×


תפריט נגישות

מחירון סידור הבית

כמה עולה לסדר את הבית ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי סידור הבית מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי סידור הבית בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לסידור הבית מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה סידור הבית?

שעת ייעוץ עבור סידור הבית
- 180-200 ש"ח

סידור הבית על ידי צוות של 2 אנשים
- 150-250 ש"ח לשעה

סידור הבית על ידי צוות של 3 אנשים
- 300-350 ש"ח לשעה

סידור הבית על ידי צוות של 4 אנשים
- 400-450 ש"ח לשעה

ניקיון אחרי מעבר דירה
- 100-150 ש"ח לשעה

תחזוקה שוטפת לניקוי יסודי של דירה
- 100-200 ש"ח לשעה

ניקוי לפסח
- 100-200 ש"ח לשעה

ארגון הבית
- 100-150 ש"ח לשעה

סידור אריזות דירה לאחר הובלה
- 350-700 ש"ח

הערה: המחירים למינימום 4 שעות עבודה

 

 

סידור ארונות בגדים

 

מחיר סידור ארון בגדים לשעה 200-280 ש"ח

*** מינימום עבודה 2.5 שעות, יש חברות שנותנות 2 מסדרות במחיר שעתי של אחת.

 

 

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת שירות עבור סידור הבית

מה זה סידור הבית? למה צריך להשכיר שירות של חברת סידור בתים ולא לסדר לבד?

אם עוד לא שמעתם על חברות שמספקות שירותי סידור בית כדאי שתשמעו משום שמדובר על שירות יעיל ונחוץ ביותר- בעיקר עבור אנשים שלא כל כך נהנים לסדר בעצמם ומעוניינים להתגורר בבית מסודר או לעבור דירה בראש שקט.

אין ספק כי מעבר דירה הינו שלב מלחיץ משום שנראה שאין סוף למשימות שיש לבצע ויש לעמוד בזמנים ולא להתמהמה. גם מגורים בבית מבולגן עשויים לחבל באיכות החיים ולגרום ללחצים, לחוסר יכולת למצוא חפצים, ולתחושת מחנק וכאבי ראש. כדי לסייע לאנשים שהסדר הוא לא הצד החזק שלהם וסובלים מתהליך הסידור שכולל זריקת חפצים והרבה וויכוחים הוקמו חברות שמספקות את שירותי סידור הבית.

חברה מקצועית, איכותית ובעלת ניסיון תוכל להפוך את הסידור לתהליך נסבל ואפילו נעים, מהיר ומרענן- אפילו לא יהיה צורך להפסיד ימי עבודה. כמובן שהחברה תתאים את הסידור להרגלים של בני הבית, לצרכים ולתקציב.

ניתן להזמין את שירותי חברות סדר וארגון הבית לצורך סידור חדרי ילדים, סידור הבית לאחר מעבר דירה, סידור אריזות דירה לאחר הובלה או סידור כללי בתם ביצוע ניקיון כללי לאחר מעבר דירה. כמו כן, ניתן להזמין את החברה כדי לבצע סידור הבית ליום הולדת או סידור הבית לאחר יום הולדת, סידור הבית לפסח לאחר ניקיון יסודי לפסח ואפילו כדי לבצע סדר במשרד. חשוב מאוד להקפיד על סידור המשרד משום שמשרד מסודר ונקי יוצר רושם טוב על הלקוחות ומאפשר לעובדים לעבוד בראש שקט.


מה עושה חברה לסידור בתים?

סידור הבית כולל מגוון שירותים ביניהם- מיון החפצים, סידור ניירת, אריזה, סידור הארונות במטבח, סידור ארונות בגדים, סידור המדפים, מתן המלצות בנוגע להום סטיילינג, עיצוב פנים, תכנון, שיפוץ, הכנת תכנית לשיפוץ, בחירה בבעלי מקצוע מתאימים, בחירת סגנון ועיצוב הבית, רכישת אביזרים, רכישת ריהוט, פריקת קרטונים, מיון חפצים לקראת מכירה, פינוי חפצים, מציאת פתרונות אחסון ועוד. כמו כן, מציעות החברות שירותי רילוקיישן ומסייעות ללקוחות להתארגן- לפרוק את החפצים, לסדר את הבית ועוד. ניתן לקיים גם פגישות ייעוץ אשר יקנו ללקוחות כלים יעילים לשמירה על הסדר והתנהלות היום יומית כך שבני הבית יוכלו לצאת מהבלגן לתמיד. כמובן שמדובר על שינוי משמעותי ושהתהליך אינו פשוט משום שיש לשנות הרגלים.

