×


תפריט נגישות

מחירון קייטרינג חלבי

כמה עולה קייטרינג חלבי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קייטרינג חלבי מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "איך לבחור חברת קייטרינג חלבי בעידן האינטרנט?."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות קייטרינג בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לקייטרינג חלבי מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה קייטרינג חלבי ?

טווחי מחירים למנה

קייטרינג חלבי - 60-100 ש"ח
    
קייטרינג חלבי יוקרתי - 200-300 ש"ח
    
קייטרינג חלבי עממי - 120-180 ש"ח
    
קייטרינג חלבי כשר - 45-100 ש"ח
    
מגשי אירוח חלביים לאירועים - 50-100 ש"ח
    
תוספת מחיר עבור כשרות מהודרת
10%-20%
    
    
קייטרינג חלבי לאירועים

טווחי מחירים למנה
    
קייטרינג חלבי לחתונה - 220-350 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לבריתה - 60-100 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לברית - 60-100 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לבר מצווה - 120-220 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לבת מצווה - 120-220 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לאירועים קטנים - 150-180 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לשבעה - 150-180 ש"ח
    
קייטרינג חלבי לאזכרה - 150-180 ש"ח
    
קייטרינג חלבי שבת חתן - 150-180 ש"ח
    
    
קייטרינג חלבי לשבת

טווחי מחירים למנה
    
מנת סלטים בחזקת חלבי לשבת
20-50 ש"ח
    
מנת דגים בחזקת חלבי לשבת
80-150 ש"ח

מחירון עודכן בתאריך 08.08.19

ט.ל.ח

 

איך לבחור חברת קייטרינג חלבי בעידן האינטרנט?

מעוניינים להזמין קייטרינג חלבי לשבת חתן, לבר מצווה או לחתונה? האם אתם עומדים לקיים אירוע קטן, בינוני או גדול ואתם מעדיפים להזמין קייטרינג חלבי איכותי, טעים ומשובח? אם כן, כדאי לכם לדעת כי בעידן האינטרנט קל למצוא חברת קייטרינג חלבי מומלץ וניתן לבחור בין קייטרינג חלבי כשר, כשר למהדרין וגם קייטרינג חלבי טבעוני.

קייטרינג חלבי פופולארי במגוון אירועים ובמיוחד לאירועי שבת חתן, יותר מאשר לברית או לחתונה אך קייטרינג חלבי הוא שירות מבוקש גם על ידי חברות, עסקים וארגונים ובעקבות גל הטבעונות אשר שוטף את מדינת ישראל יש ביקוש יותר גבוה לשירות זה.

לקייטרינג החלבי יש ביקוש ההולך וגדל מדי שנה מאחר ומדובר של ארוחות קלות יותר לעיכול ויש חברות קייטרינג המציעות שירות קייטרינג חלבי עד לבית וניתן לרכוש קייטרינג גורמה או להזמין מגשי אירוח חלביים וכך נהנים מאירוע עם אוכל עשיר, בריא וטעים.


מהם היתרונות של קייטרינג חלבי?

חברת קייטרינג חלבי מקצועית ומנוסה תהפוך את האירוע שלכם לשונה ובסיום האירוע רבים יודו לכם על האוכל הטעים והייחודי. יש בישראל מספר הולך וגדל של צמחונים וטבעונים וגם ישראלים רבים מעדיפים כיום באירועים השונים, משפחתיים או עסקיים, ליהנות מאוכל עשיר ומיוחד ללא מנות בשריות כבדות וקשות לעיכול.

בקייטרינג חלבי נהנים משלל גבינות גורמה וממבחר עצום של גבינות מלוחות, מתוקות, במרקמים ובגוונים שונים ועבור חובבי הקינוחים הרי מדובר על שדרוג של ממש מאחר ובקייטרינג חלבי ניתן ליהנות מקינוחים מעולים ולא רק מקינוחי פרווה כאשר מזמינים קייטרינג בשרי ועליכם להקפיד על נושא הכשרות.

כאמור, מנות חלביות קלות יותר לעיכול וניתן ליהנות ממנות מפתיעות ועשירות בטעמים וכך זוכים לאוכל שלא פוגשים ביומיום וגם קל יותר לשמור על נושא הכשרות. אגב, במקרים רבים ניתן להגיע לטעימות וכך תוכלו להתרשם מאיכות האוכל, מעבודת הצוות, מאופן ההגשה ובעיקר להכיר את התפריט ולבחור בהתאם לטעם האישי ולסוג האירוע והאורחים.


