×


תפריט נגישות

מחירון שער חשמלי

כמה עולה שער חשמלי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון שער חשמלי מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "הכל על התקנה ותיקון שערים חשמליים ומחסומי חניה."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המשווקות שערים חשמליים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

כמה עולה שער חשמלי

בגדול - מחירי השערים הנעים על גבי המסילה יקרים יותר אך במקרים בהם יש בשטח גדרות אבן או גורמים מפריעים אחרים הם עשויים לחסוך כספים.

מחיר השערים מושפע מהחומר ממנו עשוי השער - שערי העץ יעלו פחות משערי ברזל אך הם יהיו פחות בטיחותיים משערי ברזל, גם המנוע החשמלי משפיע על המחיר- התקנה של מנוע תת קרקעי למשל תהיה יקרה יותר ובמידה ומוסיפים אביזרים שונים כמו למשל- לוח מקשים, כרטיס מגנטי וכו' המחיר יעלה. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מחיר התחזוקה.

 

טווחי מחירים לפי סוג שער חשמלי

טווחי מחירים למ"ר

שער חשמלי פשוט מברזל
- 500-1,500 ש"ח
   
שער חשמלי מעוצב מברזל
- 1,100-2,200 ש"ח
   
שער חשמלי פשוט מאלומיניום
- 500-1,500 ש"ח
   
שער חשמלי מעוצב מאלומיניום
- 1,000-2,500 ש"ח
   
   
מחירון שערי הרמה
   
שער הרמה חשמלי פשוט מברזל
- 600-1,800 ש"ח
   
שער הרמה חשמלי מעוצב מברזל
- 1,500-4,500 ש"ח
   
שער הרמה חשמלי פשוט מאלומיניום
- 500-1,500 ש"ח
   
שער הרמה חשמלי מעוצב מאלומיניום
- 1,500-3,800 ש"ח
   
   
מחירון שערי כניסה
   
שער כניסה פשוט מברזל
- 450-1,100 ש"ח
   
שער כניסה מעוצב מברזל
- 1,200-2,700 ש"ח
   
שער כניסה פשוט מאלומיניום
- 600-1,100 ש"ח
   
שער כניסה מעוצב מאלומיניום
- 1,000-2,200 ש"ח
   
   
מחירון שער חשמלי קונזולי
   
שער חשמלי קונזולי פשוט
- 1,200-2,700 ש"ח
   
שער חשמלי קונזולי מעוצב
- 2,500-5,000 ש"ח
   
   
מחירון מחסומי חניה
   
מחסום זרוע גדר
- 4,000-6,500 ש"ח
   
מחסום דוקרנים
 - 500-2,000 ש"ח
   
מחסום זרוע מתקפל
- 3,200-8,500 ש"ח
   
מחסום זרוע הידראולי
- 3,500-7,000 ש"ח
   
מחסום זרוע אלקטרומכאני
- 3,000-7,500 ש"ח
   
מחסום עמוד חניה
- 500-1,500 ש"ח
   
   
מחירון מנועים לשערים חשמליים
   
מנוע הידראולי לשערי דו כנף
- 2,500-6,500 ש"ח
   
מנוע לשער הרמה חשמלי
- 1,500-3,800 ש"ח
   
מנוע לשער חשמלי נגלל
- 1,500-4,000 ש"ח
   
מנוע לשער כנף  
- 1,200-2,800 ש"ח
   
מנוע לשער חשמלי נגרר  
- 1,600-3,200 ש"ח
   
   
מחירון עין אלקטרונית, כרטיסי פיקוד, מנורות  
   
החלפת עין אלקטרונית בסיסית
- 400-1,000 ש"ח
   
החלפת עין אלקטרונית אלחוטית
- 450-1,200 ש"ח
   
החלפת כרטיס פיקוד חד פאזי
- 700-2,200 ש"ח
   
החלפת כרטיס פיקוד תלת פאזי
- 1,500-3,800 ש"ח
   
החלפת מנורת שער חשמלי
-  150-350 ש"ח

**מחירון עודכן בתאריך 27.06.19

ט.ל.ח

 

הכל על התקנה ותיקון שערים חשמליים ומחסומי חניה

מה זה שערים חשמליים ומחסומים ואיפה ניתן למצוא אותם?

שערים חשמליים נקראים גם שערים אוטומטיים ומשתמשים בהם כדי להגן על המרחב הציבורי ועל המרחב הפרטי- במרבית המקרים ישמש שער חשמלי לבית פרטי בתור שער חשמלי לחניה אך ניתן להתקין שערים חשמליים גם בתור שערים לכניסה של החצר.

