×


תפריט נגישות

מחירון ניקיון ופוליש

כמה עולה שירותי ניקוי ניקיון ופוליש ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי ניקיון ופוליש מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי ניקיון ופוליש בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ניתן לקבל עד 3 הצעות מחיר בקליק מחברות פוליש וניקיון מומלצות.

 

כמה עולה ניקיון ופוליש?

סוג שירות ניקיון וטווחי מחירים

ניקוי בתים פרטיים
6-7 ש"ח למ"ר
    
ניקיון בית קטן דירה (עד 2 חדרים)
30-50 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקיון בית בינוני (עד 4 חדרים)
35-50 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקיון בית גדול (5 חדרים ויותר)
40-60 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקוי בתי קרקע
30-50 ש"ח לשעה
    
מחיר ניקוי דירות מגורים
6-8 ש"ח למ"ר
    
ניקוי חדרי מדרגות
50-70 ש"ח פר קומה
    
ניקוי פוליש
6-8 ש"ח למ"ר
    
ניקוי מרצפות
6-8 ש"ח למ"ר
    
ניקוי ספות
12-20 ש"ח למ"ר
    
ניקוי שטיחים
20-30 ש"ח למ"ר
    
ניקוי מזרונים
70-200 ש"ח
    
ניקוי חלונות בגובה
12-20 ש"ח למ"ר
    
ניקוי חלונות בבתים פרטיים
6-8 ש"ח למ"ר
    
אחזקת מבנים
10-30 ש"ח למ"ר
    
עוזרת בית
30-50 ש"ח לשעה
    
רובוט ניקוי
800-1,200 ש"ח

ט.ל.ח

 

הכל על ניקיון ופוליש

מרבית האנשים נהנים להיכנס אל חלל נקי ומסודר- בית נקי, משרד נקי או אולם נקי גורמים לאדם להרגיש טוב. בניגוד לכך- כניסה אל חלל מלוכלך שלא נוקה כראוי עלולה לגרום לתחושת אי נוחות ואפילו לחץ, על כן מומלץ לשמור על החלל נקי ומסודר. בצורה זו יהיה נעים לעבוד, לארח חברים ובני משפחה ולבצע פעולות שוטפות. מעבר לזאת, בית נקי הינו בריא יותר מאשר בית מלוכלך.


אין לכם זמן וחשק לנקות? אתם לא היחידים

לרבים מאתנו אין זמן במהלך היום על מנת לנקות את הבית, מקום העבודה או הבניין ובטח שלא לעשות ניקיון יסודי ומקיף לאחר שיפוץ דירה או כניסה לדירה חדשה. באמצעות השכרת שירותי חברות ניקיון ופוליש לבית, השכרת שירותי פוליש וניקיון לדירות חדשות, השכרת שירותי ניקיון לבניינים, השכרת שירותי ניקיון למשרדים וכו' ניתן ליהנות ממגוון שירותי ניקיון יעילים, מהירים ונוחים בלי לבזבז זמן ובלי להתאמץ.

מעבר לזאת, קשה מאוד להגיע לרמת ניקיון גבוהה ללא ציוד מקצועי- קשה לבצע ליטוש שיש, הברקת קריסטל לרצפה, ליטוש מרצפות, ניקוי פנלים ועוד אך בעזרת מומחה לעבודות פוליש ניתן ליהנות מבית, משרד או בניין נקיים ונעימים אשר נותנים תחושה טובה ואנרגיות חיוביות.


חברת פוליש מקצועית ואמינה בכל עיר ברחבי הארץ

שירותי ניקיון והדברה - שתי ציפורים במכה

ניתן להזמין חברת ניקיון במרכז, חברת ניקיון בתל אביב, חברת ניקיון ופוליש בחיפה, חברת ניקיון ופוליש בירושלים, חברת ניקיון ופוליש בדרום וכו' באופן יומיומי, שבועי או פעם בחודש ואפשר לבצע הזמנה חד פעמית ולהזמין שירותי ניקיון דירות חדשות לפני כניסה, שירותי פוליש וניקיון דירות ישנות וכו'. כמו כן, יכולה חברת ניקיון והדברה לספק שירותים נוספים כמו ביצוע מגוון סוגי הדברות: הדברת מזיקים, הדברה אורגנית, הדברת עכברים ועוד, בצורה זו ניתן לתפוס שתי ציפורים במכה וליהנות מחלל נקי ללא מזיקים.


