×


תפריט נגישות

מחירון שיפוץ מטבחים

מחפש לדעת כמה עולה שיפוץ מטבחים?

כמה עולה שיפוץ מטבחים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון שיפוץ מטבחים מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך שיפוץ מטבח.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות שיפוצים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת שיפוצים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות שיפוצים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי שיפוץ מטבח

מחירון מומלץ

מחירון שיפוץ מטבח עודכן בתאריך 02.07.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים


צביעת מטבח – 1,500-3,000 ש"ח

צביעת דלתות מטבח – 3,000-5,500 ש"ח

החלפת ידיות בארונות מטבח – 250-1,200 ש"ח

גופי תאורה למטבח – 500-2,500 ש"ח

עבודות חשמל (הזזת נקודות חשמל, הוספת שקעים) – 500-1,000 ש"ח

החלפת שיש – 2,000-4,500 ש"ח

החלפת כיור וברז – 2,000-4,500 ש"ח

אריחים למטבח – 1,500-4,000 ש"ח

חיפוי קיר מטבח – 2,500-4,500 ש"ח

שבירת קיר במטבח – 50-100 ש"ח (מחיר למ"ר)

ריהוט מטבח – 2,000-5,000 ש"ח

מטבח חדש מנגר – 8,000-50,000 ש"ח

 

מדריך שיפוץ מטבח


במהלך השנים האחרונות החלו אנשים רבים לבצע עיצוב מטבחים וניתן לראות מגוון עיצובים חדשים בדירות ישנות אשר נמצאות בבעלותו של המשפץ. כמו כן, מחליטים אנשים רבים לבצע שיפוץ מטבח בדירה שכורה. באמצעות השיפוץ הם יכולים להרגיש טוב יותר בביתם, גם אם הוא אינו שייך להם.

שיפוץ מטבח ישן מאוד או שיפוץ מטבח קיים שאינו ישן הינו תהליך מורכב שיש לבצע בצורה נכונה ומסודרת משום שיש מגוון סוגי מטבחים ביניהם- מטבח מודרני ואופנתי, מטבח קלאסי, מטבח בשילוב דלתות זכוכית, ישנם מטבחים מעץ אשר מקנים לחלל מראה כפרי וחמים ועוד ויש לבחור ביניהם.

מכיוון שמדובר על נושא מורכב לא מומלץ לבצע שיפוץ מטבח עשה זאת בעצמך ויש לפנות אל בעל מקצוע מנוסה אשר יבצע שיפוץ מטבח מקצועי. כדי לבצע את השיפוץ יש להחליט מראש מהו סגנון המטבח הרצוי לנו- איזה עיצוב מתאים לעיצוב של ביתנו ואיזו אווירה אנו מעוניינים ליצור בחלל.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את גודלו של המטבח, שכן תהליך שיפוץ מטבח קטן יהיה שונה מתהליך שיפוץ מטבח גדול. כדי לעשות סדר בדברים ולא לפספס פרטים חשובים יש להתחשב במספר גורמים.

 

באילו גורמים יש להתחשב בעת שיפוץ מטבח?

 

איך לשפץ מטבח בלי לחרוג בתקציב?

ראשית, יש להתחשב בתקציב. בצורה זו לא תגיעו למצב בו הסכום תופח ללא בקרה. עלות שיפוץ מטבח עשויה לגדול במקרים בהם מתגלות תקלות שאינן צפויות כמו למשל מצבים בהם חוטי החשמל אינם תקינים, הצנרת אינה תקינה, במקרים בהם צינור מים מתפוצץ, במקרים בהם אריח נשבר וכו'.

הפיתרון עבור המצבים הללו הוא לנסח הסכם ברור עם הקבלן, בצורה לא יהיו אי הבנות וכל הפרטים יהיו ידועים מראש. ההסכם נקרא בשם הסכם פאושלי. ההסכם קובע את הסכום שתשלמו עבור החומרים, העובדים, העבודה המתבצעת, השכר שמקבל הקבלן והתקלות האפשריות.

במרבית המקרים נוקב הקבלן בסכומים גבוהים יותר משום שהוא יודע כי עשויות להיות תקלות, כמובן שעדיף למקבל השירות לשלם פחות לצורך הגנה.

ברוב המקרים ההסכם נחתם במצבים בהם השיפוץ קטן כך שהסיכון של הקבלן נמוך, כמובן שרצוי לערוך הסכם במקרים בהם השיפוץ מורכב אך יהיה קשה למצוא קבלן שיחתום עליו (רצוי שלא להתפשר בנושא). חשוב מאוד לבחור בקבלן שיפוצים הגון שאינו גובה מחירים גבוהים מידי מעלות מרכיבי המטבח. מעבר לזאת, יש לכלול בהסכם עם הקבלן את לוח הזמנים, נהלי הבטיחות, הביטוח ועוד.