כמו כן, אנו פוגשים מחסומים חשמליים לחניה פרטית של בניין- כמו למשל מחסום חשמלי לחניה או מחסום חשמלי בכניסה לעבודה, מחסום בכניסה לחניונים שונים, מחסום שחוסם דרכי גישה למתחמים ביטחוניים או מפעלים וכו' וישנם מגוון סוגים כך שאפשר להתאים את סוג המחסום או את סוג השער החשמלי לצרכים.

מעבר לזאת, ניתן להתקין שערים חשמליים מעוצבים שתורמים למראה של המבנה והחצר. באמצעות המערכות החשמליות ניתן לשמור על הסדר ולהקפיד על כך שרק אנשים שצריכים להיכנס למקום יכנסו אליו.


האם יש הבדל בין שערים חשמליים ומחסומים?

השערים החשמליים הם שער מלא שמפריד בין הרחוב ובין החנייה- השערים נפוצים באזורי חנייה של מבנים תעשייתיים, מבנים של בעלי עסקים, מגדלי יוקרה, בתים פרטיים ועוד. המחסומים שונים מהשערים החשמליים בכך שהם לא מונעים מהולכי הרגל להיכנס. ניתן למצוא את המחסומים בבנייני דירות, במבנים מסחריים וכו' כאשר בכניסה עומד שומר ובודק את הולכי הרגל שנכנסים.


מהם סוגי השערים החשמליים והמחסומים הקיימים בישראל?

השערים והמחסומים נבדלים בעיצובם, בגודלם, באופן בו השער נפתח, בסוג המנועים, בסוג הטכנולוגיות, בחומרי הגלם במחירים ועוד כך שניתן למצוא מגוון סוגים של מחסומים ושערים חשמליים- ניתן למצוא מחסום כניסה אוטומטי עם שלט או מחסום אוטומטי שמופעל באמצעות פלאפון- כמו למשל שער חשמלי הנפתח באמצעות SMS, ניתן למצוא שער חשמלי נפתח באמצעות שלט רחוק חדיש ועוד- כל הטכנולוגיות הללו מקלות מאוד על השימוש.

בין שפע סוגי השערים ניתן למצוא שערי הזזה (נקראים גם שערי גרירה) - כמו למשל: שערי הזזה על מסילה או שערים קונזוליים.


להלן הסבר קצר על שני הסוגים של שערי ההזזה

שערי הזזה על גבי מסילה - שערים אלו נעים על מסילות שקובעו בקרקע, שערי הזזה על מסילה מסוג נוסף חוברו על גבי מסילה עילית והם חזקים ומאסיביים ביותר. במידה והמעבר רחב מאוד אפשר להתקין שתי יחידות כאשר כל יחידה נפתחת לכיוון אחר או יחידה אחת שנפתחת לצד אחד.

שערי ההזזה החשמליים מתאימים למבנים ציבוריים ולבתים פרטיים וניתן לבחור בעיצוב המועדף- אפשר לבחור בצבע של השער, ניתן להוסיף פרזולים, אפשר לשלב חומרים שונים כמו עץ ועוד.

שער הזזה קונזולי - שערים אלו נקראים גם שערים מרחפים או  שערי הזזה צפים והם מאוד אסתטיים משום שהם לא דורשים שימוש במסילות והם מוגבהים מעל הקרקע כך שהם לא פוגעים בדרך. השערים מתאימים מאוד למקומות בהם הקרקע לא ישרה וניתן למצוא אותם בכניסה לחניונים, מפעלים, מוסדות ציבוריים, בתים ובכניסה ליישובים.

שערים מסוג אחר הינם שערי כנף חשמליים - במרבית המקרים עשויים השערים מאלומיניום או ברזל והם נפתחים על ציר באמצעות שלט כאשר ניתן לבחור את כיוון הפתיחה.

שערים חשמליים מאלומיניום הינם מומלצים ביותר משום שהם קלים בהשוואה ליתר החומרים מהם עשויים השערים, קל לתחזק אותם והם לא מחלידים. גם שערי הכנף החשמליים מגיעים בעיצובים שונים- ניתן לבחור בשערים אטומים או בשערים שמעוצבים כגדר, אפשר לשלב אותם עם עץ או זכוכית וניתן להתאים אותם לגודל של המפתח ולבחור בשער בעל כנף אחת או בשער בעל שתי כנפיים. כאשר השער מסיבי צריך להוסיף גלגלים.

