×


תפריט נגישות

מחירון תיקי בד

כמה עולה תיקי בד ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון תיקי בד מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המשווקות תיקי בד בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לתיקי בד מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה תיקי בד?

טווחי מחירים ליחידה

תיק אלבד עם רצועה ארוכה - 2-3 ש"ח

תיק אלבד רחב עם רצועה ארוכה - 2-3 ש"ח

תיק אלבד 90 גרם - 2-3 ש"ח

תיק אלבד 100 גרם - 3-4 ש"ח

תיק אלבד לבקבוק יין - 3-4 ש"ח

תיק אלבד לשתי בקבוקי יין - 4-5 ש"ח

תיק כותנה 80 גרם - 4-5 ש"ח

תיק כותנה 100 גרם צבעוני - 4-5 ש"ח

תיק מבד לא ארוג תחתית קשיחה - 3-4 ש"ח

תיק כנסים מבד קורדובה - 8-15 ש"ח

תיק צד מבד קורדובה - 15-16 ש"ח

תיק סטודנט מבד קורדובה - 15-18 ש"ח

תיק כתף מבד קורדובה - 13-16 ש"ח

תיק למחשב מבד מיקרופייבר - 17-19 ש"ח

פאו'ץ ריצה מבד - 18-25 ש"ח

שקיות בד

טווחי מחירים ליחידה

שקית בד ללא הדפסה -  5-10 ש"ח

שקית מנייר ממוחזר - 1-2 ש"ח

שקית בד כולל הדפסה - תלוי מורכבות עיצוב

ט.ל.ח

 

כל מה שצריך לדעת על תיקי בד, שקיות בד Green bag

חוק השקיות

בשורות משמחות לחובבי איכות הסביבה- ממש לא מזמן חוקק חוק חדש אשר נקרא בשם "חוק השקיות". יוזם החוק הינו עמיר פרץ, לשעבר השר להגנה על הסביבה. לפי החוק יהיה על  כל לקוח לשלם כ- 30 אגורות עבור שקיות ניילון או פלסטיק, בצורה זו, תהיה הפחתה ניכרת ברמת הזיהום והסופרים והצרכנים יחסכו כספים רבים.

למי שלא יודע עלות השקיות לשנה עומדת על 80 מיליון שקלים, הוצאה מכובדת ביותר לכל הדעות. לפי הסטטיסטיקות צורך כל ישראלי בממוצע כ- 275 שקיות מפלסטיק במהלך שנה. בסך הכל מגיעה צריכת השקיות השנתית של הישראלים ל- 22 מיליארד. התוצאות הקשות הינן פגיעה בשטחים, זיהום הערים, זיהום חופי הים, זיהום הים וזיהום הטבע. ההגבלה מתייחסת לשקיות החד פעמיות שעוביין כ- 20 מיקרון לכל היותר.

עבור כל שקית חד פעמית בעובי של 20- 50 מיקרון ישלם הצרכן כסף. לאחר שנתיים ירד מחירה של השקית ל- 20 אגורות ובמשך- לאחר שנתיים יהיה המחיר כעשר אגורות- סביר להניח שעד אז כבר נתרגל  ולא נזדקק לשקיות הניילון אשר משמשות אותנו כיום.

הסכומים שיצטברו- סכומי ההיטל יעברו למדינה- 20% מהסכום יופקד בקרן שמטרתה שמירה על הניקיון וכ- 80% מהסכום יעבור לאוצר המדינה.

אז מה עושים.... לשלם על שקיות ניילון? לקנות שקיות בד? פתרון חינם...