במידה והקבלן לא מסכים לחתום על ההסכם הוא לא ייקח אחריות על התקלות אשר עלולות להתרחש ולכן לא רצוי להשתמש בשירותיו. תקופת האחריות משתנה בין קבלן לקבלן, קבלן איכותי ומקצועי יבטיח אחריות למטבח של 5 שנים.

כדי לדעת מהם המחירים הממוצעים בשוק ולהבין האם מדובר על קבלן שגובה מחיר נמוך, ממוצע או גבוה מידי רצוי לבדוק מחירון שיפוץ מטבח. על ידי הקלדת המשפט: "שיפוץ מטבח השוואת מחירים" בשורת החיפוש תוכלו לדעת כמה עולה שיפוץ מטבח קומפלט, כמה עולה לשפץ מטבח קטן, כמה עולה לשפץ מטבח בינוני או גדול וכו'.

 

שיפוץ מטבח בהתאמה אישית – כדי שיהיה לכם מטבח נוח

 

כאשר מעצבים מטבח יש לאזן בין העיצוב ובין הנוחות וגם אם אתם אוהבים ארון מסוים, ידיות או אביזרים למטבח מסוג אחר, חשוב שתבדקו האם נוח לכם להשתמש בהם. כדי להיות בטוחים שאתם מבצעים את הבחירות הנכונות, מומלץ לקבל ייעוץ ממעצבת מקצועית. מעבר לזאת חשוב מאוד לא לשכוח מקום מותאם למקרר, לא תמיד בוחרים משפצי הדירות להחליף את המקרר אך אם החלטתם להחליף את המקרר הקיים יש להשאיר מקום שיתאים לגודלו של המקרר החדש.

 

בחרו משטח עבודה נוח ונעים לעין

 

ומה עדיף – חיפוי קרמיקה או זכוכית?


כמו כן, חשוב לבחור משטח נוח אשר יאפשר לכם לבשל בנוחות. משטח רחב יסייע לכם מאוד. ניתן לבחור במשטחים ממתכת, משיש או מעץ. מרבית האנשים בוחרים בשיש. אם גם אתם מעוניינים במשטח משיש תוכלו לבחור בין כמה סוגי משטחים- תוכלו לבחור למשל במשטח אבן קיסר- משטח זה מגיע בדגמים שונים, הוא חזק, נוח, ועמיד לכתמים אך לא לחום.

שיש נוסף הינו שיש חברון, שיש זה הינו זול יחסית, הוא חזק וטבעי. החיסרון שלו הוא שהוא מתלכלך בקלות ועלול להתמלא בכתמים. נוסף על כך, ניתן לבחור בשיש גרניט, מדובר על שיש חזק ביותר ועמיד בפני חום ושריטות. חסרונו הוא מחירו היקר.

כמו כן, יהיה עליכם לבחור בחיפוי קרמיקה או בחיפוי זכוכית. חיפוי זכוכית קל יותר לניקוי אך הוא יותר שביר מהקרמיקה.

 

בחרו בכיור איכותי ועמיד


מעבר למשטח העבודה יהיה עליכם לבחור באביזרי אינסטלציה וחשוב מאוד לבחור כיור איכותי ועמיד בפני שריטות ואקונומיקה אשר מחזיק בתקן ישראלי. ביו הכיורים הקיימים תוכלו לבחור בכיור מנירוסטה- מדובר על כיור קל לניקוי אך הוא עלול להישרט.

מחירו של הכיור יהיה תלוי בעוביו, גודלו, במותג, באופן ההתקנה וכו'. כיור נוסף בו תוכלו לבחור הינו כיור אקרילי אשר מורכב מתערובת של חומרים אקריליים ואבן. הכיור האקרילי קל לניקוי ומראהו מרשים אך מחירו גבוה. המחיר נקבע בהתאם לסוג האבן, העובי, הגודל, הגימור ועוד.

 

מישהו מכיר חברת שיפוצים טובה?

 

אני צריך חברת שיפוצים המלצות


תוכלו למצוא בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום חידוש מטבחים בדרכים שונות. ראשית, תוכלו לפנות אל חברים, מכרים, קולגות או קרובי משפחה ולבקש מהם חוות דעת על קבלן שיפוצים מומלץ.

