×


תפריט נגישות

מחירון קורס סקיפרים

מחפש לדעת כמה עולה קורס סקיפרים?

כמה עולה קורס סקיפרים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קורס סקיפרים מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : להשיט יאכטה – חלום חיים.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בתי ספר לסקיפרים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קורס סקיפרים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 בתי ספר לסקיפרים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי קורס סקיפרים

מחירון מומלץ

מחירון קורס סקיפרים עודכן בתאריך 04.07.19

ט.ל.ח

טווחי מחירים

 

קורס סקיפרים - 10,000-13,000 ש"ח

קורס משיטי יאכטות - 10,000-13,000 ש"ח

 

להשיט יאכטה – חלום חיים


אוהבי הים הפתוח, המבקשים להשתתף בקורס שייט יאכטה ולשלב את אהבת הים עם מקצוע, או לקבל רישיון לעסוק בתחביב באופן אחראי ומקצועי פונים אל בתי ספר לשייט המציעים קורס סקיפרים מקצועי. אולם ישנם קורסי שייט נוספים ומגוונים, כמו קורס קטמרן וקורס מפרשיות, כך שכל אוהב ים יוכל ללמוד את קורס ההפלגה המתאים לו ביותר, מתוך מגוון של קורסי הפלגות.

 

קורס סקיפרים – איפה לומדים?

 

קורס סקיפר, או משיט יאכטה הוא קורס לימודי שייט המכשיר לקראת קבלת רישיון משיט מטעם אגף הספנות של משרד התחבורה. רק בעלי רישיון שייט, הנקרא גם "משיט 30" יכולים להשיט יאכטה. קורס משיטי יאכטות, או קורס סקיפרים בלעז חייב להתקיים במועדון שייט המוכר באופן רשמי מטעם אגף הספנות. לא כל מועדון שייט יכול להכשיר משיטי יאכטות וללמד שייט מקצועי מהו. לכן, כאשר מחפשים קורס סקיפרים יש לחפש בית ספר לשייט המוכר על ידי אגף הספנות של משרד התחבורה.

 

מה מעניק רישיון סקיפר?

 

רישיון משיט 30 או בשפה עממית קורס יאכטות מעניק את כל המיומנויות והכלים הנדרשים לשם שייט מקצועי של כלי שייט באורך של עד 24 מטרים. עוד מכשיר קורס סקיפרים את התלמידים לקבלת רישיון שייט בינלאומי מטעם משרד התחבורה. בקורסים השונים נלמדים מקצועות הניווט, ימאות, מכונאות ונושאים נוספים. על כל אחד מן הנושאים ייבחנו התלמידים בבחינה מטעם אגף הספנות של משרד התחבורה.

 

קורס סירות מפרש – הים פתוח בפניכם


בקורסים מן הסוג הזה לומדים התלמידים כיצד לתרום את כוח הרוח האינסופי לטובת השטת הכלי המרתק – המפרשית. קורס מפרשיות בסיסי ביותר כולל בדרך כלל ארבעה מפגשים, שבהם נלמדים יסודות השייט: הזרמים, שושנת הרוחות, מצבי מצוקה והיחלצות ועוד. בוגרי קורס סירות מפרש יכולים להצטרף למועדון שייט או לשכור שירת מפרש ולצאת אל הים במשטים קבוצתיים או באופן עצמאי.

 

קורס קטמרן


סירת הקטמרן מורכבת משני גופי ציפה, ויכולה להיות מנועית או לא. אין צורך ברשיון משיט כדי להשיט קטמרן לא מנועי, ולכן בתי ספר שונים לשייט מציעים קורסי קטמרן, המיועדים לכלל אוהבי הים. קורס קטמרן כולל שלושה או ארבעה מפגשים, שבמהלכם נלמדים היסודות של שיט קטמרן. מסיימי קורס קטמרן יכולים לשכור סירה או להצטרף למועדון שייט ולצאת אל הים בקטמרן. המבקשים להשיט קטמרן מנועי נדרשים ללמוד קורס סקיפרים לתעודת משיט 30.

 

קורס משיטי יאכטות

 

עולם הים ועולם השייט מרתקים רבים, הפונים אל בתי ספר לשייט לשם לימודי שייט מקצועי. קיימים קורסים שונים המציעים לימודי שייט ברמות שונות: קורס משיטי יאכטות (קורס סקיפרים), קורס סירות מפרש ואף קורס קטמרן. כל קורס הפלגה נמשך זמן אחר, ועלויותיו שונות.

 

קורס מפרשיות – הרוח במפרשים

 

קורס סירות מפרש הוא קורס המוצע למתחילים את דרכם בים, ומלמד את היסודות הבסיסים של שייט מפרשיות: שושנת הרוחות, זרמי הים, התמודדות במצבי לחץ ומצוקה ועוד. משך קורס מפרשיות הוא כמה מפגשים, ולאחריהם יכולים מסיימי הקורס להצטרף אל מועדון שייט, או לשכור מפרשית ולצאת לשייט עצמאי או קבוצתי.

