×


תפריט נגישות

מחירון שיעורי נהיגה

 

כמה עולה שיעור נהיגה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שיעורי נהיגה מעודכן לשנת 2021.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מורים לנהיגה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשיעורי נהיגה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

הבהרה חשובה : כרגע באתרנו אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשיעור נהיגה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות בתחום, ניתן לראות מחירון מומלץ ולקרוא מדריך טיפים, מקווים שבעתיד יצטרף לשירות מכון לשיעורי נהיגה איכותי ומקצועי.

 

 

כמה עולה שיעורי נהיגה?

 

סוג רכב וטווחי מחירים

רכב פרטי

שיעור נהיגה על רכב פרטי
עד 40 דקות -  120-200 ש"ח

 

טסט פנימי לפני המבחן המעשי
- 100-300 ש"ח

 

אגרת טסט חיצוני - 138 ש"ח

 

מבחן שליטה - 68 ש"ח

 

אגרת מבחן נהיגה עיוני (תאוריה)
- 63 ש"ח (באילת 54 ש"ח)

 

אופנוע

 

שיעור נהיגה על אופנוע
עד 40 דקות - 70-120 ש"ח

 

אגרת טסט חיצוני על אופנוע - 66 ש"ח

 

רישיון למשאית

 

שיעור נהיגה על משאית 12 טון
עד 40 דקות - 120-180 ש"ח

 

שיעור נהיגה על משאית מעל 12 טון
עד 40 דקות - 180-230 ש"ח

 

אוטובוס

 

שיעור נהיגה על אוטובוס
עד 40 דקות - 180-260 ש"ח

 

מונית

 

שיעור נהיגה על מונית
עד 40 דקות - 70-120 ש"ח

 

טרקטור

 

קורס נהיגה על טרקטור - 2,000-2,500 ש"ח

 

מלגזה

 

קורס נהיגה על מלגזה - 1,000-1,500 ש"ח

 

קורסי נהיגה

 

קורס נהיגת שטח - 500-2,000 ש"ח

 

קורס נהיגה מתקדם - 500-1,500 ש"ח

 

קורס נהיגה ספורטיבית - 750-1,000 ש"ח

 

קורס נהיגת פעלולים - 750-1,000 ש"ח

 

קןרס נהיגת שטח - 1,200-1,800 ש"ח

 

קורס שליטה ברכב (אימון החלקות)


- 300-500 ש"ח

 

קורס נהיגת ראלי בסיסי (נהיגה על רכב מרוץ)


- 600-800 ש"ח

 

קורס נהיגת ראלי מתקדם (נהיגה על רכב מרוץ)


- 11,000-26,000 ש"ח

ט.ל.ח

 

איך לבחור מורה נהיגה בעידן האינטרנט?

 

מחפשים מורי נהיגה מומלצים? מעוניינים להתחיל שיעורי נהיגה אצל מורה נהיגה מומלץ? אם כן, כראי לכם לחפש באתר מורים לנהיגה עם המלצות ומידע מקיף על לימודי תיאוריה. כיום, בעידן האינטרנט קל לחפש מידע על מורי נהיגה מומלצים ואיכותיים וניתן לחפש בקלות מורה נהיגה לרכב הילוכים או לרכב אוטומט, מורה נהיגה למשאית, לאופנוע וכדומה. בנוסף, האינטרנט מהווה את כלי החיפוש היעיל והמהיר ביותר לאיתור מידע על מורי נהיגה לפי מיקומים שונים ברחבי הארץ וכך תוכלו להגדיר בחיפוש ביטוי כמו מורה נהיגה תל אביב, מורה נהיגה באר שבע וכיוצא בזה. בנוסף, באינטרנט ניתן לקרוא מידע כמה עולה להוציא רישיון נהיגה ולהשוות מחירי שיעורי נהיגה.