מה ההבדלים בין חברת ניקיון לעוזרת בית?

לא מבטלים את ההגעה

קיימים לא מעט הבדלים בין חברת ניקיון מקצועית ובין הזמנת עוזרת בית. ראשית, עוזרי ועוזרות בית רבים עלולים לבטל את הגעתם ברגע האחרון בעקבות מחלה או כל סיבה אחרת- היעדרותם עלולה להיות קריטית במקרים בהם בעל הבית מעוניין לארח חברים, להרשים את הוריו (הרי אין כמו בית מסודר ונקי) או במידה ומדובר על משרד והעובדים מתכננים לערוך אירוע כלשהו. שנית, במידה ומזמינים חברת ניקיון, הדבר שונה לגמרי מאשר הזמנת עוזרת- במידה ועובד ניקיון אחד חולה או לא יכול להגיע- תשלח החברה מחליף במקומו ולכן לא תהיה כל סיבה לבטל את ההגעה.


תמיד זמינים עבורכם

שנית, עוזרת בית עלולה לאחר בלי להודיע (עוזרי בית רבים נוהגים לעשות זאת או לא לענות לטלפון כאשר מתקשרים לשאול היכן הם נמצאים ומתי יגיעו- בחברת ניקיון מקצועית לא יקרה מצב שכזה והחברה תגיע בדיוק בזמן אשר נקבע מראש והותאם ללוח הזמנים של הלקוח.


אין שום מגבלה

שלישית, עוזרת בית הינה אדם אחד ולכן יכולותיה מוגבלות- עוזרת בית לא תוכל לבצע פוליש לרצפה או פוליש קריסטל (כך שאם ממש תחשקו בפוליש תוכלו לבצע השכרת מכונת פוליש). מעבר לזאת, חברה אשר מתמחה בתחום אחזקת בניינים וניקיון, ניהול ואחזקת מבנים וכו' תוכל לנקות משרדים, בתים, לנקות וילונות, ספות, שטיחים, חלונות ותריסים ולבצע מגוון סוגי פוליש בצורה הטובה ביותר.


לא צריך לדאוג לכלום

רביעית, כאשר מזמינים עוזרת בית יש לקנות את חומרי הניקוי באופן עצמאי ולרכוש מכשירים מתאימים אך כאשר מזמינים חברת ניקיון- החברה מביאה את כל הציוד בעצמה. מעבר לזאת, מעסיקות חברות הניקיון אנשי מקצוע רבים אשר צברו ניסיון במגוון שיטות ניקיון- כך שהחברה תוכל להתאים לכל לקוח את העובד המתאים ביותר למשימה. אם לא די בזאת, תוכל חברת הניקיון להחליף מנקה שלא עונה על הציפיות של הלקוח.


מעוניינים לאתר חברת ניקיון מקצועית?

אם אתם מעוניינים לאתר חברת ניקיון מומלצת יהיה עליכם לבחון את מצב השוק. מגוון החברות הקיימות אשר מציעות שירותים שונים- ביניהם שירותי ניקיון אחרי שיפוץ, שירותי ניקיון יסודי אחרי שיפוצים, שירותי קרצוף מרצפות, שירותי ניקוי אמבטיה ושירותים, שירותי ניקוי מטבח וסלון לאחר שיפוץ, ניקוי ספות מבד, שירותי ריסוס והדברה לפני כניסה לבית חדש, מגוון סוגים של פוליש ועוד, עלול לבלבל כל אחד ולכן יש לבחון את החברות השונות ולבחור בחברה אשר מספקת שירות שעונה על הצרכים שלנו ומתמחה בשירותים שאנו צריכים.

