×


תפריט נגישות

מחירון מרכזיות טלפון

מחפש לדעת כמה עולה מרכזיות טלפון? 

כמה עולה מרכזיות טלפון?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מרכזיות טלפון מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך מרכזיות טלפון.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי מרכזיות טלפון בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

חוסכים לך זמן וכסף!

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למרכזיות טלפון מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

סוגי מרכזיות טלפון

מחירון מומלץ

מחירון מרכזיות טלפון עודכן בתאריך 04.02.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים 

 

מרכזייה פשוטה
580-700 ש"ח

מרכזייה מתקדמת
1,200-9,000 ש"ח

 

מדריך מרכזיות טלפון


מערכת טלפוניות משותפות ומשוכללות תמיד היו קיימות, אך בהתקדם העידן הדיגיטלי במרוצת השנים האחרונות, גם על תחום זה הטכנולוגיה החדישה אינה פוסחת.

מרכזיות טלפון נמצאות בכל מקום: בבית ה"רגיל" של המשפחה הממוצעת, בבית הספר, במשרדים קטנים וגדולים ובחברות וארגוני ענק. כולם משתמשים בסוג כזה או אחר של מרכזייה.

 

מרכזייה – למה זה כדאי?

 

ריכוז מספר שלוחות תחת אותו מספר טלפון – כמו לדוגמא בבית פרטי. שימוש זה, אמנם, אינו נפוץ כל כך, אך הוא קיים בעיקר אצל משפחות עמידות אשר מאפשרות לכל בן משפחה להחזיק מכשיר טלפון בחדרו ובאמצעות המרכזייה יכול המתקשר לנתב את שיחתו אל האדם הרצוי.

ניתוב שיחות אל בעלי תפקידים שונים אשר לכל אחד מהם קיים מספר טלפון שונה.

אל מרכזיות מסוג זה תגענה שיחות נכנסות אל החברה או הארגון – בדרך כלל מספר כללי הקל לשינון על ידי המתקשר. בנוסף, סוג זה של מרכזייה נוח מאד עבור ארגון בעל שלוחות רבות שמספריהן אינן מפורסמות ברבים.

לרוב, החברה מספקת שירותי מרכזיות תיתן ללקוחותיה גם מכשירי טלפון חכמים ומתקדמים.

ישנם ארגונים ומשרדים בהם כוללת המרכזייה גם תקשורת מחשבים משותפת לכל העובדים ו/או רשת אינטרנטית בין כל שלוחות הטלפון והמחשבים.

ברוב המכשירים והשירותים, קיימת אפשרות של הקלטת הודעות קוליות כחלק מהשירות של התקנת מרכזייה, מה שיכול לחסוך לחברה התעסקות עם חברה נוספת שנותנת שירות זה.

 

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מרכזייה?

 

כמו בכל סוג של שכירת שירות – גם כאן חשוב לבצע סקר שוק בין החברות המציעות שירותי מרכזיות.

נוח יותר לעבוד עם חברה אחת הנותנת גם שירות עבור טלפונים וגם עבור מחשבים, ובכך לחסוך את סקר השוק והפרוצדורה הכרוכה בשכירת חברה נוספת.

יש אפילו חברות אשר בנוסף לשירותי טלפוניה ומחשוב גם ייתנו שירותים של אבטחה, שמירה ומעקב עם טלוויזיות במעגל סגור.

חשוב לוודא שהחברה עומדת בכל דרישות התקן לעיסוק וטיפול במוצרי תקשורת (אם מדובר, לדוגמא, בלוויינים או אנטנות) ושבעת הצורך – החברה תיתן תמיכה ותיקח אחריות על תקלה או פגם בציוד.