שערים חשמליים מתרוממים - שערים אלו מורכבים משלבים מאלומיניום או משלבים מברזל והם מתרוממים באמצעות מנוע חשמלי. ניתן לבחור בצורות הרמה שונות- ניתן לבחור בשערים נגללים- שערי גלילה אשר עובדים באופן דומה לתריסים- כאשר השערים נגללים אל תיבה באופן מלא או בצורה חלקית ובמקביל לתקרה ואפשר לבחור בשערים שבמתרוממים למעלה כיחידה. השערים הללו מתאימים לאזורים בהם הכניסה צרה והם מגיעים בעיצובים שונים. כמו כן, הם שקטים מאוד ואפשר לפתוח את כל השער או חלק ממנו.


מחסום חשמלי ביטחוני בולארדים

מהו מחסום מסוג בולארד?

מחסום חשמלי בולארד מיועד לאזורים שדורשים אבטחה גבוהה ולאזורים בעלי סיכויים גבוהים לגניבת רכבים. באמצעות המחסומים ניתן להפחית את הסיכונים לגניבה של רכבים ולמנוע כניסת רכבים כך שניתן למצוא את הבולארדים במרכזי עסקים, שגרירויות, מפעלים תעשייתיים, נמלי תעופה, בתים פרטיים ועוד.

הבולארד הינו מחסום- עמוד נשלף שמתרומם מהקרקע והוא מונע מהרכבים להיכנס, כאשר פותחים את העמוד הוא נכנס אל תבנית פח שנמצאת בקרקע ונעצר כאשר הוא מגיע לקו הקרקע- בשלב זה יכולים הרכבים לעבור. ניתן למצוא מגוון סוגים של עמודי בולארד והם נבדלים זה מזה בגובה, בעובי הדופן, בחומרים, במהירות, באופן ההפעלה, בצבע, ברוחב וכו'.

כאשר המקום מאוד רגיש מבחינה ביטחונית יש לבחור במחסום שמורכב מפלדה קשה ועבה במיוחד וכולל קוטר רחב וגבוה יותר. ניתן להפעיל את הבולארד באמצעות שלט רחוק, פלאפון, קורא כרטיסים ועוד. כאשר משתמשים בבולארד רצוי להתקין גם גלאי נוכחות אשר יגרום לבולארד להיפתח רק כשיש רכב על הגלאי. נוסף על כך, יש להתקין רמזור ומחסום זרוע שנפתח כאשר הרכב מגיע- לאחר מכן העמודים יגיעו לגובה של הקרקע והמחסום יפתח ויאפשר מעבר- רק לאחר שהמחסום ייסגר העמודים ירדו.


מהן סוגי התקלות הקיימות בשערים ובמחסומים חשמליים?

כמו כל מכשיר חשמלי גם לשערים ולמחסומים החשמליים יש תקלות- להלן סוגי התקלות שעלולות להתרחש: מחסום שער לא מתרומם, שלט חשמלי לחניה לא עובד, מנוע לשער חשמלי לא תקין, לוח פיקוד לא תקין- תקלה שעלולה לגרום לקצר חשמלי, תקלה במערכת הבטיחות- עינית הבטיחות לא עובדת וכו'. חשוב מאוד לתקן את התקלות במהירות משום שהן עלולות לגדול ולסכן בני אדם ורכוש.

כדי להפחית את הסיכויים לתקלות יש לפעול בהתאם להוראות של החברה ממנו נרכש השער או המחסום. כמו כן, אין לנסות לבצע את התיקון באופן עצמאי וחשוב לעדכן את החברה לגבי הפעולות שבוצעו לפני שהשער התקלקל- בצורה זו יוכל הצוות להבין מהי הסיבה לתקלה ולתקן את השער במהירות.

חברה מקצועית לשערים חשמליים תוכל לבצע תיקון מחסום חשמלי, תיקון שער חשמלי דו כנפי, תיקון שער נגרר, תיקון שער מתרומם ותיקון מנוע (עובדי המקצוע ידעו כיצד להבחין בין תקלה שניתן לתקן ותקלה שלא ניתן לתקן- במידה והמנוע לא ניתן לתיקון הם יחליפו אותו ויתקינו מנוע חדש במקומו). כמו כן, ידעו בעלי המקצוע כיצד לבצע תיקון שערי כניסה, כיצד לתקן תקלה בין הפלאפון ולוח הפיקוד וכו'.

לפני שרוכשים את השער יש לבדוק מהם השירותים שהחברה מספקת- האם השירות כולל תיקונים, החלפת חלפים, האם החברה מעניקה אחריות ואם כן- מהי תקופת האחריות ומה היא כוללת ועוד.


