×


תפריט נגישות

מחירון צימרים רומנטיים

כמה עולה לינה בצימר רומנטי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון צימרים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי צימרים, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר מצימרים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

צימרים רומנטים, כמה עולה?

כמו תמיד, יש יקרים יותר ופחות. הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם אכן משלמים סכום שפוי היא לערוך השוואת מחירים קטנה בין כל המקומות האפשריים. כיום, כאשר כל מקום דואג לפרסם את עצמו ברשת האינטרנט, תוכלו בקלות לקרוא ביקורות של אורחים ששהו בו ורצו לחלוק את הרשמים שלהם עם כולם. ככלל, יש צימרים שהם ברמה גבוהה מאוד ובהתאם גם המחיר שלכם, וישנם מקומות צנועים יותר שבהם תוכלו לשהות בסכום נמוך יותר.

צימר לילה אחד בלבד באמצע השבוע
- 350-500 ש"ח

צימר לשתי לילות בלבד באמצע השבוע
- 450-700 ש"ח

צימר לסוף שבוע
- 700-1,000 ש"ח

הערות למחירים

* המחירים הנ"ל הינם עבור אדם אחד בלבד
* יש לבדוק היטב הנחות לגבי קבוצה יותר גדולה
* המחירים אינם קבועים ומשתנים בהתאם למיקום + רמת ההיצע של הצימר.
* המחירים הנ"ל הינם מחירים בסיסיים לפי עלויות השוק (ייתכנו שינויים במחירים מתקופה לתקופה)
* טלח

 

צימרים רומנטים ליום אהבה מושלם

רוצים לחגוג את יום האהבה הזה בצורה מיוחדת ושונה? רוצים לתת לעצמכם ולבני זוגכם חוויה שלא תשכח במשך זמן רב? נמאס לכם מבלונים ושוקולדים? נראה שזה הזמן לצאת לחופשה משותפת. בחרו אזור בארץ שהייתם רוצים להגיע אליו, והתחילו לחפש צימרים רומנטיים ללון בהם.


למה כדאי לבחור בצימרים רומנטים?

מובן שכל חופשה זוגית תהיה מהנה ונעימה, אבל אין כמו צימרים רומנטיים כדי להעביר בהם יחד את הנופש שלכם. ישנם מקומות שהתמחו במיוחד בכך, וכיום זוגות רבים מגיעים אליהם בשל הפינוקים הרבים שמציעים שם. צימרים אלו בדרך כלל כוללים בריכה נעימה לימים החמים, ג'קוזי שתוכלו לשבת בו יחד, גינה יפה שאפשר להשקיף ממנה על הנוף, ושלל דברים נוספים שיהפכו את זמנכם המשותף לנעים וקסום.


פינוקים מיוחדים לאורחים

ברבים מן הצימרים תוכלו להודיע מראש שמגיע זוג שרוצה קצת רומנטיקה. בחלק מן המקרים בעלי הצימר ישמחו לפנק אתכם- ארוחת בוקר מיוחדת, בקבוק יין איכותי, ולעיתים אף טיפולי גוף שונים המוצעים במקום. בררו, עוד בשיחת הטלפון הראשונה, מה המדיניות בתחום זה והאם אכן תזכו ליחס נעים ואכפתי כפי שהייתם רוצים.


הצעת נישואין בצימר

לעיתים, צימרים רומנטיים משמשים מקום אידיאלי להציע בן נישואין. צעירים רבים מגיעים לשם כדי להפתיע את בן או בת הזוג שלכם, ובארוחת הערב, או בישיבה משותפת בגינה, שולפים טבעת ושואלים את השאלה הגורלית. בחלק מן המקרים בעלי הצימר מתורגלים במצבים כאלו ואף מוכנים לעזור בתכנון מראש- האם אתם צריכים דבר מה מיוחד? מוזיקה? מישהו שיגיש לכם את הטבעת?