אתם וודאי שואלים את עצמכם- "אז במה נשתמש?" אך אל דאגה- את מקומן של שקיות הפלסטיק והניילון יחליפו שקיות בד קטנות, שקיות בד גדולות, תיקי אל בד, תיקי בד ועוד מגוון פתרונות אקולוגיים במחירים משתלמים. עבור צרכן עסקי מומלץ לקנות שקיות בד עם הדפסה עם לוגו ופרסום העסק וכמובן לתת מתנה ללקוחות, עבור כמויות קטנות כדאי לקנות שקיות בישראל ולהדפיס בבית דפוס מקומי אך עבור קבלת מחירים אטרקטיבים כדאי מאוד לעסקים וחברות להזמין מחברה אשר עוסקת בתחום ייבוא מסין, כאשר רוצים להזמין אלפי שקיות ותיקי בד כולל הדפסה, מומלץ לבדוק גם את עלויות המשלוח מסין, כאן באתר ניתן לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות לכל כמות, הן מבתי דפוס והן מחברות יבוא ושילוח מסין.

יתרונות של שקיות בד - שקיות אקולוגיות

שקיות אל בד, שקית בד, שקיות בד לא ארוג וכו' הינן פתרון יעיל ביותר. לשקיות אלו יש מגוון יתרונות- הן מחזיקות מעמד למשך זמן רב, הן מונעות נזק סביבתי משום שהן מחליפות את שקיות הניילון על סוגיהן הרבים, הן נוחות לשימוש וחוסכות בלגן, לכלוך ומקום אותו תופסות שקיות הניילון שכן שקיות הבד הינן רב שימושיות.

משום ששקיות הניילון מחזיקות מעמד למשך שנים רבות הן מהוות מפגע- הן פוגעות במראה של הסביבה וגורמות לבעלי חיים רבים- ביניהם בעלי חיים יבשתיים וימיים להיחנק. באמצעות שקיות רב פעמיות- שקיות אריזה מבד, שקיות אורגנזה, שקיות מבד ממוחזר, שקיות בד עם נפח וכו' ניתן לקבל מענה מלא עבור הצרכים שלנו ולנפנף לשלום אל עבר השקיות אליהן הורגלנו- ביניהן: שקיות צלופן, שקיות ניילון מודפסות, שקיות ניילון שקופות עם הדפס לוגו ועוד. כמו כן, אין צורך לוותר על המיתוג וניתן בהחלט לבצע הדפסה על תיקי אל בד או הדפסה על שקיות ותיקים מבד ולהשתמש במגוון תיקי בד ממותגים אשר יגיעו אל תודעתו של הצרכן ויגרמו לו לפנות אל המפרסמים ואף לרכוש שקית אקולוגית בעצמו.

שקיות בד ממותגות - גם יצירתיים וגם שומרים על הסביבה

אם אתם מעוניינים להחליף שקיות פלסטיק בשקיות אקולוגיות מגוונות, ביניהן: שקיות בד לא ארוג wnpp, שקיות בד שטוחות, שקיות מבד כותנה או שקיות מבד אחר, יהיה עליכם לפנות אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר דוגלת בשמירה על הסביבה, משווקת שקיות נייר מודפסות או שקיות בד ירוקות למגוון לקוחות ומאפשרת להם ליהנות מבחירה נרחבת- לבחור בין צבעים שונים, גדלי שקיות מגוונים, הדפסות רבות וכו'.

רוצים לרכוש שקיות בד עם לוגו של העסק?

בעקבות החוק החדש יתחילו כל בעלי העסקים להחליף את שקיות הניילון בשקיות מבד כך שתוכלו למצוא שקיות בד לחנויות בגדים, שקיות בד לסופרים ורשתות מזון, שקיות בד לתכשיטים, שקיות בד לבקבוקי יין, שקיות בד לתערוכות ועוד מגוון בעלי עסקים וחברות אשר משתמשים בשקיות, בין היתר לצורך מיתוג תדמית העסק. כמובן, שלא רצוי להישאר בחוץ, שכן מדובר על שינוי מבורך.

תוכלו לרכוש את השקיות האקולוגיות- ביניהן:  תיקי כנסים מבד באיכות גבוהה, שקיות ותיקי בד בזול, שקיות נייר חומות, שקיות קרטון וכו' ממגוון בתי עסק- חלקם מבצעים יבוא מסין של תיקי בד Green bag וחלקם מייצרים את השקיות והתיקים בארץ. חברה איכותית ובעלת ניסיון אשר משווקת שקיות מתכלות אקולוגיות מבד או נייר תספק מבחר נרחב של שקיות רב פעמיות אשר עשויות מבד לא ארוג, שקיות מבד כותנה, שקיות מבד יוטה, שקיות למינציה אשר עשויות מבד, שקיות אל בד, שקיות ממותגות ועוד.


