×


תפריט נגישות

מחירון ניקוי ספות וריפודים

כמה עולה שירותי ניקוי ספות וריפודים ? כמה עולה לנקות מזרון?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי ניקוי ספות וריפודים מעודכן לשנת 2022.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי ניקוי ספות וריפודים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

כמה עולה ניקוי ריפודים?

ניקוי ריפודי ספת סלון
350-1,000 ש"ח לסלון

ניקוי ריפוד סלון
150-200 ש"ח למושב מלא

ניקוי ריפודי כיסאות פינת אוכל
20-40 ש"ח לכיסא

ניקוי מזרון מיטת נוער
150-200 ש"ח

ניקוי ריפוד מזרן שינה זוגי
150-250 ש"ח

ניקוי ריפוד רכב (מלא)
350-500 ש"ח

חידוש רכבים : 500-1,200 ש"ח בהתאם לסוג וגודל הרכב.

ט.ל.ח

 

מדריך וטיפים לניקוי ספות וריפודים

הסלון הוא אחד האזורים העסוקים בבית. אם למנוחה ואם לאירוח, אנו נמצאים בסלון הבית שעות רבות וארוכות. הספות הן הרהיט המרכזי בסלון, והן נוטות להתלכלך בסוגים רבים ושונים של כתמים. ניקוי ריפודי הכורסאות וניקוי הספות יכול להיות מלאכה קלה, אך יש מקרים שבהם ניקיון ספות לא מקצועי עשוי לגרום נזק בלתי הפיך. רבים מתפתים לנקות את הספות בחומרים לא מתאימים וגורמים לבד נזק גדול ולפעמים בלתי הפיך.


ניקוי ספות בד וניקוי ספות עור – מה עושים שנשפך לנו משהו על הסלון ונוצר כתם?

ניקוי ספה שגרתי תלוי בסוג הריפוד

ניקוי ספות עור צריך להתבצע בחומרים יעודיים שאינם מייבשים את העור. אין להשתמש במגבונים לחים המכילים בושם וסבון ועלולים להשאיר כתמים וסדקים במהלך ואחרי ניקיון הספה. חומרי ניקוי לספות עור יעודיים מכילים שומנים החיוניים לשמירה על גמישות העור ולשמירה על הברק הטבעי. שימוש בכל חומר אחר לצורך ניקוי ריפוד מעור עלול לגרום נזק.

המלצה לניקוי סלון מעור עשה זאת בעצמך, יש לנסות למרוח את החומר על עור שנמצא בחלק פנימי של הסלון, כזה שלא נראה לעין, לאחר מספר שעות או אפילו יותר בטוח לאחר מספר ימים, יש לבדוק כי החומר לא גרם נזק או שינה את צבע העור, אם הכל תקין אז אפשר למרוח את חומר הניקוי על הסלון.

ניקוי ספות מבד קטיפה או מבד זאמש מצריך פעולה מבוקרת ועדינה שלא תגרום לדהיה של צבע הבד, כאשר נשפכת לנו שתייה או נופל אוכל על הסלון ואין זה משנה אם זה יין אדום או לבן, שמנת מתוקה או קטשופ תוצרת חוץ, האינסטינקט המיידי והלחץ שאנו נמצאים בו להוריד את הכתם יכול לגרום לתוצאה ההפוכה, הרס הבד... ולכן אין לבצע שפשוף חזק או מהיר כי הדבר יגרום לפגיעה בסיב הבד עצמו ואז לאחר שהכתם נעלם נשאר אזור שנראה דהוי ושחוק, אפשר לקרוא לזה כתם מסוג אחר, הרי כאשר אין אחידות בצבע הבד זה נראה כמו כתם וכבר לא יעזור שום כלום חוץ מהחלפת בד הסלון.

ניסיון להוריד את הכתם באמצעות שפשוף עדין עם מטלית לחה יכול לגרום למריחה והגדלת איזור הכתם או במקום להוציא אותו מהבד הוא נכנס עמוק והופך להיות חלק מסיב הבד, ההמלצה היא לנסות לספוג את הכתם עם נייר טואלט ולאחר מכן עם מטלית לחה שתדלל את ריכוז החומר הפעיל שממנו נוצר הכתם, אם יש לכם שואב אבק אז תנסו לעשות שאיבה אך אם מדובר על סלון יקר ולא בא לכם לקחת סיכון אז אפשר להזמין חברת ניקוי סלונים מקצועית ועל הדרך להרוויח כבר ניקוי סלון מלא, לא תמיד צריך לחכות לחגי הניקיון הלאומיים, חג פסח או ראש השנה כדי להינות מספה נקייה וחדשה.

