×


תפריט נגישות

מחירון סדנאות צחוק

 

כמה עולה סדנאות צחוק?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון סדנאות צחוק מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי סדנאות צחוק בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לסדנאות צחוק מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לסדנת צחוק?

 

מחיר סדנת צחוק נקבע על פי מספר פרמטרים:

● גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר ההרצאה קטן יותר

● סדנת צחוק במתנ"ס תוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות

 

טווחי מחירים עבור סדנאות צחוק

 

סדנאות צחוק: 150-300 ש"ח לאדם

ט.ל.ח

 

טיפים עבור סדנאות צחוק

 

ההנאה היא חלק מהותי מהחיים ויעודם- כך מסתבר. אחרת, לא הייתה להנאה השפעה כבירה כל כך על מערכות הגוף השונות ומערכות הנפש. כל שצריך לעשות הוא להסתכל על האדם חסר ההנאה כדי ללמוד עד כמה חיונית ההנאה למערך החיים שלנו- אדם שאינו נהנה סובל מנדודי שינה, מחוסר תאבון ובמקרים חמורים גם מאבדן משמעות החיים. החיים המתועשים והמבודדים של בני האדם בעשורים האחרונים גרמו למבוגרים שבנינו לשכוח את מה שהילדים ידעו מאז ומעולם- להנות ולצחוק.

 

ללמוד מההתחלה

 

כמענה לתופעה מטרידה זו צצות להן סדנאות צחוק כפטריות אחרי הגשם בכל מקום. סדנאות צחוק לנוער וילדים המתמודדים עם מחלות שונות ושהויות ארוכות בבתי חולים, בתקווה לשפר את תפקוד המערכת החיסונית שלהם. סדנאות צחוק למבוגרים בני הגיל השלישי עבור שימור בריאותם ושיפורה וגם סדנאות צחוק לילדים שהן סדנאות חווייתיות- סתם בשביל הכיף, דוגמת סדנאות צחוק ליום הולדת. בנינו, סדנאות צחוק טובות לכל אחד ובכל מצב. הן תמיד משפרות את מצב הרוח, משפרות את תפקוד המערכת החיסונית וגורמות לנו להתנתק מהעולם הקדחתני שלנו לכמה רגעים.

 

 

לצחוק בכח

 

אז מה הן סדנאות צחוק באמת? תתפלאו לדעת שישנם סוגים שונים ורבים של סדנאות כאלה. סדנאות צחוק בצפון, סדנאות צחוק בדרום, סדנאות צחוק מרכז ובכל חלק אחר מאזורי הארץ, לא נבדלות בניהן רק לפי המיקום הגיאוגרפי. לימוד צחוק בסדנאות יכול להיות בשיטות הודיות, משולבות יוגה, בשיטות תיאטרליות מלוות פסיכודרמה ועוד ועוד. אבל המרכיב העיקרי בכל סדנא כזו- הוא כמובן הצחוק. פעולת הצחוק נחקרה רבות בשנים האחרונות ומראה סגולות בריאות רבות.

 

צחוק לא צחוק

 

נשאלת השאלה, למה לשלם לחוג או סדנא, כאשר אפשר פשוט ללכת לראות סטנדאפ טוב. אחרי הכל, עבור סדנאות צחוק מחירים דומים כמעט לאלה של מופעים טובים. התשובה שנויה במחלוקת- אם אתה אדם שנוטה לצחוק וליהנות, יתכן שבאמת עדיף לך ללכת למופע סטנדאפ. אבל אם אתה כמו רב בני האדם, הסיכוי שתצחק 15 דקות מתוך מופע של שעה וחצי גבוה ביותר. בסדנאות צחוק מאמנים את "שרירי הצחוק" זמן רב יותר ולומדים גם שיטה או שניים להתרגע וליהנות מהחיים בדרך.

 

שיהיה לך לבריאות

 

לא מעט מים עברו בנהרות העולם מאז הציע פרויד להתעסק עם נפש האדם קצת אחרת, מתוך כבוד והכרה. עם זאת, פרויד, בהתאם להשכלה הרפואית שלו, חיפש בנפש האדם את החולה- כדי להבריאו. אך הפסיכולוגיה העכשווית, המתעסקת יותר בפסיכולוגיה החיובית (מה בריא באדם, מה נותן לו את הכוחות?) נראית כאפקטיבית יותר- מכל בחינה.

 

להתמודד עם המציאות

 

אין ספק כי אנחנו חיים בעולם קשה, במציאות שלעיתים קשה לנפש האדם להתמודד איתה- אפילו אם מדובר "רק" על הלחץ המתמיד בו נתון האדם המודרני. עולם זה מצמיח שוק פורה של סדנאות צחוק, הנשענות גם הן על אחד הגורמים החזקים ביותר של בריאות הנפש: הצחוק. הוכח מדעית במחקרים נרחבים כי הצחוק הוא טוב לבריאות, כך שאין ספק כי סדנת צחוק איכותית יכולה לעזור לבריאותכם. סדנת צחוק משתמשת בעובדה כי צחוק מעודד מערכת חיסונית, הופך את חיי היום יום לקלילים ומהירים יותר וכמובן- זה פשוט כיף.

 

איזו בריאות?

 

אז איזה דברים אפשר "לרפא" בעזרת צחוק? ובכן סדנת צחוק לבדה אינה תרופה כמובן, אך בשילוב עם רפואה קונוונציונאלית נראה אפקט חיובי לצחוק במקרים של מחלות כרוניות, מחלות סופניות וקשות וכמובן- מחלות הדיכאון והמתח.

 

לא רק מחלות

 

לא צריך להיות חולה או לחכות להשתתפות בתוך סדנאות צחוק לבתי חולים, כדי להינות מהשתתפות באחת מאותן סדנאות צחוק כגון סדנאות יוגה צחוק. אפשר בקלות להזמין סדנת צחוק ליום הולדת, סדנת צחוק למסיבת רווקות או סדנאות צחוק לאירועים קטנים אחרים. סדנאות צחוק לימי הולדת וגם סדנת צחוק מסיבת רווקות הן חוויה חד פעמית בלתי נשכחת של שכרות חושים הנגרמת מצחוק בלתי נגמר.

 

גם לעובדים

 

אפשר לשקול את אופציית סדנאות צחוק לגיבוש עובדים כתוכנית מרכזית בערב גיבוש. אחרי הכל, הצחוק שובר כל קרח ומקרב בין אנשים תמיד. סדנאות צחוק לימי גיבוש עובדים או סדנאות צחוק לארגונים הן בעלות אופי מייעל לעבודה- בגלל שחרור המתח של היום. כאשר מדובר על סדנת צחוק מחיר הסדנא נע בהתאם לגורמים רבים, למשל אפשר לעיתים למצוא מחירים מיוחדים עבור סדנאות צחוק לחברות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא סדנאות צחוק ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.