מתאים לכל סוגי האירועים

קייטרינג חלבי כשר או קייטרינג חלבי כשר למהדרין פופולארי כיום באירועי שבת חתן. על פי הנתונים בשוק הכי פופולארי כיום להזמין קייטרינג חלבי כשר לשבת חתן, אך גם באירועים עסקיים ניתן לראות מגמה בה חברות ומוסדות מעדיפים להזמין קייטרינג חלבי.

אם עסקנו בנתונים הרי כדאי לדעת כי העיר שבה הכי אוהבים קייטרינג חלבי היא ירושלים. גם בתל אביב יש ביקוש גבוה לחברות קייטרינג חלבי אך על פי נתוני השוק דווקא בצפון יש ביקוש גבוה יותר באחוזים לקייטרינג חלבי בהשוואה למרכז.

ניתן להזמין חברת קייטרינג חלבי אשר מכינה את האוכל במקום אך במקרים רבים חברת הקייטרינג מכינה את האוכל החלבי במטבח המקצועי שלה ומשנעת את האוכל באמצעות רכב קירור למקום האירוע, פורסת אותו על שולחני הגשה או מגישה לצלחות.

כמו כן, כדאי לדעת כי ניתן להזמין מגשי אירוח חלבי כשר או קייטרינג חלבי עד לבית וכך ניתן לקיים גם אירועים קטנים בבית או בעסק ולצאת בזול בעוד האורחים זוכים לארוחה מעולה ולכיבוד מפתיע ועשיר בגבינות, בקישים, בקינוחים, במאפים ובשלל לחמים, כולל לחמי בריאות מעניינים ועשירים בטעמים, וכמובן שלל סלטים ועוד מגוון אפשרויות בהתאם לתפריט החלבי של חברת הקייטרינג ובהתאם לדרישות הלקוח.


קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

כיום יש העדפה בקרב ישראלים רבים להזמין קייטרינג חלבי לאירועים קטנים כגון קייטרינג חלבי לברית בבית כנסת, קייטרינג חלבי לשבת חתן, קייטרינג לבר מצווה או לבת מצווה וכמובן קייטרינג לאירועים קטנים של חברות. כמו כן, ישראלים רבים למדו על יתרונות המטבח החלבי והם יכולים להזמין מגשי אירוח חלביים לכבוד השבת, לאירועים משפחתיים שונים כמו ימי הולדת וחגיגות משפחתיות מצומצמות בבית, בחצר או באולם/ גן אירועים.

כדאי לדעת כי יש רמות שונות של קייטרינג חלבי ולכן אן אתם מחפשים קייטרינג גורמה כדאי להיעזר בשירותי האתר ולחפש בהתאם בין חברות הקייטרינג המומלצות המופיעות ברשימת החברות.

אגב, נהו להזמין חברת קייטרינג חלבי הנמצאת במרחק נסיעה קצר מהאירוע על מנת להבטיח כי האורל יגיע טרי וכי הוא יוכן בסמוך לאירוע ככל הניתן וכך מובטחת לכם חוויה מהנה ועשירה בטעמים.


כיצד לבחור חברת קייטרינג חלבי מומלצת?

לפני שאתם מחליטים להזמין שירות קייטרינג חלבי לשבת חתן או לכל אירוע אחר כדאי לכם לקרוא מידע אודות חברת הקייטרינג, מידע אותו תמצאו באתר של החברה ובאתרים אחרים המרכזים רשימות של חברות קייטרינג חלביות לכל סוגי האירועים לרבות קייטרינג גורמה.

חשוב להשקיע מעט זמן ולגלוש לאתרים של מספר חברות קייטרינג חלבי וכדאי להתרכז בנתונים כמו מהו ותק החברה בשוק, מיהו השף של חברת הקייטרינג, מהו צוות העובדים של החברה, איזה תפריט הם מציעים, מהן ההתמחויות של חברת הקייטרינג, איזה ציוד יש לחברה ועוד. כמו כן, מומלץ לעיין ברשימת חוות הדעת וההמלצות המופיעות באינדקס המקצועי, המלצות אשר נכתבות על ידי גולשים אובייקטיבים אשר הזמינו שירות מחברת הקייטרינג.