ניקוי ריפודים בחומרי ניקוי כללי שיש בבית עלולים לגרום לכתמים מחומרי הניקוי עצמם ועד להסרת צבע בד הספה. במקרה של כתמים קשים יש לפנות אל שירותי ניקיון ספות מקצועי, לקבלת פתרון מושלם ונטול סיכונים.


ניקוי ריפודי סלון – האם לכבס?

ישנם סוגי ריפודים המגיעים עם הוראות ברורות לכביסה במכונה או ביד. לכאורה, אין תהליך ניקוי ספות קל מזה. אולם יש להביא בחשבון 2 תקלות שיכולות לקרות, הראשונה כיווץ כיסוי הריפודים והשנייה זה שהכביסה עשויה לגרום להבדלי צבע, ולו הקלים ביותר בין חלקי הריפוד הכביסים לאלו אשר מחוברים באופן קבוע, בדרך כלל בידיות, בחלק התחתון ובצדי גוף הסלון, ולכן יש לנהוג משנה זהירות לפני ההחלטה לכבס ריפוד שאינו מתפרק במלואו. בעת ניקוי ריפודים בכביסה יש להקפיד על הוראות היצרן. כל חריגה עשויה לגרום נזק.


ניקוי ספות עשה זאת בעצמך – לקנות חומרי ניקוי בסופר

יש לכם סלון 3+2 או 3+1 או אפילו רק כורסא אחת בודדת והחלטתם לנקות לבד, קניית חומרי ניקוי ריפודים בסופר השכונתי היא פתרון לא רע אך בכל מקרה צריך לדעת מה עושים ולהיזהר לא להרוס את הריפוד. בכל מקרה של ניקוי ספה, יש להבין כי שפשוף עלול לגרום לספיגת הכתם עמוק יותר בתוך הריפוד. ניקוי ריפודים על ידי שפשוף עלול לפגום במרקם של בד הריפוד, ולהרוס את הסיבים. יש לספוג בעדינות שאריות נוזלים, אך בשום מקרה לא לשפשף. יש לזכור כי ניקיון ספות מקצועי יהיה לעולם זול יותר מקניית ספה חדשה, שזו תוצאה ישירה של ניקוי ריפוד חובבני שגרם להריסת הספה.


ניקוי ריפודים לרכב – מה כדאי לעשות?

ניקוי ריפודים לרכב, בדומה לניקיון ספות, תלוי בעיקר בסוג הריפוד. ניקוי ריפודים העשויים עור לא דומה לניקוי ריפודי בד. שואב אבק אחת לשבוע יסייע במניעת הצטברות אבק ולכלוך, אולם לצורך ניקוי ריפוד יסודי ומקצועי יש לפנות אל חברה המתמחה בניקוי ריפודים לרכב, אם כבר החלטתם לעשות ניקוי יסודי לכיסאות הרכב אז מומלץ להוסיף עוד כמה שקלים ולקבל שירות שנקרא חידוש פנים הרכב, מדובר על ניקוי כללי של ריפודי גג הרכב, שטיחים ושטיחונים, ריפודי דלתות, חידוש פלסטיקים ועור בדשבורד, בקיצור פנים הרכב אמור לצאת נקי אפילו עם הריח של "החדש" ממש כמו ביום שרכשתם את הרכב, המחיר לא גבוה ביחס לתמורה ולכן אין טעם לנסות לנקות באופן עצמאי.


טיפים לניקוי ספות וריפודים

השתמשו בשואב אבק איכותי וחזק על מנת להוציא את כל האבק מהספות.

ניקוי סלון הבית עדיף לעשות עם חומרים שגם יעשו חיטוי לחיידקים וגם ישאירו ריח נעים ורענן לזמן ארוך.

אם לספה שלכם יש ידיות מעץ, נקו אותן בעזרת מטלית לחה ללא חומר שיכול "לאכול" את צבע העץ.

