×


תפריט נגישות

מחירון ריקודי מחול

 

כמה עולה חוג לריקודי מחול ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג ריקודי מחול מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לריקודי מחול בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג לריקודי מחול מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים עבור חוגי מחול למבוגרים

 

חוג מחול למבוגרים - 150-250 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

מדריך לחוג מחול

 

כל ילדה חולמת להיות באיזשהו שלב פרימה בלרינה וללבוש נעלי בלט עם טוטו ורוד. חוג מחול הוא הזדמנות מצויינת לתת לילדה או אפילו לילד טעימה קטנה מעולם המחול. מדובר על סגנונות ריקוד שונים. זה למעשה הבסיס למקצועות הריקוד ומהווה שער לתחביב או אפילו קריירה חדשה ומעניינת.

 

אז הנה כל מה שרצים לדעת על חוג מחול:

 

לפני שמתחילים חשוב לדעת שיש מספר חוגי מחול המיועדים לקהלים שונים. אז בואו נעשה קצת סדר בין הדברים.

 

חוג מחול מודרני: המחול המודרני פותח בכמה העשורים האחרונים. הוא משלב אלמנטים של מחול קלאסי לצד תנועות חדשות לצלילים מודרניים. המחול המודרני מספר סיפור באמצעות תנועה, אך יחד עם זאת הוא פחות נוקשה מהמחול הקלאסי.

 

מחול קלאסי: המחול הקלאסי הוא למעשה הבסיס למקצועות המחול. הכל מתחיל ונגמר בתנועות הבסיס. כל רקדן מצטיין חייב להיות קשוב למחול הקלאסי ולהכיר את הכללים. חוג מחול מזרחי: אין דבר יותר שמח מצלילי המוסיקה המזרחית. עולם המזרח פיתח תנועות משלו שיוכלו להפוך כל חגיגה לחפלה אמיתית!

 

בית ספר למחול – יש דבר כזה?

 

כפי שראיתם, לימודי מחול מחולקים למספר רב של רבדים. בית ספר למחול מרכז את שלל המקצועות במקום אחד ומאפשר התנסות מעמיקה בתחום אחד או התנסות שטחית בכלל התחומים. הכל לפי מידת העניין וקצב ההתקדמות של התלמיד.

 

האם קיים גם חוג מחול לציבור הדתי?

 

גם למי ששומר מסורת מגיע להתנועע. הבעיה היא שלא תמיד חוגי מחול שומרים על הפרדה בין בנים ובנות ולעיתים בעת האימונים נחשפים אברי הגוף בצורה שאינה צנועה. ניתן למצוא חוגי מחול המיועדים לציבור הדתי במיוחד. לעיתים, גם בשיעורים בהם קיימת הפרדה בין בנים ובנות, מוצגות תנועות שאינן צנועות. ישנן חוגי מחול המיועדים לציבור הדתי בלבד ומאפשרים לבנים ולבנות להזיז את הגוף תוך שמירה על צניעות. מומלץ לבדוק במתנסים דתיים.

 

טיפים עבור חוגי מחול

 

מיליארד סינים לא טועים, כך אומרים לנו לא אחת. הם יודעים משהו שכולנו שכחנו. הם יודעים כי ריקוד בצוותא, בקבוצה גדולה של אנשים, בריאה לנפש האדם ונותנת לו תחושה של היותו חלק מהעולם הגדול, המאוחד. עכשיו טרנד להקות מחול חוזר אלינו ובגדול. כוריאוגרפיה פשוטה ומרנינה הופכת את היחיד לחלק מקבוצה ובעידן הניכור והדיכאון- אין ספק כי זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

 

מי הם

 

אז מי הם באמת אותם גברים ונשים, שהחליטו להחיות את טרנד להקות מחול? מי הם שנרשמים לאותם חוגים למבוגרים, אוחזים ידיים במעגל ורוקדים לצלילי ההורה? האם מדובר בבני הגיל השלישי בלבד, המנסים להחיות את ריקודי להקות מחול הזכורים להם מימי צעירותם? תתפלאו לדעת שדווקא חוגים למבוגרים אלה מלאים בבני 40, 30 ואף בני 20. בני הדור הצעיר גילו כי לא צריך להיות ילד או קשיש כדי להתלהב מהיותך חלק ממשהו גדול ונרשמים לאותם חוגים למבוגרים לריקודים קבוצתיים.

 

המודרני והישן

 

לא מדובר רק על ריקודי הורה, כמובן. חוגים אלה, מודרניים יותר מבעבר, יכולים לכלול גם ריקודים אתניים כגון צעד תימני או ריקודים מודרניים לחלוטין- העיקר שמפזזים בקבוצה. אך אין ספק כי חוגים הטבולים בטעמן הנפלא של ריקודי העם הם פופולאריות גדולה כעת, אגב, לא רק בארץ. אפילו באירופה, מתרבים חוגים לכל הגילאים של לימודי ההורה הישראלית.

 

ההתחלה

 

כדי ללמוד את ריקודי העם וההורה, צריך להגיע אל קורסים של מתחילים. אל קורסים אלה אין תנאי קבלה והמוצא עצמו בהם ילמד את הבסיס מההתחלה. קורסים מתקדמים יותר, יהפכו ללא מהנים עבורכם כי תרגישו שאינכם עומדים בקצב. מתקיימים גם מפגשי ריקודים במקומות מסוימים, המלמדים סדנאות ריקוד ממש במקום, כל פעם צעד או שניים. סדנאות מתקיימות בשעות מסוימות ואחריהן אפשר לרקוד באופן חופשי וליהנות מעוד דברים טובים, כמו חברה ומשקאות. כאשר מדובר על סדנאות ריקוד למבוגרים, אין ספק כי ריקודי עם פופולאריים למדי- מיד לאחר ריקודים סלוניים וריקודים לטיניים, אגב. אז אם נמאס לכם ממוזיקת הקלאבים הרגילה, אם אתם אוהבים לרקוד ולהשתלב כחלק מקבוצה- זה בהחלט בשבילכם.

 

כמה עולה להירשם לחוג מחול למבוגרים?

 

מחירו של החוג נקבע על פי מספר פרמטרים:

● מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר החוג עולה.

● גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר.

● גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה.

● חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג לריקודי מחול ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.