כדי למצוא את החברה המתאימה יש לבדוק כמה זמן היא קיימת- סביר להניח שחברה וותיקה תהיה מקצועית יותר מאשר חברה חדשה שכן הניסיון מוביל למקצוענות. מעבר לזאת יש לבקש מהחברה לשוחח עם ממליץ או שני ממליצים. כמו כן, רצוי לברר כמה זמן החברה מספקת את שירותי הניקיון הדרושים לנו ויש לבדוק את לוח הזמנים שהחברה מקציבה ולבדוק האם היא גמישה זמנים ומאפשרת ללקוח לבחור את זמן ההגעה לביתו או למשרדו. נוסף על כך חשוב לבדוק האם החברה מספקת אחריות לעבודה המתבצעת במקרה ונגרם נזק.


איך תמצאו חברת פוליש מומלצת?

אם אתם מעוניינים למצוא חברת ניקיון אשר מתמחה בביצוע מגוון סוגי פוליש תוכלו לפנות אל חברים ומכרים אשר הזמינו חברת ניקיון ולבקש מהם המלצות. בצורה זו תוכלו לדעת גם מאילו חברות ניקיון רצוי להימנע, חברים ומכרים יוכלו לספר לכם על עובדי ניקיון שלא הגיעו בזמן שנקבע, עובדי ניקיון שלא השקיעו בעבודה, עובדי ניקיון שלא ניקו היטב, עובדי ניקיון שהשתמשו בכלים וחומרי ניקוי שאינם יעילים ועוד.

כמו כן, תוכלו לאתר את חברת הניקיון באמצעות גלישה בפורומים אשר עוסקים בתחומים: ניקיון דירות לפני ואחרי מעבר דירה, ניקיון משרדים, פוליש, שירותי ניקיון והדברה ועוד ולקבל המלצות על מגוון חברות ניקיון אשר פזורות על פני כל הארץ. גם באמצעות הפורומים תוכלו לקבל מידע אודות חברות ניקיון שאינן מתאימות.

דרך נוספת תהיה לאתר את החברה המתאימה באמצעות האינטרנט- כאשר תבחנו את החברות השונות באינטרנט ותכנסו לאתר של כל חברה בדקו מהו הניסיון של החברה, באילו סוגי ניקיונות היא מתמחה, עם אילו חומרים ומכשור מקצועי היא עובדת (האם החומרים איכותיים? האם המכשור חדיש ומתקדם וכו'), בדקו כמה שנים החברה קיימת, באילו ערים היא מספקת שירותים, כמה עובדים מגיעים כדי לבצע את עבודת הניקיון, האם החברה גמישה בזמנים ומתאימה את זמני ההגעה לרצונו של הלקוח והביטו בגלריית התמונות של החברה. בצורה זו תוכלו להתרשם מסוגי הפוליש וכו'. כמו כן, תוכלו לבדוק באינטרנט כמה עולה שירותי ניקיון ופוליש (תוכלו לרשום בשורת החיפוש" "ניקיון ופוליש השוואת מחירים") ולהבין מהם המחירים הממוצעים בשוק. לא מומלץ לבחור בחברה אשר מספקת שירותי ניקיון ופוליש בזול משום שהיא עשויה להשתמש בחומרים ומכשירי ניקוי באיכות ירודה ועלולה שלא להיות מספיק מקצועית.

לאחר שתבחנו את כל הפרטים החשובים תוכלו ליהנות מבית, משרד או בניין נקי ומצוחצח ללא כל מאמץ, עם עלות הוגנת וללא בזבוז זמן.


