×


תפריט נגישות

מחירון ציפוי ppf לרכב

מחפשים לעשות ציפוי PPF לרכב או ציפוי ננו? רוצים לדעת כמה עולה ציפוי PPF וכמה זמן זה מחזיק?

 

 

כמה עולה לעשות ציפוי PPF לרכב

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ציפוי PPF נגד שריטות לרכבים מעודכן לשנת 2022 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שכדאי לדעת על ציפוי PPF לרכב"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של סדנאות דיטיילינג לרכבים, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לציפוי PPF נגד שריטות, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש סדנת דיטיילינג לציפויי מדבקות PPF וציפוי ננו לרכב. שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 סדנאות דיטיילינג לרכב יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי ציפויים לרכב וטווחי מחירים

מחירון דיטיילינג וציפוי לרכב עודכן בתאריך 23.03.2022

 

 

ציפוי ננו לרכב ( עמיד לתקופה של 12-20 חודשים )
מחיר : 800-1,400 ש"ח.

 

ציפוי PPF לרכב ( מחזיק בין 5-10 שנים )
מחיר : 750-1,200 ש"ח למ'.

 

דיטיילינג פנימי מלא לרכב ( כולל ניקוי ריפודים והברקה של פלסטיקים, מסילות, חלונות, ריפודים וכל בורג ברכב, 10-12 שעות עבודה )
מחיר : 1,000-1,900 ש"ח לרכב ( 500 ש"ח תוספת עבור חומר הזנת לחות לריפודי עור )

 

ניקוי ריפודי רכב כולל שטיחי ריצפה.
מחיר : 450-850 ש"ח ( 300 ש"ח תוספת עבור ניקוי פלסטיקים )

 

ניקוי מזגן והוצאת ריחות רעים מהרכב באמצעות גז אוזון.
מחיר : 350-400 ש"ח

 

ליטוש וחידוש פנסי רכב
מחיר : 350-450 ש"ח

 

פוליש ווקס לרכב ( מחזיק 2-3 חודשים )
מחיר : 250-400 ש"ח

 

שטיפת דיטיילינג חיצונית כולל אוטם צבע
מחיר : 450-650 ש"ח

 

 

מדריך ציפויי PPF לרכב

 

 

אם רציתם לדעת יותר על ציפוי מגן לרכב, או בשם המוכר יותר PPF שהוא רק קיצור ל : Protection Film Paint, או בשם האמריקאי שלו clear bra, הגעתם למקום הנכון.

 

איזה כיף, סוף סוף החלטתם לפרגן לעצמכם רכב חדש, אז נכנסתם לסוכנות או ביצעתם הזמנה של הרכב דרך האתר של היבואן, ועד שהרכב יגיע גם הצטרפתם לאיזו קבוצת בפייסבוק של רוכשי הרכב המאושרים, רק כדי להיות קצת בעניינים ופתאום בין כל הדיבורים והפוסטים על אבזורים, תוספות וכל הדברים המרגשים שנמצאים בדרך אליכם אתם שומעים שהרבה אנשים מזכירים את המילה PPF ומעלים תמונות של רכבים מבריקים ונוצצים שעברו PPF ואין לכם מושג על מה כל הרעש ולמה בכלל צריך את כל הPPF  הזה בכלל? ולמה זה כל כך יקר? 

 

 

מה זה PPF?

 

 

הPPF הוא בעצם סוג של ציפוי דמוי פילם מרובה שכבות שמיושם בעיקר על רכבים חדשים כאשר המטרה העיקרית שלו היא הגנה מנזקי פחחות וצבע ששייכים לקטגורית ה"מבאסים" "המעצבנים", ה-"מרתיחים"

 

עף על הרכב חצץ בנסיעה מחוץ לעיר והשאיר צבע מקולף בפגוש? מבאס לא?


שוב אנשים טובים פתחו עליכם דלת בחנייה והשאירו לכם מזכרת ? מעצבן לא?


אדם חביב ברחוב החליט לפרגן לכם על הרכב החדש עם שריטה לכל האורך ? מרתיח לא?

 

 

פעם ראשונה שאני שומע על PPF  זה משהו חדש בעולם ?

 

יישום PPF על רכבים נעשה בארצות הברית כבר מעל 15 שנים .


אפילו שזה אולי נראה מהצד כמו איזו מדבקה שקופה שאין בה משהו ממש מתוחכם, ציפויי הPPF המודרניים הם מוצר טכנולוגי יקר קשוח ומרובה שכבות שמספק הגנה ברמה הגבוהה ביותר.


