×


תפריט נגישות

מחירון עיסוי רפואי

כמה עולה לעשות עיסוי רפואי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון עיסוי רפואי מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מטפלים בעיסוי רפואי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר ממטפלים בעיסוי רפואי מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טיפים עבור עיסוי רפואי - רגע לפני ניתוח

עד לפני שנים אחדות, היחידים שיכלו ליהנות מסגולות של עיסוי רפואי היו הספורטאים וגם אז היה מדובר על מטרה בודדת אחת עבורם: שחרור שרירים והקלה על מתח וכאב שלאחר אימון או משחק מפרך. כיום, כמה עשרות שנים בלבד מאוחר יותר, גם במערב מקבלים את האמת שידעה המזרח מאז ומעולם: המגע מרפא. בעיקר המגע המקצועי. אז מהו אותו כבוד מחודש שרוכשים בעידן המודרני אל אומנות העיסוי? זהו כבוד של וותק, עיסוי רפואי הינה אחת משיטות הטיפול העתיקות והוותיקות ביותר בעולם בשלל בעיות- הן פנימיות (כעיכול או מערכות פוריות) והן שטחיות (כאב גב, ראש, פרקים ועוד).


לא שרלטנים

הלומדים עיסוי רפואי עוברים הכשרה יסודית ומעמיקה על היתרונות של הטיפול ומסוגלים בהחלט לשפר את המצב הבריאותי שלכם- במגע ידם. טיפול עיסוי רפואי נועד לטפל בבעיה רפואית, אך הוא גם מהנה מאד. בד"כ טיפול זה מתרכז בשחרור שרירים וחיזוק פרקים, אך כאמור יכול לעזור גם במצבים לכאורה פנימיים לגמרי כגון עצירויות או במצבים נפשיים גרידא כגון לחץ, עצבנות יתר ואפילו תחושות דיכאון. מובן שאין צורך להיות במצוקה רפואית כדי ליהנות מהמיטב של עיסוי רפואי. ההפך נכון. מה גם שבעידן הישיבה הממושכת מול המחשב- כמעט ואין אדם שאינו מפיק תועלת בריאותית משחרור שרירים וחיזוק מפרקים.


איך ואיפה?

בכל הקשור אל עיסוי רפואי מטפלים הם סוד ההצלחה, לכן, כדאי לכם למצוא עיסוי רפואי משולב או עיסוי רפואי בלבד אצל מישהו מומחה, בוגר קורס עיסוי רפואי מלא ועם תעודות מוכרות. אחרת, גם עיסוי רפואי עד הבית לא יכפר על עוגמת הנפש ואולי הרעת הבריאות. למי שאינו מעוניין לארח בביתו את המעסה, יש שלל אופציות של מכוני עיסוי רפואי בתל אביב, עיסוי רפואי פתח תקווה, עיסוי רפואי במודיעין, עיסוי רפואי בבאר שבע, עיסוי רפואי בצפון ובדרום. חשוב לציין כי עיסוים מיוחדים כגון עיסוי רפואי בהריון צריכים לקחת אצל מומחה ספציפי- המומחה לאותה תת נישה של עיסוי. ייתכן מאד כי לתחומים ספציפיים כאלה של עיסוי רפואי מחירים שונים ממחירי עיסוי רגילים.


סוגי עיסויים רפואיים

עיסוי תינוקות

עיסוי התינוק על בסיס יומי תורם להתפתחותו של הילד כבר בשלבי חייו הראשונים. עיסוי נכון של התינוק יוביל לתוצאות הבאות: שינה טובה יותר, הפגת כאבי בטן מגזים, משפר את מערכת החיסון ומקדם את פעילויותיו המוטוריות.

 

למה עושים עיסוי תינוקות?

מי מאיתנו לא אוהבים מסאז'? מי לא נהנים לשכב על סדין לבן ולהרגיש את המעסה לוחץ קלות על הגב שלנו, מותח את הזרועות לאחור ומזרים דם לשרירים העייפים שלנו? כולנו נהנים ממגע בגוף שלנו. יש כאלו שמפיקים מכך הנאה רבה יותר ויש כאלו שפחות, אך באופן כללי אין יצור אנושי שמגע הוא לא חלק חשוב בהתפתחות שלו ובחייו. לא רק מבוגרים נהנים מעיסוי- גם ילדים קטנים ואפילו תינוקות יכולים לקבל לא מעט מכך.