מדריך בנושא שירותי ניקיון והדברה

אנשים לא משנה כמה אתם סטריליים ועד כמה אתם אנשים נקיים. בכל כמה זמן מגיע הרגע בו אתם מרגישים שאם לא ייעשה מעשה שינקה את החלל שאתם נמצאים בו באופן ייסודי במיוחד לא תוכלו לשהות בו אפילו לא עוד דקה אחת. בדרך כלל זה קורה בסמוך לתקופת החגים או לפני מעבר דירה ומשרד. אז לפני שאתם מאבדים את העשתונות, עוברים דירה ועוזבים לארץ רחוקה, הנה מספר פתרונות שיהפכו את הסביבה שלכם לנעימה ונקייה יותר.


אלו שירותים נותנות חברות ניקיון?

חברות ניקיון הן למעשה הצלה עבור מי שאוהב לחיות ולעבוד בסביבה נקייה כשבפועל אין לו כל כך זמן לתחזק ולנקות אותה כפי שהוא באמת רוצה. חברת הניקיון מאפשרת מתן פתרונות מיידיים לניקוי בתים או משרדים, בתדירות קבועה או חד פעמית על פי בקשה מראש.


הנה מספר פתרונות בהם תוכלו להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון:

ניקיון בתים: מי מאיתנו לא מכיר את זה? אנחנו עובדים שמונה שעות ואפילו יותר. בין לבין מוטלות עלינו משימות הקשורות לתחזוקת הבית ולגידול הילדים, והבית? הבית על גלגלים. הכי עצוב שאנחנו שמים לב לתופעה רגע לפני אירוע, חג או כשאנחנו צריכים לארח אורחים חשובים. כאן בדרך כלל נהוג להזעיק עוזרת בית, הבעיה היא שבדיוק בימים שאנחנו זקוקים לה היא לא ממש זמינה.

ניקיון משרדים: המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם. לא חשוב באיזה בניין יוקרתי תחליטו למקם את המשרד שלכם וממש לא משנה עד כמה אתם מספקים שירות מקצועי. ברגע שתעבדו בסביבה לא נקייה ולא מסודרת הלקוחות שלכם פשוט יברחו מכם.

 

חברת ניקיון תוכל לספק שירותי ניקוי באופן מקצועי ויסודי במספר רבדים ובהם:

פוליש וניקיון: לפעמים אנחנו ממש בסדר, אפילו הרבה יותר מבסדר. הבעיה היא שהרצפות איבדו מהברק שלהם, ואם היה אפשר לתת לחדר זריקה קלה של ברק הכל היה נראה יותר טוב. אז זהו, שאפשר. אם יש לכם הזדמנות להרים את כל הרהיטים ולפנות את החדרים אתם יכולים להרוויח ובגדול. חברת הניקיון תספק לכם שירותי ניקוי מרצפות בעזרת פוליש וניקיון מקצועי ותחזיר לכם את הברק לחיים. אגב, טיפול פוליש מצוין גם לחידוש חדרי שירותים ואמבטיה.

אחזקת מבנים: לא משנה אם מדובר על בניין מגורים או בניין משרדים. חשוב לזכור כי הכניסה לבניין וחדרי המדרגות היא סיפור בפני עצמו. היא מעידה המון על דיירי הבניין ולכן חשוב לשמור על כניסה נקייה ומסורת. חברת האחזקה תבצע פעולות שונות לשמירה על הניקיון ובהן: ניקוי חדרי מדרגות, ניקוי הלובי, תחזוקת הגינה ועוד.

ניקוי שטיחים: השטיחים מעניקים מסגרת לחדר ומשווים אוירה חמימה וביתית. אבל חשוב לזכור כי אין דבר נורא יותר משטיח מצחין או מלא כתמים. לא תמיד צריך להיפרד מן השטיח לשלום. לעיתים ניקוי שטיחים בצורה מקצועית ויסודית יוכל לספק לכם שטיח חדש.