אנשים רבים מבצעים שיפוצים, לרבות שיפוץ מטבח וסביר להניח שתקבלו מספר חוות דעת על קבלני שיפוצים המלצות ותוכלו להשוות ביניהם. כמו כן, תוכלו לקבל מידע על קבלנים אשר מבצעים שיפוץ מטבח בזול אך לא מומלץ לפנות אליהם משום שסביר להניח שהם לא יבצעו את העבודה בצורה איכותית- לא יהיו מנוסים בתחום עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל, עבודות ריצוף וכו' ולא יעניקו אחריות.

 

שדרוג מטבח עובר דרך אתרים באינטרנט


כמו כן, תוכלו לאתר קבלן שיפוצים מנוסה באמצעות גלישה באתרי האינטרנט. במידה ותבחרו בדרך זו תוכלו למצוא מכוון קבלני שיפוצים אך יהיה עליכם לבדוק כל קבלן באופן קפדני.

חשוב לבדוק מהו הוותק והניסיון של הקבלן, לצפות בתמונות בגלריה, לבדוק אילו עבודות הוא מבצע (עבודות אינסטלציה, עבודות אבן, עבודות חשמל ותאורה, עבודות ריצוף, עבודות נגרות מטבח וכו'), יש לבדוק באילו אזורים הוא עובד, האם הוא רשום ברשם הקבלנים, האם הוא מבטח את העובדים, העבודה המתבצעת והכלים, מהו המחיר שהוא גובה עבור השיפוצים, האם האתר שלו מכיל המלצות של לקוחות, מה רשום עליו באתרים אשר משווים בין בעלי מקצוע ( תוכלו לבדוק זאת באתר שיפוצים פלוס, אתר מדרג ועוד) וכו'.

 

פורומים של עיצוב מטבחים ושיפוץ מטבחים


כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש בפורומים אשר עוסקים בתחום שיפוץ מטבחים. תוכלו להקליד את המשפטים: "פורומים של קבלן שיפוצים", "קבלן שיפוצים פורום" במנוע החיפוש ותמצאו מגוון אתרים רלוונטיים.

גולשי הפורומים יוכלו לענות לכם על שאלות רבות- תוכלו לשאול אותם האם הם מכירים קבלני שיפוצים איכותיים, כמה עולה החלפת מטבח, האם הם מכירים חנויות אשר מציעות ללקוחות קניית מטבח חדש מבצעים, האם הם רכשו אוורור למטבח, על איזה סוגי ריצוף או שיש למטבח הם ממליצים, כמה עולה קולט אדים, היכן ניתן למצוא וונטה למטבח ועוד.

נוסף על כך, יוכלו הגולשים להזהיר אתכם ולמנוע מכם לפנות אל קבלן שיפוצים שאינו איכותי ואמין. בצורה זו תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש.

 

אפשר לצאת לדרך

 

לאחר שתקבלו את כל המידע הדרוש לכם, תמצאו קבלן איכותי אשר עובד בשיתוף פעולה עם חשמלאים, נגרים, מעצבי פנים וכו', תנסחו הסכם מסודר ועוד, תוכלו להתחיל בתהליך שיפוץ המטבח שלכם.

 

10 טיפים עבור מטבחים


בישראל תרבות האוכל היא מעשירות בעולם, עשרות סוגי בישול התאחדו בישראל בזמן העליות ונוצרה תרבות אוכל מגוונת וצבעונית שמלווה אותנו עד היום – מיותר לציין שהמטבח הפך לחדר חשוב בבית, אם לא אחד החשובים שמקבל את צומת ליבנו על בסיס יומיומי ונותן למבנה כלשהו את אחד הקריטריונים להיקרא בהגדרתו בית!.

אז בין אם חשבתם להחליף את המטבח לחלוטין או רק לשפץ אותו ולהפיח בו רוח חדשה אתם חייבים להתייחס אל התהליך הזה בכובד ראש! ולכן ריכזנו בשבילכם 10 טיפים ייחודיים שיעזרו לכם בשינוי הביתי – מאייך לבחור חברת ייצור מטבחים לעד עיצוב הפריטים הקטנים במטבח!

1. השראה – אתרי אינטרנט, מגזינים לעיצוב הבית, אולמות תצוגה, איקאה, ביקורים אצל חברים – אלו רק חלק מהדרכים שבהן אתם יכולים לקבל השראה לעיצוב המטבח החדש שלכם! לפני שאתם מתחילים הכל, דאגו שיש לכם חזון מובנה למראה המטבח העתידי שלכם והבינו מה אתם הכי רוצים שיהיה במטבח החלומות שלכם!