 

שירות שתפס תאוצה בישראל הוא סידור ארונות בגדים, מסדרת בגדים מקצועית עושה סדר בארון, לפי מידות בגדים, סוגי צבע וסוגי בגדים, קיפול שחוסך מקום בארון והכל ישר פלס.


סידור הבית לפי היהדות וקצת על פאנג שואי

מה זה סידור הבית לפי הפנג שואי?

פאנג שואי הינה תיאוריה סינית אשר עוסקת בסידור הבית, סידור בית העסק וכו'. לפי התורה- סידור נכון של הבית יכול להשפיע באופן חיובי על היחסים שלנו עם הסביבה, על האיזון הרגשי והפיזי, על הבריאות, על המצב הכלכלי ועוד.

לפי היהדות יש לכיוונים בטבע השפעה על בני האדם ומיקום האדם יכול לשנות את מזלו. התיאוריה עברה מאבות לבנים במשך דורות ובמהלך השנים האחרונות הפכה להיות חלק מהתרבות של העולם המערבי והמודרני.

לפי היהדות ותאוריית הפאנג שואי יש לכניסה לבית השפעה רבה ולכן צריך לשים מזוזה בדלת.

גם למעבר לדירה או בית חדש יש משמעות - יש חודשים בהם כדאי לעבור דירה ויש חודשים בהם מומלץ לדחות את המעבר. כמו כן, יש אנשים שחושבים שלא רצוי להעביר את המזוזה מבית לבית משום שלכל מזוזה יש ברכה אחרת. מעבר לזאת, נותנת  הפאנג שואי חשיבות לכניסה אל הבית, לאווירה של הכניסה לבית, לגודל הדלת, לצורת השינה (אין לישון בצורה בה הרגליים נמצאות לכיוון הדלת ובשל כך לא רצוי למקם את המיטה מול הדלת של חדר השינה משום שביהדות זוהי התנוחה של מציאת המת). נוסף על כך, יש להציב את המיטה במקום רגוע בחדר כדי לשמור על תחושה של ביטחון ואיזון.


כולנו מכירים אותה - בעיית הניירת

כמות הניירות והמסמכים שמצטברים על שולחנות ביתנו עשויים להוציא אותנו מאיזון ולבזבז זמן רב. אנשים רבים מתקשים להתמודד עם המצב משום שכדי למנוע את הבלגן יש להקפיד לזרוק, לגרוס או למחזר את הניירות בהם אין צורך ולתייק את הניירות הדרושים כמו למשל- הדפסים של כרטיסי אשראי, תעודות אחריות, קבלות, ביטוחים ועוד. בעזרת חברה אשר מספקת שירותי סידור הבית המלצות וטיפים תוכלו למצוא את אופן האחסנה המתאים לכם. תוכלו לרכוש פתרונות אחסון שונים, לארגן לעצמכם את שולחן העבודה כך שיהיה לכם נוח לעבוד, להניח עליו את הכלים הדרושים לכם (מחשב, עטים, דפי ממו, יומן וכו') וכמובן- למיין את המסמכים לפי נושאים. מומלץ להשתמש בחוצצים וקלסרים ולרשום על כל קלסר מה הוא מכיל.

מעבר לזאת, מומלץ לחסוך במסמכים. תוכלו לבקש מאנשים שישלחו לכם אי מיילים ולחסוך בניירות ודיו. לא פחות חשוב יהיה לשמור על הסדר וכדי להכניס את הסדר לשגרה יש להחליט על יום מסוים וזמן סביר בו יתבצע ארגון הניירת.