 

המלצות על מורי נהיגה

 

רבים מהצעירים או המבוגרים המעוניינים להוציא רישיון נהיגה מבקשים המלצות מחברים ומבני משפחה אך לא תמיד השידוך מצליח ומורה שמתאים לחבר או לחברה אינו בהכרח מורה המתאים לכם. לכן, כדאי לחפש באתר מורי נהיגה עם המלצות וכך ניתן לקבל חוות דעת ראשונית על מקצועיות המורה, וחשוב לא פחות לקרוא על השירות שהוא מעניק, מהם אחוזי ההצלחה ולהתרשם מאדיבותו. אחרי סינון ראשוני כמו חיפוש מורים לנהגיה על רכב אוטומט למי שמעוניין להוציא רישיון רק לרכב עם גיר אוטומטי או חיפוש ממוקד באזור מסוים כמו מורה נהיגה בפתח תקווה, ניתן לקרוא אודות כל מורה בתוצאות החיפוש, להתרשם מההמלצות ומחוות הדעת וליצור קשר ראשוני בטלפון או למלא טופס קצר עם בקשה להצעת מחיר וליהנות מהשוואת מחירים בקליק ומהפחתת העלויות.

 

חיפוש מורים לפי אזור מגורים

 

האינטרנט מהווה את אפשרות החיפוש המהירה והיעילה ביותר לאיתור מורי נהיגה לפי אזורי מגורים ומיקומים שונים ברחבי הארץ. כל שעליכם לעשות הוא לחפש במנוע החיפוש ובאתר מורי נהיגה לפי העיר בה אתם גרים או לפי אזור מגורים ומיקום שנוח לכם. כך לדוגמה ניתן לאתר בקלות ובמהירות מבחר רחב של מורי נהיגה בחיפה, בירושלים, ברחובות ובכל מקום אחר. באתר ניתן לסמן בין התוצאות בקלות, לסמן את אזור המגורים המועדף או להקליד בחלונית החיפוש ביטוי כמו מורה נהיגה חיפה ובתוך שבריר שנייה תקבלו רשימה של מורי נהיגה מומלצים בחיפה.

 

כמה עולה להוציא רישיון נהיגה?

 

רבים מכם וודאי תוהים כמה יעלה לכם להוציא רישיון נהיגה. ובכן, התשובה אינה חד משמעית מאחר וכל תלמיד זקוק למספר שיעורים שונה. בהתאם לקצב התקדמותו והשיפור ביכולות הנהיגה שלו ימליץ מורה הנהיגה לתלמיד מתי לגשת למבחן רישוי (טסט). בנוסף, עליכם לשקלל במחיר הוצאת רישיון הנהיגה את עלות מבחן התיאוריה כאשר נהוג להתחיל שיעורי נהיגה, לרכוש את הספר ללימודי תיאוריה וכאשר מוכנים למבחן לגשת למכון הרישוי האזורי על מנת להיבחן ולעבור את השלב הראשון וההכרחי בדרך להוצאת רישיון נהיגה כמתחייב בחוק הישראלי. לאחר מספר השיעורים הנדרשים לכם ובהתאם להמלצת מורה הנהיגה שלכם תוכלו לקבוע מועד למבחן נהיגה. במידה ותצליחו בטסט תקבלו בתוך ימים ספורים את רישיון הנהיגה.

 

מורה נהיגה על רכב אוטומט או הילוכים?

 

כפי שבוודאי ידוע לכם ניתן להוציא רישיון נהיגה על רכב אוטומט או רישיון לרכב פרטי עם הילוכים. ההחלטה כולה שלכם כאשר יש הממליצים על הוצאת רישיון נהיגה אצל מורה לנהיגה לרכב הילוכים וכך ניתן לנהוג בכל סוגי הרכב הפרטי, עם גיר הילוכים ידני או גיר אוטומט. אמנם רבים מכלי הרכב כיום מצוידים בגיר אוטומט אך עדיין יש רכבים רבים עם גיר ידני. כמו כן, כדאי לדעת כי כאשר שוכרים רכב באירופה יש סיכוי גבוה כי תקבלו רכב עם גיר ידני למרות שתמיד ניתן לבקש רכב אוטומט ולעיתים המחיר גבוה יותר. גם בחברות ההשכרה בארץ תמצאו רכבים רבים עם גיר ידני ומחיר ההשכרה לרוב נמוך יותר בהשוואה למחיר השכרת רכב אוטומט. ההחלטה שלכם.