ניקוי סלונים: אנחנו נוהגים לרבוץ על הספות, לאכול עליהן, ואם יש ילדים קטנים וחיות מחמד בבית אז בכלל מדובר בחגיגה! ניקוי ספות מקצועי הוא אחד השירותים שתקבלו על ידי חברת ניקיון מקצועית. יש להם מכשירים ותכשירים שאינם מוצעים למכירה בשוק והם יחדשו לכם את הספות בתוך שעות.

ניקיון והדברה: מי אוהב חרקים? אף אחד. אין דבר יותר מזעזע מלגלות שבבית חיים דיירים נוספים בצורת חרקים או מכרסמים שונים. חברות הניקיון יספקו עבורכם שירותי ניקיון והדברה ברמה הגבוהה ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שרק אתם ובני משפחתכם חיים בבית ובמשרד ושאתם אינכם מארחים אורחים לא רצויים.

ניקוי יבש: בשנים האחרונות מעניקות חברות הניקיון גם שירותי מכבסות. השירות ניתן בעיקר עבור משרדים, אבל לא רק. מה כבר שווה הבית הנקי כשיש בחדרים ערימות של כביסה מלוכלכת. חברות הניקיון יספקו לכם שירותי מכבסה וגם ניקוי יבש, כך שתקבלו את הבגדים או הוילונות נקיים ומגוהצים למשעי.

רובוט ניקוי: רובוט הרומבה כבר משגע את כולם. חברות ניקיון יוכלו להשכיר לכם רובוט ניקוי שיסתובב בחדרים וישאב את האבק בבית או במשרד.

ניקוי בריכות: אם יש לכם בריכה את וודאי יודעים שהתחזקה שלה היא לא ממש פשוטה. חברות ניקיון יספקו לכם שירותי ניקיון ותחזוקה גם לבריכה.

 

פוליש וניקיון – מה זה בכלל?

מקור המילה פוליש הוא בשפה האנגלית, ופירושה צחצוח או הברקה. בתחום הניקיון משמשת מילה זו לתאר את התהליך שבו מלטשים את הרצפות, ומצפים אותן בשכבה מבריקה המוסיפה להן ברק ומגנה עליהן מפני שריטות ושפשופים. הפוליש ווקס הוא חומר שעוותי, המתאים כמעט לכל סוגי הרצפות ומותיר מראה מבריק לכל משטח.
בדרך כלל מתחברים פוליש וניקיון כאשר מדברים על בתים לאחר שיפוץ, לאחר החלפת רצפות או לאחר נקיון כללי. בתהליך הניקיון ופוליש מנקים את הרצפה באמצעות מלטשת יהלום, ומלטשים אותה עד למצב חלק ואחיד. לאחר מכן נמרח חומר ההברקה, הפוליש, בדרך כלל בכמה שכבות. לאחר התגבשות הפוליש על הרצפה, היא מקבלת מראה רטוב ומבריק.


ניקיון או פוליש? אחת לכמה זמן?

הניקיון השבועי של המרצפות והדריכה עליהן גורמות עם הזמן להתעמעמות הברק הטבעי של המרצפות. מומלץ להעניק למרצפות טיפול של פוליש נקיון אחת לשנה, וכך להגן על המרצפות ולשמור על יופיין לאורך שנים. מרצפות שעברו טיפול בפוליש יהיו מוגנות בפני שריטות וכתמים קשים.


חברות פוליש וניקיון – איך לבחור?

קיימות חברות רבות המציעות שירותי ניקיון ופוליש. יש לאסוף כמה הצעות מחיר, לא לוותר על בקשת ממליצים ועל שיחה עמם. יש לשאול את החברה לשמם של החומרים שבהם היא משתמשת בתהליך פוליש ונקיון, ולהבין מדוע הם ולא אחרים מתאימים לסוג המרצפות שלנו. זוהי ההזדמנות לראות את המקצועיות של חברת פוליש וניקיון. נזקים שנגרמו לרצפה יהיה קשה לתקן, ולכן יש לברור בקפידה מתוך מגוון חברות פוליש ונקיון את האחת הנכונה. חשוב לדרוש את הגעת נציגי חברות פוליש וניקיון מהן אנו מבקשים הצעת מחיר אל הבית או המשרד בו אנו מבקשים לטפל. הצעת מחיר בטלפון היא פתח גדול לאי הבנות, ולהקפצה של המחיר. חברת פוליש וניקיון רצינית תשלח את הנציג ללא תשלום, לצורך אומדן מדויק של אופי העבודה.


