם לדרכי הפעולה האפשריות.


ישנן מספר דרכים לגבות חובות. מייד נסביר עליהן.

 

 

כיצד ניתן לגבות חובות מלקוחות?

 

 

כפי שציינו - ישנן מספר דרכים לגבות כספים מלקוחות. כאן יש לציין כי הגבייה יכולה להתבצע גם מאנשים פרטיים. ולא להיעשות רק בין בעלי עסקים ולקוחות.


כמו בכל מקרה ישנן דרכים טובות יותר ודרכים פחות טובות לבצע את הפעולות.


להלן שתי דרכים שנחשבות יעילות לצורך גביית חובות: הדרך הראשונה לגבות חובות היא פשוט להישאר עם היד על הדופק ולערוך מעקב מתמיד אחר התשלומים שאמורים להתקבל. רישום החובות בצורה מסודרת ימנע מצב בו החובות יישכחו ויצטברו, מצב שעשוי לאפיין אנשים שחשים קושי לגבות חובות. כמובן שיש להוציא חשבוניות למען הסדר הטוב וכדי לפעול בהתאם לחוק.


במצב בו הלקוח אינו משלם את הכספים תוך זמן סביר, ניתן גם לפנות אל עורך דין שמתמחה בגביית חובות, זוהי דרך נוספת בה ניתן לבחור כדי לגבות חובות.


עורך הדין יאתר את החייב וישלח אליו מסמך בקשה לתשלום. עורך הדין יכול לשלוח מסמך שהוא בעצם מכתב התראה לפני נקיטת הליכים או להגיש תביעה אל בית המשפט העוסק בתחום.


כמו כן, יכול עורך הדין לפנות ישר אל לשכת ההוצאה לפועל לצורך דרישת התשלום.

 

 

השיק חזר - כיצד יכול עורך דין המתמחה בגביית חובות לסייע בקבלת התשלום?

 

 

תופעה נוספת אשר עשויה להוביל לצורך בקבלת שירות מעורך דין המתמחה בגביית חובות מתקיימת כאשר הלקוח נתן שיק, אך השיק חזר, כלומר - אין לו כיסוי. במקרה של שיק ללא כיסוי, עורך הדין מאתר את הלקוח אשר נתן את השיק, ולאחר מכן מתחיל תהליך עיקול בהוצאה לפועל.


אם ישנו חשד לכך שהלקוח עלול להבריח נכסים, על עורך הדין להגיש בקשה לעיקולים. פעולה זו יש לבצע ללא ידיעתו של החייב.

 

כאן יש לציין כי ההוצאה לפועל היא גוף פסיבי, כך שכדי שגוף זה יפעל יש לפתוח תיק ולהגיש בקשות לצורך גביית חובות. פתיחת התיק כרוכה בתשלום אגרה, ובנוסף, עשוי פותח התיק לשלם אגרות נוספות ואף להידרש להגיע לדיונים.


מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שאנשים שונים עשויים להגיש התנגדויות לתיק.


עורך דין מומחה הוצאה לפועל יוכל ללוות את לקוחותיו לאורך כל התהליך ולסייע להם להתמודד היטב עם כל המכשולים.

 

 

מה ניתן לעשות אם החייב נפטר?

 

 

חלק מבעלי העסקים אשר ביצעו עבודה עבור לקוחותיהם, עשויים שלא לעשות דבר במקרה שהחייב נפטר, זאת כמובן בשל חוסר נוחות לדרוש כספים במצב זה.


רבים מבעלי העסקים גם אינם יודעים כי ניתן לגבות חובות במקרה שהחייב נפטר.

 

חשוב להדגיש כי במקרה שחייב נפטר ניתן לגבות את הכספים, אך התהליך יהיה ארוך יותר. במקרה זה יכול עורך דין המתמחה בתחום, לאתר את יורשי החייב ולהגיש בקשות לעיקולים של נכסי עיזבון אשר היו שייכים לנפטר. מנכסים אלו ניתן לממש את החוב.

 

 

למה כל כך חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה בגביית חובות במהירות ואף כאשר עולה חשד לכך שהחוב לא ישולם?

 

 

פעמים רבות החייבים יודעים שהם לא יכולים להשיב את החובות שצברו והם אינם מיידעים את האנשים להם הם חייבים כספים בכך שמצבם הכלכלי עשוי שלא לאפשר להם לשלם את החוב. במצבים אלו עשויים החייבים להבריח נכסים או כספים כדי למנוע גבייה של החובות.

 

עורך דין אשר מתמחה בתחום גביית חובות יכול לסייע ללקוחותיו במהירות ולבצע את הפעולות הנחוצות כדי למנוע מהחייבים לנסות להבריח כספים או נכסים. בצורה זו יהיה ניתן לגבות את החוב בצורה יעילה יותר.

 

מעבר לכך, בעלי העסקים לא תמיד יודעים שסביר להניח שהאנשים שחייבים להם כספים חייבים כספים לאנשים נוספים, ואותם אנשים, שכבר הבינו שכספם לא ישולם להם, החלו לנקוט בהליכים כדי לגבות את התשלומים. עם חלוף הזמן הנכסים והכספים ששייכים לחייבים אוזלים ובעלי העסקים עלולים להגיע למצב בו הם לא יקבלו את כספם גם אם הם ינקטו בהליכים, זאת משום שהם החלו לפעול בשלב מאוחר מדי.

 

 

קבלת שירות מעורך דין המתמחה בגביית חובות

 

 

במידה שנוצר מצב בו יש צורך לגבות חובות מחייב כלשהו או ממספר חייבים, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום גביית חובות.


עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום ובעל ניסיון רב במתן שירות למגוון לקוחות שנקלעו לסיטואציות הלא נעימות הללו יכול לסייע ללקוח להתמודד עם המצב ולהביא לכך שהכספים שמגיעים לו ישולמו במהירות יחסית.


עורך דין מקצועי המתמחה בגבייה יספק שירותים לאנשים פרטיים, עוסקים פטורים, עוסקים מורשים, עמותות, חברות, תאגידים ולקוחות נוספים וילווה את לקוחותיו לאורך כל התהליך.


עורך דין המתמחה בתחום ההוצאה לפועל יוכל לסייע גם בגבייה של שיקים חוזרים ובמצבים בהם אנשים אינם מצליחים לאתר את החייבים.


כמו כן, יוכל עורך הדין לפעול במהירות במקרה שישנו חשד לכך שהחייב עתיד להבריח נכסים וכספים כדי להימנע מתשלום החוב.

 

חשוב להדגיש כי במקרה שהחוב לא משולם יש לפעול במהירות, שכן יש למהירות התגובה חשיבות רבה. פעולה מהירה עשויה להשפיע מאוד על הסיכויים של האדם להשיב את החוב אשר מגיע לו, כך שחשוב להניח את חוסר הנוחות בצד ולפעול. אחרי הכל, העבודה בוצעה ויש לשלם עליה, גם אם מדובר על סכום שאינו נחשב לגבוה במיוחד ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על סכומים הנחשבים לסכומים גבוהים.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לשירותי עורך דין גביית חובות, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין לגביית חובות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר, עד 3 עורכי דין מומחים לגבייה של חוב, יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין חובות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.