×


תפריט נגישות

מחירון שמלות כלה

כמה עולה שמלות כלה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכן מחירון שמלות כלה מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "הכל על שמלות כלה"

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של תופרות שמלות כלה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

חוסכים לך זמן וכסף! באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש שמלות כלה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 תופרות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

כמה עולה שמלת כלה?

סוג שמלת כלה וטווחי מחירים
    
שמלת כלה להשכרה 
2,500-5,000 ש"ח
    
שמלת כלה משומשת (יד 2) 
3,000-5,000 ש"ח
    
שמלת כלה בעיצוב אישי (תפירה ייחודית) 
10,000-30,000 ש"ח (מחיר לרכישה)
    
השכרת שמלת כלה בעיצוב אישי
(תפירה ייחודית)  
10,000-25,000 ש"ח
    
רכישת שמלת כלה
מרשתות אופנה מובילות 
1,200-2,500 ש"ח
    
תפירת שמלת כלה 
2,000-7,000 ש"ח
    
רכישת שמלת קלה ברשתות עודפים
2,500-7,500 ש"ח
    
השכרת שמלת כלה בסלון כלות
7,000-15,000 ש"ח
    
השכרת שימלת כלה בעמותות
לגמילות חסדים (גמ"ח)
500-1,500 ש"ח

**מחירון עודכן בתאריך 23.06.19

ט.ל.ח

 

הכל על שמלות כלה

בשעה טובה ומוצלחת קבעתם מועד לחתונה ואתם מתחילים בסידורים הרבים כמו בחירת אולם או גן אירועים, קייטרינג וטעימות אוכל, תקליטן וכדומה, אך גולת הכותרת היא כמובן בחירת שמלת כלה מושלמת לאירוע.

יש מגוון רחב של שמלות כלה מיוחדות בשלל עיצובים וסגנונות כמו שמלות כלה וינטאג', שמלות כלה קלאסיות, שמלות כלה קצרות, שמלות כלה יוקרתיות ועוד.

כמו כן, יש שמלות כלה לדתיות המאופיינות במראה קלאסי עם שרוולים ארוכים וללא מחשופים עמוקים עם תחרה וכיסוי מבד יפהפה ויש מגוון רחב של שמלות כלה רומנטיות המיועדות לכל הנשים. מעצבי שמלות כלה עוקבים אחרי הטרנדים החמים בתחום עיצוב שמלות כלה וערב ומדי שנה ניתן למצוא קולקציות חדשות ולכן המבחר הרב גורם לא פעם לבלבול בקרה הנשים העומדות להינשא והן מחפשות פתרון מושלם בין עיצוב ומראה מודרני או קלאסי למחיר משתלם.


איפה קונים שמלת כלה?

למעשה, אם לפני מספר שנים היה ניתן לרכוש שמלות כלה צנועות או שמלות כלה מיוחדות רק אצל מעצבי שמלות הכלה או להזמין שמלת כלה אצל תופרת המתמחה בכך הרי כיום יש שלל חנויות של מעצבי שמלות כלה, ניתן לרכוש שמלות כלה באינטרנט ויש אפשרות של השכרת שמלות כלה רומנטיות או שמלות כלה בעיצובים אחרים.

מעצבי שמלות הכלה וחנויות מתמחות יציעו לרוב שמלות כלה חדשות אך יש אפשרות לבחור שמלת כלה מהממת מקולקציה של שנה שעברה ולחסוך עלויות וכאשר מחפשים שמלות כלה זולות ניתן לבחור בין שמלות כלה יד שניה, השכרת שמלות כלה, בחירת שמלות כלה אאוטלט עודפים וכיום האפשרות הזולה ביותר היא לרכוש שמלות כלה מהמזרח אך כדאי לדעת כי רבים לא ממליצים על אפשרות זו בגלל איכותן הירודה של השמלות כמו תפירה לא טובה, בדים שאינם איכותיים ועיצובים שאינם מחמיאים לגוף. הבחירה היא כמובן של האישה ויש למצוא את השילוב המושלם בין מסגרת תקציב, מראה, עיצוב ומידות הגוף.

אגב, את שמלת הכלה ניתן להזמין במקומות רבים בארץ כאשר אם תחפשו שמלות כלה תל אביב תמצאו מעצבי שמלות כלה ידועים ונחשבים אך גם בערים הגדולות האחרות ניתן למצוא מעצבי שמלות כלה מוכשרים ופופולאריים ולכן כדאי לחפש סטודיו לעיצוב שמלות כלה לפי עיר המגורים או סטודיו לעיצוב שמלות כלה שקרוב למקום החתונה כך שביום המרגש ביותר עבורכן תוכלו להתחיל את הבוקר בסטודיו שמלות כלה בירושלים או סטודיו שמלות כלה בחיפה במידה והאירוע שלכן מתקיים באחת מהערים.


שמלת כלה בהתאמה אישית

בחירת שמלת כלה בהתאמה אישית היא הפתרון הנכון והמומלץ עבור רוב הנשים מאחר ולכל אישה העומדת להתחתן יש מימדי גוף שונים וכל בד יושב בצורה אחרת על הגוף ונדרשים יד ועין מקצועיים כדי לקחת מידות מדויקות ולהציע עיצוב המחמיא ביותר לגופה של האישה.