מה זה פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל הוא שיטת הברקה שאינה כוללת חומר שעוותי, אלא קוורץ נוזלי. הברקה קריסטלית מושגת על ידי הברקת הקוורץ הנוזלי באמצעות סקוטש מיוחד העשוי אלומיניום. הברקה קריסטלית מתאימה לכל סוגי אריחי השיש, להוציא אריחי טרקוטה. לאחר ליטוש של אריחי השיש והחדרת חומרי הברקה קריסטלית, מקבלות הרצפות מראה מבריק ביותר. כמו הפוליש, גם הברקה קריסטלית מגנה על הרצפה מפני שריטות.


עול האדם

אנשים בני הדור הקודם טוענים לעיתים כי "פעם" אנשים היו בכיינים פחות ועשו יותר. במידת מה מדובר על הצהרה אמיתית, אין ספק כי הדור שלנו הוא דור שאוהב להקל על עצמו. אך במידה מסוימת מדובר על חוסר הבנה של לחצי ודרישות ההווה. בימים עברו, לפני שניים שלושה דורות, חלוקת התפקידים הייתה ברורה למדי. האישה הייתה אחראית על חינוך הילדים ותפקוד הבית והגבר היה אמון על הפרנסה ויחסי החוץ של הבית. עם השנים, התפקידים התמזגו אלה באלה- אך עליהם נוספו רבים אחרים.


חישוב השעות

אז מה נוסף למשק הבית הישראלי העכשווי? 2 משרות מלאות בעבודה, לפחות, משרה של מטפלת עבור הילדים, מנקה עבור הבית ולפחות עוד אחת בתחזוק המשפחה השוטף. עכשיו נשאלת השאלה איך יסתדרו עם כל המשימות האלה 4 ידיים בלבד. העובדה היא שרב הזוגות לא מסתדרים. בזמנים עברו המשפחה המורחבת הייתה שם עבור תמיכה ולקיחת חלק מהעול המשפחתי בעוד כיום, זוג צעיר צריך להסתדר לבד. נתוני הלמ"ס על "המגפה השקטה" שהינה דיכאון, על נפגעי חרדה בקרב המשפחות ועל האחוזים הגבוהים של ילדים ונוער בסיכון מראה כי אנשים כורעים לא אחת תחת הנטל. אבל הפתרון לא יכול להיות לחזור לחיי הכפר, נכון? אז איך בכל זאת עושים את זה נכון?


לרדת מעץ

לוותר. פשוטו כמשמעו. לוותר על הפרפקציוניזם והמרדף התמידי אחרי המושלם ולחלק את הכוחות באופן נכון. בחלק מהדברים, אפשר להשיג עזרה- גם אם לא מדובר על משפחה כי אם עזרה בתשלום. למשל, בכל הקשור אל עולם ניקיון והדברה. נשים רבות מתעקשות לדאוג לנקיון הבית שלהן בעצמן, על אף שאינן מצליחות לישון יותר מכמה שעות בלילה בין מרדף הקריירה לקימות התינוקות בלילות. אין בכך שום צורך אמיתי. שואב אבק רובוטי לרצפה ידאג ללכלוכים היומיומיים הקטנים ועלותו תחסוך לכם את העצבים הכרוכים בחוסר שינה. עוזרת בית יכולה לעזור בניקיונות הכבדים יותר, חד או דו שבועיים ובעיקר לקראת חגי ניקיון כגון פסח.