התאימו את חומר ניקוי הספות שאתם קונים לסוג הבד של הספה, בצעו ניסיון מקדים באזורים נסתרים.

היזהרו מחידק הנקרא קרדיט האבק ובעיקר במזרוני השינה, אם כבר הזמנתם חברה לניקוי ריפודים אז על הדרך תבקשו לנקות גם את המזרונים, פינת האוכל ואת השטיחים.

 

ניקיון ספות מבד - כדאי לדעת

לכתמים קשים ניתן לערבב ביחד סודה לשתייה וחומץ. השילוב יוצר חומר ניקוי חזק במיוחד.

ספות צריכות ניקיון שוטף. אל תחכו להגיע למצב שרק חברת ניקיון תוכל לעזור לכם.

אם אתם לא רואים בעין לכלוך ואבק, זה לא אומר שזה לא שם.


ניקוי ריפודים איכותי ומקצועי

קניתם ספה חדשה ואתם מרוצים ממנה מאוד. היא יפה ונוחה, ואתם מציגים אותה לראווה בסלון ביתכם. יש לה ריפוד מקסים ומיוחד. הזמן עובר, כתם פה כתם שם, דרכתם עם הנעל, נפלה טיפת יין או קפה, והספה נראית כבר פחות חדשה ויפה. אתם מתלבטים- האם עליכם לקנות סדין ולכסות איתו את הספה? האם הגיע הזמן להחליף לספה חדשה? אולי בכלל כדאי לנסות לטפל בעצמכם על ידי חומרי ניקוי שרכשתם בסופר מרקט? או אולי להזמין חברה מקצועית לניקוי ספות וריפודים?


הפתרון הכי קל לפנות לחברה מקצועית כדי לנקות ריפודים ושטיחים

הפתרון הכי קל ויעיל לניקוי ריפודים. ללא בזבוז זמן ואנרגיה, ללא שום צורך לכלות את זמנכם בשפשוף אינסופי של כתמים, וודאי שאין לכם סיבה לרוץ ולרכוש ספה חדשה. גם סדין הוא פתרון שמתאים יותר לסטודנטים ולא למי שרוצים חדר מגורים מעוצב ואלגנטי. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה שעוסקת בתחום, הם יגיעו עד לבית ותוך שעתיים שלוש יסיימו את הניקוי ושוב הספה שלכם תראה כמו חדשה!


ניקוי ריפודים כללי

עשינו שימוש בדוגמת הספה, אך מובן שפונים לניקוי ריפודים מסיבות נוספות. לעיתים מדובר ברצון לנקות מושב של רכב, כורסא ישנה אך בעלת ערך סטינמנטלי רב, כרית מיוחדת, ועוד. מומלץ לבחור בפתרון זה לפני שמוציאים כסף רב על רכישת רהיטים או כלי בית חדשים. התוצאות המעולות שבעלי מקצוע יכולים להגיע אליהן, עשויות להפתיע אתכם מאוד.


איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ריפודים?

גם בתחום של ניקוי ריפודים, תמיד צריך לחפש את הטובים ביותר. אל תפנו למי שאינכם סומכים עליהם, שחלילה לא תקבלו חזרה את המוצר שלכם במצב פחות טוב ממה שמסרתם אותו. בדקו היטב: הסתכלו באתרי אינטרנט של חברות שונות לניקיון, נסו לשאול חברים האם יצא להם לנקות את כלי הבית שלהם בזמן האחרון. עשו הכול על מנת להגיע למקום שייתן לכם שירות איכותי ומחיר הוגן!

ניקוי ריפודים הוא תחום מבוקש שרבים בוחרים בו על מנת להאריך את חיי הרהיטים שברשותם. מומלץ לא להגיע למצב בו יש על הסלון כתמים שיהיה מאוד קשה עד בלתי אפשרי להוציא באופן מושלם, אלא יש להקפיד על שיגרת ניקוי עצמאית או מקצועית, אחת לזמן מה. הדבר יאפשר למנקה הספות והריפודים לבצע עבודה טובה יותר בניקוי וכך תוכלו לשמור על הרכוש שלכם לאורך שנים רבות.

