×


תפריט נגישות

מחירון משלוח הודעות SMS

מחפש לדעת כמה עולה משלוח הודעות SMS? 

כמה עולה משלוח הודעות SMS?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון משלוח הודעות SMS מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך משלוח הודעות SMS.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי משלוח הודעות SMS בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

חוסכים לך זמן וכסף!

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למשלוח הודעות SMS מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

סוגי משלוח הודעות SMS

מחירון מומלץ

מחירון משלוח הודעות SMS עודכן בתאריך 04.02.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים 

 

500 הודעות
50-70 ש"ח

1,000 הודעות
100-120 ש"ח

3,000 הודעות
260-280 ש"ח

5,000 הודעות
400-450 ש"ח

10,000 הודעות
800-900 ש"ח

25,000 הודעות
1,700-1,800 ש"ח

50,000 הודעות
3,200-3,300 ש"ח

100,000 הודעות
6,000-6,100 ש"ח

 

מדריך משלוח הודעות SMS

 

לחיצה אחת, הודעות רבות


התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת לעשות דברים שבעבר אפילו לא חלומנו על קיומם.

בתי עסק, מועדוני לקוחות, מוסדות לימוד, חברות בכל גודל ועוד, כולם יכולים לעשות משלוח הודעות SMS, לתפוצה גדולה מאוד של אנשים בלחיצת כפתור אחת בלבד.

בעבר, בכדי להגיע בדיוור ישיר לקבוצה גדולה של אנשים היה צורך להדפיס עשרות ומאות דפים, להכניס כל אחד למעטפה, לכתוב את הכתובת ולבייל. לא עוד!

 

היתרונות של שירותי משלוח הודעות

 

חברות רבות מציעות שירות זה של משלוח הודעות SMS למספרי טלפונים רבים, השייכים לכל חברות הסלולר הפועלות בארץ.

יש חברות המציעות תוכנות להורדה, יש חברות אשר מאפשרות כניסה לאתר אינטרנט ייעודי ועוד. בכל מקרה, התוצאה היא אותה תוצאה – דיוור ישיר, מיידי וקל. למספר בלתי מוגבל של נמענים.

שליחת ההודעות זולה יותר משיחות טלפון מקבילות, ומהדפסת כמות גדולה של פליירים, ובנוסף, היא חוסכת באופן משמעותי בכוח אדם לארגון השולח.

 

משלוח הודעות SMS – לשם מה?

 

כל ארגון אשר רוצה לשמור על קשר עם חברים / לקוחות / בתי אב ועוד, יכול לעשות זאת היום בקלות, ובכך להגדיל את הנראות שלו, וליידע את קהל היעד בכל מידע שנראה לו חשוב ומשמעותי, החל מבית ספר שרוצה להודיע על אירוע (קשה לסמוך על כלל הילדים שימסרו את ההודעה בבית), דרך חברה שעורכת כנס, ורוצה ליידע את כלל לקוחותיה, ועד חנות שעורכת מבצע מכירות, ורוצה להגדיל את מכירות העסק.

מערכות משלוח הודעות SMS מאפשרות שליחת הודעות דחויות, מה שהופך את הודעות לכלי משמעותי בכל תוכנית שיווקית. אפשר לתכנן בתוך המערך השיווקי איזה הודעות יישלחו, לאיזה פלח של לקוחות, על פי איזה קטגוריות ועוד.

 

שליחת הודעות – מידע דו כיווני

 

מעבר למשלוח הודעותSMS , מערכות רבות מאפשרות הזרמת מידע דו כיווני. שולח ההודעות יכול לקבל מידע שעשוי להיות חשוב ומשמעותי עבורו.

המערכות יכולות לספק מגוון גדול של דוחות, כמו: האם הודעות הגיעו ליעדיהן, האם הן נפתחו ונקראו על ידי המקבל, האם יש הודעות שנכשלו ועוד.