×


תפריט נגישות

מחירון קידום אתר בגוגל

מחפש לדעת כמה עולה קידום אתר בגוגל אדוורדס? מקדם אתרים מקצועי בגוגל?

 

כמה עולה קידום אתר בגוגל אדוורדס?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קידום אתרים בגוגל אדוורדס מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : קידום בגוגל ממומן - סקירה כללית.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מקדמי אתרים מומלצים בגוגל ישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לפרסום בגוגל אדוורדס, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת קידום אתרים בגוגל, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מקדמי אתרים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים

קידום בגוגל ממומן - סקירה כללית


בוער לך להכניס מכירות באופן המהיר ביותר ואתה מחפש דרך לעשות זאת? חושב שקידום אתר אורגני יקר מידי עבורך? מעוניין בתוצאות מהירות ולא רוצה לחכות זמן רב עד שתגיע למיקומים גבוהים ואפקטיביים במנוע החיפוש?


לפניך סקירה מהירה על קידום אתר בגוגל ממומן או כפי שקוראים לו בשפה המקצועית PPC (מודל פרסום המבוסס על תשלום עבור הקלקה על מודעה).

קידום ממומן הוא אחד מהכלים השיווקיים היעילים והצומחים ביותר בעולם כאשר השוק הזה מוערך ביותר ממיליארד דולר בשנה, וצומח בהתמדה מידי רבעון ביותר מעשרה אחוזים וזאת למרות המצב הכלכלי וההאטה הקיימת בשווקים בעולם ואולי אף בגללה שכן קידום ממומן מאפשר לכל בית עסק, קטן כגדול, "להרים" קמפיין ממומן (מסע פרסום ברשת האינטרנט) בזמן קצר יחסית עם אפקטיביות גבוהה.

הקידום הממומן החל כבר בתחילת שנות האלפיים והוא למעשה מודל המבוסס על פרסום במנועי חיפוש באתרי אינטרנט כאשר החיוב מתבצע רק כאשר הגולש מקליק על המודעה הפרסומית אותה העלית בקמפיין (ישנם מודלים אחרים המבוססים על חשיפות אולם לנושא זה נתייחס בהרחבה במאמרים אחרים).

לרוב, מודעת PPC מבוססת על מילות מפתח וזאת בכדי להגיע לקהל המטרה אליו מכוונים ואשר אותו אתם מחפשים. המודעות הפרסומיות (יכולות להיות במספר גרסאות אולם כרגע אנחנו מכוונים לישראל ולכן מדובר על מודעת מילים כפי שיפורט בהמשך), מופיעות בסמוך (מצד שמאל בישראל) ו/או מעל לתוצאות האורגניות (תוצאה טבעית ללא תשלום למנוע החיפוש) אותן מספק מנוע החיפוש ומובלטות באופן די ברור ע"י מנוע החיפוש וזאת ע"י צבע/גוון שונה של רקע המודעה או באמצעות הודעה כי קבוצת המודעות הבאה היא "מודעות ממומנות".

עוד אנקדוטה קטנה, גוגל אדוורדס או מנוע החיפוש גוגל הוא הנפוץ ביותר בישראל ולכן רוב תשומת הלב מופנית אליו אולם גם מנוע החיפוש הישראלי וואלה מרכז פעילות בתחום, בכל אופן מאחר ורוב החיפושים בישראל (למעלה מתשעים אחוז!) מבוצעים בגוגל הרי שהמיקוד שלנו צריך להיות בקמפיין גוגל ממומן. לאחרונה מנוע החיפוש באתר וואלה הוחלף במנוע החיפוש של גוגל וזאת בעקבות רכישה של וואלה ע"י חברת גוגל.

ספקי המודעות הממומנות PPC הבולטים היום בעולם הם גוגל אדוורדס כמובן, יאהו חיפוש ומיקרוסופט מודעות מרכז.

העלות אותה נשלם עבור כל הקלקה של גולש על המודעה שלנו תלויה כמובן בתחרות עבור מילת המפתח המכוונת לקהל היעד אותו הגדרנו ומשתנה בין מילת מפתח אחת לשנייה. מאליו ברור כי ככל שמילת המפתח פופולארית יותר הרי שהתשלום עבורה עולה ביחס ישר ואמור להיות גבוה הרבה יותר ממילת מפתח שהתחרות עליה מצד המפרסמים קטנה.

 

כמה עולה לפרסם בגוגל?

 

מחירי ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס :

הקמת קמפיין חד פעמי: 2,000-4,000 ש"ח

תשלום חודשי עבור ניהול : 10-15% מתקציב הפרסום, מינימום 750 ש"ח לחודש לקמפיין קטן של מספר מודעות.

*** המחיר אינו כולל את תקציב הפרסום בגוגל אדוורדס עצמו.

 

מחירון פרסום בגוגל אדוורדס

 

מחירי הפרסום בגוגל משתנים באופן מתמיד מסביב לשעון, המחיר נקבע בהתאם לגובה התחרות, המחיר שאנחנו והמתחרים מציעים, איכות המודעה שאנו מפרסמים, רלוונטיות מילות המפתח, תוכן דף הנחיתה וכמובן התוצאה הסופית, הכוונה היא שגוגל בודק אם המודעה שלנו מקבלת הרבה "הקלקות" ביחס למתחרים והאם הגולש מצא בדף הנחיתה את מה שחיפש, תוצאה טובה תפחית לנו את המחיר שאנו משלמים עבור כל כניסה לאתר.

כדי לדעת כמה עולה קליק בגוגל בתחום שלכם ולאילו מילים כדאי לפרסם יש להכנס לכלי מילות המפתח בגוגל adwords.

הצעת מחיר לקידום אתר בגוגל

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.