×


תפריט נגישות

מחירון ניקיון בתים

כמה עולה שירותי ניקיון בתים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי ניקיון בתים מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי ניקיון בתים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

עד 3 הצעות מחיר בקליק - השוואת מחירים חכמה שתחסוך לך זמן וכסף!

 

כמה עולה נקיון בתים?

נקיון בתים מחירים:

נקיון בית קטן דירה
(עד 2 חדרים) פר שעה
30-50 ש"ח

נקיון בית בינוני|
(עד 4 חדרים)
פר שעה35-50 ש"ח

נקיון בית גדול
(5 חדרים ויותר) פר שעה
40-60 ש"ח

ט.ל.ח

 

נקיון בתים, ניקיון דירות ושירותי ניקיון לבית לאחר שיפוץ

בשעה טובה ומוצלחת עזב אחרון בעלי המקצוע את הבית, והשיפוץ הסתיים. אולם ייתכן מאוד שהבית רחוק מלהיות ראוי למגורי אדם. סביר להניח שיש בו פסולת רבה, הרצפה מאובקת ומלאה טביעות צעדים, כתמי צבע ודבק, ועוד לכלוך המאפיין אתר בנייה. אין צורך להיבהל. קיימות בשוק חברות המתמחות בנקיון בתים פרטיים לאחר שיפוץ. עובדי חברות ניקיון לבתים יגיעו מצוידים במכונות שטיפה ובחומרים מתאימים, ויותירו את הבית נקי ומנצנץ.


ניקיון דירה – רגע לפני שנכנסים

עוברים דירה? ההובלה מוזמנת, יש תאריך מסירת מפתח והכל מסודר. אולם מה מצבה של הדירה החדשה שלנו? האם הדיירים הקודמים הותירו אותה במצב טוב, או שמא נותרו בה פסולת ולכלוך? במקרים כאלה הזמן דוחק בנו, והמלאכה רבה מאוד. חברות המתמחות בניקוי בתים יגיעו אל הבית הריק, וידאגו שיהיה נקי מן המסד עד הטפחות, כולל ניקיון חלונות ומה שנבקש. ניקיון בתים לפני הכניסה אליהם יכול להיות אחד הצעדים החכמים, ויחסוך מאיתנו את עוגמת הנפש הכרוכה בפריקת חפצינו בבית מזוהם.


ניקיון בית לאחר עזיבה

יכול להיות שדווקא הבית שאותו אנו עוזבים צריך ניקיון יסודי, לפי החוזה עם בעלי הבית. ניתן להשתמש בשירותי חברת ניקיון לבתים גם כאן, ולמסור דירה נקייה למשעי, במחיר הוגן לחלוטין. במקרים רבים פירוק של ארונות או הזזת רהיט כבד מגלה לכלוך עיקש, וחברות ניקיון לבתים יגיעו עם החומרים והכלים הנכונים, ויחסכו מאיתנו את העבודה הקשה.


ניקיון בתים פרטיים – עבודה למקצוענים

ניקיון הבית הוא במידה רבה הסיפור שאינו נגמר. הכלים נערמים בכיור, הכביסה בחדר הכביסה, הרהיטים מכוסים בשכבת אבק והרצפה מוכתמת בקפה ומים. איך יוצאים מזה? כאשר מדובר על ניקיון דירות, המלחמה התמידית בלכלוך היומיומי לא חייבת להוציאת אותנו מדעתנו. חברות ניקיון בתים מעסקות מנקים ומנקות מומחים, שינקו איתנו או בלעדינו, בתכיפות אותה נבקש, ויסייעו לנו לשמור על בית נקי ועל שלוות נפש.


ניקיון בתים פרטיים – עוזרת קבועה או חברת ניקיון?

תהליך חיפוש ומציאת עוזרת קבועה יכול לארוך חודשים. ומה בינתיים? ניקיון הבית חייב להישמר, גם בזמנים הלחוצים ביותר. כאשר אין לנו זמן, ואנו לא מספיקים לעמוד בכל המטלות, חברות ניקיון בתים יכולות להיות המושיע הקטן שלנו. ניקיון בתים פרטיים הוא מומחיות של חברות ניקוי בתים, שיגיעו בכל שעה שנבקש, וינקו איתנו יחד או ללא נוכחותינו.


טיפים ניקיון בתים

רוצים לנקות את הבית ולא לבזבז הרבה כסף? עוזרת עצמאית או חברת ניקיון קטנה יתנו לכם את המחיר הטוב ביותר. לעומת זאת על חברות אחזקה אפשר לסמוך שלא יהיו חולים או יפספסו את האוטובוס, אך המחיר בהתאם

אף חברת ניקיון לא מנקה כמו אימא, אך אימא יש רק אחת. תנו לבעלי מקצוע לעבוד בשבילכם ולאימא לנוח

פוליש עלול לגרום לרצפה להיות חלקה ואיננו מתאים לכל חלק בבית

מעסיקים עוזרת בבית? מומלץ מאוד לעשות לה ביטוח, אחרת אתם עלולים לשלם בעתיד הרבה יותר


ניקיון בתים – כדאי לדעת

לפני שאתם מתחילים לקבל שירות מחברת ניקיון בתים, בקשו לקבל המלצות מלקוחות שלהם

כשמגיעים אליכם לנקות פרטו מה בדיוק הציפיות שלכם. כל אחד מתכוון למשהו אחר כשהוא אומר לנקות את הבית.

לפני שאתם מכניסים עוזרת לבית מומלץ לבדוק האם יש לה עבר פלילי במשטרה.

 

כיצד מגנים על חלונות מפני השמש?

ובכן, כדי להגן על החלונות שלכם מפני השמש, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להתקין סוכך שיטיל את צילו על גבי החלונות ויגן עליהם מפני קרינת שמש ישירה.

כדאי לזכור שישנה חשיבות לזווית בה מותקן הסוכך והאופן בו הוא מספק צל ביחס לזווית בה מגיעה השמש אל החלון לאורך שעות היממה.

אם אתם מעוניינים להגן על מסגרת החלון מפני נזקי השמש, תוכלו לצבוע אותה בצבע מגן, ולחדש את הצביעה מדי פעם בפעם, אבל בשורה התחתונה סוכך בד, עץ, מתכת או פלסטיק, קבוע או מתקפל, יוכל לבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר ולהציל את החלונות שלכם מעול השמש.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא שירותי ניקיון בתים ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי השירותים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.