×


תפריט נגישות

מחירון עיצוב חופה

כמה עולה עיצוב חופה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון עיצוב חופה מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מעצבי חופות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

כמה עולה עיצוב חופה ?

טווחי מחירים לעיצוב חופה נעים בין 800-1,500 ש"ח

ט.ל.ח

 

מדריך עיצוב חופה

חולמים על חופה מעוצבת ומיוחדת בחתונה שלכם? חברות לעיצוב אירועים מקצועיות נועדו להגשים את כל משאלותיכם בנושא עיצוב החופה וייחודיותה. כמו כן, אולמי שמחות מציעות כחלק מהשירות שלהן חופה אשר ניתן לעצב ולהתאים לצרכי החתונה שלכם באמצעות מעצב האירועים של אולם השמחות שבחרתם.

 

מהי חופה?

אז מהי חופה? בסך הכל הרי מדובר על בד טלית התלוי על 4 קורות. לכאורה אין יותר מדי אלמנטים עיצוביים שאפשר להכניס בחופה - אבל כל העוסק בארגון חתונות, בין אם עבור חתונתו או לפרנסתו, יודע שאין דבר רחוק יותר מהמציאות.

החופה הינה המקום המושקע ביותר מבחינת העיצוב, הנה המקום הטוב ביותר להביע את עצמכם ואת הסגנון שלכם והמקום שיהיה מרכז האירוע שלכם- לכן, כדאי למצוא עיצוב חופה שתהיו מרוצים ממנו כמה שיותר. גם עיצוב חופה מסורתית לא חייב להיות משעמם ולכן כל ציבור, גם הדתי ביותר, יכול לעשות שימוש במומחה עיצוב חופה מקצועי.


סוגי חופות מעוצבות

חופה מעוצבת מקני סוף.

חופה מעוצבת מסוגי עץ שונים.

חופה מעוצבת מגב.

חופה מעוצבת ממתכת בשילוב צבעים מטאליים.

חופה מעוצבת לפי תמונה או רעיון מובנה.

 

טיפים עבור עיצוב חופה

להיות יהודי זה יותר מאשר לשים כיפה וציציות ולהאריך זקן. להיות יהודי זה להיות מחובר למסורת מפוארת בת אלפי שנים- הכוללת חכמים לדורות, רדיפות אכזריות ועוד דברים רבים המקשרים את כולנו אלה לאלה. לכן, גם אם אתם חילונים גמורים, יש סיכוי סביר בהחלט שתרצו להתחתן כדת משה וישראל ותשקיעו מזמנכם ומרצכם על חיפוש עיצוב חופה שידגיש את קדושת טקס הנישואין עבורכם באופן מובהק.


על מעצבים ותפקידם

בין אם החלטתם על עיצוב חופה מיוחד או מסורתי, עיצוב חופה עגולה או מרובעת- כל מומחה עיצוב חופות יוכל להגשים לכם את החלום ולברוא את הדבר שאתם רואים בעיני רוחכם. מובן, שטיב המעצב והציוד שברשותו משפיעים השפעה ישירה על היכולת שלו להתקרב אל החזון. את החופה בונים ע"י ציוד מיוחד, שאמור להיות הן יציב ובטיחותי והן דקורטיבי. עיקר העיצוב מתרכז בד"כ במוטות החופה- אלה יכולים להיות מקושטים בשלל סגנונות- עיצוב חופה בפרחים או בדים פופולארי למדי בימים אלה.

כבר החלטנו כי עיצוב החופה הינה השקעה נכונה, אך תשמחו לשמוע שגובים עבור עיצוב חופה מחירים סבירים בהחלט. בעיקר לאור העובדה שהחופה נכללת כמעט תמיד במחיר עיצוב האירוע כולו. כך שאותו מעצב יכול להתאים את החופה שלכם גם לשאר האווירה - כולל ריפוד כסאות, מפות, ועיצוב האולם. שיתוף פעולה עם מומחה התאורה תשלים את העיצוב שלכם. 


כיצד נקבע המחיר לעיצוב חופה?

המחיר נקבע על ידי פרמטרים שונים כגון סוג וגודל החופה המעוצבת, מיקום הצבת החופה ושינוע לאירוע, הספקים השונים העוסקים בבניית החופה ועוד. חשוב לדעת מראש את מפרט הבקשות שלכם על מנת לקבל את המחיר המתאים ביותר והטוב ביותר לעיצוב החופה שלכם.

מומלץ מאוד לשכור שירות מחברת עיצוב אירועים מקצועית אשר תציע לכם את מירב השירותים כך שתיהנו משקט תעשייתי ולא תצטרכו "לשבור את הראש" מול הרבה בעלי מקצוע. חברות לעיצוב אירועים מקצועיות מכירות היטב את סביבת השוק ויודעות לבחור את הספקים הטובים ביותר לעיצוב החופה שלכם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עיצוב חופה ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.