×


תפריט נגישות

מחירון תיקון תריסים

מחפש לדעת כמה עולה תיקון תריסים? איך למצוא מתקן תריסים מקצועי ואמין?

 

 

כמה עולה תיקון תריסים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון תיקון תריסים מעודכן לשנת 2021 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : הכל על התקנה ותיקון תריסים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מתקני תריסים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לתיקון תריסים ללא עלות וללא התחייבות!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מתקן תריסים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מתקני תריסים מומלצים גולשי אתר כמה עולה שירות 10 יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי תיקוני תריסים

מחירון מומלץ

מחירון תיקון תריסים עודכן בתאריך 10.03.21

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים תיקון תריסים

 

 

ביקור טכנאי תריסים
מחיר - 150-200 ש"ח

תריס הזזה

התקנת תריסי הזזה
מחיר - 300-800 ש"ח

התקנת רשת הזזה
מחיר - 300-500 ש"ח

תיקון מנגנון ידיות
מחיר - 200-350 ש"ח

החלפות שלבים בתריסי הזזה
מחיר - 200-400 ש"ח

החלפות ידיות מנוף לתריסי שלבים
מחיר - 200-400 ש"ח

החלפות סוגרים לתריסי שלבים
מחיר - 200-400 ש"ח

החלפות מסילות לתריסי שלבים
מחיר - 300-800 ש"ח

תריס גלילה

התקנת תריס גלילה
מחיר - 300-500 ש"ח

תיקון רצועות משיכה
מחיר - 200-300 ש"ח

החלפת רצועות משיכה
מחיר - 200-350 ש"ח

החלפת מנגנון עליון רצועות משיכה
מחיר - 200-300 ש"ח

החלפת מנגנון תחתון רצועות משיכה
מחיר - 200-300 ש"ח

התקנת מנגנון כח
מחיר - 300-900 ש"ח

שחרור תקיעת תריסי גלילה
מחיר - 250-450 ש"ח

התקנת מעצורים
מחיר - 150-350 ש"ח

 

תריס חשמלי

התקנת תריס חשמלי
מחיר - 700-1,300 ש"ח

החלפת רצועות
מחיר - 300-450 ש"ח

החלפת מנוע
מחיר - 1,000-1,250 ש"ח

כיווני מנוע
מחיר - 200-350 ש"ח

החלפת שלב
מחיר - 350-700 ש"ח

שחרור תקיעת תריס חשמלי
מחיר - 250-650 ש"ח

התקנת מעצורים
מחיר - 150-350 ש"ח

 

הכל על התקנה ותיקון תריסים

 


אילו סוגי תריסים קיימים בישראל?

 

על מרבית הבתים בישראל מותקנים תריסים, שכן קשה מאוד להסתדר בלעדיהם בארצנו השמשית וכמובן שכולנו רוצים לשמור על הפרטיות שלנו וליהנות משקט ככל אשר ניתן.

 

המבחר הנרחב של התריסים מאפשר לכל אחד לבחור בתריס המועדף עליו, בין התריסים הקיימים בשוק ניתן למצוא תריסים מעץ- תריסים אלו מקנים לבית מראה כפרי ומזמין, תריסים ונציאנים אשר משווים לבית מראה מרשים ונעים, תריסים מאלומיניום, תריס אור, תריסי פלסטיק, תריסי הצללה ועוד.

 

אנשים רבים אשר מעוניינים לבצע התקנת תריסים חדשים מתלבטים בנוגע לבחירת סוג התריסים.

 

אם גם אתם מעוניינים לבחור תריסים חדשים לבית או למשרד, חשוב שתבדקו מספר פרמטרים חשובים.

 

איך לבחור תריסים מתאימים לבית?

 

כדי לבחור בתריסים המתאימים ביותר לביתכם יהיה עליכם לבדוק את הפרטים הבאים:

 

ראשית, בדקו האם ישנה מגבלה בחזית הבית. חשוב לבדוק זאת משום שחלק מהבתים בישראל צריכים לשמור על אחידות חזותית. כמו כן, יש לבדוק האם אתם משתמשים בדלת, במרפסת החיצונית, במרפסת הפנימית או במפתח או בחלון באופן יומיומי או פעם בתקופה.

