×


תפריט נגישות

מחירון ריהוט גן

כמה עולה ריהוט גן ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון ריהוט גן מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של נותני שירות עבור הגן בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר עבור ריהוט גן מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה ריהוט גן?

טווחי מחירים פינות ישיבה

פינת ישיבה מאלומיניום
מחיר עבור שולחן+2 כסאות
- 350-700 ש"ח

פינת ישיבה מעץ פשוט
- 850-3,800 ש"ח

פינת ישיבה מעץ יוקרתי
- 3.000-7,800 ש"ח

פינת ישיבה מראטן
- 1,000-8,500 ש"ח

טווחי מחירים שולחנות גינה

שולחן מפלסטיק - 300-550 ש"ח

שולחן מעץ - 400-2,700 ש"ח

טווחי מחירים כסאות גינה

כסא מפלסטיק - 300-120 ש"ח

כסא מעץ - 250-1,500 ש"ח

כסא מאלומיניום - 220-450 ש"ח

מחירון עודכן בתאריך 02.09.19

ט.ל.ח

 

מהו ריהוט גן?

הגינה שלנו היא המקום האהוב עלינו בבית, ללא ספק. פינת חמד קטנה שאפשר להשתזף בה בימות הקיץ, ולשתות בה תה חם בבקרים של סתיו. אולם, הגינה שלנו יכולה להיות שימושית בהרבה ממה שחשבנו. משפחות רבות קונות היום ריהוט גן שמשמש אותן לאכול בחוץ, להזמין אורחים רבים לאירועים בגינה, ולבלות עוד שעות רבות של פנאי בצורות מגוונות ומיוחדות.

ריהוט גן הוא בעצם שם כולל לרהיטים וחפצי נוי שהותאמו במיוחד כדי להיות מחוץ לבית. גם שולחן עץ גדול שהוצאתם מן הסלון החוצה יכול להיות שימושי ונוח, כמובן, אך בגשם תאלצו לכסות אותו או להכניס אותו פנימה בכדי שלא יירטב.

ריהוט גן עשוי לרוב מחומרים עמידים, כאלו שלא נהרסים בקלות. כמו כן נהוג לנסות לתכנן אותם כך שלא יהיו בעלי משקל רב ויהיה אפשר לשנע אותם בקלות מצד אחד של הגינה לצידה השני.


היכן רוכשים ריהוט גן?

החלטתם שאתם רוצים לחדש כמה דברים בגינה שלכם. כבר כמה שנים היא עומדת בלי אף שינוי קטן. אבל מה תעשו בה, בעצם? הרי אתם מרוצים מהפרחים והעצים, ולא מוצאים לנכון לשפץ את הצמחיה. לעומת זאת, אתם חושבים לעצמכם, יהיה נחמד לסדר כאן פינת קפה נעימה, ערסל גדול ומפנק, נדנדה לילדים (וגם למבוגרים) וכסא נוח לימים שטופי השמש. אבל איפה מוצאים את כל זה, בעצם?

רהיטי גן ניתן למצוא בכמה מקומות. ראשית, חנויות רהיטים רגילות מוכרים לעיתים קרובות גם ריהוט גן. מדובר בחנויות גדולות לרוב, ולא בכאלו שמתמחות בנגרות בעץ, למשל. בררו זאת מראש בטלפון.

כמו כן חנויות רבות של 'עשו זאת בעצמם' מספקות לכם אפשרויות רבות בתחום- כסאות פלסטיק נפתחים, שולחנות להרכבה עצמית, ערסל לקשירה מעץ לעץ, ועוד.


מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ריהוט גן?

חשוב לסקור קודם את הגינה בכדי להחליט כיצד אתם רוצים לסדר אותה. שרטטו לכם על דף תרשים שלה, ומקמו את הרהיטים שאתם חושבים לקנות בפינות שונות בה. כיום ניתן גם למצוא תוכנות מחשב רבות שמסייעות לכם לערוך הדמייה תלת מימדית של החלל אותו אתם רוצים לרהט או לשפץ.