 

קורס קטמרן


הקטמרן הוא סירה הבנויה משני גופי ציפה, ויכולה להיות מנועית או בעלת מפרשים. כדי להשיט קטמרן מפרשי יכולים בוגרי קורס מפרשיות לעבור קורס השלמה בן כמה מפגשים, או ללמוד את אמנות שייט הקטמרן מן היסוד, גם בכמה מפגשים. קטמרן ממונע לעומת זאת דורש רישיון משיט מקצועי – רישיון משיט 30. קורס קטמרן ממונע ניתן למעשה רק למי שהוא בוגר קורס יאכטות עד 24 מטרים ורישיון משיט מקצועי. בקורס קטמרן ממונע נלמדים יסודות הספינה, סוגי עגינות ותמרוני מנוע.

 

קורס סקיפר – רישיון משיט 30

 

במסגרת לימודי השייט המקצועי, הקורס המבוקש שביותר הוא זה המעניק עם תומו רישיון סקיפר, שהוא רישיון להשטת סירות עד אורך של 24 מטרים. קורס יאכטות מכין את התלמידים, ומעניק להם ידע תיאורטי וכלים מעשיים בכל התחומים של שייט מקצועי: ניווט, ימאות, מכונאות ימית ועוד נושאים נוספים, לפי דרישת אגף הספנות של משרד התחבורה. המבחנים עם תום קורס סקיפרים הם מבחנים ממשלתיים, ורק מי שעומד בהם יקבל רישיון שייט עד 24 מטר – רישיון סקיפר. משיטי יאכטות מורשים יכולים לשכור יאכטה ולצאת אל הים הפתוח להפלגות מחוף אל חוף.

 

איפה לומדים קורס סקיפרים?


כאשר ניגשים אל בית ספר לשייט, יש לוודא כי הוא נמצא בפיקוח וברישיון של אגף הספנות במשרד התחבורה. בוגר קורס הפלגות בבית ספר שאינו מוכר על ידי משרד התחבורה לא יורשה לגשת לבחינות. לא כל מועדון יאכטות או מועדון שייט הוא בית ספר מורשה לשייט, ויש לשים לב לכך. הרישיון המוענק מטעם משרד התחבורה הוא רישיון בינלאומי, ומאפשר שייט יאכטה בחופי העולם. קורס סקיפרים כולל חומר עיוני רב והתנסות מעשית, ומשך הקורס תלוי באינטנסיביות הלימודים, שניתן לסיים גם בפחות משנה.

 

קורס משיטי יאכטות בהרצלייה

 

בכדי להשיט יאכטה חייבים לעבור קורס מקצועי של השטת יאכטות ולקבל רישיון מתאים ממשרד התחבורה ומרשות הספנות במדינת ישראל. הקורס מקנה רישיון השטת יאכטה עד 24 מטר. ניתן לעבור את הקורס במרינה בהרצלייה וליהנות מצוות מדריכים מקצועי אשר ילמד וילווה אתכם לכול אורך הקורס עד להנפקת הרישיון עצמו.

קצת על הרצלייה

הרצלייה זו היא עיר חוף הנמצאת בשרון הדרומי. הרצלייה ממוקמת בין תל אביב לנתניה במישור החוף. אורכו של חוף הים בהרצלייה הוא כ-7 ק"מ והוא מתוחזק היטב ופוקדים אותו גם מהערים כפר סבא, רעננה, הוד השרון ועוד. כמו כן גם תיירים מחוץ לארץ נהנים לנפוש בעיר ומי שילמד קורס משיטי יאכטות בהרצלייה יוכל להכיר את החוף, הים והתיירים היטב, עוד לפני שקיבל רישיון.

 

טיפים בנושא קורס סקיפרים  - תעשה רישיון


אתה אוהב את הרוח בשיער שלך, טעם המלח של ריח הים ואת התחושה האין סופית של החיבור עם הכחול הענק הזה. אתה אוהב את תנועות הגלים, את השקט שאפשר למצוא הרחק מכל מה שאתה מכיר במרכז העיר וההמולה של העבודה. הים זה המקום והזמן שלך לקחת פסק זמן לעצמך, להטעין מצברים ולהתחבר לטבע ולעולם. אם כן, זה בדיוק הזמן להירשם אל קורס סקיפרים מקצועי ולקחת את התשוקה שלך לים, לחופש, לכחול הזה, צעד אחד קדימה.