אם אתם מסתובבים בחברת הורים צעירים, או אם אתם הורים צעירים בעצמכם, ודאי יצא לכם לשמוע לא אחת על עיסוי תינוקות. לא מדובר על המסאז' השוודי שעשיתם בנופש האחרון באילת, אלא על אמצעי ליצירת קשר בין הורה לתינוק/ת. תינוקות קטנים מבינים דברים אמורפיים- טון בו נאמרות מילים, קול עדין ששר להם שיר ערש, מגע אוהב... עיסוי הוא דרך נהדרת להעביר להם מסר ברור של חום וקירבה- אין ספק כי הדבר יהיה להם נעים ויגרום להם להתקרב אליכם ולסמוך עליכם עוד יותר.

 

כיצד ומתי לבצע עיסוי לתינוק?

הזמן הטוב ביותר לבצע עיסוי לתינוק הוא שהתינוק רגוע ובמצב שקט. מומלץ לא לבצע עיסוי לאחר ארוחה ולא שהתינוק מנומנם. פרסו שמיכה על הרצפה או שטיח והניחו את התינוק. התחילו בעיסוי עדין בכפות הרגליים, לחצו בעדינות על הבהונות וככה בלחיצות קלות על שאר חלקי הגוף. במידה ותינוקכם לא חש בנוח במהלך העיסוי מומלץ לתת לו צעצוע על מנת להעסיק אותו ולקוות שיתאפשר לכם להמשיך במהלך העיסוי. במידה ואתם משתמשים עם שמן לעיסוי תינוקות אז חשוב לבדוק לפני שהתינוק אינו אלרגי לסוג השמן.

 

קורסים העוסקים בתחום

אמהות, וגם אבות, בוחרים לעיתים ללכת לסדנת עיסוי תינוקות בכדי ללמוד את התחום מעט יותר לעומק. בסדנה כזו יש מדריכה מקצועית שמכירה את הנושא לעומק ותדע להסביר לכם היטב מה עושים, ולמה עושים כל דבר. קורס כזה יכול להיות הזדמנות טובה להכיר הורים נוספים בעלי 'ראש דומה' לשלכם, ולשמוע מהם על החוויה שלהם בזמן המגע בתינוקם.

 

חשיבות עיסוי תינוקות

עיסוי תינוקות, כפי שנכתב, הוא עיסוי שמטרתו לתת לתינוק/ת תחושה נעימה וטובה, של בטחון עוטף ומרגיע. עם זאת, יש מי שטוענים כי יש לו יכולות נוספות- שחרור גזים ועצירות, וגם השפעה טובה על תחושתם הכללית של התינוקות. חשוב לבחון כיצד התינוק/ת שלכם מגיב/ה לעיסוי- יש תינוקות שנהנים מכך מאוד, ויש כאלו שהדבר לא מוצא חן בעיניהם כל כך... חשוב להיות סבלניים, עדינים, ולהבין שאולי לא מתאים להם כרגע לקבל עיסוי, כפי שאתם לא תמיד רוצים שייגעו בכם. כך או כך, אין שום ספק שתלמדו מהתהליך לא מעט.

 

כמה עולה עיסוי תינוקות?

המחיר נקבע על ידי פרמטרים שונים לכן קשה לקבוע במדויק את המחיר הטוב ביותר. בכל עיר ניתן למצוא קורסים וסדנאות במחירים שונים ומגוונים עבור עיסוי תינוקות.

סדנת עיסוי תינוקות 75-150 ₪ למפגש בודד.
קורס עיסוי תינוקות להכשרת מטפלים – 1500 – 1000 ₪ לסדרת מפגשים.


עיסוי תאילנדי

תאילנד. אתם שוכבים על מיטה שצופה אל חוף חמים, עם חול לבן ועצי קוקוס. ברקע מוזיקה נעימה, אתם נושמים נשימות עמוקות, ונרגעים. מעסה מתקרב אליכם ומניח את ידיו החמימות על גופכם, ולאט לאט הוא מתחיל להזרים לכם אנרגיות נעימות וטובות. אתם מרפים לאיטכם את הלחץ והמתח שאגורים בשרירים שלכם, ומתמסרים לידיו הטובות. זהו תיאור של עיסוי תאילנדי, ולא ניסיון לשכנע אתכם לבלות את החופשה הקרובה שלכם באי קסום כלשהו (למרות שזה אכן נחמד ומומלץ ביותר, אם תשאלו אותנו). לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת חודש חופש מן העבודה ולטוס כמה שעות טובות כדי לשכב על החול החם, אבל עיסוי טוב הוא בהחלט דבר זמין ונגיש יותר.

 

עיסוי תאילנדי לבת או בן הזוג

יום הנישואין שלכם או יום ההולדת של החבר/ה או הבעל/אישה מתקרב. מהו תתנו להם השנה? ספר? דיסק? ארוחה במסעדה טובה? אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם ולגרום להם לזכור במשך זמן רב את יומם המיוחד, יש לנו רעיון למתנה מיוחדת שתוכלו להעניק להם. עיסוי תאילנדי מקצועי, שייתן להם חווית רגיעה נעימה ונדירה...