 

טיפים להוצאת כתמים מריפודים - מדריך ניקוי ריפודים וסלונים

כאשר נשפך אוכל או משקה, אפילו מים על הריפוד יש מיד לספוג אותו באמצעות מטליה נקייה, מטלית כזו שאין בתוכה חומרים מניקוי קודם של פריט אחר בבית.

אסור בשום פנים ואופן לשפשף את הכתם, ע"י שפשוף אנו מחדירים את הכתם עמוק לתוך הבד ומגדילים את אזור הכתם.

לאחר שהורדנו את הריכוזיות של החומר הנשפך באמצעות מטלית יבשה יש לקחת מטלית לחה על מנת להוציא חומר עיקש.

במידה ונשאר סימן או חלקיק כתם יש להזמין ניקוי בהקדם האפשרי אחרת הכתם ייספג בתוך הבד ויהפוך להיות חלק מסיב הבד. ברגע שהכתם הופך להיות חלק מהסיב עצמו לא ניתן למשוך אותו החוצה.

אין לנסות להוריד כתמים ע"י חומרים "מיוחדים" הנמכרים בסופר, הרבה לקוחות מספרים לנו כי אותו חומר ניקוי שרכשו במיטב כספם בסופר לא השפיע כלל על הכתמים, תשובתנו אליהם - השפיע ועוד איך : לכאורה מבחינה ויזואלית הכתם נשאר ואולי אף דהה קלות אך למעשה החומר שרכשו ביצע את הפעולה ההפוכה! במקום להוציא את הכתם מהבד (ריפוד או שטיח) החומר בעצם החדיר את הכתם לתוך הסיב עצמו ולאחר מכן מאוד קשה למשוך את אותו כתם החוצה ולפעמים כבר בלתי אפשרי.

במקרים אחדים לאחר שמוציאים את הכתם רואים כי טיפול מוקדם בכתם ביצע נזק בלתי הפיך כגון דהיית צבע הריפוד.

הריפוד פגיע ורגיש מאוד לצואה של בעלי חיים : קיא, קפה, קולה ושאר חומרים בעלי חומציות גבוהה. במידה והנ"ל נשפך על הריפוד הוא פועל כמו חומצה (בדומה ללשלשת יונים על הרכב)

הסרת מסטיק אשר נדבק על הריפוד יוסר רק ע"י חומר מיוחד הנמצא ברשות מקצוענים לניקוי שטיחים וריפודים, ניסיון שפשוף עם מברשות, סכין וכדומה... רק יהרסו את מרקם הבד ויפערו בו חור.

במידה וברשותכם בעל חיים בבית, דרשו מחברת הניקוי לבצע פעולות של חיטוי נגד ריחות, טיפול בקרדית האבק, עש ושאר מזיקים.

ניקוי סלונים וריפודים מומלץ לעשות אצל חברת ניקיון מקצועית אשר עושה את הניקוי בבית הלקוח.


קיימות שתי שיטות לניקוי ריפודים :

שיטת ניקוי בהזרקה ( חצי רטוב ) : הזרקת מים וסבון מיוחד לתוך הבד ושאיבה של הסבון יחד עם הליכלוך.

שיטת ניקוי בהקצפה (ניקוי חצי יבש ) : כולל מברשות מסתובבות אשר מקציפות את הריפוד

*** להשגת ניקוי מקסימלי מומלץ לשלם קצת יותר ולתת לחברה שמנקה את הריפודים ב 2 השיטות.

 

כמה זמן לוקח לנקות ספה בסלון ומזרון זוגי בחדר השינה?

ניקוי סלונים ומזרונים מתרחש בבית הלקוח ואורך כ 2-4 שעות בהתאם למספר הריפודים שיש לנקות, גודל הסלון, מידת הלכלוך והכתמים... לרוב לאחר שרואים את התוצאות מתחילים להתלהב ולתת למנקה הריפודים כל מה שיש בבית ועשוי מריפוד :)


ניקוי ספות עור

ברשותנו מוצר חדש לצביעת סלוני עור, בקש הצעת מחיר בטופס המופיע בחלק העליון של הדף.

כדי לקבל שירות ארצי ולקבל את המחיר הטוב ביותר בצעו השוואת מחירים לניקוי ריפודים, מזרונים וספות בטופס המופיע בחלק העליון.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא שירותי ניקוי ספות וריפודים ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי השירותים.