 

כמו על הכביש

 

בדיוק כמו שלמדת זמן לא מבוטל עבור רישיון הנהיגה שלך את כל חוקי התנועה, ההגאים של הרכב וכל הקשור ב"תרבות הנהיגה בכביש" של המדינה- כך עליך ללמוד להשיט את עצמך ואת הסובבים אותך בבטחה בלב הים. קורס סקיפרים מקצועי יכול בהחלט להשיג לך מטרה זו. כדאי לעבור קורס סקיפרים אך ורק במקום מוסמך ואמין, המאפשר לך לקבל גם רישיון סקיפר בסוף הקורס וגם כמה תובנות מהשטח על התמודדויות עם המציאות הימית בזמן השיוט בים. למרות השלווה והרוגע שאולי הים מקנה לך, אל תשכח שמדובר בענק טבע מדהים, בעל יכולות גדולות- גם כאלה של הרס וכדי לדעת להתמודד עם מצבים שונים בים, כדי שלא לעשות טעויות שעלולים לפגוע בך או בנוסעים שלך, חובה עליך להרשם אל קורס סקיפרים טרם יציאתך אל הים הפתוח.

 

ליד הים


אז איפה אפשר להרשם אל קורס סקיפר, אתה שואל? בכל מקום בו יש ים בד"כ תמצא בית ספר לשייט כזה או אחר. במדינת ישראל ישנן ערים רבות על חוף הים ובכל אחת מהן תמצא לפחות בית ספר אחד כזה, המציע לפחות קורס משיטי יאכטה או קורסי סקיפר מלאים אחד. כדי לדעת שאתה בידיים טובות, כדאי שתבדוק את המוניטין, מסלול ההכשרה והאישורים והתעודות הרלוונטיות של כל בית ספר כזה לעומק. כך תוכל להיות בטוח כי אותו קורס סקיפרים אשדוד, קורס סקיפרים חיפה, קורס סקיפרים הרצליה, קורס סקיפרים יפו ואפילו קורס סקיפרים אילת שתיקח יהיה איכותי ובאמת ילמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לשמור על הפלגותיך בטוחות.

 

על מחיר ומרחק


בהמשך לדברים שנאמרו לעיל, חשוב לציין כי גם אם אתה חי בעיר נמל המציע בתי ספר שונים המאפשרים לימודי קורס יאכטות לעיתים תבחר בית ספר יקר יותר ורחוק יותר ממך, רק בגלל המוניטין, היכולות ומסלול הלימודים המקיף יותר שלו. בית ספר למשיטי יאכטות שמלמד אותך את כל הכלים הדרושים לך ישתלם לך בהתמודדות עם הים, גם אם מדובר על השקעה גדולה יותר מבחינת זמן הנסיעה והכסף. לימודי משיטי יאכטה אמורים להכין אותך גם למצבי קיצון כגון השבתה של מנוע באמצע לב ים, נוהלי בטיחות שונים ועוד- דברים שכדאי מאד ללמוד ממקצוענים ולא ממי שסתם מאפשר לך עבור קורס סקיפרים מחירים זולים.

 

כמה עולה קורס סקיפרים ? מחירון

אז כמה כבר עולה אותו קורס מדובר? תלוי מאד כמובן. תלוי בבית הספר הנותן אותו, בטיב הלימוד ועוד דברים רבים. קורס פרטני למשל יעלה יותר מאשר קורס קבוצתי. קורס בקבוצה גדולה יעלה יותר מאשר קבוצה קטנה ועוד. עבור קורס סקיפרים מחיר נע בין 9,000-25,000 והיד עוד נטויה, בהתאם למוניטין של המורים ובית הספר המלמד. אבל כשם שמורה הנהיגה שלך יכול להציל את חייך ברגעים קריטיים עם טיפים מעולים, גם קורס משיטי יאכטות איכותי שווה את המחיר. עם זאת, חייבים לקחת בחשבון שלא כל מחיר הוא הגיוני ולא כל בית ספר שקובע לעצמו מחיר גבוה- שווה באמת את ההשקעה הזו. לכן, בעת חיפוש קורס סקיפרים השוואת מחירים חכמה וקפדנית היא יותר מהכרח.

 

אין כמו עיניים


את החלק הראשון של השוואת המחירים, בדיקת האישורים וטיב בית הספר והלימוד- אפשר להתחיל בנוחות הספה שלכם, בסלון. תפתחו את האינטרנט וחפשו מידע על בתי הספר בהם אתם מעוניינים. אתרים רבים מאפשרים היום תגובות של תלמידים לשעבר הממליצים או מגנים את בית הספר. עם זאת, קחו את ההמלצות בערבון מוגבל שכן ייתכן והן המלצות של עובדי המקום ולא של אנשים אמיתיים. אחרי סיום המחקר הראשוני, תאמו עם בית הספר והשתתפו בשיעור לדוגמא. רב בתי הספר מאפשרים את האופציה הזו.