×


תפריט נגישות

מחירון ניקיון לאחר שיפוץ

כמה עולה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי ניקיון לאחר שיפוץ מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי ניקיון בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

עד 3 הצעות מחיר בקליק - השוואת מחירים חכמה שתחסוך לך זמן וכסף!

 

כמה עולה ניקיון לאחר שיפוץ?

ניקוי בתים פרטיים
6-7 ש"ח למ"ר
    
ניקיון בית קטן דירה (עד 2 חדרים)
30-50 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקיון בית בינוני (עד 4 חדרים)
35-50 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקיון בית גדול (5 חדרים ויותר)
40-60 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקוי בתי קרקע
30-50 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקוי דירות מגורים
6-8 ש"ח למ"ר
    
ניקוי פוליש
6-8 ש"ח למ"ר
    
ניקוי מרצפות
6-8 ש"ח למ"ר

ט.ל.ח

 

חברות ניקיון – מי צריך אותן?

ובכן, התשובה היא כולנו. אין עוררין על העובדה שסביבת עבודה נקייה מטופחת תורמת לכולם: העובדים אפקטיביים יותר, הלקוחות מקבלים רושם טוב והאווירה נעימה יותר. לכלוך, מעבר להיותו מעכיר אווירה, גם מביא עמו סכנה לחוסר הגיינה ולמחלות. חברות נקיון רבות קיימות בשוק, וכולן מציעות ניקיון בשעות הנוחות לך, במחירים תחרותיים ביותר. איך נדע לבחור חברת נקיון בחוכמה, כדי שתלווה אותנו לאורך זמן, ותעניק לנו שירות אמין וברמה גבוהה?


חברות ניקיון – איך לקבל הצעת מחיר?

כאשר אנו מבקשים לקבל כמה הצעות מחיר, חשוב שנקבל את ההצעה המדויקת לאחר ביקור של נציג מטעם חברת ניקיון באתר העבודה. הצעה טלפונית, על בסיס הערכה של מספר החדרים אינה אמינה, ויכולה לקפוץ במאות שקלים עם תחילת העבודה. חשוב להבהיר במדויק את הדרישות שלנו מחברת ניקיון: המטבח המשרדי, פתחי האוורור, שטיחים אם קיימים, ניקיון חלונות תקופתי, מבואת הכניסה – כל הפרטים צריכים להיות ברורים ל-חברת נקיון כמו שהם ברורים למזמין השירות.


חברות ניקיון – חשיבות חומרי הניקוי

חברות נקיון רבות נוטות להשתמש בחומרים הזולים ביותר בשוק, שעשויים להיות "אלימים" מדי, ולהזיק לרצפה ולציוד היקר שלנו. נדמה שרבים נוטים לוותר על שאלה זו, ורק לאחר מעשה מתמודדים עם נזקים לרצפת האבן או לספות העור. חברת נקיון עושה הכל כדי לשמור על הלקוח מרוצה, אולם התחום האפור רחב. לכן יש לדרוש מ-חברת ניקיון להתשמש בחומרים איכותיים, התואמים את דרישות המשרד.


חברות ניקיון – עובדים קבועים?

חשוב לוודא כי חברת נקיון מקצה עובדים קבועים. עובדים מתחלפים של קבלני ניקיון עשויים לבצע עבודה חלקית, ודורשים השגחה קבועה. יש לוודא כי כאשר מגיעים עובדים בפעמים הראשונות, ילווה אותם נציג של חברת ניקיון, וידריך אותם בנוגע לכל הפרטים שסוכמו מראש. יש להבין כי הפעמים הראשונות שבהן מגיעים עובדי חברת נקיון הן החשובות, ויש לוודא כי העבודה מתבצעת כראוי. נציג של חברת ניקיון צריך להיות זמין עבור כל תלונה או בקשה, ולהיות חלק בלתי נפרד מן השירות שמעניקות חברות נקיון.


קבלני ניקיון – ביטוח העובדים

חשוב לוודא כי חברת ניקיון מחזיקה עובדים חוקיים, ומבטחת אותם בזמן העבודה. הקלת ראש בנושא זה עשויה להיות לרועץ ברבות הימים, במקרה של פגיעה או נזק גופני לעובד. חשוב לוודא כי העובדים מועסקים על ידי חברת נקיון עמה נחתם ההסכם, ולא על ידי קבלני ניקיון משניים.


