×


תפריט נגישות

מחירון שעון נוכחות

מחפש לדעת כמה עולה שעון נוכחות? 

כמה עולה שעון נוכחות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון שעון נוכחות מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך שעון נוכחות.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי שעון נוכחות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

חוסכים לך זמן וכסף!

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשעון נוכחות מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

סוגי שעון נוכחות

מחירון מומלץ

מחירון שעון נוכחות עודכן בתאריך 04.02.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים 

 

שעון נוכחות ביומטרי
400-2,500 ש"ח

שעון נוכחות כרטיס מגנטי
750-900 ש"ח

שעון נוכחות תג קירבה
1,300-1,500 ש"ח

שעון נוכחות זיהוי כף יד
1,600-1,500 ש"ח

שעון נוכחות זיהוי תווי פנים
2,000-2,500 ש"ח

 

מדריך שעון נוכחות – טוב לכל הצדדים


שעון נוכחות הוא כלי עזר חשוב ביותר בידי מנהלים בכדי לקבל תמונה נכונה, אמינה ומדויקת, בהקשר של שעות העבודה של העובדים, כך שלא יהיו ספקות, אי הבנות, אי דיוקים, וחילוקי דעות לגביהן.

גם אם במחשבה ראשונה נדמה כאילו שעון נוכחות הוא "האח הגדול" העוקב אחר העובד, הרי שגם לעובד יש אינטרס ברישום חד משמעי וחסר ספק בנוגע לפרטי שעות העבודה שלו, כך שהוא יקבל את המגיע לו כולל כל השעות הנוספות.

 

שעון נוכחות – עונה על דרישות החוק

 

על פי תיקונים 24 ו- 25 בחוק הגנת השכר, שנכנסו לתוקפם בתאריך: 1.2.2009, על המעביד חלה חובת רישום מדויק של ימי העבודה ושעות העבודה של כל עובד בתלוש השכר שלו.

בכדי שיהיה בידי המעביד רישום מהימן של השעות, מומלץ לו להשתמש בשעון נוכחות, אשר המידע הרשום בו יכול להוות הוכחה חותכת לגבי מה שנכתב בתלוש המשכורת.

 

סוגים של שעוני נוכחות

 

שעון נוכחות פשוט - הוא שעון הנוכחות אשר שעת כניסת העובד למקום העבודה, ושעת היציאה ממנה מוטבעות על כרטיס קרטון, אשר מכניס העובד לשעון, ומוציא לאחר ההדפסה.

את המידע הנרשם בשעון נוכחות מסוג זה יש להעביר למרכז מידע או למחשב בו מנוהלת הנהלת החשבונות של מקום העבודה.

שעון נוכחות אלקטרוני - הוא שעון בו נרשמים הפרטים הרלוונטיים ישירות בשעון, ומועברים, בדרך כלל באמצעות האינטרנט, אל מחשב המרכז את הנתונים, לאחר שהעובד העביר בשעון כרטיס מגנטי ובו פרטיו האישיים.

כרטיסים מגנטיים מתוחכמים יותר הם אלה אשר המידע נרשם גם עליהם, בנוסף לכל שהוא נרשם בשעון.

שעוני נוכחות אלקטרוניים נוספים מאפשרים העברת המידע דרך הטלפון.

כל עובד מקבל סיסמא אישית, אותה הוא מקיש כהוכחה לכניסתו למקום העבודה, מטלפון מסוים במקום העבודה. דרך זו מתאימה לעובדים אשר נמצאים רחוק ממטה החברה.