טיפים עבור בחירת צימרים רומנטים

- וודאו שהצימר נמצא ליד אטרקציות תיירותיות. בעלי צימרים ידאגו תמיד שיהיו פעילויות אטרקטיביות בקרבת הצימרים שלהם גם אם הצימר נמצא במקום מרוחק ונסתר. אך לא כדאי לסמוך על המזל ולברר אילו אטרקציות נמצאות בקרבת הצימר.

- צימרים רומנטים צריכים לכלול חדר גדול עם מיטה זוגית גדולה בשביל בני הזוג. ניתן שהמיטה תהיה בצורה של לב, יש בעלי צימרים ששמים פרחים וכריות בצורה של לב על המיטה. ג'קוזי מפנק, סאונה ועוד שלל פינוקים לזוג

- בשביל טיול רומנטי באמת לא רק הצימר צריך להראות רומנטי. בררו איזה נוף יש סביב הצימר שלכם. בקשו לראות תמונות של המקום מבפנים ומבחוץ.

- בררו האם השכרת צימר רומנטי כולל ארוחות ואם כן אילו ארוחות ומתי הן מתקיימות.

- בררו אילו אטרקציות יש בצימר עצמו. שולחן סנוקר? נגני מוזיקה? בר משקאות? מסכי טלוויזיה? ועוד.

- לרוב מלונות עם חדרים באותו הגודל ובאותו איכות של צימר רומנטי הרבה יותר יקרים מהשכרת הצימר. השוו מחירים עם בתי מלון שנמצאים באותו האזור

- ישנם בעלי צימרים אשר גרים ממש ליד הצימר שלהם. אחרים בנו כמה צימרים ממש אחד ליד שני. בררו כמה פרטיות באמת יש לכם בצימר אותו אתם מתכננים להשכיר


טיפים עבור סוויטות

סגרתם על תאריך לחתונה? קבעתם עם האולם אירועים? זהו השלב שבו אתם מזמינים סוויטה

מומלץ לא לשכור סוויטה שתהיה רחוקה יותר מחצי שעה נסיעה מהאולם
תדאגו לנהג מקצועי ואמין שיביא אתכם לסוויטה

מומלץ לבוא לראות את הסוויטה לפני האירוע כדי לראות מה אתם מקבלים

 

סוויטות – כדאי לדעת

כשתתקשרו להזמין את הסוויטה יספרו לכם על שלל פינוקים והבטחות שמגיעים עם הסוויטה. רשמו את הכול ותדאגו לקבל אותם.

בררו האם המחיר כולל ארוחת בוקר ואילו עוד פינוקים

את הכסף שאתם מקבלים בחתונה כדאי להעביר למקום בטוח. אך אם אתם לוקחים אותו אתכם לסוויטה, וודאו שבסוויטה יש כספת.

בררו האם מותר לעוד אורחים להגיע אתכם בסוויטה באותו הלילה או למחרת.

 

אל תצאו פראיירים, איך למצוא צימר מתאים בעידן האינטרנט?

נמאס לכם לשלם מחירים גבוהים על צימרים בצפון או צימרים במקומות אחרים בארץ? ובכן, כדאי לדעת כי עידן האינטרנט פותח בפניכם שלל אפשרויות ומידע זמין על מנת שתוכלו להוזיל עלויות וליהנות מנופש בצימרים במחירים משתלמים. בעידן המודרני והטכנולוגי אנו יכולים לקבל כל מידע לו אנו זקוקים. בין אם אתם מחפשים מידע על חברות, מוצרים או שירותים ובין אם אתם מעוניינים להזמין צימרים הרי אין כמו האינטרנט על מנת להשוות מחירים בקליק, ליהנות ממידע מפורט עם תמונות, לקרוא חוות דעת של גולשים אשר התארחו בצימרים השונים ואחרי כל ההשוואות ניתן בקלות ובמהירות מהכורסא בבית או מהמחשב בעבודה להזמין צימר מפנק במחיר אטרקטיבי.