 

עניין נוסף שיש לבדוק הוא האם אתם מעוניינים לבחור בתריס אסתטי ומרשים או בתריס בעל מראה פשוט.

 

לאחר שתבדקו את הפרטים הללו תוכלו לבחור בתריס אשר עונה על הצרכים שלכם- תריס חשמלי למשל עשוי מאלומיניום וניתן לבחור בתריס חשמלי משוך או תריס אלומיניום מוקצף.

 

תריס חשמלי מאלומיניום יהיה עמיד, ישמור על מראה הבניין ויסייע בבידוד. כמו כן, ישמור התריס על המראה המעוצב של הבית, כך שהוא עשוי להתאים.

 

נוסף על תריסים מאלומיניום ניתן למצוא בתים רבים עם תריסי פלסטיק, התריסים הללו נמצאים בעיקר במישור החוף והם נבחרים משום שהם מתאימים לרמת הלחות. ניתן למצוא מגוון תריסים מפלסטיק כאשר הסוגים העיקריים הינם תריסי גלילה ותריסי הזזה.

 

כמו כן, ניתן למצוא תריסים מעץ אך במידה ואתם אוהבים את המראה הכפרי חשוב שתדעו כי התריסים הללו אינם בטיחותיים ויהיה עליכם להיזהר מפני גנבים. תריס נוסף הינו תריס מברזל, מדובר על תריס חזק ועמיד אך קשה לתחזק ולתקן אותו.

 

 

למי מתאים לבחור בתריס חשמלי?

 

תריסים חשמליים מתאימים למגוון אנשים וביניהם אנשים שסובלים ממוגבלות פיזית ולא יכולים לגלגל, למשוך או להזיז את התריס. במקרים אלו יהיה התריס החשמלי פתרון מצוין משום שהפעלתו פשוטה- כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הכפתור של השלט או על הכפתור שעל הקיר. כמו כן, יתאימו התריסים החשמליים לאנשים שמעוניינים לשפר את איכות חייהם. באמצעות תריסים חשמליים הם יוכלו לפתחו את התריסים בקלות וממרחק.

 

למה כדאי להתקין תריסים חשמליים?

 

באמצעות תריסים חשמליים ניתן לשלוט כמעט באופן מוחלט על כמות האור הנכנסת לבית וכאשר יורד גשם הוא נסגר באופן אוטומטי. כמו כן, התריס החשמלי נפתח ונסגר בקלות והוא חזק ביותר.

 

כמובן שאם החלטתם להתקין תריס חשמלי חשוב לוודא כי הוא מספק הגנה כאשר מזג האוויר קיצוני. כמו כן, חשוב לוודא כי טכנאי התריסים שלכם מתקין גגון מעל התריסים וחשוב לבקש אחריות.

 

 

תיקון תריסים

 

אם התקנתם תריסים לביתכם חשוב שתדעו כי בדומה לכל דבר אחר, גם התריס שהותקן עלול להתקלקל או להישבר.

 

הסיבות לכך עשויות להיות עייפות החומר, בעיות במנגנון הגלילה החשמלי או הידני, תאונות שונות וכו'.

 

במידה והתקלקל לכם התריס ומדובר על תריס פלסטיק פשוט שיש להחליף, אפשר לגשת אל חנות מומלצת לקניית תריסים אך יהיה עליכם להתאים את התריס למידה של החלון ולהשחילו את המסילה.

 

כדי להתאים את התריס יש לחתוך אותו. אם אין לכם את הכלים הדרושים תוכלו לבקש מהמוכר לחתוך עבורכם את תריסי הפלסטיק בהתאם למידה הנחוצה לכם.

 

חשוב לציין כי לא כולם יכולים לבצע את התיקון ורק אם ניחנתם ב"ידיים מתאימות" תוכלו לתקן את התריס, אחרת, מומלץ לפנות אל בעל מקצוע.

 

במקרים בהם יש צורך בהחלפת מנגנוני הסגירה והפתיחה של התריס יש לפנות אל בעל מקצוע אשר יבצע תיקון תריסים מקצועי.