עוברים דירה? רוצים לעשות סדר בבית או במשרד?

בחרו חברה שמספקת שירותי סידור בית מקצועי

אם אתם מעוניינים להיעזר בשירותי חברת סידור בית איכותית ומנוסה יהיה עליכם לבדוק את החברות הקיימות ולערוך השוואה ביניהן. חברה מקצועית תהיה חברה וותיקה ואמינה ותספק מגוון סוגי שירותים- ביניהם: תחזוקת בתים וסידור בתים- שירות שיכלול- ארגון הבית, סידור רהיטים, סידור בגדים, סידור מטבחים, סידור ניירת, מציאת פתרונות אחסון, סידור חפצים, סידור חדרים, מתן ייעוץ בתחום הום סטיילינג, סידור ארונות ועוד. כמו כן, תספק החברה שירותי סידור בתים בעת מעבר דירה, סידור העסק ועוד. שימו לב לשירותים הנוספים שמספקות חלק מהחברות. חברות מסוימות מספקות מנוי לשירותי הסידורים ומגיעות אל הבית או המשרד כל מספר חודשים- בהתאם לצרכים של הלקוח, יש חברות שמסייעות ללקוחות לתכנן מטבחים וארונות ולהתאים אותם לצרכים האישיים של בני הבית- החברה יושבת עם הלקוח ומתרגמת את בקשותיו לתוכנית שניתן להעביר לנגר, יש חברות שדואגות לשירותי אריזה והובלה במעבר דירה ועוד.


עלות סידור הבית

עניין נוסף יהיה לבדוק את מחיר השירות. לשם כך יש לבדוק מהי הצעת המחיר של החברה, להשוות בין הצעות המחיר של כמה חברות ולבדוק את מחירי השוק על ידי הקלדת המילים: " כמה עולה סידור הבית?", "סידור הבית מחירים" או "סידור הבית השוואת מחירים" בשורת החיפוש. מומלץ לבחור בחברה שגובה מחיר ממוצע. נוסף על כך, תוכלו לחפש הנחות ומבצעים ולהקליד את המשפט: "סידור הבית קופון" בשורת החיפוש.


איך אוכל למצוא את החברה המתאימה?

תוכלו לבחור את החברה המתאימה על ידי קבלת המלצות מהסביבה הקרובה והצלבת מידע. תוכלו לבקש חוות דעת מחברים, מכרים, קרובי משפחה או חברים לפייסבוק. כמו כן, תוכלו לבחון דפי עסק של חברות לסידור בית. חלק מדפי העסק יכילו קישור שמוביל אל האתר שלהן ורצוי לבחון אותו. כמו כן, מומלץ לבדוק מהן חוות הדעת ומספר הלייקים אשר מופיעים בדף.

עוד דרך למציאת מיידע תעבור דרך האינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "חברות סידור בתים בצפון", "סידור בתים במרכז", "סידור בתים בדרום" או "חברה מומלצת לסידור בתים" ותמצאו מגוון אתרים של חברות אשר עוסקות בתחום. כאשר תבחנו את האתרים בדקו מהו הוותק של החברות, אילו שירותים הן מספקות והאם השירותים מתאימים לכם, האם הן גמישות בזמנים, מהו המחיר שהן גובות וכו'.

נוסף על כך, תוכלו לגלוש בפורומים אשר עוסקים בסידור בית. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על חברות שמספקות שירותי סידור בית במגוון ערים בארץ ובמחירים הוגנים. כמו כן, יוכלו גולשים שנעזרו בשירותי החברות לשלוח לכם תמונות של לפני ואחרי סידור הבית ולאפשר לכם להתרשם מהעבודה של החברה.


כל כך מסודר פה פתאום

לאחר שתבחנו את האתרים, המחירים ותקבלו המלצות תוכלו לבחור בחברה המתאימה ביותר עבורכם ולהתחיל לחיות בסביבה מאורגנת ומסודרת אשר תתרום לאיכות חייכם במגוון מישורים.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא סידור הבית ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי השירותים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.