חיפוש מהיר במנוע החיפוש

הדרך הנפוצה היא לחפש צימרים במנוע החיפוש הפופולארי גוגל. על ידי הקלדת הערך בחלונית החיפוש ניתן לקבל שלל תוצאות לכן כדאי להתמקד ולנצל את יכולת מנוע החיפוש לעזור לנו לסנן בין התוצאות. ניתן לחפש בגוגל או במנועי החיפוש האחרים ערכים כמו צימרים באילת או צימרים זולים בצפון וכך לקבל רק תוצאות רלוונטיות לאזור הגיאוגרפי בו אנו מעוניינים לנפוש. בנוסף, אם אתם מחפשים מבצעים של הדקה ה- 90 או מחירים זולים במיוחד ניתן לחפש צימרים ברגע האחרון ולקבל רשימה מפורטת של כל המבצעים האטרקטיביים המתפרסמים ברשת באתרים שונים, ביניהם אתרי הקופונים השונים, אתרי התיירות ואתרים או פורטלים המתמחים בתיירות בארץ ובנופשים בצימרים. ניתן לשכלל עוד יותר את החיפוש ולהקליד מילה כדוגמת צימרים בדרום עם בריכה ונוף מדהים, כך תקבלו רשימה מדויקת יותר לדרישות שלכם מהצימר.


אתרי מומחה

כיום, בעידן האינטרנט יש עשרות אתרי מומחה המתמחים בנושאים מגוונים, לרבות תחום התיירות והנופש בארץ ובחו"ל. ישראלים רבים למדו כי באינטרנט קל למצוא את ההצעות האטרקטיביות ביותר ורוב הישראלים נוהגים להזמין חופשות באילת או כרטיסי טיסה באמצעות האתרים באינטרנט. אתרי מומחה מציעים מידע בעל ערך רב על חופשות ונופשים בארץ וניתן לאתר צימרים בטבריה, צימרים בחרמון או צימרים בכל מקום אחר במהירות ולקבל מידע על כל צימר וצימר, לצפות בתמונות של הצימר, לסנן ביעילות בין התוצאות והצימרים המופיעים באתר, לקרוא חוות דעת של אורחים ולקרוא מדריכים שונים ומגוונים כמו כיצד לבחור צימר. בנוסף, באתרי המומחה ניתן לקבל הערכה כמה עולה צימר ביום חול, בסופי שבוע בחגים וכדומה. לאחר איסוף המידע קל לסנן בין התוצאות ולבחור בנופש מיוחד ומהנה בצימר העונה על הדרישות שלכם, לדוגמה צימרים עם נוף מדהים, ג'קוזי ובריכה.


אתרי השוואת מחירים

אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים, צימרים רומנטיים או צימרים למשפחות דתיות הרי כדאי לגלוש לאתרי השוואת המחירים. אתרי השוואת מחירים נועדו לעזור לנו למצוא את צימר החלומות שלנו לפי מאפיינים שונים תוך יצירת תחרות בין הצימרים השונים המופיעים באתר על כיסנו. באתרי השוואת מחירים נהוג למלא טופס קצר עם פרטים אישיים, לסמן איזה סוג של צימרים אנו מחפשים ובלחיצת כפתור אנו שולחים את הטופס ובמהירות ותוך זמן קצר ההצעות זורמות ישירות אלינו. חשוב לדעת כי ברוב אתרי השוואת המחירים רשומים רק מספר צימרים ולכן לא בהכרח תקבלו את ההצעות המתאימות ביותר אלא אם מדובר באתר השוואת מחירים המתמחה בנופשים בארץ ובצימרים.


