×


תפריט נגישות

מחירון עיצוב חנויות

מחפש לדעת כמה עולה עיצוב חנויות? מעצב חנויות מומלץ?

 

כמה עולה עיצוב פנים לחנות?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עיצוב חנויות מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך עיצוב פנים לחנויות.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מעצבי פנים מומחים לעיצוב חנויות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לעיצוב חנות, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עיצוב חנויות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מעצבי פנים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי עבודות עיצוב חנויות

מחירון מומלץ

מחירון עיצוב חנויות עודכן בתאריך 09.08.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 

מחיר עיצוב פנים חנות קטנה לפי מ"ר

עד 10 מ"ר: 5,000-10,000

עד 15 מ"ר: 8,000-20,000

עד 20 מ"ר: 15,000-25,000

עד 30 מ"ר: 18,000-30,000

עד 50 מ"ר: 20,000-35,000

מחיר עיצוב פנים חנות גדולה לפי מ"ר

עד 100 מ"ר: 30,000-50,000

עד 150 מ"ר: 40,000-60,000

עד 200 מ"ר: 50,000-75,000

עד 300 מ"ר: 60,000-85,000

* המחיר לא כולל חומרים נלווים

 

מדריך עיצוב פנים חנויות


מדריך שלבים לפתיחת חנות מעוצבת להפליא

לא משנה באיזה חלק של הארץ אתם נמצאים, אם הצטרכתם שירותי עיצוב פנים חיפה, באר שבע או תל אביב - העסק שלכם חייב במקצוענים מהמעלה הראשונה.

ההבדל בין עסק מוצלח, ובעיקר בין חנות מוצלחת, לאחותה פושטת הרגל - הוא ההבדל בין העוקבים אחרי שלבי ההתפתחות החשובים של בחירות וביצוע עיצוב, לכאלה שלה.

להלן השלבים להשיג תוצאת אדריכלות ועיצוב פנים מושלמת עבור העסק שלכם.

ההחלטות הראשונות שעליכם להחליט הן גם ההחלטות החשובות ביותר: מהו טיב העסק שלכם? שהרי ברור כי עיצוב חנויות תכשיטים שונה בתכלית מעריכת עיצוב פנים מסעדות או מתקן משחקים להורים וילדים.

 

מעצבי חנויות

 

כל עסק חייב להיות מעוצב לקהל היעד שלו במקסימום נגישות, נוחות, בטיחות ויעילות. על קהלי יעד יש לאומר עוד מילה: מעצבת פנים שתבחרו תוכל להדריך אתכם לא רק לגוון כללי של קהל יעד (למשל חנות לבנים - קהל היעד הוא נשים ברובו). אלא לרדת ממש לדקויות כגון: מה תקציב אותו קהל לרכישה, מה טיב חווית הרכישה שאתם מעוניינים לתת לה ועוד. ההבדל בין עיצוב פנים ואדריכלות של חנות לבנים לעשירון העליון לבין זה המדמה בסטה של שוק - הוא הבדל בין שמיים וארץ וישפיע על כל מאזני החישובים של ההוצאות וההכנסות העתידיות שלכם.

 

איפה אני?


שלב שתיים, הנובע ישירות מהתעמקות בבחירות קהל הינו שלב בחירת המיקום: מגזין עיצוב פנים יוכל להראות לכם תמונות של עיצובי חנויות מבפנים, אך אל לכם להזניח את הסביבה של החנות שלכם גם מבחוץ. חנות יוקרה בספק אם תצליח להתרומם בתחנה המרכזית בתל אביב, למשל. על כן, כדאי לערב מעצבי פנים בתהליכים ראשוניים אלה של חיפוש נכס ומציאת מיקום ראוי - הם גם יוכלו לכוון אתכם לאפשרויות הגלומות במקום (גם במחוץ הרי אפשר לתת טאץ' של שיפוץ קל) ולא רק מה שנראה שם עכשיו. חשוב עם זאת לזכור לתאם בין עיצוב פנימי לחיצוני ולשמור על קוהרנטיות.

 

בחירה של סגנון עיצוב פנים

 

והנה הגענו כביכול ל"עבודת העיצוב" עצמה. רק בשלב מתקדם זה אנו עוסקים בבחירת העיצוב. אחרי שבחרתם כפועל יוצא של קהל ומיקום את סגנון העיצוב הכללי עיצוב פנים יוקרתי או "עממי"- עליכם למצוא את הסגנון העיצובי הפנימי: עיצוב פנים כפרי, עיצוב פנים מודרני או איזה שילוב של השניים.

בשלב זה תוכלו להיעזר במידע המוצג בתוך מגזינים, בלוג עיצוב פנים, פורום עיצוב פנים ואתרי עיצוב שונים. חשוב שתיקחו בחשבון כי לסגנון  עיצוב ואדריכלות פנים יש קשר ישיר לעידוד או הוצאת חשק לרכישות כאלה או אחרות וגם כאן שירותי מעצב פנים הם הכרחיים בשביל מקסום היתרונות ומזעור החסרונות. בימים אלה עיצוב פנים בצפון, דרום או מרכז הוא נגיש ומחירו שפוי בהחלט- אז זו לא אמורה להיות בעיה גדולה עבורכם למצוא בעל מקצוע מהימן.

 

רכישה, עיצוב ובעלי מקצוע שונים

 

עכשיו, אחרי שעשיתם את כל עבודות ההכנה הרעיוניים- הגיע הזמן לנסות ולהפגיש בין החזון לבין המציאות. חנויות עיצוב פנים יציעו לכם שלל הצעות שיכולות להוזיל את הוצאת העיצוב שלכם, אם רק תעשו סקר שוק נרחב מספיק.

כל עסק ידרוש מכם להעסיק בעלי מקצוע שונים לבנייתו: עיצוב חנויות בגדים דורש ריהוט מועט אך עבודות לא מעטות של מידוף למשל - כך שרב ההתמודדות שלכם תהיה מול מומחה עיצוב פנים גבס או מידוף. עיצוב פנים חנויות תכשיטים מצריך גם הסדרי בטחון ראויים ועוד.

 

מעקב צמוד וגמישות מחשבתית ומעשית

 

בשלב הביצוע- חשוב שתבינו כי מעצב חנויות אינו קוסם וכי לעיתים עיצוב פנים תמונות מרהיבות שראיתם לא משהו שאפשר לעשותו במציאות בגלל מגבלות התנאים בשטח. המעצב ומוכרי חנויות לעיצוב פנים ינסו להציע לכם פתרונות חלופיים ועליכם להיות מעורבים ועם היד על הדופק כל הזמן כדי לעקוב אחרי המתרחש, לעשות שינוים ולהתאים את עצמכם והעסק שלכם אל המצב החדש.

 

כמה מילות סיכום

 

עיצוב פנים לחנויות ובעיקר עיצוב חנויות בגדים אולי נשמע מסובך, אך עיקרו פשוט: יש לעקוב אחר השלבים הנכונים וההצלחה מובטחת. רב הזמן שלכם בכל הנוגע אל עיצוב פנים אמור וצריך להיות מושקע בסרטוטים, תכנונים והכנות ממילא אך כאשר מדובר על עיצוב חנויות הדרך כולל גם בעלי מקצוע רבים מעורבים והכרחי פי כמה.

 

הבהרה

 

מחירי שירות של עיצוב פנים עבור חנויות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי מעצבי פנים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומעצבי פנים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.