איך אוכל למצוא חברה אשר עוסקת בתחום יבוא וייצור

שקיות ותיקי בד מודפסות וממותגות?

החברים שלכם הקדימו אתכם? לא נורא, לפחות יש ממי לקבל המלצות

ניתן למצוא חברות רבות אשר מייבאות ומייצרות מגוון תיקי בד ושקיות בד ממותגים. אם אתם מעוניינים להתקדם גם אל עבר "דור השקיות החדש" ולתת דוגמה לסביבתכם תוכלו לפנות אל חברים, מכרים או בני משפחה אשר הקדימו אתכם ולבקש מהם המלצות על  מפעל לייצור שקיות ותיקי בד ממותגים. במידה וחבריכם עוד לא רכשו שקיות בד בעצמם, הם יוכלו לפנות אל סביבתם הקרובה ומרבית הסיכויים שיקבלו המלצות על בית דפוס איכותי אשר עוסק בתחום.

האינטרנט עוזר לכם לשמור על הסביבה

נוסף על כך, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט, כל מה שתצטרכו לעשות יהיה להקליד את המשפטים: "בית דפוס מומלץ להדפסות על תיקי בד" ותמצאו מגוון חברות אשר מייצרות ומשווקות את השקיות והתיקים. חשוב מאוד לבחון את החברות השונות- לבדוק כמה זמן הן קיימות, מהו הניסיון שלהן, לאילו לקוחות הן מספקות שירותים, לוודא כי הן מחזיקות באישורים הדרושים ובתו תקן, לבדוק האם הן מספקות מבחר נרחב של שקיות ותיקי בד עמידים וחזקים, האם ניתן לרכוש שקיות ותיקי בד במגוון צבעים ולבחור בגרפיקה הרצויה, באילו גדלים ניתן לבחור, האם הן מספקות שקיות ותיקים עם ידיות שונות ועובי בד משתנה, האם האתר מכיל גלריית תמונות, היכן נמצא בית העסק, מהי עלות הדפסת תיקי בד ממותגים ועוד. כדי לדעת האם המחירים סבירים תוכלו לרשום בשורת החיפוש את המשפט: "תיקי בד השוואת מחירים" ולקבל אומדן על מחירי השוק.

הפורום האקולוגי עומד לרשותכם - השתמשו בו

כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש בפורומים שונים אשר עוסקים בשקיות בד ותיקי בד. תוכלו להקליד בשורת החיפוש את המילים: "פורומים של תיקי בד ושקיות בד" או "פורום הדפסה על שקיות ותיקי בד המלצות" ותמצאו מגוון פורומים אשר עוסקים בתחום. הגולשים, חובבי איכות הסביבה יוכלו להמליץ לכם על מגוון חברות אשר מייצרות ומשווקות את השקיות והתיקים ומאפשרות ללקוחות לבחור בצבעים, כתוביות, מיתוג וגדלים שונים. בצורה זו תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

כמו כן, יוכלו הגולשים להמליץ לכם על בית עסק אשר נמצא בעיר שלכם או בקרבת האזור בו אתם מתגוררים, יוכלו לתת לכם רעיונות להדפסות, יוכלו לענות לכם על השאלות: "כמה עולה להדפיס תיקי בד?", "האם הדפסה על שקיות בד מקדמת את העסק?", "באילו צבעים כדאי לבחור?" "איזה גופן הלקוחות אוהבים?" ועוד.

כל כך קל להפחית את הנזק

לאחר שתבחנו את החברות השונות, תערכו השוואת מחירים, תחשבו איזו הדפסה אתם מעוניינים לבצע, על איזה בד אתם מעוניינים להדפיס ובאילו גדלים וצבעים אתם מעוניינים לבחור תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ולסייע בשמירה על הסביבה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על תיקי בד ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון דפוס