כידוע לכם, שמלת כלה מעוצבת ומהממת הוא הדבר החשוב ביותר בערב ולכן נשים רבות משקיעות מאמצים וזמן רב בבחירת שמלת כלה מתאימה וכך הן יכולות להרגיש שמלכה אמיתית ליום אחד ולהופיע לחופשה עם שמלת כלה מקסימה ומרהיבה ביופייה.

עליכם לזכור כי הכלה לעתיד עומדת להצטלם עם בחיר ליבה לפני האירוע וכמובן לאורך כל החתונה המרגשת והשמחה ותמונות אלו ילוו את הזוג לאורך כל חייהם. בחירת שמלת כלה בהתאמה אישית מבטיחה לנשים הצלחה והופעה מרשימה ובלתי נשכחת בערב שכולו שלהן.

כאמור, לנשים בעלות חזה קטן יש לבחור שמלת כלה בעיצוב התואם למימדי גופן בעוד לנשים בעלות חזה גדול יתאימו עיצובים אחרים ולכן חשוב לבחור שמלת כלה מהממת ובלתי נשכחת בהתאם למימדים הפיזיים כאשר יש יתרונות נוספים בכך מכיוון שניתן לרכוש שמלת כלה מקולקציה קיימת ואז תהליך הבחירה מהיר יותר מאחר ולאחר מדידות מתאימים את העיצוב לנתונים הפיסיים וכמה ימים לפני האירוע מבצעים מדידה אחרונה לתיקונים אחרונים של הרגע.

אגב, מעצבי שמלות כלה ממליצים לרוב ללקוחות שלהן ללבוש את שמלת הכלה בסטודיו לעיצוב שמלות כלה ולא לבד בבית כך שהנשים יצאו מהסטודיו במראה מושלם ולאחר בדיקה של הרגע האחרון על ידי צוות מקצועי ומיומן.


שמלות כלה 2019

כאשר באים לבחור שמלת כלה כדאי לדעת כי מדי שנה מעצבי שמלות הכלה מציעים קולקציה חדשה ומלהיבה של שמלות כלה בשלל עיצובים חדשים. כפי שהאופנה משתנה מדי עונה ומדי שנה כך יש גם טרנדים בעולם עיצוב שמלות הכלה ויש השפעה של טרנדים ומגמות בינלאומיים על מעצבי שמלות הכלה בישראל.

במידה ואת מעוניינת במראה נוצץ, אלגנטי ועכשווי הרי לבטח תשמחי לבחור שמלות כלה מקולקציה של השנה הנוכחית, כלומר שמלות כלה 2014 אך אם תקציבך מוגבל עדיין תוכלו להראות במיטבך ולבחור שמלת כלה מקולקציית 2013 וליהנות ממראה טרנדי ומרשים לא פחות.


שמלות כלה מבצעים

כיום כאשר המצב הכלכלי דוחק נאלצים זוגות רבים בארץ לצמצם עלויות ולכן הם מחפשים פתרונות זולים יותר לקראת אירוע החתונה המרגש. יש הוצאות שיותר קל לצמצם בהם אך חשוב לזכור כי שמלת כלה מהממת היא חלומה של כל אישה ולכן כדאי להתחיל את בחירת שמלת הכלה לחתונה כמה חודשים לפני האירוע עצמו כך שלכלה לעתיד יהיה מספיק זמן להסתובב בין חנויות מתמחות של מעצבי שמלות עכלה וחנויות בגדים המציעים שמלות כלה וערב על מנת להתרשם מהעיצובים הקיימים, משלל הסגנונות והאפשרויות וכמובן לבצע סקר השוואת מחירים.

לאחר איסוף הנתונים, כאשר את חלקם הגדול ניתן לאסוף באמצעות האינטרנט, ניתן להתחיל לחפש קופונים באתרים שונים, לחפש שמלות כלה באאוטלט עודפים, לעיין בקטלוגים של מעצבי שמלות כלה מהארץ או מהעולם ובשנתיים האחרונות יש טרנד חדש בו נשים מחפשות בחנויות מקוונות קטלוג שמלות כלה לקנייה באינטרנט.

כאן כדאי לעצור ולהסביר כי ניתן להזמין שמלות כלה ממדינות אירופה, מארה"ב או משווקי אסיה כמו שמלות כלה מסין ותאילנד אך יש להיזהר מאחר ושמלות כלה ממדינות שונות במזרח עלולות להתגלות כאכזבה גדולה כאשר רואים ונוגעים בהן.

לכן, אם אתן מחפשות שמלת כלה מושלמת אין תחליף לייעוץ מקצועי של מעצב שמלות כלה מוכשר ומנוסה שבטביעת עין קצרה יכול לסייע רבות לכן בבחירת שמלת כלה מהממת ולעצב עבורכן שמלת כלה חדשה או להתאים שמלות כלה מקולקציית 2014 או קולקציה מוקדמת בהתאמה מלאה לנתונים הפיסיים, לגוון העור, לתכשיטים, לתסרוקת ועוד.

 

*** מחירי שמלות כלה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מתופרות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ותופרות שמלות כלה מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.