שכבה חיצונית שקופה בעובי כ-12 מיקרון, מתחתיה שכבת פוליאוריטן בעובי כ-150 מיקרון, מתחתיה שכבה אקרילית בעובי כ-30 מיקרון ולבסוף השכבה שבאה במגע עם הרכב שעשויה פוליאסטר בעובי כ-75 מיקרון שמגינה על הרכב משלל מפגעים, כגון:מכות מאבנים, שריטות, חמצון, כימיכלים, חשיפה לשמש ונזקים שמונעים נזק קבוע לרכב ומונעים אפשרות להיווצרות חלודה באזור שללא הציפוי היה נותר חשוף ללא צבע.

 

 

למה בכלל לעשות ציפוי PPF, לא חבל על הכסף?

 

 

גם אם לא באמת שאלתם , עדיין זאת שאלה טובה :)

 

 

אם אתם אנשים שקונים רכב חדש ולא מתרגשים מכל מכה ושריטה חדשה, ואין לכם מחשבה על היום שבו תרצו למכור את הרכב ואיך הוא יראה חיצונית באותו זמן אז PPF זה ממש לא בשבילכם.

 

לעומת זאת אם קניתם רכב חדש ואתם רוצים שגם בעוד שנים קדימה הוא יראה כמו חדש, וגם אם אתם מרגישים טיפונת חרדה בכל פעם שאתם חונים קרוב מדי לרכב אחר וכל מכה ושריטה קטנה הורסת לכם את היום אז תמשיכו לקרוא כי PPF בשבילכם זה תרופה שעוזרת להקל על התסמונת הידועה בשם : "קניתי רכב חדש במלא כסף ואני כל היום חושש שמישהו ישרוט לי אותו" 😊

 

*אגב -אם חשבתם מדוע חברות הרכב לא מציעות את PPF מהמפעל אז הפתעה... יש דגמים של חברת פורשה שמגיעים עם  PPF מהמפעל

 

 

מה ההבדל בין ציפוי ננו קרמי pps לציפוי PPF?

 

 

מטרת ה PPF  היא שמירה על הצבע מנזקים פיזיים כגון מכות ושריטות.

 

ציפוי קרמי או ננו קרמי הוא פולימר נוזלי דק, שקוף ועמיד מאוד, שעוזר בשמירה על ניקיון חוץ הרכב ומקל על ניקוי הרכב, בכך שהוא מונע מחומרים להידבק לצבע, ומגן מעט מנזק שמקורו בנוזלים כגון לשלשת ציפורים וחרקים מרוחים אבל הוא אינו מגן מנזקים פיזיים.


ניתן ליישם ציפוי ננו קרמי בהתזה ישירות על הרכב גם ללא PPF אבל מומלץ ליישם אותו מעל שכבת הPPF ליצירת שכבה הידרופובית שתאריך משמעותית את אורך חיי הציפוי.
 

 

אם יש לי רכב בצבע מט אני יכול לעשות PPS?

 

 

PPS מגיע גם בתצורה מבריקה או בתצורת מט שנועדה בעיקר לציפוי רכבי מט שהצביעה שלהם במקרה של צורך בתיקון היא מלאכה מסובכת ויקרה במיוחד.


הדבר המגניב בתצורת המט שאפשר לצפות רכב שהוא במקור רכב מבריק ולהפוך אותו לצבע מט יוקרתי.

 

*חשוב לזכור ש PPF נותן הגנה כמעט מוחלטת לצבע הרכב מנזקי דרך אך זה לא מתקן ומטשטש נזקים שכבר קיימים ברכב ,ולכן ההמלצה היא להביא את הרכב לציפוי PPF כאשר הוא עדיין חדש ללא פגיעות ושריטות וכך לשמר אותו בצורה הטובה ביותר לשנים רבות .

 

 

אז כמה עולה לעשות PPF שמעתי שזה ממש יקר?

 

 

כמו שאתם יודעים ואתן יודעות ,דברים טובים עולים יקר ,ועבודת PPF היא תהליך ארוך שהוא לא פחות מאומנות כאשר היא נעשית על ידי בעלי מקצוע מיומנים, וכוללת בתוכה עבודת הכנה קפדנית ושימוש בחומרי גלם יקרים. לכן ביצוע PPF יכול לעלות בין 1000 ש''ח ועד ל 20 אלף ש''ח ויותר.


העלות של הביצוע מורכבת מכמה משתנים והראשון שבהם הוא גודל השטח שהוא אנחנו רוצים לצפות ,כמובן שניתן לצפות את הרכב במלואו אך משיקולי עלות רבים בוחרים להגן על האזורים הבעייתיים בלבד כגון פגוש קדמי ודלתות.


המשתנה השני שמשפיע על המחיר הוא סוג הPPF עצמו, ישנם יצרנים שונים עם איכויות שונות והפרמטרים העיקריים שמבדילים בין סוג אחד לאחר נבדלים בעובי הציפוי ,בשקיפות שלו ובמבנה השכבות שלו.