לאחר סינון ראשוני באמצעות חיפוש המידע הרלוונטי באינטרנט ובעיקר כאן באתר תוכלו לסנן בין חברות הקייטרינג על פי מיקום מאחר ואין טעם להזמין חברת קייטרינג חלבי מהדרום בעוד האירוע מתרחש במרכז, בירושלים או בצפון. לאחר הסינון ניתן למלא טופס בקשה להצעת מחיר ובליק אחד לשלוח אותו לכמה חברות המתאימות לכם ביותר ובתוך זמן קצר תיהנו מהצעות מחיר המגיעות אליכם למייל כך שתוכלו להשוות בין החלופות השונות ולקבל החלטה נכונה ומשתלמת הן כלכלית והן מבחינת איכות השירות ובעיקר איכות האוכל והמנות החלביות.


תפריט עשיר ומגוון

חברות הקייטרינג החלבי מציעות מגוון תפריטים ומנות שונות, איכותיות, טריות וטעימות. חברת קייטרינג חלבי מציעה לרוב מנות מיוחדות כמו חטיפים חמים וקרים- עלי גפן ממולאים, פסטלים וסיגרים, מאפים שונים כגון- פשטידות, קישים, כריכונים, טורטיות, מוסים, פלטות גבינה, ירקות ודגים, מבחר סלטים כמו- חציל קלוי עם טחינה, סלטי ירקות עם רטבים מיוחדים, אנטיפסטי, סלטים עם פסטות ועוד מבחר סלטים מעניינים וייחודיים.

בין המנות העיקריות ניתן למצוא- מנות דגים, פשטידות, פסטות, לזניות, רביולי ועוד, ולצד המנות העיקריות ניתן לבחור שלל תוספות כמו תפוחי אדמה עם רוזמרין, ירקות מוקפצים, נודלס, אורז במגוון סגנונות בישול והכנה ועוד. קייטרינג חלבי ידוע בזכות שפע הקינוחים המעולים כמו עוגות שונות, פאי תפוחים עם גלידה, סורבה, סופלה אישי, סלטי פירות ועוד מבחר עצום של קינוחים טעימים ומתוקים.


קייטרינג חלבי השוואת מחירים

מעוניינים לדעת כמה עולה קייטרינג חלבי? ובכן, בעידן האינטרנט תוכלו למצוא את המידע בקלות על ידי חיפוש במנועי החיפוש אך קל יותר להיעזר באינדקס המקצועי בו תוכלו להתרשם ממחירי השוק, לפנות למספר חברות ולקבל הצעות לפי התפריט המבוקש, מספר המשתתפים וכדומה.

עידן האינטרנט מאפשר לנו לאתר חברת קייטרינג חלבי מעולה ומומלצת, למצוא קייטרינג חלבי בזול, להשוות מחירים, לקרוא המלצות של גולשים ולפני שמתקשרים לחברה ניתן לקרוא אודותיה, לעיין בתפריט ולקבל החלטה צרכנית נבונה, אחראית ומשתלמת כספית.

 

10 טיפים לקייטרינג מוצלח

מעוניינים לבחור חברת קייטרינג מומלצת שמציעה אוכל איכותי וטרי, שירות יעיל ואדיב ומחירים משתלמים? האם אתם מחפשים קייטרינג חלבי מומלץ או מגשי אירוח לשבת חתן בבית כנסת? מעוניינים לדעת כמה עולה קייטרינג חלבי? ובכן לפניכם 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור שירותי קייטרינג איכותיים במחירים משתלמים. יש לציין כי הצלחת האירוע תלויה באיכות האוכל ובצורת הגשתו, לכן אין למהר ולבחור חברת קייטרינג ויש לפעול לפי הטיפים הבאים.

1. סקר שוק באינטרנט - על מנת לבחור חברת קייטרינג חלבי מומלץ חשוב להשקיע זמן בנושא ומומלץ לחפש מידע באינטרנט. ברשת ניתן למצוא חברות קייטרינג רבות המציעות מגוון תפריטים וסגנונות בישול שונים ומגוונים.

אם אתם מעוניינים באירוע גדול הרי עליכם להתמקד בחיפוש חברות קייטרינג המסוגלות לספק את הסחורה ויש להן את הציוד, הידע והניסיון לספק אוכל טעים ואיכותי בכמויות גדולות. כמו כן, כדאי לדעת כי יש בשוק חברות רבות המציעות שירותי הסעדה וקייטרינג, חלבי או בשרי, כשר או ללא כשרות ועוד.