 

עיסוי תאילנדי זוגי

אם התקציב והרצון מאפשרים לכם זאת, תוכלו להפוך את המתנה לטובה פי שתיים- הזמינו שובר זוגי ותוכלו ליהנות גם אתם עצמכם ממגע נעים ומשחרר. אין כמו לשכב על מיטה ולעבור חוויה קסומה של עיסוי תאילנדי, ואחר כך להחליף חוויות ותחושות עם בן/בת הזוג. הדבר יקרב ביניכם וירומם את מצב רוחכם למשך זמן רב.

כיום רבים מציעים שירותי עיסוי, ויש לבדוק היטב לאן אתם פונים כדי לא להתבלבל ולהגיע למקום שאינו איכותי מספיק. לא כל מעסה יוכל להעניק לכם עיסוי מקצועי מן השורה הראשונה, ועל כן רצוי לעשות סקירה מוקדמת לפני שמזמינים תור. מומלץ מאוד לשאול מכרים וחברים האם ייצא להם להתנסות בעיסוי איכותי ומשחרר, ואם כן לבקש מהם את מספר הטלפון של המעסה או של הספא המדובר. הישענו אחורה, קחו נשימה עמוקה, ותנו לשרירים שלכם לנוח... אתם הולכים ליהנות, ובגדול!

 

כמה עולה עיסוי תאילנדי?

מחיר עיסוי תאילנדי אינו קבוע ומשתנה בהתאם למספר פרמטרים כגון: זמן טיפול העיסוי, הגורם המבצע את העיסוי, האם זה ביקור בית או בקליניקה ועוד.

עיסוי תאילנדי עד 45 דקות - 230-270 ש"ח

עיסוי תאילנדי עד 60 דקות - 250-300 ש"ח

עיסוי תאילנדי עד 60 דקות (ביקור בית)  - 300-400 ש"ח

המחירים הנ"ל הינם לטיפול עיסוי תאילנדי אחד בלבד.


עיסוי שוודי מרגיע

אוהבים לקבל מסאז'? רוצים לשכב עטופים בסדין לבן, בחדר עם מוזיקה נעימה וטמפרטורה נוחה, ולהרגיש את כל השרירים שלכם נרפים ונרגעים מהלחץ האגור בתוכם? אם התיאור הזה גרם לכם לעצום את העיניים בהנאה, נראה שהגיע הזמן לתת לגוף שלכם לקבל עיסוי שוודי מקצועי ומרגיע, שיזרים לכם אנרגיות חדשות וייתן לכם תחושה קסומה שלא חשתם הרבה זמן.

רבים בוחרים כיום לפנק את עצמם אחת לזמן מה בעיסוי, מתוך הבנה שהחיים בעולם המודרני המערבי מתישים את גופנו, ועלינו לתחזק אותו מדי פעם. יש גורמים רבים שיכולים להזיק לנו: הלחץ בעבודה, הישיבות הארוכות ליד ההגה בפקקים, עמידה ממושכת במטבח כדי להכין ארוחות לילדים, ובעצם כל פעולה שאנו עושים בצורה שאינה רגועה, מחושבת ומאוזנת.

 

יתרונותיו של עיסוי שוודי

בכל העולם נפוץ עיסוי זה, שידוע כעיסוי העוזר להזרים דם לכל חלקי הגוף וכך להעניק תחושה טובה של רעננות והתחדשות. כאשר תפנו לעיסוי שוודי תיווכחו בכך בעצמכם (או תתנסו בכך על בשרכם, תרתי משמע). כמו כן השרירים שלכם יקבלו בזמן העיסוי מגע שיעזור להם להיפתח ולהשתחרר מהתכווצויות שונות שאתם אולי סובלים מהן. מומלץ לגשת לקבל עיסוי גם אם אינכם סובלים מכאבי גב מיוחדים- טיפול מסאז' טוב עשוי למנוע התפתחות שלהם ולפתור בעיות קטנות שהתעלמתם מקיומן זה זמן רב.

 

עיסוי שוודי זוגי

עיסוי טוב יכול להיות הזדמנות נהדרת לחוויה רומנטית משותפת לכם ולבני זוגכם. תוכלו להפתיע את בן/בת הזוג בשובר למסאז' משותף. אחרי הטיפול, תחושו לא רק שחרור פיזי אלא גם שחרור נפשי, שעשוי בהחלט להשפיע לטובה על הקשר ביניכם. מומלץ לשלב את טיפול המסאז' יחד עם ארוחת בוקר זוגית רומנטית, או חוויה נעימה אחרת ששניכם תיהנו ממנה.

