×


תפריט נגישות

מחירון עיצוב מסעדות

מחפש לדעת כמה עולה עיצוב מסעדות? מעצב פנים למסעדות מומלץ?

 

כמה עולה לעצב מסעדה?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עיצוב מסעדות מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שרציתם לדעת על עיצוב פנים מסעדות ולא העזתם לשאול.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מעצבי פנים מומחים לעיצוב מסעדות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לעיצוב פנים מסעדה, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עיצוב מסעדות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מעצבי פנים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי עבודות עיצוב מסעדות

מחירון מומלץ

מחירון עיצוב מסעדות עודכן בתאריך 09.08.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 

מחיר עיצוב פנים מסעדה קטנה לפי מ"ר

עד 30 מ"ר: 18,000-30,000

עד 50 מ"ר: 20,000-35,000

מחיר עיצוב פנים מסעדה גדולה לפי מ"ר

עד 100 מ"ר: 30,000-50,000

עד 150 מ"ר: 40,000-60,000

עד 200 מ"ר: 50,000-75,000

עד 300 מ"ר: 60,000-85,000

עד 500 מ"ר: 80,000-120,000

* המחיר כולל הדמויות בלבד וליווי מלא של מעצבת פנים

* המחיר לא כולל חומרים נלווים

 

כל מה שרציתם לדעת על עיצוב פנים מסעדות ולא העזתם לשאול


מזל טוב, הנה סוף סוף החלטתם לפתוח את עסק חלומותיכם ולהאכיל את ההמונים. בין אם תחליטו שקהל היעד שלכם הוא האליטה של המדינה או שהמסעדה היא בכלל מסעדת פועלים פשוטה - כדאי שתדעו כי ההצלחה והכישלון שלכם נקבעים הרבה לפני הפתיחה עצמה - עוד בשלב התכנון של המבנה. מסעדות, ברים ובתי קפה זוכים להצלחה על סמך פרמטרים רבים, אין על כך ויכוח, אך עיצוב נכון יכול למשוך קהל לעבור את מפתן הדלת - וזו כבר מחצית העבודה.

עיצוב פנים למסעדה צריך להיות אסטטי לעין ויעיל בה המידה, בעיקר כאשר מדובר על האזורים של צוותי העבודה - אבל לא רק. לכן, חשוב ביותר שתמצאו את הזמן, האנרגיה והמשאבים להשקיע בבסיס כל הדברים האחרים- מראה המקום.

 

מה אני רוצה לבנות?

 

כדאי לכם לשאול את עצמכם מה הקונספט של המסעדה עוד לפני שתחפשו ותמצאו את המקום שלכם.

לבחירת קהל היעד והמקום יש כמובן משמעויות עמוקות על צפי ההכנסה וההוצאות שלכם, אבל על כך כבר תוכלו לעבור עם אנשי המקצוע הרלוונטיים לכך.

משהחלטתם מהו קהל היעד ומצאתם את המקום, כדאי שיהיה לכם קונספט עיצובי כללי- כזה אפשר לבנות מחיפוש בתוך מגזין עיצוב פנים איכותי או דפדוף בתוך אתר עיצוב עסקים למסעדות, ברים ובתי קפה.

חשוב רק שתזכרו כי כאשר מביטים באתרי עיצוב פנים תמונות רואים שבלונה שלא תמיד תתאים למקום הספציפי בו בחרתם, ויהיה עליכם להתייעץ עם איש מקצוע כדי לממש את החזון או לפחות להתקרב אליו.

 

קרוב לבית

 

כמו רופא ילדים ומשפחה, כדאי מאד לבחור את מומחה עיצוב מסעדות שעובד קרוב לבית, אל תתפתו להזמין מעצב פנים מהדרום הרחוק אם הצרכים שלכם הם לעריכת עיצוב פנים בצפון. הסיבה לכך פשוטה: מעצב קרוב יהיה מעורב יותר פיזית בתהליכים, מה שכל הטכנולוגיה בעולם לא תעזור לכם להעביר לו על השטח, הוא יוכל לראות בעיניו. עיצוב בתי קפה, עיצוב ברים ומועדונים שונה במקצת מעיצוב מסעדות- בגלל הדגשים השונים- אז הקפידו לבדוק את יכולות המעצב שלכם פר קטגוריה.

אדריכלות עיצוב פנים הינה עולם רחב שלא חסר בה מעצבים מוכשרים, אך אם ברצונכם לקחת אדם מנוסה ואמין- וודאו כי הוא מומחה בדיוק לדבר אותו אתם צריכים.

 

מה בונים במקום הזה?


בעצם יכולים להיות לכם שני תסריטים לבניית מסעדה חדשה: מקום מוכן פחות או יותר שיש רק לשפץ או מקום חדש לגמרי, בבנייה או ממש אחריה. עם יש לכם יד בשלב עיצוב פנים לעסקים מתחילים- ז"א כשהמקום ממש נבנה- היתרון בידיים שלכם.

עם זאת, עיצוב פנים בית קפה או מסעדה במבנה בנוי כבר תעלה לכם לרב זול יותר. כאשר מדובר על עיצוב מסעדה, עיצוב בר או בית קפה- חשוב שתיקחו בחשבון את העלויות ולא תמצאו את עצמכם שוחים במים עמוקים מדי עוד לפני שפתחתם והתחלתם להרוויח.

עיצוב פנים יוקרתי יעלה לכם יותר באופן משמעותי ועליכם להתכונן לכך בהשקעה הראשונית בעסק. חשוב שתדעו, כי מעצבי מסעדות מומחים בעריכת עיצוב עסקים יוקרתיים עלולים לקחת אתכם לכל המקומות היוקרתיים והיקרים, בעוד מעצבים כלליים יכולים להיות יצירתיים יותר ולנסות ליצור לכם עיצוב פנים מסעדות יוקרתי במחיר שפוי יותר.

 

הכינו שיעורי בית

 

אין ספק כי בעידן שלנו אי אפשר להשאיר את הכל בידי המומחה מבלי להיות מעורב. עיצוב ואדריכלות פנים הינו עולם רחב אך פתוח ועליכם להכין את שיעורי הבית- בין אם החלטתם על עיצוב פנים כפרי או עיצוב פנים מודרני בררו על העיצוב, חפשו תמונות, כתבות ופרסומים בתוך בלוג עיצוב פנים, אתרי מעצבי בתי קפה (או מעצבי ברים ומסעדות, כמובן, מה שרלוונטי לכם), פורום עיצוב פנים, מגזינים של אדריכלות מסעדות ועוד.

הסיבה לכך כפולה: קודם כל בעת בניית תוכנית עיצוב פנים, תוכלו לדרוש במדויק מאותו מעצב פנים ששכרתם את רצונכם. בנוסף, תראו מגוון רחב של עיצובים בתי קפה, עיצוב ברים ומועדונים ומסעדות- הכוללים בן השאר עיצוב חדרים שונים למטרות שונות שיקלו על עיצוב עסק ותפקודו היומיומי. גם פיקוח צמוד על מעצבי פנים הוא יתרון בולט- כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי האדם שאתם סומכים עליו באמת עושה את המוטל עליו.

 

הבהרה


מחירי שירות של עיצוב פנים עבור מסעדות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי מעצבי פנים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומעצבי פנים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.