לכל חברה יש את היתרונות שלה ולכן חיפוש מידע באינטרנט מאפשר לכם לסנן בין התוצאות לפי פרמטרים חשובים כמו מיקום, מחיר, תפריט, כשרות, שירות והמלצות.


2. המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים - אם הייתם לאחרונה באירוע בו הוגש קייטרינג חלבי גורמה או קייטרינג חלבי כשר ואיכותי כדאי לבקש את מספר הטלפון של החברה. בנוסף, כדאי לקבל מספר המלצות מחברים קרובים, מבני משפחה שערכו לאחרונה אירועים, ממכרים או מקולגות לעבודה.

בין אם אתם מתכננים אירוע משפחתי כמו חתונה או שבת חתן, יום הולדת, מסיבת רווקים/ות או אירוע עסקי חשוב לקבל המלצות. אגב, כדאי לחפש המלצות על חברות קייטרינג גם בפורומים או באינדקס חברות מקצועי המציע רשימה של חברות קייטרינג מומלצות ומידע רב בנושא. באינדקס ניתן לאתר קייטרינג חלבי מומלץ, חברות הסעדה וקייטרינג המציעות מגשי אירוח ועוד.


3. סוג הכשרות - נושא הכשרות חשוב ביותר, במיוחד אם אתם שומרי מסורת או שייכים למגזר הדתי או החרדי. יש לבקש מחברת הקייטרינג להציג בפניכם את תעודת הכשרות ועליכם לוודא כי תעודת הכשרות הולמת את הצרכים הייחודיים שלכם, כמו קייטרינג חלבי כשר למהדרין, וכמובן שיש לבדוק מי חתום על תעודה הכשרות והאם היא בתוקף. גם אם נושא הכשרות אינו קרוב ללבכם עליכם לזכור כי אתם מזמינים אורחים ויש להתחשב בדרישות ובצרכים הייחודיים שלהם.


4. קייטרינג חלבי השוואת מחירים - כל אדם או חברה מעוניינים להזמין קייטרינג איכותי ומקורי במחיר הזול ביותר. יחד עם זאת על איכות יש לשלם ולכן כאשר מחפשים שירותי קייטרינג חלבי יוקרתי אין להתפשר ויש להימנע ממחיר נמוך מדי. בנוסף, כאשר מזמינים קייטרינג חלבי גורמה או מגשי אירוח יש להשוות מחירים מאחר ויש פעם מחירים גדול בין חברות הקייטרינג השונות בארץ.

ניתן להשוות מחירים באמצעות סקר טלפוני או בעזרת אתרי השוואת מחירים אך יש להעדיף השוואת מחירים בין חברות קייטרינג מומלצות המופיעות באינדקס חברות קייטרינג.


5. מיקום חברת הקייטרינג - אם אתם עומדים לקיים את האירוע בצפון הרי חשוב לבחור חברת קייטרינג בצפון וכך מובטח לכם כי האוכל יגיע טרי ויוכן בסמוך למועד האירוע. כמובן שאם האירוע שלכם במרכז יש להעדיף חברת קייטרינג חלבי במרכז. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין חברת קייטרינג חשוב לוודא מהו המיקום של החברה ולבחור בחברת קייטרינג חלבי מומלץ שנמצאת קרוב למקום האירוע.

כמו כן, חשוב לוודא עם החברה האם יש ברשותה רכב קירור על מנת להטיח כי האוכל יגיע טרי ואיכותי ולא תסבלו מקלקולים או מתלונות האורחים לגבי טריות האוכל והטעם, מה שיוביל לאכזבה גדולה ואף לסיכון בריאותי.


6. כמה עולה קייטרינג? - אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה קייטרינג חלבי או בשרי הרי כדאי לדעת כי טווח המחירים רחב ומשתנה בין החברות, סוג התפריט, כמות המנות ואפן ההגשה. כמו כן המחיר משתנה בהתאם לשירותי חברת הקייטרינג מאחר ויש חברות שרק מספקות את האוכל או מספקות מגשי אירוח בעוד חברות אחרות מציעות שירות מקיף הכולל בין היתר כלי הגשה, מלצרים, שולחנות בופה מעוצבים ועוד. לכן, עליכם לאסוף מספר הצעות מחיר ולקרוא היטב מה כולל השירות של החברה.

