×


תפריט נגישות

מחירון קורס צורפות

מחפש לדעת כמה עולה קורס צורפות?

כמה עולה קורס צורפות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קורס צורפות מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : איך למצוא קורס צורפות ועיצוב תכשיטים מתאים בעידן האינטרנט.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי קורס צורפות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לקורס צורפות מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 סוגי קורס צורפות

מחירון מומלץ

מחירון קורס צורפות עודכן בתאריך 11.07.19

ט.ל.ח

טווחי מחירים

 

קורס צורפות בסיסי
9,000-15,000 ש"ח

קורס צורפות מתקדם
30,000-35,000 ש"ח

סדנה יומית לצורפות
1,000-1,500 ש"ח

חוג צורפות
350-450 ש"ח לחודש

קורס שיבוץ תכשיטים
9,000-11,000 ש"ח

קורס אמנות תכשיטים
18,000-20,000 ש"ח

קורס סריגת תכשיטים
2,800-3,500 ש"ח

קורס ממוחשב לעיצוב תכשיטים
5,800-6,400 ש"ח

 

איך למצוא קורס צורפות ועיצוב תכשיטים

 

מתאים בעידן האינטרנט


אין דבר המשמח יותר את הלב מלקבל מחמאה על משהו המצוי ברשותך: בגד מיוחד, או תכשיט המושך את העין...

אבל אולי בעצם יש?

אז בואו ננסח את השפט הזה מחדש: אין דבר המשמח יותר את הלב מלתת במתנה משהו מיוחד. לראות את אור התודה וההערכה שנדלק בעיניו של האדם האהוב, לשמוע אותו אומר שזה בדיוק בדיוק מה שהוא היה בוחר לעצמו, ואיך קלעת בול...

אבל האמת היא שיש דבר הממלא את הלב באושר אמיתי וטהור אפילו יותר משני אלה: כשמאחורי המחמאה או את המתנה עומד דבר מה שאתה יצרת במו ידיך. למשל, תכשיט מיוחד, כזה שאין עוד לאף אחד. וכולו מעשי ידיך להתפאר. לזה באמת אין תחליף.

 

לחזור לשורשים

 

מכירים את התחושה הזאת שפתאום, בין הסמארטפון למחשב, ואחרי יום של התרוצצות בין מכוניות ופקקים וצפירות ומשרדים – מרגישים צורך לחזור לשורשים? לעשות משהו קטן בעשר אצבעות, ליצור, בדיוק כפי שעשו אבות אבותיך במשך מאות דורות?

מאז ומעולם יצר האדם תכשיטים. עיניו ולבו של האדם נמשכים ליופי. כך נוצרנו. ולכן, מיד לאחר שהאדם למד ליצור דברים למטרת הישרדות ראשונית, מאז ימי קדם יצר האדם תכשיטים, אם למטרות פולחן ואם למטרות יופי, חיזור או התבלטות. אז מה הפלא שהמשיכה ליצור תכשיט רדומה כמעט בכל אחד מאיתנו?

לא צריך הרבה כדי לעורר את הצורך הזה. כל מי שהגיע פעם לקורס צורפות יכול לספר על אנשי היי-טק, פרופסורים באוניברסיטה ועוד, שבחרו לימודי תכשיטנות כתחביב, ומיד מלאו התרגשות וחדוות יצירה כמוה לא ידעו בעבר ברגע שידם נגעה בפטיש הריקוע, באבן חן או בפס זהב גולמי, ואיך עיניהם מלאו דמעות של התרגשות ואושר ברגע שאחזו בידיהם את הצמיד הראשון שייצרו במו ידיהם.

 

איך לבחור קורס עיצוב תכשיטים?

 

אז בין אם אתם מורים בשנת שבתון, אם הגעתם לגיל הזהב ואתם מבקשים למלא את הזמן בשעות יצירה ורוגע, או אם סתם בא לכם לצאת קצת מהאספלט, המחשוב והטלוויזיה ולהתחבר לשורשים, לאדם היוצר שבכם – זה הזמן למצוא קורס צורפות ותכשיטנות.

בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מגלים את חדוות ייצור התכשיטים, ואין זה פלא שכמעט בכל מרום בארץ ניתן היום לחפש קורס צורפות מקצועי: קורס צורפות תל אביב, קורס צורפות באר שבע, קורס צורפות חיפה, קורס צורפות פתח תקווה לימודי צורפות בצפון – רק תסמן על המפה ותמצא לפחות אחד, אם לא כמה עשרות של קורסים המוצעים לך.

יש גם סוגים שונים ומגוונים של סדנאות ובתי ספר המעניקים התמחות בתחום ייצור תכשיטים. קורס צורפות משרד העבודה מאפשר למוד בסיוע המדינה, ויש קורסים הניתנים במסגרת לימודי עיצוב אופנה. קיים גם קורס צורפות שנקר, ועוד ועוד... הרשימה ארוכה.