 

באתר תוכלו לחפש לימודי נהיגה על אוטומט המועברים על ידי מורה נהיגה לאוטומט עם רכב מתאים או מורה נהיגה לרכב הילוכים. מחיר שיעורי הנהיגה זהה ויש הטוענים כי קל יותר ללמוד נהיגה על רכב אוטומט ולכן ניתן לחסוך בעלות הוצאת רישיון הנהיגה אך עליכם לזכור כי מיומנות נהיגה נרכשת לאורך זמן והיא כוללת עוד פרטים רבים בנוסף לגיר.

 

רישיון לרכב פרטי, למשאית או לאופנוע

 

באינטרנט קל לאתר מורי נהיגה ובתי ספר לנהיגה מקצועיים ומומלצים בהתאם לסוג הרישיון המבוקש. אם אתם מעוניינים להוציא רישיון נהיגה לרכב פרטי עליכם לחפש מורה נהיגה עם רכב פרטי וגיר אוטומט או גיר רגיל בהתאם להעדפות שלכם ויש מורים לנהיגה על רכב אוטומט או רגיל בכל אזורי הארץ. אם הנכם מעוניינים להוציא רישיון למשאית הרי עליכם לחפש באתר מורי נהיגה המתמחים בנושא ומציעים ניסיון רב ומשאית ללימוד נהיגה. כאשר אתם מעוניינים להוציא רישיון לאופנוע הרי עליכם לבחור בית ספר לנהיגה עם אופנועים וקטנועים מאחר ויש מספר סוגי רישיון לאופנועים- עד 500 סמ"ק או מעל ורישיון לקטנועים עם נפח מנוע קטן.

 

באתר תוכלו לסנן בין התוצאות ולחפש לפי סוגי הרישיון את המורה או בית הספר לנהיגה המתאים לכם ביותר, לפי מיקום, ולאחר השוואת מחירים בקליק.

 

שיעורי נהיגה השוואת מחירים

 

עידן האינטרנט בו אנו חיים פתח עבורנו אפשרויות חדשות ומלהיבות לחיפוש מידע, להשוואת מחירים ולהוזלת עלויות. אם עד לפני מספר שנים נאלצנו לשמוע מחברים מהו המחיר הנהוג בשוק לשיעורי נהיגה הרי כיום ניתן בקליק אחד לדעת מהו מחיר שיעורי הנהיגה בכל בית ספר לנהיגה, לפי אזורים, לפי סוג הרכב (אוטומט או גיל רגיל) ועוד. לכן, אם אתם מחפשים מורי נהיגה מומלצים באינטרנט כדאי להיעזר באתר המציע מידע חשוב ומועיל כמו כמה עולה להוציא רישיון נהיגה בממוצע, מהו מחיר שיעור נהיגה ברחבי הארץ ובנוסף תוכלו לבקש הצעת מחיר ממספר בתי ספר ללימוד נהיגה וליהנות מתחרות בין בתי הספר השונים. השוואת מחירים באינטרנט קלה ומאפשרת לכם להוזיל את עלויות הוצאת הרישיון. לכן, כדאי לגלוש באינדקס אנשי מקצועי המציע קטגוריה בנושא מורי נהיגה וכך תוכלו לאתר בית ספר ללימודי נהיגה הקרוב אליכם ומציע מורי נהיגה מומלצים ומחירים משתלמים.

 

האינטרנט מאפשר לכם לחפש מורי נהיגה מומלצים בכל אזורי הארץ, לפי סוג הרישיון ולפי פרמטרים נוספים. כדאי לקרוא חוות דעת של גולשים, לערוך סקר השוואת מחירים ולבחור בהתאם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על שיעורי נהיגה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.