כמו כן, יש פער מחירים בין קייטרינג חלבי בזול, קייטרינג חלבי לאירועים קטנים או גדולים, קייטרינג חלבי גורמה לבין מגשי אירוח כמו מגשי אירוח ליו הולדת, מגשי אירוח חלבי כשר וכדומה.


7. אישורים ורישיונות - אחד הנושאים החשובים ביותר לבחירת חברת קייטרינג הוא נושא האישורים ורישיונות העסק. עליכם לדרוש מבעל חברת הקייטרינג להציג בפניכם את רישיון העסק ולבדוק מהו תחום העיסוק והאם רישיון העסק בתוקף. כמו כן, עליכם לוודא כי הנכם בוחרים חברת קייטרינג שמחזיקה בכל האישורים הנדרשים להפעלת חברת קייטרינג.

כמו בכל תחום בחיים גם בענף הקייטרינג יש חאפרים מהם כדאי להתרחק מאחר ובמידה ותהיה בעיה לא תוכלו לקבל פיצוי ולא תקבלו מענה הולם. יש לזכור כי את האוכל אנשים ימשיכו לזכור עוד זמן רב אחרי האירוע ולכן אין לקחת סיכונים מיותרים.


8. מה כולל החוזה - בבחירת חברת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, בינוניים או גדולים חשוב לקרוא היטב את החוזה. אגב, אם חברת הקייטרינג אינה מציעה לכם חוזה מומלץ לבחור חברה אחרת. לחברות הקייטרינג חוזים שונים ולכן יש לקרוא את כל הפרטים בחוזה.

יש חברות המציעות חוזה מפורט שכולל את מחיר המנה או מגשי האירוח, פירוט התפריט, התחייבות לאיכות ולטריות חומרי הגלם, ביטוח, פירוט רישיון העסק ואישורי עבודה, פירוט השירות כמו האם השירות כולל כלי הגשה מהודרים, כלי אוכל (צלחות, כוסות, סכו"ם, מפיות וכד'), פירוט אופן הגשת האוכל- בופה מעוצב, מלצרים ועוד.  יש לבדוק כי החוזה כולל את כל מה שסוכם ביניכם לבין בעל חברת הקייטרינג או נציג מטעמו, לרבות הבטחות של השף, וכן פירוט תנאי התשלום כפי שסיכמתם מראש.


9. תפריט האוכל של החברה - חברות קייטרינג חלבי מציעות מגוון רחב של תפריטים. יש חברות קייטרינג המציעות תפריט עשיר שכולל מגוון רחב של סלטים, חלקם סלטים מקוריים ומעניינים, יש חברות שמתמחות בכריכים מעולים, בקישים, בפסטות ויש חברות המתמחות בקינוחים חלביים או קינוחי פרווה.

עליכם לזכור כי האוכל נועד להעשיר את האירוע ולספק חוויה קולינרית לאורחים ולכן כדאי להתייעץ עם השף של החברה ולקבל המלצות לגבי קביעת התפריט. במידה ויש לכם טעם אישי מוגדר יש לוודא כי חברת הקייטרינג יכולה להתאים את התפריט לדרישות הייחודיות שלכם.


10. התאמה לסוג האירוע - חברות קייטרינג חלבי מציעות מגוון שירותים וכל חברה מתמחה בסגנונות בישול שונים ומציעה תפריטים מגוונים. יש להתאים בין חברת הקייטרינג לסוג האירוע שאתם חוגגים, פרטי או עסקי. כך תוכלו להזמין שירותי קייטרינג חלבי יוקרתי לאירועים יוקרתיים פרטיים או עסקיים, קייטרינג חלבי לחתונה בה הזוג צמחוני, מגשי אירוח לשבת חתן בבית כנסת או בבית, מגשי אירוח למסיבת רווקים אותה אתם עורכים בצימר בצפון או בכל מקום אחר, בופה או מגשי אירוח למסיבת יום הולדת וכדומה. חשוב להתאים את התפריט לסוג האירוע על מנת ליהנות מאירוע בלתי נשכח ומחוויה קולינרית נפלאה לכם ולאורחים החשובים.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על שירותי קייטרינג חלבי ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.