לכן נשאלת השאלה: איך נדע לאיזה בית ספר ללימוד צורפות להירשם? היום, בעידן האינטרנט, המבחר המוצע מבלבל וכולם נראים מפתים, ולפי ההבטחות שהם מפזרים מיד בתום לימודי עיצוב תכשיטים מלאכת יד, נוכל להיות צורף מומחה, ולייצר במו ידינו את כל תכשיטי הכתר של מלכת אנגליה... לפחות.

 

סותרים אבל משתלבים


כדי לבחור את קורס הצורפות הנכון עבורנו, יש להקפיד על שני כללים, שבמבט ראשון נראים כאילו הם סותרים זה את זה:

1. הכלל הראשון: נוחות ונגישות – לגבי רובנו צורפות הוא תחום חדש לחלוטין. כמו כל תחום חדש צריך להתרגל אליו לאט לאט. לא תמיד ההצלחה מאירה אליך פנים מיד בהתחלה. אז כדי למנוע נקודות שבירה, שבהן אתה עלול לפרוש ולהצטער אחר כך שנים רבות, כדאי להקפיד על מספר כללים בסיסיים לגבי הקורס: נגישות - קרבה למקום המגורים עד כמה שניתן, שעות לימוד המתאימות לשעות בהן אתה פנוי, תכנית קורס הגיונית ונכונה: מהקל אל הכבד, וכמובן: עלות סבירה, בהתאם לכיסך.

2. השמיים הם הגבול – יחד עם זאת עבור רובינו העסוק בצורפות מחבר ביחד חלום ויצירה. שני תחומים שלפעמים כדאי ורצוי ללכת אליהם עם "כל הכוח". אז אם במהלך חיפושיך נראה לך שמצאת בדיוק את המקום הנכון: ש"מדבר" בשפה שלך, מותאם לקצב שלך, שבוגרי הקורס עשו עבודות בדיוק כפי שהיית רוצה לעשות, והכי חשוב המימד האנושי: המדריכים מקצוענים, מלווים ותומכים – כנראה שהגעת לקורס שלך. אל תוותר על החלום, וגם אם תצטרך לנסוע אליו מעט יותר זמן או להקדיש מעט שעות יותר ממה שהתכוונת. לרוב יצירה ופשרה לא הולכות ביחד, וכשצריך לבחור ביניהן, תמיד כשאי לבחור ביצירה.

 

אין תחליף לעבודת שטח


האם נמצא את שביל הזהב? (או הכסף?), האם יתכן קורס צורפות שיהיה נגיש ונוח, לפחות ברוב הפרמטרים, אך יחד עם זאת יאפשר לנו למצות את מלוא היצירתיות שבנו, ובסופו של דבר נוכל לייצר בו תכשיטים מרהיבים?

מאוד יתכן שהתשובה עלך כך היא כן, אך כדי למצוא צריך להפשיל שרוולים ולעשות לא מעט עבודת שטח. ראשית כדאי להתקשר לכל המקומות המציעים קורס תכשיטים באזור מגוריכם. כדאי לקבוע עם מפעילי הקורס פגישת היכרות, ומומלץ מאוד שזה ייערך בעת שמתקיים במקום שיעור בצורפות. כשתגיעו תוכלו להתרשם מהמקום, מהמדריכים ומשיטת העבודה הנהוגה שם. אולי אפילו יתנו לכם לערוך התנסות קטנה עם המכשירים וחומרי הגלם שבמקום.

בקביל לחיפושים אלה – כדאי לפנות לחברים ומכרים לגבי קורס צורפות מומלץ. תמיד יש מישהו שמכיר בת-דודה של מישהו שבדיוק סיימה קורס צורפות והיא מרוצה עד השמיים. תמיד טוב לשמוע אודות קורסי צורפות מומלצים מכאלה שכבר התנסו. דרך טובה היא לשאול צורפים מומלצים ומקצוענים. הם בוודאי ישמחו להמליץ על המקום בו למדו את רזי המקצוע.

 

לשאול את השאלות הנכונות


לאחר שיהיו בידיכם כמה שמות של סדנאות או בתי ספר ללימוד צורפות, צמצמו אותה רק לאלה העומדים בקריטריונים הבסיסיים שלכם.

וזה הזמן לבדיקה חוזרת ומדוקדקת: מה מעניק בית הספר? האם הוא מצייד את תלמידיו בערכה בסיסית של חומרי גלם וכלי עבודה? האם לומדים בקבוצות גדולות או קטנות? האם המדריכים  הם אכן מומחים לצורפות ותכשיטנות? איזה שיטות עבודה תלמדו? באיזה סוגי חומרי גלם משתמשים? האם מקיימים תערוכה של עבודות הבוגרים? האם הבוגרים מקבלים תעודה כלשהי?

זה המקום גם לברר מהי עלות קורס צורפות?, כן, גם לגבי קורס צורפות השוואת מחירים היא ממש במקום, מכיוון שקיימים בין הסדנאות ובתי הספר פערים גדולים (יחד עם זאת חשוב לברר מה כולל המחיר, לעיתים הוא כולל, כאמור, גם ערכת חומרי גלם וכלי עבודה, שמחירה לא מבוטל).