אתרי קופונים

אם אתם מנויים באחד מאתרי הקופונים, או ביותר מאחד, הרי תוכלו לבדוק באתר הקופונים אחרי הצעות משתלמות בתחום הנופש והתיירות בארץ. רוב אתרי הקופונים מציעים באופן שוטף הצעות של צימרים בערבה, צימרים בצפון, צימרים בירושלים ובמקומות נוספים ולכן ניתן להירשם לעדכונים שוטפים על מנת לקבל הצעות אטרקטיביות ולרכוש קופון לאחר הצימרים או לעיין באתר ולחפש את הדילים הפתוחים אותם ניתן לרכוש. אגב, לפני שאתם ממהרים לרכוש את הקופון כדאי לבדוק באתרים נוספים על מנת לוודא שהקופון אכן אטרקטיבי וכדאי לגלוש גם לאתר של הצימר על מנת לבדוק מהו המחירון הרגיל המתפרסם באתר (או ליצור קשר טלפוני) וכך ניתן לוודא את החיסכון הכספי ואחוזי ההנחה ולבדוק האם כדאי לרכוש את הקופון, האם לחכות למבצע אחר או שמא להזמין את הצימר מאתר אחר או ישירות. בנוסף, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות ולבדוק האם המחיר כולל ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, האם מקבלים הטבות נוספות והאם הצימר אכן מתאים לדרישות שלכם מהנופש (נוף, ג'קוזי, מתקנים, אוכל, גינה, בריכה וכד').


מבצעי הרגע האחרון

אם אתם מחפשים דילים לצימרים או מעוניינים למצוא צימרים ברגע האחרון הרי אין כמו האינטרנט לאיתור צימרים מומלצים המציעים הנחות ומבצעים משתלמים של הדקה ה- 90. את המבצעים תוכלו לחפש בעזרת מנוע החיפוש, באתרי התיירות המתמחים בנופש בארץ, בפורטלים הגדולים של הצימרים ובמדורי התיירות של הפורטלים הגדולים והמובילים כמו וואלה, Ynet ואחרים. לאורך כל השנה מתפרסמים דילים משתלמים ואטרקטיביים ואם גם אתם חובבי הנופש בצימרים הרי כדאי לעקוב אחרי הפרסומים וכאשר מגלים דיל משתלם במיוחד ניתן למהר ולהזמין את הנופש, להודיע על חופש בעבודה, לארגן את הילדים או להשאיר אותם אצל הסבא והסבתא ולמהר אל הצימר כדי ליהנות מחופשה מרגיעה ומהנה או מחופשה בצימר מפנק ויוקרתי ולבלות באטרקציות השונות מסביב.


אתרי הצימרים

יש מגוון רחב של אתרי צימרים, חלקם מתמחים בנופשים בכל רחבי הארץ בעוד אחרים מתמחים אר באזור מסוים בארץ כמו צימרים במרכז, צימרים בצפון וכדומה. לכן, אם אתם מתכננים נופש בצפון כדאי לחפש את האתרים המתמחים בצימרים בצפון הארץ וכך תוכלו לקבל מידע מפורט על כל הצימרים בצפון, לקרוא חוות דעת, לעיין באתרים השונים של כל צימר בנפרד ולקרוא מידע מה מציע הצימר, מהם המתקנים הכלולים (מטבחון, ג'קוזי, בריכת שחייה, פינת ברביקיו וכו'), לעיין בגלריית התמונות של הצימר כדי לקבל רושם כללי ובאמצעות מערכת סינון כמו בחירת פרמטרים- צימרים עם בריכה, צימרים רומנטיים וכד' תוכלו לבחור את הצימר המתאים ביותר עבורכם, להשוות מחירים ולבחור בהתאם.


לא להיות פראיירים

עידן האינטרנט מאפשר לנו להשוות מחירים, להפעיל סוכן חכם כדי לאתר עבורנו את הצימר המושלם שעונה על הדרישות שלנו ולקרוא חוות דעת של אורחים שלנו בצימר. חיפוש באינטרנט מאפשר לנו להפסיק להיות פראיירים, להוזיל עלויות ולבחור צימרים איכותיים ולא ללכת שבי אחרי תמונות יפות והבטחות של בעלי המקום הרחוקות מהמציאות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא צימרים ולהבין את טווחי המחירים עבור לינה בצימרים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון צימרים