 

תקלות תריסים נוספות עשויות להיות: בעיות בחבל גלילה אשר עלול להיתקע, להיקרע וכו', בעיות במנוע החשמלי ועוד. במידה והתריס שלכם תקול, מומלץ עבורכם לפנות אל מתקין תריסים מקצועי אשר מתמחה בתיקון תקלות תריסים.

 

לבחור בבעל מקצוע מנוסה ומקצועי

 

בעל מקצוע אשר מבצע תיקון תריסים צריך להחזיק בתעודות הדרושות ולהיות מורשה ובעל ותק וניסיון בתחום. כמו כן, חשוב לבחור בבעל מקצוע אשר מתמחה בביצוע התקנת חלונות והרכבת תריסים מגוונים (כמו למשל: תריסים בלגיים, תריס סורג, תריס אור מרחף, מבצע התקנת ארגז תריס נסתר וכו') ומתמחה בתחום תיקון תריסים (מבצע תיקון תריסים חשמליים, תיקון מנוע חשמלי לתריס, תיקון רצועות תריס גלילה וכו').

 

נוסף על כך, חשוב לבחור בבעל מקצוע אשר מוכר תריסים אשר עשויים מחומרים איכותיים בלבד, גובה מחירים הוגנים, מספק שירות באזור בו אתם מתגוררים ומספק אחריות מלאה על עבודה. כמו כן, יוכל טכנאי תריסים בעל ניסיון וותק לספק ייעוץ מקיף ולסייע לכם בבחירת תריסים מעוצבים לדירה, בחירת תריסים ווילנות לבית ועוד.

 

 

איך למצוא מתקין תריסים מקצועי?

 

 

אם אתם מעוניינים לקבל שירות ממתקין תריסים וחלונות איכותי, תוכלו לפנות אל הסביבה הקרובה שלכם- אל בני המשפחה, החברים או המכרים ולבקש מהם חוות דעת על מתקין תריסים מקצועי.

 

כיום מחליטים אנשים רבים להחליף את התריסים הישנים שלהם בתריסים חדשים כך שסביר להניח שתוכלו לקבל המלצות ללא בעיה.

 

כמו כן, תוכלו למצוא מתקין תריסים באמצעות האינטרנט, כל מה שתצטרכו לעשות יהיה להקליד את המשפט: "מתקן תריסים מומלץ" ותמצאו מגוון אתרים של בעלי מקצוע פוטנציאליים.

 

חשוב מאוד לבחון את נותני השירותים- לבדוק מהו הוותק והניסיון של כל בעל מקצוע, לבדוק אילו סוגי תריסים הוא מתקין, האם הוא מספק אחריות, האם הוא מבצע תיקון תריסים, באילו אזורים הוא מספק שירות, האם הוא עובד במשך 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע, האם הוא גובה מחירים הוגנים והאם האתר שלו מכיל המלצות של לקוחות.

 

אופציה נוספת תהיה לערוך בדיקה בפורומים.

 

גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על מתקין תריסים אשר משווק מנוע לתריס חשמלי, מתקין תריסים מפלסטיק או תריסים מעץ וכו', יוכלו להמליץ לכם על מתקן תריסים מקצועי אשר מבצע את העבודה באופן יעיל ועובד באזור בו אתם מתגוררים ויוכלו לענות לכם על שאלות רבות, כמו למשל: "כמה זמן לוקח להתקין תריס חשמלי?", "האם תריסי העץ משתלבים בצורה הרמונית בבית בעל סגנון מודרני?" "האם כדאי להתקין תריסי פלסטיק?", כמה עולה תיקון תריסים? (תוכלו להקליד את המשפט: "תיקון תריסים השוואת מחירים" בשורת החיפוש ולמצוא תשובות בעצמכם) ועוד.

 

מומלץ שלא לפנות אל מתקין תריסים אשר גובה מחיר נמוך מידי ביחס למחירי השוק משום שהוא עלול לבצע את העבודה באופן שאינו מקצועי, לא לספק אחריות או לשווק תריסים שאינם איכותיים ועמידים, בצורה זו יהיה עליכם להחליף את התריסים לאחר זמן קצר.

 

לאחר שתבדקו כמה מתקיני תריסים שונים, תערכו השוואת מחירים וכו', תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה וליהנות מתריסים איכותיים ועמידים אשר יחזיקו מעמד למשך זמן רב.