×


תפריט נגישות

מחירון ריפוי בעיסוק

 

כמה עולה ריפוי בעיסוק?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון ריפוי בעיסוק מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי ריפוי בעיסוק בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי ריפוי בעיסוק מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים עבור סדנאות ריפוי בעיסוק

 

ריפוי בעיסוק לילדים: 100-150 ש"ח (מחיר למפגש)

ריפוי בעיסוק למבוגרים: 100-300 ש"ח (מחיר למפגש)

ט.ל.ח

 

טיפים עבור ריפוי בעיסוק: ודרך אגב- אתה בטיפול

 

חבל שלא כל תובנה מעולם הילדים אנו מיישמים על עצמנו- למשל בעולם הטיפולי. אם הילד שלכם בעל עיכוב התפתחותי הרי לא יעלה על הדעת להושיב אותו מול פסיכולוג משעמם, שמדבר או מנסה לדובב את הקטן שלכם לדיבור. במקום, יש לפנות לאלטרנטיבות מרנינות, משחקיות, בהן הטיפול נעשה כמו דרך אגב. בשוק לא חסרות אופציות של טיפול רגשי לילדים ע"י ריפוי באומנות, טיפול באמצעות בעלי חיים או שלל סדנאות ריפוי בעיסוק. עכשיו רק צריך לבחור את מה שמתאים לילד שלכם ולכם.

 

יחיד ומיוחד

 

כל ילד הוא יחיד ומיוחד, יש לו אופי ורצונות ייחודיים ובעיה ייחודית משלו. לכן, הימנעו מהמלצות כלליות עבור הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים אם לילד שלכם יש הפרעת קשב וריכוז, או כל המלצה כללית של רופא או מטפל אם אינו פגש בילדכם ושוחח איתו. לא תמיד גם חייבים לרוץ לטיפולים תרופתיים ועל אף שנטילת רטלין בבית הספר זה כבר עניין שבשגרה, חשבו רגע על אופציות טיפוליות אחרות, לא פולשניות, שאפשר להיעזר בהן בפתרון הבעיה של ילדכם. כך תהנדסו את הפתרון הייחודי עבור הילד שלכם: לאוהבי אומנות, טרפיה באומנות, לאוהבי חיות- טיפול בבע"ח ולמי שיתאים מרפא בעיסוק- שילך על זה.

 

לא ממש גדולים

 

בכל הנוגע אל ריפוי בעיסוק, חשוב לדעת כי לא מדובר על פטפוטים ריקים. המטלות השונות, המשחקיות והכיפיות עבור הילד, מפתחות אצלו שלל תפקודים שמשפיעים על הבעיה או על ריפואיה. למשל: ריפוי בעיסוק לתינוקות ופעוטות בעלי יד עצלה או תפקודים מוטוריים ירודים יכולים לעבוד על ריפוי בעיסוק מוטוריקה עדינה או גסה (בהתאם לבעיה) ע"י ציור, הדבקת מדבקות, יצירה שונה ומהנה. הילדים עוסקים מרצונם באותן יצירות ריפוי בעיסוק מבלי להבין כי הם בתהליך טיפולי ולכן גם, מבלי התנגדות אליו.

 

כמה עולה להירשם לסדנאות ריפוי בעיסוק?

 

סדנאות או טיפולים של ריפוי בעיסוק לא עולים יקר יותר מאשר כל טיפול נפשי / מוטורי אחר. מחיר ריפוי בעיסוק ובעיקר ריפוי בעיסוק לילדים במכונים פרטיים ומאושרים יכול להיות מכוסה חלקית ע"י הקופה במקרים מסוימים- או ע"י ביטוח לאומי.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא ריפוי בעיסוק ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.