2. פרקטיות – בכל החיפושים אחרי ההשראה והעיצוב המושלם חשוב שתמיד תזכרו להיות פרקטיים – אתם משפחה? כנראה שאתם צריכים מטבח קצת יותר גדול שיוכל להכיל בנוחיות את כל העוברים והשבים שיעברו בו, אתם זוג? סביר להניח שאתם לא צריכים מקרר ענק או תנור גדול, אולי עדיף לא להתפרש וללכת על מטבח קטן ונעים – חשוב שתדאגו לפרקטיות של המטבח כי מטבח הוא חדר שימושי ליומיום וכל בעיה תורגש לאורך שנים! אחרי שקיבלתם השראה, הבנתם מה אתם רוצים ולקחת בחשבון את הפרקטיות וצורכי הדיירים בבית, טיפים 3-9 יעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר לבצע אצלה את שיפוץ או בניית המטבח החדש שלכם:

3. המלצות – לכל אחד יש מטבח בבית, נכון? כלומר שבכל בית בישראל יש חברת מטבחים שעברה בו ולכן המלצות ניתן למצוא בכל פינה! שאלו משפחה, חברים ומכרים על חברת המטבחים שבנתה להם את מטבח החלומות שלכם ובררו האם הם היו מרוצים, איך הם התרשמו ממקצועיות הצוות, איך הם התרשמו מהשירות שקיבלו ובקשו שיחשפו בפניכם כל מידע שביררו לפני! תזכרו שגם אתם תרצו להיות הלקוחות שממליצים לטובה אחרי השיפוץ או הקנייה!

4. השוואת מחירים – מחיר של מטבח שלם תלוי בכ"כ הרבה משתנים שאין אפשרות לקבוע במדויק טווח מחירים אך בואו רק נסכם שזו הוצאה גדולה ביותר שיכולה להגיד למאות אלפי שקלים תלוי בתקציב! אל תשכחו שמבנה המטבח זהו רק ההתחלה, מה עם מכשירי החשמל? גופי התאורה? ברזים? ועוד ועוד.

הוצאה כזו גדולה לכל בית יכולה להעיק ולכן בדקו טוב טוב שמצאתם וביררתם את כל האופציות וקיבלתם הצעת מחיר מכל מקום שאפשר! עוד טיפ קטן – מטבח, עם כל הפתרונות החדשים והשימושיים למקומות אכסון וכו' שהמציאו לאחרונה, הוא חדר שניתן להיסחף עם ההוצאות שמוציאים עליו ולכן דאגו לסכם תקציב ידוע מראש! כך תוכלו גם לקבל הצעות מחיר שבמסגרת התקציב ותדעו מה יקר מידי בשבילכם ואיפה אפשר דווקא להשתרג.

5. חוזה ואחריות – אחריות ניתנת בערך ל 5-12 שנים על מטבח, תלוי בחברה ותלוי במטבח! אז הנה 2 אזהרות לגבי מסמך האחריות ולחתימת חוזה:

קראו את האותיות הקטנות – כשקונים מטבח או משפצים חותמים על חוזה, וודאו שקראתם הכל והבנתם הכל! חוזה מפוקפק זהו חוזה שצריך להתרחק ממנו!

מה כוללת האחריות ולכמה זמן? – בדקו מה כוללת האחריות, על איזה חלקים במטבח היא מדברת ומה בדיוק אתם מקבלים בה – קרו מקרים מעולם שאנשים שלא קראו את כל סעיפי האחריות הצטרכו לשלם תוספת תשלום על הזמנת איש מקצוע או חלקים!

6. שירות ומקצועיות – עמידה בזמנים, קבלת יחס אדיב ושירותי, אנשי מקצוע מנוסים ורציניים, הבנה וסבלנות, זמינות טלפונית או פרונטלית לשאלות – כל אלה הם חלק מהגדרת השירות והמקצועיות שאתם משלמים עליה כשאתם משלמים לחברה.

בבניית מטבח או בפרט בשיפוצו אתם הולכים להזמין אנשים לביתכם והם הולכים להסתובב למשך תקופה אצלכם בבית – וודאו שהאנשים שאתם מכניסים הביתה הם מקצועיים ובעלי תודעת שירות גבוהה, סה"כ מגיע לכם לקבל יחס שירותי טוב תמורת הכסף שאתם משלמים בייחוד בתוך הבית שלכם.

7. עובדים מיומנים ומקצועיים – לא חסר חברות שהבן עובד אצל האבא, הבת אצל סבתא והאחיין אצל הדוד בייחוד בעסקים שהכשרה היא מקצועית ולא אקדמית. בד"כ אין שום דבר רע בזה, אך אתם כלקוחות צריכים לוודא שכל מי שנכנס אליכם הביתה הינו מקצועי וכל מי שחתום על החוזה ויעבוד עבורכם הינו בעל ההכשרות המתאימות והניסיון לבניית מטבח. כל זאת אפשר לברר בשאלות פשוטות או בירור בגוגל.