עוד מקצוענים

המחירים השפויים בהחלט של שירותי הניקיון היום מאפשרים כמעט לכל סקטור ציבורי להינות מעזרה בנוגע למטלה כל כך בנאלית ופשוטה זו, שגוזלת ים של זמן. אם לא מתחשק לכם להתעסק עם עוזרת פרטית, ישנה אפשרות להדברות עם חברת ניקיון- שנותנת שירותים של ניקוי חלונות, ניקוי וילונות, ניקוי מזרונים, ניקוי ספות, ניקוי מרצפות, ושאר שירותי פוליש וניקיון. שירותי ניקיון יכולים וצריכים להיות חלק מארסנל ההתמודדות שלכם עם המציאות המתוחה ביום יום, אבל בעיקר בעתות עמוסות במיוחד כגון אחרי לידה, בעת מעבר דירה או מחלה ובעתות של עומס מיוחד של ניקיון כגון אחרי שיפוץ או בניקיון השנתי של פסח.


גם לעסק

בתוך העסקים הקטנים והגדולים הצורך בניקיון מקצועי מקובל יותר, אך גם כאן מתקיימת לעיתים הנטייה לחסוך עלויות ולהתפשר על אנשי מקצוע. כדאי למצוא פתרונות ניקיון והדברה זולים ללא התפשרות על המקצועיות, כיוון שבעסק הזנחה יכולה לעלות לכם הרבה יותר כסף, ע"י דחייה של לקוחות פוטנציאלים או בלייה של ציוד חשוב. רובוט לניקוי בריכה הוא דרך טובה לחסוך כסף, לעומת מנקה בריכות מקצועי- אך חשוב גם כאן לבחור ציוד מאיכות טובה ולא להתפשר. עם זאת, מנקה רובוטי לא ייתן לכם פתרון רחב לסוגיות אחרות של ניקיון והדברה כגון ניקוי יבש לוילונות, ניקיון משרדים מאבק, אחזקת מבנים , ניקיון חדרי מדרגות ועוד. לכך, עדיין תצטרכו יד אדם.


משפחה זה עסק

אבל נחזור אל הזירה הביתית- לו יותר אנשים היו מבינים כי הבית הוא עסק לכל דבר וההורים אינם מכונות אלא עובדים- הזכאים גם הם לתנאים בסיסיים של שינה, הפסקות ובילוי, ייתכן שהדברים היו נראים אחרת. בינתיים, גם אם שוכנעתם לרכוש רובוט לניקוי הבית כדי להתמודד עם ניקוי שטיחים כדאי שתבינו כי מדובר על משהו רחב הרבה יותר. העובדה שאנשים משקיעים זמן ומרץ רבים כל כך בעבודתם צריכה ללא ספק לשנות את המשוואה מבחינת השקעת הכוחות במטלות הבית השונות. זה בסדר לקנות מדיח, זה בסדר להזמין שירותי ניקיון ושירותי שמרטפות, זה אפילו בסדר להשתמש בשירותי קייטרינג איכותיים ובריאותיים אחת לכמה זמן. העיקר, שתאגרו את הכוחות לדברים החשובים באמת.

 

טיפים לניקוי מרצפות – תחזוקה שוטפת ופרוייקטים מיוחדים

אצל סבתא שלי בבית אף פעם לא נשאלה שאלה בהקשר של ניקוי מרצפות. היה ברור שמטאטאים, ואחר כך שופכים כמויות גדולות של מים אותם גרפו החוצה לחצר. כל זה היה טוב ויפה ומתאים למרצפות הפשוטות של פעם. היום, יש סוגים שונים של חומרים בהם מרצפים את הבתים, ובנוסף, התרגלנו לראות מרצפות מבריקות ביותר, ונשיטה של הסבתא אינה מתאימה עוד.