ככל שהעובי גדול יותר והשקיפות גבוהה יותר האיכות עולה אך התקנה איכותית של ציפוי עבה דורשת מיומנות גבוהה יותר. במדבקות ציפוי רכב PPF איכותיים, לשכבה החיצונית יש יכולת איחוי עצמי משריטות קלות וסימנים משטיפת הרכב שמתרחש כשאר הציפוי נחשף לחום. (ותודה לשמש שמתקנת לי שריטות ברכב)

 

וישנו ציפוי הידרופובי שמגן טוב יותר מנזקי של לשלשת ציפורים ומאותם חרקים שמתעקשים להימרח לנו על הפגוש בכל נסיעה מחוץ לעיר.

 


המשתנה השלישי שמשפיע על עלות הPPF- הוא שיטת ההתקנה :

 

שיטה ראשונה המהירה ו"הקלה" יותר להתקנה של מדבקות PPF - חתיכות שנחתכו מראש במכונת פלוטר שחותכת את הציפוי מראש בהתאם למידות שרטוט מדויק של הרכב, מה שמותיר מצב שבו הקצוות של הרכב לא יהיו מכוסות בציפוי ולכן יהיה ניתן במידה מסוימת להבחין בקצוות של הציפוי, שעלולות עם הזמן לצבור באותן קצוות לכלוכים שונים שיבליטו אותן בעיקר ברכבים בעלי צבע בהיר, כמו כן עלולים להיות אזורים שבהם נראה תפר בנקודת מפגש של שני חתיכות ציפוי.


ישנם מתקינים אשר יודעים לייצר את השרטוט של החלקים החתוכים במידה מוגדלת במעט מהמקור כך שמתאפשרת פעולת עיטוף של הציפוי וקיפולו מעבר לקצוות הרכב, ובכך לא ניתן להבחין כלל בקצוות הציפוי ומתקבל מראה מקצועי ונקי יותר ושומר על קצוות הציפוי מוגנים יותר, לא לכל רכב קיים שרטוט חיתוך מתאים לכן השיטה לא תמיד ניתנת לביצוע.


שיטה שנייה BALK - עיטוף בעזרת חתיכה אחת גדולה שמכסה את החלק שרוצים לצפות או את הרכב כולו ואז נדרש חיתוך ידני מדויק של הציפוי לאחר המתיחה שלו לאורך קווי המתאר של הרכב וכמובן ניתן לשלב בין שתי השיטות על אותו הרכב בהתאם לצורך.


שיטת התקנה שלישית כאשר הקצוות מקופלים מעבר לדפנות ברכב, היא מורכבת יותר ועלותה בהתאם, אך היא משיגה מראה נקי יותר ללא קצוות וללא תפרים.

 


המשתנה הרביעי והחשוב מכולם הוא ללא ספק זהות המתקין שמבצע את הPPF


מתקינים בעלי ניסיון ומוניטין בתחום משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר, יש להם סדנאות במתחם סגור ונקי עם תאורת עבודה מקצועית והם אלו שיתנו את האחריות המורחבת ביותר נגד סדקים קילופים והצהבה של הציפוי לתקופה של 5-7 שנים ולפעמים אף יותר.


בקשו לראות עבודות קודמות ותשאלו שאלות כדי להבין מה הניסיון של אותה סדנא, ובאילו חומרים הוא משתמש ובאילו תנאים מתבצעת ההתקנה. למקום רציני צריך להיות מקום נקי מאוד על מנת למנוע מאבק ולכלוך להיכנס תחת הציפוי בזמן ההתקנה ותאורה מקצועית איכותית שנדרשת לעבודה מושלמת.

 

 

כמה זמן מחזיק ציפוי PPF?

 

אותו התהליך ששומר על הצבע של הרכב בלי ה PPF שומר גם על הציפוי לאחר התקנת PPF, מומלץ ציפוי קרמי, שטיפת רכב עם סבון יעודי (עדיפות לשטיפה ידנית מאשר במכונה ).


ואם אתם שוטפים במכונת לחץ (גרניק) נסו במידת האפשר להתרחק מהקצוות, זכרו, מטרת ה PPF היא שמירה על הצבע מנזקים פיזיים, כל החומרים שניישם על הPPF ישמרו על המראה המבריק שלו ויקלו על תהליך השטיפה של הרכב בכך שיהפכו את הציפוי ליותר הידרופובי ובכך יאריכו גם את אורך החיים שלו, ואם תשמרו עליו כמו שצריך ה PPF יכול להחזיק גם 10 שנים ויותר, שזה בממוצע הרבה יותר זמן מאשר רוב האנשים יחזיקו ברכב .

 

תודה רבה, צוואת אתר כמה עולה מאחל לך נסיעה בטוחה ונטולת שריטות