ניקיון, לכלוך והשפעתם על חיינו

רבים מאיתנו מכירים את התחושה הנוצרת כאשר אנו נמצאים בסביבה מלוכלכת במיוחד: אנו חשים מועקה רבה, כאילו יש עלינו עול ממשי. הלכלוך מקשה עלינו לחשוב בצורה מאורגנת, ולכן מונע מאיתנו להיות יעילים, פרודוקטיביים ויצירתיים. הדבר משפיע במידה משמעותית על מצב רוחנו, ולעתים איננו מודעים לכך שהבלאגן השורר בחיינו נגרם כתוצאה מן הבלאגן השורר בסביבתנו. עובדה זו נכונה כפליים כאשר מדובר בלכלוך הנמצא בביתנו, שכן הבית הינו מקום אשר אמור להוות מפלט נעים ובטוח בו אנו חשים במיטבנו. בנוסף, ניקיון הינו חשוב ביותר לשמירה על בריאותנו, שכן הוא מסייע לנו להימנע מנוכחותם של חיידקים ובקטריות מזיקות, כמו גם מזיקים מסוגים שונים. לכן חשוב מאוד לשמור על ניקיון במקום מגורינו, עבודתנו ולמעשה בכל מקום בו אנו מבלים את זמננו. מכיוון שרבים מאיתנו מתקשים לעשות זאת לבד, ניתן להיעזר בשירותי ניקיון שונים.


שירותי ניקיון – כאשר אנו זקוקים לעזרה

אם אתם חשים כי חייכם עמוסים מאוד וקשה לכם למצוא את הזמן המתאים לדאוג לניקיון סביבתכם, אינכם לבד. בדיוק למטרה זו קיימים שירותי ניקיון שונים, אשר יכולים להפוך את סביבתכם לנעימה ובריאה הרבה יותר. חברות ניקיון, למשל, מספקות שירות ניקיון מקצועיים הניתנים על ידי כוח אדם מיומן. תוכלו להיעזר בחברת ניקיון או בקבלני ניקיון אם ברצונכם לנקות שטח גדול במיוחד, כגון בית גדול, בניין מגורים או אפילו בניין משרדים. ישנם שירותי ניקיון נוספים המספקים ניקיון משרדים, ניקיון דירות, ניקיון חדרי מדרגות וניקיון בתים.


כיצד בוחרים שירותי ניקיון?

אם אתם גרים בבניין מגורים, למשל, וחשים כי תחזוק וניקיון המקום הינו קשה ותובעני ביותר, תוכלו להיעזר בחברות המספקות שירותי אחזקת מבנים. חברות אלה מספקות שירותים הכוללים פוליש וניקיון, אך גם שירותי אחזקה שונים כגון תיקונים, ועד בית וכו'.

כפי שצויין קודם לכן, ניתן להיעזר בשירותיהן של חברות ניקיון כאשר מדובר בשטחים גדולים או מלוכלכים במיוחד. אנשים רבים נוהגים להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון לאחר אירוע גדול הנערך בביתם, שכן אירועים משמחים נוטים להותיר אחריהם כמויות לכלוך עצומות. חברת ניקיון מסייעת להיפטר מן הלכלוך הרב בתוך מספר שעות ומשיבה את ביתכם למצב נקי יותר משהיה מלכתחילה.

אך עם יעילותן הרבה של חברות ניקיון, לניקוי שטחים קטנים יותר (כגון ניקיון דירות, בתים וחדרי מדרגות) תוכלו להיעזר בשירותיהן של עוזרות או בשירותיו של מנקה. עוזרת מקצועית יכולה להותיר את ביתכם מבריק תוך מספר שעות, ובכך להקל על חייכם במידה משמעותית.

ישנם שירותי ניקיון נוספים בהם ניתן להיעזר כאשר אתם זקוקים לתחום מומחיות ספציפי יותר, כגון ניקיון חלונות או פוליש. ישנן חברות מקצועיות המעניקות שירותים אלה באופן בלעדי, שכן מדובר בניקיון הדורש ידע, חומרים וציוד מיוחד.