8. בחירת מעצב מטבחים מתאים – כמעט בכל אולם תצוגה יושב מעצב מטבחים מוסמך שעובד בשביל החברה לו תוכלו לשלם סכום כסף נוסף ולקבל מטבח מעוצב וחדשני – אך נגיש, זה לא אומר נכון בשבילכם. אז איך תדעו האם המעצב מטבח שעומד מולכם הוא הנכון בשבילכם? ענו על השאלות הבאות:

האם המעצב מוסמך? – וודאו שהמעצב מומחה למטבחים, מנוסה בתחום ויודע את כל החידושים בשוק!

האם המעצב בראש שלי? – אדום ולבן אולי הצבעים החביבים ביותר על מעצב שאוהד את הפועל באר-שבע, אך זה לא אומר שאתם תיהנו מאותם צבעים במטבח! בחרו מעצב שמבין את הלך הרוח בבית שלכם ומבין בדיוק מה תרצו במטבח שלכם.

9. איכות חומרים – החומרים המרכיבים מטבח סטנדרטי הם רבים, מהשיש עד לארונות ולכן לא נמנה עכשיו את החומרים הרבים אך כן נדבר על איכות החומרים. ישנם חומרים איכותיים רבים ולכן לא נמנה אותם אך ריכזנו למענכם 5 טיפים שחומר איכותי למטבח חייב לענות עליהם:

תו תקן ישראלי – חשוב לוודא שכל הארונות וכל החומרים עומדים בתו התקן הישראלי!

חוזק החומר – שריטות, שקעים, שפשופים – כל אלה יכולים להיגרם בטעות ע"י כל אחד ובפרט ילדים קטנים ולכן וודאו שהחומר יחזיק מעמד לאורך שנים ובפרט דלתות של ארונות שיכולות להגיע להישג ידם של ילדים עם אהבה לציור!

עמידות ללחות – במטבח פעולת הבישול מדיפה אדים רבים ואדים יכולים לגרום לעובש ולריקבון ולכן בדקו שהחומרים עמידים ללחות!

עמידות לחום ולקור – במטבח פעולות הבישול גם יוצרות חום או קור ולכן וודאו שכל החומרים עמידים לחום ולקור שלא ייווצר מצב שסיר חם ישאיר שקע שייגרע מיופי המטבח!

ניקוי יעיל – חומרים לא איכותיים לעיתים עלולים לספוג אליהם חומרים אחרים שעלולים להשאיר כתמים אשר גורעים מיופי המטבח ולכן בדקו שהחומרים איכותיים ואפשרי לנקות בקלות נוזלים למיניהם שנשפכו, סה"כ חדר המטבח הינו מקום שוקק חיים שבו עלולים לקרות טעויות שונות ומגוונות.

10. שינוי קטן עושה הרבה (תאורה, החלפת החיצוניות, ברזים, צבע) – לבסוף רצינו לרכז לכם טיפים קטנים שיעשו את המטבח שלכם יפה יותר גם אם החלטתם בסוף לא ללכת על שינוי דראסטי – לפעמים השינויים הקטנים מאירים את החדר ומשנים את כל ההסתכלות שלנו עליו ביומיום!:

תאורה – שינוי זוויות התאורה וגופי התאורה יכול לתת למטבח אווירה שונה לגמרי!

צבע – חידוש הצבע במטבח מימלא צריך להתבצע פעם בשנה שנתיים יחד עם אטרף ניקיון פסח אז למה לא להחליף אותו לגמרי? צבע חדש יפיח חיים במטבח!

ברזים – אנחנו משתמשים בהם כל יום ולכן שינוי בהם יורגש יומיום! ברזים חדשים יוכלו לשנות את מראה המטבח בשינוי קטן אבל שתרגישו בו!

ידיות – ידיות מיושנות גורעות מכל המטבח, גם בהן אנחנו משתמשים יומיום אז למה לא להחליף אותם לידיות מודרניות ומעוצבות? ועל הדרך אם תקציבכם קטן מידי לשיפוץ אבל קצת יותר גדול מרק לקניות ידיות חדשות תוכלו לשנות את כל חזית המטבח כדי לחדש ולהרגיש שינוי חדש בבית!

 

הבהרה


מחירי שיפוץ מטבחים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מקבלני שיפוצים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ושיפוצניקים מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.