ניקוי מרצפות באופן מקצועי

בדרך כלל בשני מקרים מומלץ להשתמש בשירותיה של חברה אשר נותנת ניקוי מרצפותמקצועי. בפעם הראשונה כדאי לעשות ניקוי מרצפות בבית חדש בעזרת חברה אשר תיתן למרצפות טיפול מיוחד של פוליש. לאחר הפוליש המרצפות תיראנה מבריקות ונוצצות במיוחד, כיאה לבית חדש. הפוליש גם ישמור ויגן עליהן מפני שחיקה זמן ארוך יותר. יחד עם זאת ברור כי תחול שחיקה מסוימת במרצפות במשך השנים, ואז, לאחר מספר שנים כדאי להזמין שוב חברה חיצונית לשם ליטוש מרצפות, ולאחריה גם הברקת קריסטל. בליטוש מורידים כשני מילימטרים מגובה המרצפות, את אותה שיכבה העליונה שהיא שרוטה ומעט מחוררת, ולאחריה מקבלתהריצפה שוב את המראה המבריק והחדש.


ניקוי מרצפות באופן שוטף

כולנו הולכים על המרצפות ודורכים עליהן בכל יום. עם הקפדה על ניקוי מרצפות באופן נכון וסדיר, הן יישחקו ויישרטו פחות, ולכן, יישמרו ויאריכו ימים. כיום, יש אפשרויות שונות לריצוף חדרי הבית. ובבתים שונים אפשר למצוא ריצפה מסוג אחר בחללים השונים, בין אם מדובר בשטיחים מקיר לקיר, פרקט (הטרנד האופנתי החדש), ובין אם מדובר בסוגים שונים של אבני מרצפת.

כאשר מרצפים את הבית, חשוב ביותר להתייעץ עם אנשי המקצוע מהם נקנות המרצפות משום שיש הבדל בין ניקוי מרצפות שיש, לבין ניקוי מרצפות גרניט פורצלן, או ניקוי מרצפות קרמיקה. אם רוצים לשמור על המרצפות ולא לפגוע ולהרוס אותן, חשוב לתת לכל סוג את הניקוי המתאים לו.ראשית מומלץ לשטוף את ריצפת הבית אחת לשבוע, בעיקר עם מים וחומר ניקוי מתאים, רצוי לא חומרים חזקים וחומצות. בנוסף, מומלץ להשתמש במטלית העשויה ממיקרופייבר שעושה עבודה טובה.

 

ניקוי רצפת פרקט וגרניט פורצלן

עברנו לבית חדש עם רצפת פרקט וגרניט פורצלן. אנחנו מעוניינים להביא עוזרת בית הבעיה היא שאנחנו פוחדים שהיא תגרום נזקים במהלך הניקיון. איך מדריכים אותה ומונעים את הנזק מבעוד מועד?

שעוברים לבית חדש, לאחר שעוברים את כל הליך הבניה, ובוחרים את כל האלמנטים של עיצוב המבנה, עולות החרדות שמע ייגרמו נזקים למבנה בשל שימוש לקוי במיוחד במהלך הליך הניקוי. נתחיל בעובדה שחשוב להכיר בה והיא שיש להניח שיגרם בלאי סביר במהלך השימוש בנכס. זאת בשל העובדה שמדובר על בית ולא על מוזיאון (גם במוזיאון נגרם בלאי סביר). כמביאים איש מקצוע לנקות את הדירה, חשוב לצייד אותו בחומרי ניקוי המתאימים באופן מלא לריצוף, לקירות, לחיפוי, לכיורים ולאלמנטים שונים בבית. ככל שההדרכה תהיה מפורטת יותר כך הסיכוי שיגרם נזק יקטן.

חשוב להישמע להוראות בעלי המקצוע שהתקינו את האלמנטים. בבעל מקצוע טוב ידע לתת לכם תדרוך כיצד לתחזק את המותקן במהלך השימוש היומיומי.

אם אתם מביאים מנקה מקצועית, יש להישאר איתה בתחילה ולוודא שהיא אכן פועלת לאחר ההוראות. לאחר שתרגישו שהיא מכירה את ההוראות תוכלו לשקול להשאיר לה מפתח.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא שירותי ניקיון ופוליש ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי השירותים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.