ניקיון משרדים – סביבת עבודה נעימה יותר

לאחר שביססנו כבר כי ניקיון סביבתנו הינו חשוב ביותר לבריאותנו, הלך מחשבתנו ומצב רוחנו, עלינו להכיר בכך שאנו מבלים שעות רבות במקום העבודה שלנו ולכן עלינו לשמור עליו נקי ככל האפשר. מסיבה זו חשוב להיעזר בשירותי ניקיון משרדים. ישנן חברות רבות המציעות שירותי ניקוי משרדים, כאשר העבודה מבוצעת על ידי כוח אדם מיומן ומקצועי. שירותי ניקיון למשרדים מאפשרים לעובדים במשרד לחוש בנעימות ובנוח במקום העבודה שלהם, ובכך מספקים שירות חשוב. לכן, אם הנכם אחראיים על משרד כלשהו, חשוב מאוד לבצע ניקיון במשרדים בכדי לסייע לעובדיכם לעבוד בנוחות וביעילות רבה יותר.


ניקיון בתים – לחיים בריאים יותר

הבית הינו מקום מנוחה ומרגוע ואף מקום בו אנו עוסקים בתחביבינו, נהנים עם משפחתנו וחברינו ומוצאים פורקן לצרכים מכל הסוגים. מכל הסיבות הללו חשוב ביותר לשמור על ניקיון הבית, גם אם אינכם "חולי ניקיון" באופן כללי. אם אתם חיים בלכלוך, ייתכן כי הדבר אינו מפריע לכם באופן ישיר, אך אם תתבוננו מקרוב בחייכם תבינו כי אתם סובלים מקשיי ארגון ומתחושה כי עולמכם "כבד" עליכם. תחושה זו נוצרת באופן בלתי מודע כתוצאה מהלכלוך השורר סביכם, ולכן חשוב מאוד לבצע ניקוי בתים ולשמור על הניקיון החדש.


ניקוי הבית נראה מאיים? אין ממה לחשוש

אם אתם חיים בלכלוך אך חשים כי אינכם מסוגלים לנקות את המקום בעצמכם, ישנם סוגים רבים ומגוונים של שירותי ניקיון לבית אשר יכולים לבצע את העבודה עבורכם. בעידן המודרני והעמוס בו אנו חיים, אין זו בושה להיעזר בשירותי ניקיון בכדי להעניק לעצמכם סביבה נוחה, נעימה ובריאה יותר. אם אתם מתגוררים בבית פרטי, למשל, אתם בוודאי יודעים כי קשה לנקותו מפאת גודלו וקרבתו לאדמה. לכן תוכלו להיעזר בשירותיהן של חברות ניקיון בתים פרטיים, המעניקות לכם ניקיון מקצועי ומבריק בפרק זמן קצר. ישנן סוגים רבים של חברות ניקיון לבתים המעניקות שירותים שונים הכוללים גם פוליש, חיטוי, ניקיון חלונות מבחוץ וכו'.

אך ניקוי בתים אין פירושו ניקוי בתים פרטיים בלבד. גם בעלי ודיירי הדירות זקוקים לעזרה מדי פעם, ולכן נעזרים בשירותי ניקיון דירות. לרוב כאשר מדובר בדירה שאיננה גדולה נהוג להיעזר בשירותיה של עוזרת או מנקה, המבצעת ניקיון יסודי תוך שעות ספורות. ניקיון דירה יסודי מאפשר לכם לחזור הביתה לבית מבריק, ריחני ונעים הרבה יותר.

חברות ניקיון לבתים הינם אפשרות נוספת עבור אנשים החשים כי הם זקוקים לעזרה בתחום זה. חברת ניקיון לבתים מציעה לכם שירותי ניקיון מקצועיים אשר למעשה הופכים את חייכם לקלים הרבה יותר. בעלי בתים רבים הינם בעלי משפחות וילדים, ולכן מכירים היטב את החיים בלכלוך ובבלאגן. חברות ניקיון בתים מאפשרות לכם להשיב לכם את הסביבה הבטוחה והנעימה שלכם, ולהעניק לעצמכם ולילדיכם מקום מגורים שליו, רגוע ומפנק יותר.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא שירותי ניקיון לאחר שיפוץ ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי השירותים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.