עיסוי שוודי יכול להיות רעיון נהדר למתנה ליקרים לכם: לא משנה אם מדובר בצעירים הלומדים באוניברסיטה ורוצים להשתחרר מעט מלחץ הבחינות, באנשי עסקים שיש להם עומס רב בעבודה, או למי שעומדים שעות רבות על הרגליים בתפקידם כאחים או מורים. בחרו במעסים מקצועיים שיודעים את עבודתם, ויוכלו להפוך את החוויה למושלמת.

 

כמה עולה עיסוי שוודי?

עיסוי שוודי עד 45 דקות - 250-300 ש"ח

עיסוי שוודי עד 60 דקות - 270-320 ש"ח

עיסוי שוודי עד 60 דקות (ביקור בית) - 300-400 ש"ח

המחירים הנ"ל הינם לטיפול עיסוי שוודי ליחיד בלבד.


עיסוי ספורטאים משחרר

אנשים רבים מגיעים בשלב כלשהו של חייכם לעיסוק אינטנסיבי בפעילות ספורטיבית. לעיתים מדובר במי שמתאמנים בתחום זה אחר כבר מגיל קטן, והם מקצוענים של ממש. אנשים כאלו עוסקים בספורט במשך שעות רבות בכל יום, ולעיתים אף מתחרים בתחרויות ועובדים בתחום זה על מנת להתפרנס.

אחרים מגיעים לעסוק בספורט בצורה ספונטנית יותר: לא מתוך שגרת חיים שהורגלו אליה מילדותם, אלא כי גילו שפעילות ספורטיבית מיטיבה עמם. לעיתים גילוי זה קורה בגיל צעיר, באוניברסיטה או בצבא, ולעיתים הוא מתרחש בגיל מבוגר יותר בו יש כבר ילדים, משפחה וקריירה. כך או כך, כל מי שעוסקים בפעילות ספורטיבית יעידו שלעיתים הם חשים שעליהם להעניק לגוף שלהם עיסוי ספורטאים משחרר ומרגיע.

 

מתי לפנות למטפל מומחה לעיסוי ספורטאים?

לספורטאים המקבלים עיסוי ישנם צרכים מיוחדים, שונים משל אלו שאינם עוסקים באופן אינטנסיבי בפעילות קבועה. הם מאמצים את גופם ללא הרף, רצים, שוחים, קופצים או בועטים, ולאט לאט גופם מתעייף. לעיתים העייפות באה ליד ביטוי בשרירים תפוסים, ולעיתים היא מחמירה והופכת לבעיה של ממש. אנו מוצאים צעירים רבים שסובלים מכאבי כרוניים באיברים שונים של גופם, בגלל עיסוק רב בספורט.

במקרה כזה מומלץ קודם כל לפנות לייעוץ רפואי. רופא או רופאה שעוסקים בתחום של טיפול בספורטאים יוכלו לאבחן היטב את הבעיה ולעזור להתאים טיפול אפקטיבי. אלא שלעיתים פתרון קונבנציונלי אינו מספיק, ויש צורך בטיפול משלים נוסף. במקרה כזה רצוי לפנות לתחום של עיסוי ספורטאים.

 

בחירת מקום לעיסוי

בדקו היטב למי אתם פונים- גשו למכון עיסוי מקצועי שעובדים בו מי שהתמחו בתחום של עיסוי ספורטאים, ויכלו להעניק את הטיפול הטוב ביותר. תוכלו להתייעץ ברופאים שתפנו אליהם, האם יש להם המלצה על מטפל/ת או על מכון מסוים. ייתכן מאוד שכדי להגיע לתוצאות שיביאו שיפור של ממש במצבכם, תצטרכו להתמיד בטיפול ולהגיע יותר מפעם או פעמיים. זוהי בהחלט השקעה של זמן וכסף, אך רבים יעידו כי היא משלמת ומתגמלת לאורך זמן. אם אתם חשים עומס בעקבות הפעילות הגופנית שאתם עוסקים בה, אפשרו לעצמכם חווית רגיעה ופנו לעיסוי מקצועי ויעיל.

 

כמה עולה עיסוי ספורטאים ?

עיסוי ספורטאים עד 45 דקות - 220-280 ש"ח

עיסוי ספורטאים עד 60 דקות - 250-300 ש"ח

עיסוי ספורטאים עד 60 דקות (ביקור בית) - 300-400 ש"ח

המחירים הינם עבור טיפול אחד בלבד.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא עיסוי רפואי ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי הטיפולים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.