מעוניינים לרכוש שער חשמלי או מחסום? מה חשוב לבדוק?

כפי שהסברנו חשוב מאוד להתקין שערים חשמליים או מחסומים, בצורה זו ניתן לשפר את רמת הבטיחות ולהפחית סיכונים. מכיוון שיש מגוון חברות שעוסקות בתחום שערים ומחסומים חשוב לבדוק אותן בקפידה ולברר כמה שנים הן עוסקות בתחום, האם הן מעסיקות צוות עובדים נרחב, האם הן מספקות אחריות ואם כן- לכמה זמן ומה האחריות כוללת, האם הן מספקות שירותי תיקונים, האם הן מספקות חלפים ומבצעות את ההחלפה בעצמן, האם הן מסייעות לכל לקוח לבחור בפתרון המתאים לו, האם הן מגיבות במהירות, אילו שערים ומחסומים הן מספקות, האם השערים והמחסומים מצוידים במערכות הפעלה משוכללות כמו כרטיסים מגנטיים, קוראי מטבעות, שלט רחוק וכו', האם החברה קיבלה אישור ממכון התקנים, עברה הסמכה, נמצאת תחת פיקוחו של ארגון אמון הציבור והאם העובדים מעניקים שירות אדיב ומקצועי.


איך למצוא את החברה המתאימה?

בדרך אל השער -  בצעו בדיקה מקיפה

תוכלו למצוא את החברה המתאימה באמצעות האינטרנט. הקלדת המשפטים: "שערים חשמליים המלצות", "שער חשמלי מומלץ", "שערים אוטומטיים המלצות" או "חברה מומלצת לתיקון שערים חשמליים" בשורת החיפוש תפנה אתכם אל מגוון חברות אשר עוסקות בתחום.

כאשר תבחנו את האתרים זכרו לבדוק את הפרטים החשובים- ביניהם: האחריות, סוגי השערים והמחסומים שהחברה מספקת, האישורים של מכון התקנים, בדקו היכן החברה נמצאת- ניתן למצוא חברות שמספקות שערים חשמליים בצפון, שערים חשמליים במרכז או שערים חשמליים בדרום ובדקו מהי עלות שער חשמלי– כלומר- השוו את המחירים של החברה עם מחירי השוק, תולכו לעשות זאת על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה שער חשמלי?" "שערים חשמליים השוואת מחירים" וכו' בשורת החיפוש.

כמו כן, רצוי לבדוק מהם המחירים של תיקון השערים- תוכלו לבדוק זאת על ידי הקלדת המשפט: "תיקון שערים חשמליים מחירים" בשורת החיפוש.

נוסף על החיפוש באינטרנט ניתן לפנות אל הסביבה הקרובה - אל חברים שמתגוררים בבית פרטי והתקינו מחסומים חשמליים, אל בעלי מקצוע שהתקינו מחסום שער אוטומטי לעסק וכו' ולבקש המלצות על חברות שמתמחות בתחום שערים ומחסומים חשמליים.

דרך נוספת למציאת מידע יכולה להתבצע דרך גלישה בפורומים. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על חברות מקצועיות ומנוסות אשר מעסיקות מתקין שערים חשמליים מקצועי ומספקות מגוון סוגי שערים ומחסומים איכותיים- כמו למשל: שערים חשמליים תעשייתיים, מחסום זרוע, מחסום כניסה אישי, מחסומי נגיפה נשלפים ועוד. נוסף על כך, יוכלו גולשי הפורומים לענות לכם על שאלות שונות, כמו למשל: "האם כדאי לרכוש דלתות מוסך לבתים פרטיים וחניונים?", האם קיבלתם אחריות על השער החשמלי?", "האם השער או המחסום דרש תיקונים רבים?" וכו'.


שערים ומחסומים שמקלים על החיים - פתרון פשוט וקל

שפע המחסומים והשערים הקיימים עשוי לבלבל ולכן חשוב לפנות אל חברה איכותית שמתמחה בתחום וסייעה ללקוחות רבים במציאת הפתרון היעיל והמתאים ביותר. באמצעות חברה מקצועית לאחזקת שערים חשמליים אוטומטים תוכלו לבחור בשער או במחסום המתאימים ביותר ולהפחית את הסיכונים. שער חשמלי חכם שמגיב במהירות או מחסום איכותי יהיו נוחים לשימוש ויאפשרו לכם לחוש ביטחון בזמן שתשהו במבנה ובזמנים בהם תמצאו מחוץ למבנה.

 

*** מחירי שערים חשמליים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות המשווקות שערים חשמליים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.